Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.quote:
Jouw fles staat vast ook al te roepen.quote:
die heeft idd ook iets mannelijksquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vind Ingrid op Floortje Dessing (heet ze zo?) lijken.
Vind het ook een leuke fantasie. Op Gerard, Gordon en Ratelband na danquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:48 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Wat een goede fantasie heb jij zeg![]()
Lijkt me leuk als t zo gebeurd
volgens mij is die blij dat ze weer eens kan sportenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:51 schreef Pinball het volgende:
Volgens mij heeft Ingrid een geheime opdracht.. die blijft maar door gaan?
Mijn fles is hartstikke leeg...quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:50 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jouw fles staat vast ook al te roepen.![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik krijg er ook zin in nu, dit is zo lekker om te doen op muziek.
Er komt morgen wel een fake test.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef flugeltje het volgende:
Okay, ik laat m'n fantasie maar weer eens de vrije loop.....
Morgen krijgen ze een test op de apparaten, dit is echter een fake-test.
A.s. vrijdagavond (véél streamers) wordt er een podium de lucht in getakeld en treden Gordon en Joling op voor de bewoners, de bewoners moeten intussen in estaffetevorm zo lang mogelijk dansen. Hun winst is een goedgevulde boodschappenmand, maar daarnaast stelt Talpa per gedanst uur een bedrag ter beschikking van de hulpdiensten in Pakistan....
Donderdagavond tijdens de lifeshow stapt Emiel Ratelband het huis in om de moraal op te vijzelen en ervoor te zorgen dat Lieske tóch een partner heeft.....
Volgens mij gaat dat gebeuren
Ze was ineens weer beter toen ze de rose en sigaretten zag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |