quote:Op woensdag 2 november 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok Wissel met Pascal adressen uit en alles komt goed
Hoogtepunten uit het seksleven van Tong80. De band duurt ca. 30 seconden.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:29 schreef Noca het volgende:
Wat voor tape is dat eigenlijk?
30 centimeterquote:Op woensdag 2 november 2005 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoogtepunten uit het seksleven van Tong80. De band duurt ca. 30 seconden.
Je weet niet wat je mist!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:30 schreef dndiek het volgende:
ik ga naar de bios
Fijne avond en veel plezier/suc6 bij Ajax
wat doe je als pakket of brievenbuspost?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Wel duur hoor, zo'n video verzenden. Pascal vindt het vast niet erg portokosten te betalen?
dat weet ik inderdaad niet en de leukste momenten zie ik wel in de samenvattingquote:
Golfer had hem gewoon in zo'n bobbeltjesenveloppe gedaan.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:33 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat doe je als pakket of brievenbuspost?
Tong does Bommelquote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaaarrrr...
Welke video gaat et nou ommmmm
TV-voetbalkwis bij de KRO. Uit 1998. Tong schitterde als nooit tevoren.quote:Op woensdag 2 november 2005 19:34 schreef Da_Sandman het volgende:
Maaaarrrr...
Welke video gaat et nou ommmmm
heb je met Danny en Yannis gebeld dan?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:35 schreef golfer het volgende:
Dit gaat een hele mooie bijzondere avond worden.
Ik heb daar een goed voorgevoel over.![]()
Ben jij ook al zo zenuwachtig voor vanavond Eend?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je met Danny en Yannis gebeld dan?
dan moet er weer met creditcards gewerkt worden enzo, want wij maken ook allemaal netjes een bedrag over aan Tong voor zn copyrightquote:Op woensdag 2 november 2005 19:40 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom zet niemand die video dan online? Stuk makkelijker dan verzenden.
Is ze lekkerquote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
k doe t in mn broekquote:Op woensdag 2 november 2005 19:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo zenuwachtig voor vanavond Eend?
Jemig, in HIA hebben we geen trein hoor. Gebeurt dat elders ook nog?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
Nick had zijn portemonnee in de trein laten liggen - belt binnen half uur al een lief meisje dat ze hem heeft
Wat een lief meisje en hoe krijg jhe het voor elkaar ? Is dat typisch Nick ?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:43 schreef SCH het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |