Volgens mij was het maar een matige ontgroening, 33 topics als ik het goed heb.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef popolon het volgende:
ai rubber. wheheh
Ik heb de ontgroening weer mooi gemist, da's dan wel weer fijn.
32 te veel.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij was het maar een matige ontgroening, 33 topics als ik het goed heb.
Is dat een vereiste dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huh, was er nog een mod nodig geweest? Waar had ik godverdomme moeten solliciteren? Ik was zelfs op de meet
Amerikanen en humor, het zal nooit een goede combinatie wordenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:20 schreef popolon het volgende:
Wees blij dat iemand anders het wil doen man.
Tuurlijk wel, ik ben toch geen rascistquote:Op woensdag 2 november 2005 21:23 schreef popolon het volgende:
Hey jij noemt een asielzoeker daar toch ook geen Nederlander?
ManU 1-0 achter. hehe
die serveerster mocht de nieuwe mod kiezenquote:Op woensdag 2 november 2005 21:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Huh, was er nog een mod nodig geweest? Waar had ik godverdomme moeten solliciteren? Ik was zelfs op de meet
Omdat ik toch nee zeg.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt popo geen modje, die heeft toch geen zak te doen verder
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:39 schreef SCH het volgende:
Waarom wordt popo geen modje, die heeft toch geen zak te doen verder
ja en jij woont in Bloemendaalquote:Op woensdag 2 november 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik mot geen allochtonen en buitenlanders in de crew.
Basketball kijken geldt hier niet als baan lieverd.quote:Op woensdag 2 november 2005 21:43 schreef popolon het volgende:
Ik heb trouwens een hele drukke baan van 30/uur in de week SCH.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |