BB geeft alsnog een feestje omdat Tanja eindelijk weg isquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:41 schreef Falco het volgende:
Maar waar de vuk hebben ze dit feestje aan verdiend?
Lieske heeft een lipleesbroek aan.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik verwacht eind dec.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Omdat ze op de helft van het bb avontuur zijn. Big brother zal dus langer duren gepland.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef Sonique het volgende:
Ik blijf erbij..
Lijkt wel een 'mini-disko' wat je vroeger in het clubhuis had...
Ze doen net als een groep kids van 12 tegen elkaar...
Kloptquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alweer een signaal dat de finale pas 29 december is
Kun jij hummie niet gaan vervangen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik laat m'n fantasie maar weer eens de vrije loop.....
Morgen krijgen ze een test op de apparaten, dit is echter een fake-test.
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Volgens mij gaat dat gebeuren
Als ik dan ook haar salaris krijgquote:
Yessss.... scan is back in the house... welkom.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:43 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou best eens kunnen, Talpa is van het kopieren...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Wat een goede fantasie heb jij zegquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
uiteraard, met nog een beetje extra uit het Fok! fondsquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Als ik dan ook haar salaris krijg![]()
alcohollistquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef CartWOman het volgende:
Leuk, dit.
Pfff eindelijk een beetje actie.![]()
Ik neem er zo ook een drankje bij.
En al dat trainen is om te zorgen dat ze doodmoe zijn en dat Talpa dus niet teveel hoeft te betalenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.quote:
Jouw fles staat vast ook al te roepen.quote:
die heeft idd ook iets mannelijksquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ingrid op Floortje Dessing (heet ze zo?) lijken.
Vind het ook een leuke fantasie. Op Gerard, Gordon en Ratelband na danquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een goede fantasie heb jij zeg![]()
Lijkt me leuk als t zo gebeurd
volgens mij is die blij dat ze weer eens kan sportenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij heeft Ingrid een geheime opdracht.. die blijft maar door gaan?
Mijn fles is hartstikke leeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jouw fles staat vast ook al te roepen.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.
Er komt morgen wel een fake test.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Ze was ineens weer beter toen ze de rose en sigaretten zag.quote:
Jaquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat we dit al leuk vinden
Is iig beter als dat saaie gedoe de hele tijdquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind het ook een leuke fantasie. Op Gerard, Gordon en Ratelband na dan
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Rica het volgende:
[..]
Ze was ineens weer beter toen ze de rose en sigaretten zag.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef D.Rose het volgende:
[..]
in haar hoofd ja, maar dat was ze altijd al
Zo werkt de commentaarstem ookquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef Foreverblue het volgende:
Menno geniet zichtbaar mee.
[afbeelding]
Beter DAN ..quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:54 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Is iig beter als dat saaie gedoe de hele tijd
Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn fles is hartstikke leeg...
zat nog één glaasje in en dat staat nu voor m'n neus
quote:
nou Jolink, als in Bennie jolink... daar is toch niks mee!! 1-0 voor PSV trouwens... Farfan!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als Gorden en Jonlink komen ga ik dus niet kijken!![]()
is die weer vol water?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Gooi die sportattributen maar in de jacuzzi.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
Of dat ze om een uur of 2 of 3 uit hun bed worden geroepen om de test te doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
Is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Ook voor jullie allemaal een stuk taart, want OOK WIJ zijn over de helft!!quote:
Nou zeg dat wil ik echt niet hoerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |