k doe t in mn broekquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo zenuwachtig voor vanavond Eend?
Jemig, in HIA hebben we geen trein hoor. Gebeurt dat elders ook nog?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
Wat een lief meisje en hoe krijg jhe het voor elkaar ? Is dat typisch Nick ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
zo heet mn zusje ookquote:
Hij lijkt op jou jaquote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat een lief meisje en hoe krijg jhe het voor elkaar ? Is dat typisch Nick ?
hee da's in de buurt hier, dus ik claim haarquote:Op woensdag 2 november 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij lijkt op jou ja
Ze woont in Den Bosch
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef SCH het volgende:
Ik zal het doorgeven
Dikke man met promillage 4,5 claimt je
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:53 schreef methodmich het volgende:
Den Bosch, daar zijn ze ook vriendelijk.
Ik beschrijf je fijne karaktertje wel okay?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat moet toch onweerstaanbaar zijn voor dames
je weet het treffend te omschrijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik beschrijf je fijne karaktertje wel okay?
dat is één van mn grootste kwaliteiten ja, blijven drijvenquote:Op woensdag 2 november 2005 20:04 schreef SCH het volgende:
"Hij heet echt rubbereend, serieus - en hij blijft ook drijven"
Nee, gisteren meen ik.quote:Op woensdag 2 november 2005 20:11 schreef pascalheister het volgende:
is er nog voetbal op tv vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |