quote:En ik zal doorgaan als water uit de kraan
Ja, ik zal doorgaan
De kip zei tot de haan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Totdat we winnaar zijn
We zullen doorgaan
Ik wil in losse groeven staan
Dus ik moet doorgaan
Het graan heeft de orkaan doorstaan
Door door te gaan
Totdat we winnaar zijn
Ja, ik zal doorgaan
Ik wil dwars door iedere beeldbuis slaan
En doorgaan
Ik heb FOK! achter me staan
Dus ik kan doorgaan
Ja, ik kan doorgaan
Totdat we winnaar zijn
We willen doorgaan
Het heeft geen zin om terug te gaan
Nee, we moeten doorgaan
Ook als we dwwars door het bed heen gaan
Moeten we doorgaan
We moeten doorgaan
Totdat we winnaar zijn
We zullen doorgaan
Ik zing naakt als een sopraan
We willen doorgaan
Gooi er een zangkoor tegenaan
Willen we doorgaan
Dan kunnen we doorgaan
Tot we in Parijs zijn
Tot we in Stade de France zijn
Tot we in zijn
Doorgaan, ik heb me regenjas weer aan
Kunnen we doorgaan
Ik ben gek op levertraan
Laten we doorgaan
laten we doorgaan
Tot we winnaar zijn
Ja, we zullendoorgaan
Thun bedankt, jullie kunnen wel gaan
We zullen doorgaan
Met z'n allen naar de Zaan
We zullen doorgaan
We zullen doorgaan
Tot we winnaar zijn
We zullen doorgaan
Laat de leeuw niet in z'n henpie staan
Maar doorgaan
Tante Leen, Johnny Jordaan
We zullen doorgaan
we zullen doorgaan
Tot we winnaar zijn
We zullen doorgaan
Waar komt die rotzooi toch vandaan
Laten we doorgaan
ik ga met m'n sambaballen slaan
Laten we doorgaan
Ja, ik wil doorgaan
Ik wil doorgaan
Tot we Champions League winnaar zijn
Deze tekst heeft heir en dar een varandering ondergaanquote:Op woensdag 2 november 2005 14:39 schreef DeTolk het volgende:
Tot we aan 't gaatje zijn!
dat heb ik gezeinquote:Op woensdag 2 november 2005 14:40 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Deze tekst heeft heir en dar een varandering ondergaan
33 keerquote:Op woensdag 2 november 2005 14:43 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe vaak staat het woord 'doorgaan' in de OP?
hier is nog niks te merkenquote:Op woensdag 2 november 2005 14:45 schreef Lionheaad het volgende:
Bliksem op komst...??
Trouwens zonder TT 35x dacht ik...
dan moet je naar een schijthuis toe....quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
Shitquote:Op woensdag 2 november 2005 14:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
dan moet je naar een schijthuis toe....
krantje mee en schijten maar....![]()
*doet ook ff meequote:Op woensdag 2 november 2005 14:54 schreef just me het volgende:
Ik heb net mijn ex uitgezwaaid
Ben in ieder geval blij dat we goed met elkaar om kunnen blijven gaan; is voor de kinderen ook veel prettiger. Maar.. als ik hem kado kreeg bij een pak suiker ging ik over op koffie zonder suikerquote:
quote:
dat maakt het juist spannendquote:
zo is Nanny Fran(ky) ook begonnen.quote:Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
Functie gevonden bij cosmeticabedrijf![]()
BIER!
feest!!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
BIER!
Goezo, dat is snel!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
BIER!
Hallo Metroseksueel, pas je op dat je niet gay wordt?quote:Op woensdag 2 november 2005 15:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemiddag!
BIER!
quote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Eeeh mensen, alleen gevonden.
Moet nog solliciteren enzo, dus kans is zeer groot dat het nix wordt!
Ook een leuke titelquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Thun was geluk heel gewoon.
AUB, ga zo solliciteren:quote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Het gaat al de hele dag prima hierquote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Al een beetje bijggekomen van gisteravond?
Daar weet ik wel wat van, maar als je iets niet snapt moet je het anders maar ff op MSN vragen, want om dat helemaal hier te gaan vertellenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dndiek, belastingclown, weet jij toevallig al iets over de huurtoeslag qua hoogte/berekeningen?
Okidokiquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar weet ik wel wat van, maar als je iets niet snapt moet je het anders maar ff op MSN vragen, want om dat helemaal hier te gaan vertellen
www.toeslagen.nl is een handige site![]()
Okequote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
allo
Beetjequote:
da's wel een belangrijk maar voor ajax lastig detailquote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beetje
Heb er een raar gevoel over. met het spel van Ajax kan je Thun wegspelen maar dan moet je wel scoren...
Ik hoop het, Heerenveen speelde we ook weg, Feyenoord in feite ook maar die goals vallen nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan ze ook weg spelen doegewoontje
Hehe hij is een beetje fucked up, maar ik had Thunderdome omdat er nog niks was van Qlimax. En nu welquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
MrD, je avatar, Thunderdome is foetsie, welkom Qlimax
Omgquote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
als je op Qlimax googled krijg je oa deze foto te zien
[afbeelding]
idd erg fucked upquote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Hehe hij is een beetje fucked up, maar ik had Thunderdome omdat er nog niks was van Qlimax. En nu wel
Ik heb pas weer wat beelden gezien van Qlimax 2004 en als je dan ziet hoe die hele Gelredome staat te springen, kippenvel
straks ff een betere zoeken of jatten, vorig jaar was mijn Qlimax avatar door half Qlimax gaant Fok gejatquote:
Wat ga je in de magnetron mieteren golfer?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:47 schreef golfer het volgende:
Bluezz heeft werkoverleg na haar reguliere werktijd, dus die eet hier vanavond niet mee.
Gelegenheid voor een diepvriesmaaltje voor mijzelf straks.
Ik ga roerbakken: Iglo maaltijdje-Noodles met rundvleesreepjes,spinazie en peultjes.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:50 schreef DeTolk het volgende:
Wat ga je in de magnetron mieteren golfer?
* SCHaaltje melk neerzet.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:52 schreef clauwheee het volgende:
* clauwheee als een verzopen katje in een hoekje gaat zitten....Hools
Wat is het probleem?quote:
* Ander schaaltje neerzetquote:Op woensdag 2 november 2005 17:58 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik lus geen melkAlleen met een smaakje
maar je bent er weerquote:Op woensdag 2 november 2005 18:00 schreef pascalheister het volgende:
gvd bijna 2 uur bezig geweest om op internet te komen, chello had weer eens kuren
Daar moet ik altijd om lachen, alsof we binnenshuis slecht weer hebben.quote:
Er zijn tijden dat er geen zonnetje in huis is hoorquote:Op woensdag 2 november 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd om lachen, alsof we binnenshuis slecht weer hebben.
quote:Op woensdag 2 november 2005 18:14 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje buiten!
van mijn vrienden die mij ineens d'n diek noemden (normaal gewoon Dick)quote:
Hehehe oke, weet ik tenminste ook wat dat betekendquote:Op woensdag 2 november 2005 18:22 schreef dndiek het volgende:
[..]
van mijn vrienden die mij ineens d'n diek noemden (normaal gewoon Dick)
Whehequote:Op woensdag 2 november 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd om lachen, alsof we binnenshuis slecht weer hebben.
Zo'n grap maakte ik alquote:Op woensdag 2 november 2005 18:37 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Maar binnenshuis lopen ook wel eens mensen rond met een slechte bui
Enik me maar uitsloven in de keuken.Ga toch eens gezond eten Golfert.quote:
Dat vind ik zo decadent. Hutspot bij een traiteur kopen.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
Hutspot van de traiteur is ok
ook van de traiteurquote:Op woensdag 2 november 2005 18:58 schreef VoreG het volgende:
Zo heerlijke hutspot met gehakt gegeten
Nee, Ramses is coolquote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat nummer van Ramses mooi vind?
welk nummer is dat nummer?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Ben ik trouwens de enige die dat nummer van Ramses mooi vind?
prachtig boek, die staat nog hoog op mijn verlanglijstjequote:Op woensdag 2 november 2005 18:07 schreef pascalheister het volgende:
mijn voor Rood Wit gezongen boek is vandaag wel binnen gekomen, prachtig naslagwerk zeg
[afbeelding]
tong waar blijft die video?
Ik neem aan dat ie die bedoelt, anders bedenkt zandman zelf de nummers.quote:
Volgende week vrijdag uiterlijk verzend ik hem P.H.quote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Pascal Methodmich zou hem opsturen. Dacht dat ie dat allang had gedaan. Zal hem er straks naar vragen.
kon hem al bijna nergens meer vinden, kwam hem op ebay tegen voor een mooi prijsjequote:Op woensdag 2 november 2005 19:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
prachtig boek, die staat nog hoog op mijn verlanglijstje
Dan sla ik een rondje overquote:Op woensdag 2 november 2005 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Julio Ricardo Cruz.
Nee, die bedoelt ie niet, Ramses heeft een nieuwe, als ik het goed begrijp/lees/heb opgezocht.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie die bedoelt, anders bedenkt zandman zelf de nummers.
He ik heb dat nummer nu twee keer gehoord (een keer vorige week bij mooi weer de leeuw) en ik vind het mooiquote:Op woensdag 2 november 2005 19:12 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ie die bedoelt, anders bedenkt zandman zelf de nummers.
quote:Ramses Shaffy - Laat me
Ik ben misschien te laat geboren,
of in een land met ander licht
Ik voel me altijd wat verloren,
al toont de spiegel mijn gezicht
Ik ken de kroegen en kathedralen,
van Amsterdam tot aan Maastricht
Toch zal ik elke dag verdwalen,
dat houdt de zaak in evenwicht
LAAT ME, LAAT ME, LAAT MIJ GEWOON MIJN GANG MAAR GAAN.
Laat me, laat me,
IK HEB HET ALTIJD ZO GEDAAN
Ik zal m'n vrienden niet vergeten,
want wie mij lief is blijft me lief.
En waar ze wonen moest ik weten,
maar ik verloor hun laatste brief.
Ik zal ze heus wel weer ontmoeten,
misschien vandaag of volgend jaar
Ik zal ze kussen en begroeten,
het komt vanzelf weer voor elkaar
Ik ben gelukkig niet veranderd,
soms woon ik hier, soms woon ik daar
Ik heb mijn leven niet verkankerd,
'k heb geen bezit en geen bezwaar
Ik hou van water en van aarde,
ik hou van schamel en van duur
D'r is geen stuiver die ik spaarde,
ik leef gewoon van uur tot uur
Ik zal ook wel een keertje sterven,
daar kom ik echt niet onderuit
Ik laat mijn liedjes dan maar zwerven,
en verder zoek je het maar uit
Voorlopig blijf ik nog je zanger,
je zwarte schaap, je trouwe fan
Ik blijf nog lang, en liefst nog langer,
en laat me blijven wie ik ben
LAAT ME, LAAT ME, LAAT MIJ GEWOON M'N GANG MAAR GAAN.
LAAT ME, LAAT ME, IK HEB HET ALTIJD ZO GEDAAN.
LAAT ME, LAAT ME, LAAT ME...
Ok Wissel met Pascal adressen uit en alles komt goedquote:Op woensdag 2 november 2005 19:23 schreef rubbereend het volgende:
Tong mag ik de volgende in de rij zijn na Pascal om de video te mogen zien? Dan komt de band ook steeds dichter bij huis langzaam
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Wissel met Pascal adressen uit en alles komt goed
Hoogtepunten uit het seksleven van Tong80. De band duurt ca. 30 seconden.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:29 schreef Noca het volgende:
Wat voor tape is dat eigenlijk?
30 centimeterquote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogtepunten uit het seksleven van Tong80. De band duurt ca. 30 seconden.
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef dndiek het volgende:
ik ga naar de bios
Fijne avond en veel plezier/suc6 bij Ajax
wat doe je als pakket of brievenbuspost?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Wel duur hoor, zo'n video verzenden. Pascal vindt het vast niet erg portokosten te betalen?
dat weet ik inderdaad niet en de leukste momenten zie ik wel in de samenvattingquote:
Golfer had hem gewoon in zo'n bobbeltjesenveloppe gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat doe je als pakket of brievenbuspost?
Tong does Bommelquote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaaarrrr...
Welke video gaat et nou ommmmm
TV-voetbalkwis bij de KRO. Uit 1998. Tong schitterde als nooit tevoren.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaaarrrr...
Welke video gaat et nou ommmmm
heb je met Danny en Yannis gebeld dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
Dit gaat een hele mooie bijzondere avond worden.
Ik heb daar een goed voorgevoel over.![]()
Ben jij ook al zo zenuwachtig voor vanavond Eend?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je met Danny en Yannis gebeld dan?
dan moet er weer met creditcards gewerkt worden enzo, want wij maken ook allemaal netjes een bedrag over aan Tong voor zn copyrightquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zet niemand die video dan online? Stuk makkelijker dan verzenden.
Is ze lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
k doe t in mn broekquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo zenuwachtig voor vanavond Eend?
Jemig, in HIA hebben we geen trein hoor. Gebeurt dat elders ook nog?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
Wat een lief meisje en hoe krijg jhe het voor elkaar ? Is dat typisch Nick ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
zo heet mn zusje ookquote:
Hij lijkt op jou jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een lief meisje en hoe krijg jhe het voor elkaar ? Is dat typisch Nick ?
hee da's in de buurt hier, dus ik claim haarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt op jou ja
Ze woont in Den Bosch
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik zal het doorgeven
Dikke man met promillage 4,5 claimt je
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch, daar zijn ze ook vriendelijk.
Ik beschrijf je fijne karaktertje wel okay?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat moet toch onweerstaanbaar zijn voor dames
je weet het treffend te omschrijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik beschrijf je fijne karaktertje wel okay?
dat is één van mn grootste kwaliteiten ja, blijven drijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
"Hij heet echt rubbereend, serieus - en hij blijft ook drijven"
Nee, gisteren meen ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef pascalheister het volgende:
is er nog voetbal op tv vanavond?
Wat een hoerrrrrrrrrrige band, gaat van hand tot handquote:Op woensdag 2 november 2005 18:10 schreef tong80 het volgende:
Pascal Methodmich zou hem opsturen. Dacht dat ie dat allang had gedaan. Zal hem er straks naar vragen.
net op tijdquote:
dadelijk zit ie helemaal vastgeplakt in de envelopquote:Op woensdag 2 november 2005 20:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat een hoerrrrrrrrrrige band, gaat van hand tot hand
WTF?!? ROFLMAOPIMP!!11!!!quote:
Modden jij, vanaf nu geen tijd meer om wat voor wedstrijden waar dan ook te kijkenquote:
De grootste kontkusser bedoel je.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:42 schreef Noca het volgende:
Feli rubber, zo zie je maar: de aanhouder wint
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De grootste kontkusser bedoel je.![]()
Volgens mij was het maar een matige ontgroening, 33 topics als ik het goed heb.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
ai rubber. wheheh
Ik heb de ontgroening weer mooi gemist, da's dan wel weer fijn.
32 te veel.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het maar een matige ontgroening, 33 topics als ik het goed heb.
Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huh, was er nog een mod nodig geweest? Waar had ik godverdomme moeten solliciteren? Ik was zelfs op de meet
Amerikanen en humor, het zal nooit een goede combinatie wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef popolon het volgende:
Wees blij dat iemand anders het wil doen man.
Tuurlijk wel, ik ben toch geen rascistquote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef popolon het volgende:
Hey jij noemt een asielzoeker daar toch ook geen Nederlander?
ManU 1-0 achter. hehe
die serveerster mocht de nieuwe mod kiezenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huh, was er nog een mod nodig geweest? Waar had ik godverdomme moeten solliciteren? Ik was zelfs op de meet
Omdat ik toch nee zeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt popo geen modje, die heeft toch geen zak te doen verder
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt popo geen modje, die heeft toch geen zak te doen verder
ja en jij woont in Bloemendaalquote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.
Basketball kijken geldt hier niet als baan lieverd.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef popolon het volgende:
Ik heb trouwens een hele drukke baan van 30/uur in de week SCH.
je had dat mes moet hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
doe ik al, ik probeer het zo traag mogelijk te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en jij woont in Bloemendaal![]()
He rubber doe eens wat aan die snelheid van Fok![]()
Ik wil een VBL-moslim-modjequote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.
Posten op fok onder werktijd wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Basketball kijken geldt hier niet als baan lieverd.
Ik stuur aan tijdens het fokken, met losse handenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Posten op fok onder werktijd wel?
Hoeveel verdien je eigenlijk, je bent toch redacteur?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stuur aan tijdens het fokken, met losse handen
Wat zij zegtquote:
Wat zij zegtquote:
Ben zelfs baaschje, in Nederland praten we niet openlijk over ons salaris, ben je dat alweer vergeten?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je eigenlijk, je bent toch redacteur?
Da's eigenlijk raar tochquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben zelfs baaschje, in Nederland praten we niet openlijk over ons salaris, ben je dat alweer vergeten?![]()
Ik ook - maar journalisten worden zwaar ondergewaardeerd. Maar in guldens boven de 7000 is toch wel weer aardig.quote:
Mietjequote:Neen dat kan ik niet doen SCH, zo zit ik niet in elkaar, het spijt me.
Tegen de doodstraf weet je wel?
Voor zo'n uitkering zou ik niet gaan werken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
3380 bruto
Wen er vast maar aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zo'n uitkering zou ik niet gaan werken.
Dat heb ik al gehad, een doelsalaris. (rond de 5000 ¤)quote:
Voor mij ook niet, komt ook omdat m'n vrouw ook niet slecht verdient.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad, een doelsalaris. (rond de 5000 ¤)
Ik doe het tegenwoordig trouwens met minder hoor. Geld is niet meer zo belangrijk voor mij.
Nee, dat mag het eendje doen.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
k kan nu al geen slotjes meer zien
dat zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, voor een keer is het wel vermakelijk.
Het is Ik en geen kquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
k kan nu al geen slotjes meer zien
Ik zei toch dat je wat zou missen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef dndiek het volgende:
Goedenacht....
Kan ik ff een samenvatting krijgen van wat er allemaal op fok is gebeurd??
Ach ja, ik heb leuke film gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je wat zou missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |