BB geeft alsnog een feestje omdat Tanja eindelijk weg isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Lieske heeft een lipleesbroek aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verwacht eind dec.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef Sonique het volgende:
Ik blijf erbij..
Lijkt wel een 'mini-disko' wat je vroeger in het clubhuis had...
Ze doen net als een groep kids van 12 tegen elkaar...
Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alweer een signaal dat de finale pas 29 december is
Kun jij hummie niet gaan vervangen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik laat m'n fantasie maar weer eens de vrije loop.....
Morgen krijgen ze een test op de apparaten, dit is echter een fake-test.
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Volgens mij gaat dat gebeuren
Als ik dan ook haar salaris krijgquote:
Yessss.... scan is back in the house... welkom.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou best eens kunnen, Talpa is van het kopieren...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Wat een goede fantasie heb jij zegquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
uiteraard, met nog een beetje extra uit het Fok! fondsquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik dan ook haar salaris krijg![]()
alcohollistquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef CartWOman het volgende:
Leuk, dit.
Pfff eindelijk een beetje actie.![]()
Ik neem er zo ook een drankje bij.
En al dat trainen is om te zorgen dat ze doodmoe zijn en dat Talpa dus niet teveel hoeft te betalenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.quote:
Jouw fles staat vast ook al te roepen.quote:
die heeft idd ook iets mannelijksquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ingrid op Floortje Dessing (heet ze zo?) lijken.
Vind het ook een leuke fantasie. Op Gerard, Gordon en Ratelband na danquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een goede fantasie heb jij zeg![]()
Lijkt me leuk als t zo gebeurd
volgens mij is die blij dat ze weer eens kan sportenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij heeft Ingrid een geheime opdracht.. die blijft maar door gaan?
Mijn fles is hartstikke leeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jouw fles staat vast ook al te roepen.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.
Er komt morgen wel een fake test.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ze was ineens weer beter toen ze de rose en sigaretten zag.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat we dit al leuk vinden
Is iig beter als dat saaie gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het ook een leuke fantasie. Op Gerard, Gordon en Ratelband na dan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze was ineens weer beter toen ze de rose en sigaretten zag.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in haar hoofd ja, maar dat was ze altijd al
Zo werkt de commentaarstem ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Menno geniet zichtbaar mee.
[afbeelding]
Beter DAN ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Is iig beter als dat saaie gedoe de hele tijd
Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn fles is hartstikke leeg...
zat nog één glaasje in en dat staat nu voor m'n neus
quote:
nou Jolink, als in Bennie jolink... daar is toch niks mee!! 1-0 voor PSV trouwens... Farfan!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als Gorden en Jonlink komen ga ik dus niet kijken!![]()
is die weer vol water?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Gooi die sportattributen maar in de jacuzzi.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
Of dat ze om een uur of 2 of 3 uit hun bed worden geroepen om de test te doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
Is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Ook voor jullie allemaal een stuk taart, want OOK WIJ zijn over de helft!!quote:
Nou zeg dat wil ik echt niet hoerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
die krijgen ze morgenochtend een uur of 11quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
ow was dat hetquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was fake ze had geen zin om te sporten.
Ik neem aan dat Hummie het laatste beetje gezond verstand dat ze heeft wel zal gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan?
* hoopvol kijkt.
Ze hebben rose en bierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben iig geen alcohol, dus mochten ze een test krijgen is er niet veel aan de hand denk ik
Oja, hoi btw
wie weet een kerstsinglequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
heuh? Zag roel en joost toch met een flesje bier lopen.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben iig geen alcohol, dus mochten ze een test krijgen is er niet veel aan de hand denk ik
Oja, hoi btw
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef CartWOman het volgende:
Ook voor jullie allemaal een stuk taart, want OOK WIJ zijn over de helft!!
![]()
![]()
![]()
Oeps, hoeveel?quote:
juist wel bier en rosequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, hoi btw
Zag 2 kratten bier staan op tafel, geen idee hoeveel flessen rose, vast een stuk of 5quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps, hoeveel?Dan is het verhaal idd anders
![]()
Jij ook proost!!quote:
Dat heeft haar ook niet weerhouden van BB5quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem aan dat Hummie het laatste beetje gezond verstand dat ze heeft wel zal gebruiken.
Volgens mij zijn ze nog niet lang bezigquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb ik veel gemist van t feest.
Had zelf feestje dus kon ni kijken.
OOk toeval trouwens lol
Ok tnxquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog niet lang bezig
Een half uurtje ofzo, ik was zelf ook te laatquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb ik veel gemist van t feest.
Had zelf feestje dus kon ni kijken.
OOk toeval trouwens lol
de cd speler is ook bij de kijkshop gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij is de regie de boxen aan het opblazen
probeer deze eens:quote:
ze zijn nog niet dronkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef markna het volgende:
JANKENNNNNNNNNNNNNNNN
Dat WII gebeuren is nu niet direct iets waar je vandaag de dag nog mee te koop kunt lopen Maurisicoquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Bloed, zweet en goole!! [ Het lijflied van Willem II tijdens de beker-finale...]
inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Ashy het volgende:
wat is die Roel toch een saaie sul zeg
ja is altijd zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Een half uurtje ofzo, ik was zelf ook te laat![]()
Zal je altijd zien, kijk je ff niet en dan gebeurd er wat boeiends
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
de cd speler is ook bij de kijkshop gekocht
kwam gratis bij de fitness apparatuurquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
goowlequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Bloed, zweet en goole!!
Ach... eens een supporter......quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat WII gebeuren is nu niet direct iets waar je vandaag de dag nog mee te koop kunt lopen Maurisico
Gek mens!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij ook proost!!
[afbeelding]
beetje brakke gsm-foto maar goed...
Mag niet veel kosten bij Talpaquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Bill Gates weer,tijd voor een nieuwe versie van Windowsquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
niets helpt, explorer geeft iedere x een foutmelding en sluit de pagina af.
zal wel moeten rebooten, maar dat kan ff niet. Dus ik lees wel mee of er spannende dingen gebeuren.
grapjasquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie nummers gemaakt hoor![]()
De Tilburgers spreken de w niet uit pinball....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
goowle![]()
Zoals alleen echte Tilbo's hem uit kunnen spreken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
kwam gratis bij de fitness apparatuur![]()
Die breedbeeldcaps zien er nog steeds erg goed uit regenworm...quote:
Machtig nummerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
De dijk: Mag het licht uit
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef markna het volgende:
MAG HET LICHT UIT!!!!!!!
Oe lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik lekker bij Oasis in de HMH
Iedereen wel een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze heeft wel veel credits verloren afgelopen dagen
Gelukkig is TheVulture zo goed bezig. En zijn wij er nog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
niets helpt, explorer geeft iedere x een foutmelding en sluit de pagina af.
zal wel moeten rebooten, maar dat kan ff niet. Dus ik lees wel mee of er spannende dingen gebeuren.
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie nummers gemaakt hoor![]()
Als het licht uit is (toepasselijk weer), voel ik altijd wel ontspannenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Oe lekker![]()
Zijn dat niet te veel mensen bij elkaar voor jou?
Zeker weten, maar dat is het spel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze heeft wel veel credits verloren afgelopen dagen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaakt![]()
Laat je niet misleiden door de woonplaats in mijn profiel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
De Tilburgers spreken de w niet uit pinball....
En de dubbel oo spreek je ook niet uit zoals de gemiddelde hollander....
maar meer als de dubbele o in school..... (als je school dan tenminste niet uitspreekt zoals Nathalie dat doet)
Heb jij het zeker weer stiekem aangedaan?quote:
T mooiste die hij heeft gemaakt vind ik hou me vastquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaakt![]()
Dat heb ik nu ook altijd.Stukken gezelliger Als het licht uit isquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het licht uit is (toepasselijk weer), voel ik altijd wel ontspannen![]()
Ooo, zèdde gij d'r ok zò ín as Maurisico en ikke?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de woonplaats in mijn profiel.![]()
Ik was er nooit bij, dus ik kan niet beoordelen wie de mooiste wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
T mooiste die hij heeft gemaakt vind ik hou me vast
Och Wendy was ook wel een lekker nummertje........quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
En weer stiekem aandoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Heb jij het zeker weer stiekem aangedaan?
*klik*
Ik denk dat hij zelf vind dat het mooiste nummertje dat hij ooit gemaakt heeft nu Sem heet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was er nooit bij, dus ik kan niet beoordelen wie de mooiste was
Ik dacht dat ie Sem heettequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
Nu heb ik in mijn hoofd:quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Och Wendy was ook wel een lekker nummertje........![]()
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan slapen na 12 uur 's nachts....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu heb ik in mijn hoofd:
* 09 06 05 03, dat is een lekker nummertje *
![]()
krek hèddum dûr!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef flugeltje het volgende:
Ooo, zèdde gij d'r ok zò ín as Maurisico en ikke?
komt het dan ook goed met Rob en Chantalquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:14 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zeker weten, maar dat is het spel.
Kijk maar na roel en joost die zijn nu ook niet zo populair meer dan een paar weken geleden.
Het komt wel goed met lieske
jahquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Klein stukje jazzpolitie met ze zijn terug.. en die draaien ze niet
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon gaan slapen na 12 uur 's nachts....![]()
das een leukequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
komt het dan ook goed met Rob en Chantal![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die breedbeeldcaps zien er nog steeds erg goed uit regenworm...
Mwa, valt wel mee....quote:
ouwe lullenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Wij 'oude lullen' worden goed bediend qua muziek.....
Had toch die wijn moeten laten staan, voel de alcoholtranen al opwellen...
Erg he lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
jeugd muziekquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Ramses??quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef markna het volgende:
bob marley kent dido wel maar ramses niet te erg voor woorden
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef avonne het volgende:
[..]
komt het dan ook goed met Rob en Chantal![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Dido kan het niet meer aanhoren
[afbeelding]
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef D.Rose het volgende:
mag de stream uit
als ik je in mijn armen sluit
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
Frans en Jennyquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:26 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ramses??
Bedoel je vluchten kan niet meer?
Das niet Ramses..
Gaan we dan langer door met BB?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:24 schreef M-en-A het volgende:
BB draait "Vluchten kan niet meer".......
Is dat de eerste aanwijzing voor de bewoners van BB dat nominaties uit den boze zijn totdat Talpa in 2006 merkt dat de kijkcijfers voor BB5 nog steeds dalende zijn???
Tenslotte hoorden we vanavond dat BB geen einddatum genoemd heeft in de contracten.... ENNNN.... de regels mogen door BB ten allertijde aangepast worden.
Als ik dit hoor weet ik weer dat ik nooit naar jamaica moet gaanquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef regenworm het volgende:
Als ik deze muziek dan wil wel weer met vankantie naar Jamaica
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel jammer iddquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
En iedereen doet ook mee, er zit niemand te mokken of wat.....
Hummie schijnt te hebben gezegd tot eind december, maar het is niet bekend of dat een foutje was of niet. Gezien de trage exits, zou het goed kunnen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Gaan we dan langer door met BB?![]()
![]()
![]()
Je kan het pas beoordelen als je er bent geweest.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik dit hoor weet ik weer dat ik nooit naar jamaica moet gaan
Da's Dido over 20 jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
[afbeelding]
Ze zijn nu pas op de helftquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie schijnt te hebben gezegd tot eind december, maar het is niet bekend of dat een foutje was of niet. Gezien de trage exits, zou het goed kunnen!
Misschien, ik denk dat ze het van de kijkcijfers laten afhangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Gaan we dan langer door met BB?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Roel doet Chantal voor wat 'Technodansen' is
Roel is een hark.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Roel doet Chantal voor wat 'Technodansen' is
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat ze het van de kijkcijfers laten afhangen.
Vooralsnog ziet het er goed uit, dus.![]()
ik zou het omdraaienquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef markna het volgende:
maare goeie dj hebben ze daar bij talpa
zou dat komen omdat we geen talpa FM hebben
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee... skippen deze herrie. Volgende stukie muziek graag.
jah straks komt gabber piet nog ff voorbijquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef Bocaj het volgende:
Dancevally muziek.
Straks zitten ze er eind 2007 nog in en hebben wij allemaal RSIquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.
Het is vandaag dag 70 in het huis. Dit feest is omdat ze op de helft zijn. Dus dat betekend dat Big brother 140 dagen gaat duren lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie schijnt te hebben gezegd tot eind december, maar het is niet bekend of dat een foutje was of niet. Gezien de trage exits, zou het goed kunnen!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Straks zitten ze er eind 2007 nog in en hebben wij allemaal RSI![]()
Nou RSI zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
menno is er bij gaan zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
En iedereen doet ook mee, er zit niemand te mokken of wat.....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Expeditie Robinson doet het heel goed en Gooise Vrouwen (meer dan 1,5 miljoen kijkers zondag, dat was meer dan het 8 uur journaal!) en...nou, eigenlijk willen de overige media ons doen geloven dat Talpa het slecht doet. Maar vergelijk alle kijkcijfers naar eens! Talpa doet het stukken beter dan veel andere tv-zenders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.
Met Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
met wie zou roel vanavond gaan zoenen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
bb, de plaat blijft hangen. Of hoort dat zo?
zelf denk ik dat ze er 30 december mee ophouden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
Het is vandaag dag 70.![]()
Op de aangesneden taart staat WE ZIJN OVER DE HELFT.
Dus dan kan het rekenkundig nooit meer dan nog 69 dagen zijn.
Dus uiterlijk 9 januari 2006 is de winnaar van BB bekend![]()
Hey Wicked!quote:
hoort zo cd is gekocht bij de kijkshopquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop op oudjaarsavond....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zelf denk ik dat ze er 30 december mee ophouden.
Net zoals BB1 die stopte volgens mij ook op dit datum.
Chantal heeft hem van de week al een keer benaderd ,quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
met wie zou roel vanavond gaan zoenen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
oeeee... graag. Mag ik, mag ikquote:
Ja!quote:
ieuwwwww!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Chantal heeft hem van de week al een keer benaderd ,maar daar ging hij toen niet op in
![]()
Het is beter om naar te kijken dan gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
En toen keek Lieske Scan heel lief aan
[afbeelding]
Aanstellers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |