Ik wist het.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Mijn fles is hartstikke leeg...
zat nog één glaasje in en dat staat nu voor m'n neus
quote:
nou Jolink, als in Bennie jolink... daar is toch niks mee!! 1-0 voor PSV trouwens... Farfan!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:52 schreef avonne het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als Gorden en Jonlink komen ga ik dus niet kijken!![]()
is die weer vol water?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:55 schreef Bocaj het volgende:
Gooi die sportattributen maar in de jacuzzi.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
lolquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
We mogen ons trouwens gelukkig prijzen dat ze met deze groep geen BB single gaan opnemen
Of dat ze om een uur of 2 of 3 uit hun bed worden geroepen om de test te doenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef Cuaderno het volgende:
hopen dat ze vanavond om 12 uur meteen de eerste test krijgen![]()
Is dat al zeker dan?quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Ook voor jullie allemaal een stuk taart, want OOK WIJ zijn over de helft!!quote:
Nou zeg dat wil ik echt niet hoerenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:56 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |