die krijgen ze morgenochtend een uur of 11quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
ow was dat hetquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Was fake ze had geen zin om te sporten.
Ik neem aan dat Hummie het laatste beetje gezond verstand dat ze heeft wel zal gebruiken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Is dat al zeker dan?
* hoopvol kijkt.
Ze hebben rose en bierquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben iig geen alcohol, dus mochten ze een test krijgen is er niet veel aan de hand denk ik
Oja, hoi btw
wie weet een kerstsinglequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
heuh? Zag roel en joost toch met een flesje bier lopen.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ze hebben iig geen alcohol, dus mochten ze een test krijgen is er niet veel aan de hand denk ik
Oja, hoi btw
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef CartWOman het volgende:
Ook voor jullie allemaal een stuk taart, want OOK WIJ zijn over de helft!!
![]()
![]()
![]()
Oeps, hoeveel?quote:
juist wel bier en rosequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:58 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, hoi btw
Zag 2 kratten bier staan op tafel, geen idee hoeveel flessen rose, vast een stuk of 5quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps, hoeveel?Dan is het verhaal idd anders
![]()
Jij ook proost!!quote:
Dat heeft haar ook niet weerhouden van BB5quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik neem aan dat Hummie het laatste beetje gezond verstand dat ze heeft wel zal gebruiken.
Volgens mij zijn ze nog niet lang bezigquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb ik veel gemist van t feest.
Had zelf feestje dus kon ni kijken.
OOk toeval trouwens lol
Ok tnxquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze nog niet lang bezig
Een half uurtje ofzo, ik was zelf ook te laatquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb ik veel gemist van t feest.
Had zelf feestje dus kon ni kijken.
OOk toeval trouwens lol
de cd speler is ook bij de kijkshop gekochtquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef Sonique het volgende:
Volgens mij is de regie de boxen aan het opblazen
probeer deze eens:quote:
ze zijn nog niet dronkenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef markna het volgende:
JANKENNNNNNNNNNNNNNNN
Dat WII gebeuren is nu niet direct iets waar je vandaag de dag nog mee te koop kunt lopen Maurisicoquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Bloed, zweet en goole!! [ Het lijflied van Willem II tijdens de beker-finale...]
inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:01 schreef Ashy het volgende:
wat is die Roel toch een saaie sul zeg
ja is altijd zoquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Een half uurtje ofzo, ik was zelf ook te laat![]()
Zal je altijd zien, kijk je ff niet en dan gebeurd er wat boeiends
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
de cd speler is ook bij de kijkshop gekocht
kwam gratis bij de fitness apparatuurquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
goowlequote:Op dinsdag 1 november 2005 21:03 schreef Maurisico het volgende:
Bloed, zweet en goole!!
Ach... eens een supporter......quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat WII gebeuren is nu niet direct iets waar je vandaag de dag nog mee te koop kunt lopen Maurisico
Gek mens!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:02 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jij ook proost!!
[afbeelding]
beetje brakke gsm-foto maar goed...
Mag niet veel kosten bij Talpaquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:04 schreef regenworm het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |