Da's Dido over 20 jaar.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:25 schreef D.Rose het volgende:
Dido kan het niet meer aanhoren
[afbeelding]
Ze zijn nu pas op de helftquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie schijnt te hebben gezegd tot eind december, maar het is niet bekend of dat een foutje was of niet. Gezien de trage exits, zou het goed kunnen!
Misschien, ik denk dat ze het van de kijkcijfers laten afhangen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:28 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Gaan we dan langer door met BB?![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Roel doet Chantal voor wat 'Technodansen' is
Roel is een hark.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Roel doet Chantal voor wat 'Technodansen' is
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Misschien, ik denk dat ze het van de kijkcijfers laten afhangen.
Vooralsnog ziet het er goed uit, dus.![]()
ik zou het omdraaienquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:31 schreef markna het volgende:
maare goeie dj hebben ze daar bij talpa
zou dat komen omdat we geen talpa FM hebben
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef scanman01 het volgende:
Okee... skippen deze herrie. Volgende stukie muziek graag.
jah straks komt gabber piet nog ff voorbijquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:32 schreef Bocaj het volgende:
Dancevally muziek.
Straks zitten ze er eind 2007 nog in en hebben wij allemaal RSIquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.
Het is vandaag dag 70 in het huis. Dit feest is omdat ze op de helft zijn. Dus dat betekend dat Big brother 140 dagen gaat duren lijkt me.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hummie schijnt te hebben gezegd tot eind december, maar het is niet bekend of dat een foutje was of niet. Gezien de trage exits, zou het goed kunnen!
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Straks zitten ze er eind 2007 nog in en hebben wij allemaal RSI![]()
Nou RSI zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
menno is er bij gaan zittenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:27 schreef Bocaj het volgende:
En iedereen doet ook mee, er zit niemand te mokken of wat.....
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En Expeditie Robinson doet het heel goed en Gooise Vrouwen (meer dan 1,5 miljoen kijkers zondag, dat was meer dan het 8 uur journaal!) en...nou, eigenlijk willen de overige media ons doen geloven dat Talpa het slecht doet. Maar vergelijk alle kijkcijfers naar eens! Talpa doet het stukken beter dan veel andere tv-zenders.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:33 schreef Rica het volgende:
[..]
De rest van Talpa scoort heel slecht, BB is eigenlijk het enige wat het redelijk doet. Zullen ze wel zo lang mogelijk rekken.
Met Joost.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
met wie zou roel vanavond gaan zoenen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
bb, de plaat blijft hangen. Of hoort dat zo?
zelf denk ik dat ze er 30 december mee ophouden.quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:35 schreef M-en-A het volgende:
Het is vandaag dag 70.![]()
Op de aangesneden taart staat WE ZIJN OVER DE HELFT.
Dus dan kan het rekenkundig nooit meer dan nog 69 dagen zijn.
Dus uiterlijk 9 januari 2006 is de winnaar van BB bekend![]()
Hey Wicked!quote:
hoort zo cd is gekocht bij de kijkshopquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik hoop op oudjaarsavond....quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
zelf denk ik dat ze er 30 december mee ophouden.
Net zoals BB1 die stopte volgens mij ook op dit datum.
Chantal heeft hem van de week al een keer benaderd ,quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef Cuaderno het volgende:
met wie zou roel vanavond gaan zoenen?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:36 schreef scanman01 het volgende:
oeeee... graag. Mag ik, mag ikquote:
Ja!quote:
ieuwwwww!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
Chantal heeft hem van de week al een keer benaderd ,maar daar ging hij toen niet op in
![]()
Het is beter om naar te kijken dan gisterenquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:39 schreef Foreverblue het volgende:
En toen keek Lieske Scan heel lief aan
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |