Ook een leuke titelquote:Op woensdag 2 november 2005 16:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Thun was geluk heel gewoon.
AUB, ga zo solliciteren:quote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Eeeh mensen, alleen gevonden.
Moet nog solliciteren enzo, dus kans is zeer groot dat het nix wordt!
Het gaat al de hele dag prima hierquote:Op woensdag 2 november 2005 16:52 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Al een beetje bijggekomen van gisteravond?
Daar weet ik wel wat van, maar als je iets niet snapt moet je het anders maar ff op MSN vragen, want om dat helemaal hier te gaan vertellenquote:Op woensdag 2 november 2005 16:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dndiek, belastingclown, weet jij toevallig al iets over de huurtoeslag qua hoogte/berekeningen?
Okidokiquote:Op woensdag 2 november 2005 17:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Daar weet ik wel wat van, maar als je iets niet snapt moet je het anders maar ff op MSN vragen, want om dat helemaal hier te gaan vertellen
www.toeslagen.nl is een handige site![]()
Okequote:Op woensdag 2 november 2005 16:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Eeeh mensen, alleen gevonden.
Moet nog solliciteren enzo, dus kans is zeer groot dat het nix wordt!
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
allo
Beetjequote:
da's wel een belangrijk maar voor ajax lastig detailquote:Op woensdag 2 november 2005 17:14 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Beetje
Heb er een raar gevoel over. met het spel van Ajax kan je Thun wegspelen maar dan moet je wel scoren...
Ik hoop het, Heerenveen speelde we ook weg, Feyenoord in feite ook maar die goals vallen nietquote:Op woensdag 2 november 2005 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
We gaan ze ook weg spelen doegewoontje
Hehe hij is een beetje fucked up, maar ik had Thunderdome omdat er nog niks was van Qlimax. En nu welquote:Op woensdag 2 november 2005 17:21 schreef rubbereend het volgende:
MrD, je avatar, Thunderdome is foetsie, welkom Qlimax
Omgquote:Op woensdag 2 november 2005 17:23 schreef rubbereend het volgende:
als je op Qlimax googled krijg je oa deze foto te zien
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |