Bill Gates weer,tijd voor een nieuwe versie van Windowsquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
niets helpt, explorer geeft iedere x een foutmelding en sluit de pagina af.
zal wel moeten rebooten, maar dat kan ff niet. Dus ik lees wel mee of er spannende dingen gebeuren.
grapjasquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie nummers gemaakt hoor![]()
De Tilburgers spreken de w niet uit pinball....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef Pinball het volgende:
[..]
goowle![]()
Zoals alleen echte Tilbo's hem uit kunnen spreken.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:06 schreef Cuaderno het volgende:
[..]
kwam gratis bij de fitness apparatuur![]()
Die breedbeeldcaps zien er nog steeds erg goed uit regenworm...quote:
Machtig nummerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
De dijk: Mag het licht uit
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef markna het volgende:
MAG HET LICHT UIT!!!!!!!
Oe lekkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:11 schreef Peter6000 het volgende:
Morgen rond deze tijd sta ik lekker bij Oasis in de HMH
Iedereen wel een beetje.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze heeft wel veel credits verloren afgelopen dagen
Gelukkig is TheVulture zo goed bezig. En zijn wij er nog.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
niets helpt, explorer geeft iedere x een foutmelding en sluit de pagina af.
zal wel moeten rebooten, maar dat kan ff niet. Dus ik lees wel mee of er spannende dingen gebeuren.
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaaktquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef lovebear het volgende:
[..]
Ze hebben wel een paar mooie nummers gemaakt hoor![]()
Als het licht uit is (toepasselijk weer), voel ik altijd wel ontspannenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef flugeltje het volgende:
Oe lekker![]()
Zijn dat niet te veel mensen bij elkaar voor jou?
Zeker weten, maar dat is het spel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ze heeft wel veel credits verloren afgelopen dagen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaakt![]()
Laat je niet misleiden door de woonplaats in mijn profiel.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef flugeltje het volgende:
De Tilburgers spreken de w niet uit pinball....
En de dubbel oo spreek je ook niet uit zoals de gemiddelde hollander....
maar meer als de dubbele o in school..... (als je school dan tenminste niet uitspreekt zoals Nathalie dat doet)
Heb jij het zeker weer stiekem aangedaan?quote:
T mooiste die hij heeft gemaakt vind ik hou me vastquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Reken maar dat Xander wat nummertjes heeft gemaakt![]()
Dat heb ik nu ook altijd.Stukken gezelliger Als het licht uit isquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als het licht uit is (toepasselijk weer), voel ik altijd wel ontspannen![]()
Ooo, zèdde gij d'r ok zò ín as Maurisico en ikke?quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef Pinball het volgende:
[..]
Laat je niet misleiden door de woonplaats in mijn profiel.![]()
Ik was er nooit bij, dus ik kan niet beoordelen wie de mooiste wasquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
T mooiste die hij heeft gemaakt vind ik hou me vast
Och Wendy was ook wel een lekker nummertje........quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
En weer stiekem aandoenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef Michelle-74 het volgende:
[..]
Heb jij het zeker weer stiekem aangedaan?
*klik*
Ik denk dat hij zelf vind dat het mooiste nummertje dat hij ooit gemaakt heeft nu Sem heet...quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:15 schreef lovebear het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik was er nooit bij, dus ik kan niet beoordelen wie de mooiste was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |