of gewoon naar de polie en zeggen dat het net is gebeurdquote:Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef Market_Garden het volgende:
[..]
Geen idee meer hoe het klonk.
Maar als je er nog steeds veel last van hebt, gewoon opnieuw naar de huisarts gaan, en zeggen dat je een foto wil laten maken. En dan niet eerder weggaan voordat je een afspraak bij het ziekenhuis kan gaan maken.
je liegt man! ik zie het gewoon!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Iemand gooide een strijker, precies in me oor!
Mis nu de helft van mijn hoofd en ik ben volledig doof.
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef master_X het volgende:
[..]
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ik ook niet, stelletje lompe mongolen allemaal in dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebroken zelfs geen gaatje gehad![]()
de 1e 3 keer dat ik het las las ik spijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |