abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31867374
Op koninginnedag mn pols gebroken. Pleurde op een braderie over een colablike . Ging de volgende dag een week naar Kreta Toen was ik 10.

Toen ik 6 was een scheurtje in mn scheenbeen. Wilde aan mn ma laten zien dat ik met skien al van de kinderpiste af kon. Zij trots kijken en misschien een paar meter voor het einde van de piste ging ik op mn bek.
pi_31869695
Brrr.. ik krijg de rillingen van dat topic!

Ik heb vorig jaar ofzo me duim gescheurd.. Ik zat bij een vriendin achterop en we pleurde, ja veel lol.. En me duim deed beetje zeer, maargoed weer verder fietsen! Maar die avond deed het al helemaal pijn ik kon me duim oppeens niet meer bewegen alleen met veel pijn. Dus gingen we naar ziekenhuis (ik vond het nergens voor nodig ) en foto's laten maken, toen had ik een hele grote scheur van stukje arm naar me duim.. dus lekker een poos met gips gelopen om me duim.
  dinsdag 1 november 2005 @ 16:34:34 #43
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_31869972
ik was ooit een dieplader opgefietst, maar kwam halverwege bij het oprijden tot stilstand en kieperde om. Vervolgens viel ik op mijn elleboog en verging ik van de pijn. Na 5 minuten was dat weg en kon ik gewoon met mn arm gooien zonder al te veel pijn. toen weer 12 km naar huis gefietst maar deed toch zeer. Naar het ziekenhuis gegaan en bleek dat ik onder de schouderkop complete fractuur had die ook verplaatst was.. Dus dat werd rukken geblazen.. Hier was ik 13 denk ik..

Ook toen ik 5 was in het eerste kwartier van eerste ski-lesdag van de wintersportvakantie mijn been gebroken...
niets
pi_31870180
Nog nooit iets gebroken
pi_31872194
Ben gevallen met snowboarden toen ik 13 was => arm gebroken..
Ongeveer een half jaar later flikkerde ik van een trampoline af, weer gebroken.. nu staat mn arm nog steeds krom (4 jaar later)

Ook ben ik tegen iemand anders aan gerend (die in de andere richting rende) en toen lagen mn beide voortanden eruit... das ook niet lekker kan ik je vertellen.. Nu heb ik een namaak-voortand
Power perceived is power achieved.
  dinsdag 1 november 2005 @ 17:56:49 #46
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_31872206
Ja 1x mijn pols gebroken dat deed me hendig pijn ik was een jaar of 7.

Ik me neef en me broer waren aant fietsen, maar zij gingen me hendig snel en ik moest de bocht om.... maar schijnbaar stuurde het stuur niet of ik stuurde niet en knalde me hendig hard tegen een stoeprand. Ja gek toen was opeens me pols gebroken.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_31873511
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 09:23 schreef Market_Garden het volgende:

[..]

Geen idee meer hoe het klonk.
Maar als je er nog steeds veel last van hebt, gewoon opnieuw naar de huisarts gaan, en zeggen dat je een foto wil laten maken. En dan niet eerder weggaan voordat je een afspraak bij het ziekenhuis kan gaan maken.
of gewoon naar de polie en zeggen dat het net is gebeurd
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_31873736
Ik heb nog nooit iets gebroken zelfs geen gaatje gehad
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:10:27 #49
97079 Jeff89
Conquer All
pi_31876200
Polsje op 2 plaatsen gebroken met skateboarden... Was van buitenaf niet te zien (het deed alleen fucking veel pijn) dus die avond hebben er 5 mensen aan gevoeld om te kijken of hij gebroken was (auw) waarna er toch maar een foto werd gemaakt (au) waarna ik mn trui uit deed, omdat ze hem anders kapot zouden knippen, en daar was ik het niet mee eens (auw).. Toen werd het eerst gezet, onder lachgas (trippy ervaring..alles was eerst fucking grappig, tot die dokter aan mn pols begon te trekken.. De pijn was nog steeds heel erg, en het leek echt op 1 klein puntje verweg fucking zeer te doen) en daarna pas gegipst (was ook wel ongemakkelijk).
pi_31876379
Iemand gooide een strijker, precies in me oor!

Mis nu de helft van mijn hoofd en ik ben volledig doof.

Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:29:55 #51
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_31879071
ik heb een keer me kleine rechter teen gebroken omdat ik was gevallen over een wasmand op de trap omdat ik natten voeten had na het douchen
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:34:35 #52
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31879266
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:

Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
je liegt man! ik zie het gewoon!
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31879549
ik heb nog nooit wat gebroken hmm alleen ingescheurde agils pees, door schuifraam gelopen 10 hechtingen en hier daar veel bloed, aangereden door een brommer 5 hectingen, 2 keer hersen schudding 1 keer toen ik d8 dat ik kon handjestand kon maken maar sloeg door, pink gekneusd vinger uit de kom, knie keer gevallen tegen zo`n stoeprand aan met een hoek moest worden dicht gelijmd en ja dat was het denk wel valt wel mee leef nog
pi_31879575
quote:

foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnen
  dinsdag 1 november 2005 @ 21:46:40 #55
118447 Tique3
deze avater kreeg aandacht :7
pi_31879714
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef master_X het volgende:

[..]

foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnen
Als je mij serieus neemt, dan doe ik dat ook :7
pi_31880262
quote:

!
pi_31880279
quote:
Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebroken zelfs geen gaatje gehad
Ik ook niet, stelletje lompe mongolen allemaal in dit topic .
pi_31880405
quote:

de 1e 3 keer dat ik het las las ik spijker
  dinsdag 1 november 2005 @ 22:47:38 #59
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_31882145
Ik heb ook nog nooit iets gebroken of ook maar een enkel gaatje gehad
ff wachten nog
pi_31884682
ik heb ook nog nooit wat gebroken, wel bij 1 of ander spelletje bij gym in groep 7 of groep 8 door m'n rechterenkel gegaan, op de grondvallen, opstaan om verder te spelen, 6 stappen rennen, weer door mn enkel gaan en gigantisch te vallen, 2 minuten uitrusten en het potje uitgespeeld ;P nergens last van gehad verder (iig nu heb ik nergens meer last van, nooit naar de dokter geweest ;P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')