je had dat mes moet hebbenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huh, was er nog een mod nodig geweest? Waar had ik godverdomme moeten solliciteren? Ik was zelfs op de meet
doe ik al, ik probeer het zo traag mogelijk te makenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:45 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja en jij woont in Bloemendaal![]()
He rubber doe eens wat aan die snelheid van Fok![]()
Ik wil een VBL-moslim-modjequote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.
Posten op fok onder werktijd wel?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Basketball kijken geldt hier niet als baan lieverd.
Ik stuur aan tijdens het fokken, met losse handenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:47 schreef popolon het volgende:
[..]
Posten op fok onder werktijd wel?
Hoeveel verdien je eigenlijk, je bent toch redacteur?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stuur aan tijdens het fokken, met losse handen
Wat zij zegtquote:
Wat zij zegtquote:
Ben zelfs baaschje, in Nederland praten we niet openlijk over ons salaris, ben je dat alweer vergeten?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:53 schreef popolon het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je eigenlijk, je bent toch redacteur?
Da's eigenlijk raar tochquote:Op woensdag 2 november 2005 22:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Ben zelfs baaschje, in Nederland praten we niet openlijk over ons salaris, ben je dat alweer vergeten?![]()
Ik ook - maar journalisten worden zwaar ondergewaardeerd. Maar in guldens boven de 7000 is toch wel weer aardig.quote:
Mietjequote:Neen dat kan ik niet doen SCH, zo zit ik niet in elkaar, het spijt me.
Tegen de doodstraf weet je wel?
Voor zo'n uitkering zou ik niet gaan werken.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:24 schreef SCH het volgende:
3380 bruto
Wen er vast maar aan.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor zo'n uitkering zou ik niet gaan werken.
Dat heb ik al gehad, een doelsalaris. (rond de 5000 ¤)quote:
Voor mij ook niet, komt ook omdat m'n vrouw ook niet slecht verdient.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik al gehad, een doelsalaris. (rond de 5000 ¤)
Ik doe het tegenwoordig trouwens met minder hoor. Geld is niet meer zo belangrijk voor mij.
Nee, dat mag het eendje doen.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
k kan nu al geen slotjes meer zien
dat zekerquote:Op donderdag 3 november 2005 00:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ach, voor een keer is het wel vermakelijk.
Het is Ik en geen kquote:Op donderdag 3 november 2005 00:17 schreef rubbereend het volgende:
k kan nu al geen slotjes meer zien
Ik zei toch dat je wat zou missen.quote:Op donderdag 3 november 2005 00:24 schreef dndiek het volgende:
Goedenacht....
Kan ik ff een samenvatting krijgen van wat er allemaal op fok is gebeurd??
Ach ja, ik heb leuke film gezienquote:Op donderdag 3 november 2005 00:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je wat zou missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |