auquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef vosss het volgende:
Ik ben toen ik 16 was uit een klimrek gevallen () en op mn linkerschouder terecht gekomen vanaf een meter of twee en een half a 3 ofzo
Toen is mn bovenarm compleet losgebroken. Zegmaar het stuk net onder het gewricht.
Dat deed goed zeer moet ik zeggen![]()
Ach, wat maakt dat nou uit; ik bedoel wat moet iemand van 16 nou in een klimrek?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mattt het volgende:
hoe het is gekomen doet er echt niet toe.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef skiczukie het volgende:
Op mijn vinger gevallen dus. Wijsvinger kapot.
Whehe , puike actiequote:Op dinsdag 1 november 2005 08:07 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach, wat maakt dat nou uit; ik bedoel wat moet iemand van 16 nou in een klimrek?
Geen idee meer hoe het klonk.quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:18 schreef Xanthe het volgende:
Niemand die wil vertellen hoe het klonk? (serieuze vraag omdat ik bij een valartij dit gehoord heb en de huisarts zegt dat ik niets gebroken heb en het na 2,5 week nog steeds verrekte pijn doet om er op te staan).
Picsquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:41 schreef PsychoDude_666 het volgende:
2 maanden geleden schijnbaar m'n neus toen ik in elkaar geslagen ben na een avondje stappen. KNO-arts heeft er die nacht naar gekeken maar zei dat hij niet gebroken was. Bleek dus wel zo te zijn en nu staat ie klein beetje scheef
Nja je ziet het bijna niet, alleen als je het weet en ik echt recht tegenover je staat. Maar goed van het hele incident maar geen pics genomen, gezicht lag grondig in puin. Niet iets waar ik later nog eens naar terug wil kijken.quote:
of gewoon naar de polie en zeggen dat het net is gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe het klonk.
Maar als je er nog steeds veel last van hebt, gewoon opnieuw naar de huisarts gaan, en zeggen dat je een foto wil laten maken. En dan niet eerder weggaan voordat je een afspraak bij het ziekenhuis kan gaan maken.
je liegt man! ik zie het gewoon!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Iemand gooide een strijker, precies in me oor!
Mis nu de helft van mijn hoofd en ik ben volledig doof.
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef master_X het volgende:
[..]
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ik ook niet, stelletje lompe mongolen allemaal in dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebroken zelfs geen gaatje gehad![]()
de 1e 3 keer dat ik het las las ik spijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Het is niet pijnlijker, je hebt er langer last van, het geneest langzamer.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef woutabest het volgende:
Ik heb héél vaak dingen gekneusd, gevallen met skaten, tegen een boomstronk aangeschopt, gewoon voorover vallen...
Als het echt waar is dat kneuzen pijnlijker is dan breken, zijn jullie wel mietjes zeg.
Je leefde je te veel uit met L_A?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mattt het volgende:
Jaartje geleden mn poot gebroken, hoe het is gekomen doet er echt niet toe.
Licht? Ik moest naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 2 november 2005 06:37 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Het is niet pijnlijker, je hebt er langer last van, het geneest langzamer.
Dat zijn twee hele grote verschillen en dat geld ook niet voor lichte kneuzingen he
ik wil ook wel 5 weekjes thuis zitten voor 3500 euri, no problemquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef Ferdii het volgende:
heb me sleutelbeen een jaartje terug gebroken.
door scooter ongeluk
reed op me scooter richting huis samen met een vriend die reed op zijn scooter voor mij. En toen reden er voor me 4 meisjes (kut bruggers) die dus de hele weg in gebruik namen. dus die vriend die toetert en 1 van die meisjes gaat aan de kant, op het moment dat hij er langs is kijkt die doos dus niet om of er nog meer aan komt ( ik dus ) en gaat weer naast der vriendinnen fietsen, ik moet dus uitwijken de berg in waar ik onderuit ga doordat het ervoor net geregend had en dat dus glad was
resultaat, sleutelbeen gebroken, 5 weekjes thuis en 3500 euro rijker dankzij de verzekering
deed jij dat ook altijd?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef vinge het volgende:
Ik heb een keer m'n arm gebroken toen ik van de schommel af sprong.Ja ja Imberr, de ironie..
het ziet er gewoon al pijnlijk uitquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Mikkie het volgende:
Dit is mijn verbrijzelde pols op dit moment:
[afbeelding]
Prachtig staaltje werk. Wat ze tegenwoordig wel niet allemaal kunnen met wat lpastische chirurgie|!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lang wachten op de ambulance omdat de begeleidende leraren dat eerst niet zo nodig vonden. Even blijven zitten en de pijn zou wel overgaan zeiden ze, al was ik ondertussen al flauw gevallen van de pijn
jep, maar ik stond op de schommelquote:Op donderdag 3 november 2005 07:47 schreef indy-jones het volgende:
[..]
deed jij dat ook altijd?ik bedoel het springen... niet het arm breken
![]()
Klinkt knap pijnlijk. Maarruh, foto van het plaatje ?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
(...) Bleek 'ie ook nog zó te zijn gebroken dat er een ijzeren plaatje op moest worden gezet met wat schroeven (onder het motto: als ik iets doe, doe ik het goed). Dat plaatje ligt nu hier in een la![]()
Geen schoolkamp om snel te vergeten dus.
gadver zit je in de klas ff lekker je korsten open te krabbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt op zich nog wel mee, alleen het heeft veel verzorging nodig. Die pinnen gaan door open wondjes je arm in, maar die wondjes moet ik dus twee keer per dag schoonmaken, lostrekken en open houden. Dát is pijnlijk
Mijn (ok ok, die van m'n ouders) camera is al een paar weken foetsiequote:Op vrijdag 4 november 2005 13:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Klinkt knap pijnlijk. Maarruh, foto van het plaatje ?
Fraaie uitleg.quote:Op woensdag 9 november 2005 22:09 schreef midje het volgende:
ik heb mn knie een keer zo gehad
als dit mn been is van opzij
|
/ <<< Knie die fout zit
\
|_ <<< Voet die goed zat
en dat doet echt pijn
Was anders toch aan het voetballen, dus had inderdaad verder toch niks te doen.quote:
ik geloof er, werkelijk waar, geen zak vanquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:32 schreef B_BOY het volgende:
ooit met een veotbal toernooi mijn grote teen verbrijzelt,
tussen twee wedstrijden door op een springkussen springen met blote voeten en ik wilde er vanaf springen blijf ik net met mijn voet achter een stukje hangen. dus krak deed verrekte zeer maarja ik dacht zal wel meevallen ik heb nog nooit iets gebroken ofzo dus nu ook niet. enfin na een half uurtje moest ik weer een wedstrijd spelen ging echt klote want had slecht evenwicht maarja we hadden geen reserves dus ik moest wel. nouja uiteindelijk die wedstrijd uitgespeeld en daarna nog 1 wedstrijd gespeeld (met die voet nog gescoord zelfs) nou ja toen voelde ik eik vrij weinig meer van me voet dus ik dacht het zal wel. de volgende dag word ik wakker en wil uit bed stappen pleur ik uit bed (vraag me niet hoe het kaN) en weer op mijn teen doet egt godverdomme zeer maarja ik denk ja dat is niet gek he want gister pijn gedaan dus nu doet dat zeer bji het minste of geringste. dus ik rustig verder gegaan. twas ondertussen zondag morgen (zaterdagmorgen was ik van het springkussen gepleurd) en 's middags gingen we naar mijn oma. en daar word het verhaal verteld en mijn tante zegt laat mij eens naar die teen kijken. ik zeg ja is goed valt niets te zien alleen een beetje blauw. zei kijkt ondertussen was me teen al helemaal paars entoen moest ik toch maar ff naar het ziekenhuis. nou toen ik daar kwam bleek dat me teen goed in de puin lag doordat ik er daarna nog mee had gevoetbald en van alles. en toen mocht ik dus een paar weken rust houden.
Kop op.. als die helemaal kapot was kon je niet meer iets op Fok! typenquote:Op woensdag 30 november 2005 18:59 schreef lucienne2 het volgende:
heb alleen heel vaak mijn hart gebroken, denk dat ie nu helemaal kapot is :-(
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |