je liegt man! ik zie het gewoon!quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Iemand gooide een strijker, precies in me oor!
Mis nu de helft van mijn hoofd en ik ben volledig doof.
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ook is mijn keel beschadigd en kan ik niet meer daardoor eten of drinken, gebeurd dus allemaal met slangetjes enzo.
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:42 schreef master_X het volgende:
[..]
foto wil ik wel zien hoe ze dat gefixt hebben zou best kunnen
quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Ik ook niet, stelletje lompe mongolen allemaal in dit topicquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:55 schreef Gesloten het volgende:
Ik heb nog nooit iets gebroken zelfs geen gaatje gehad![]()
de 1e 3 keer dat ik het las las ik spijkerquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:15 schreef Markster het volgende:
Het is niet pijnlijker, je hebt er langer last van, het geneest langzamer.quote:Op woensdag 2 november 2005 00:29 schreef woutabest het volgende:
Ik heb héél vaak dingen gekneusd, gevallen met skaten, tegen een boomstronk aangeschopt, gewoon voorover vallen...
Als het echt waar is dat kneuzen pijnlijker is dan breken, zijn jullie wel mietjes zeg.
Je leefde je te veel uit met L_A?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:05 schreef Mattt het volgende:
Jaartje geleden mn poot gebroken, hoe het is gekomen doet er echt niet toe.
Licht? Ik moest naar het ziekenhuisquote:Op woensdag 2 november 2005 06:37 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Het is niet pijnlijker, je hebt er langer last van, het geneest langzamer.
Dat zijn twee hele grote verschillen en dat geld ook niet voor lichte kneuzingen he
ik wil ook wel 5 weekjes thuis zitten voor 3500 euri, no problemquote:Op woensdag 2 november 2005 16:48 schreef Ferdii het volgende:
heb me sleutelbeen een jaartje terug gebroken.
door scooter ongeluk
reed op me scooter richting huis samen met een vriend die reed op zijn scooter voor mij. En toen reden er voor me 4 meisjes (kut bruggers) die dus de hele weg in gebruik namen. dus die vriend die toetert en 1 van die meisjes gaat aan de kant, op het moment dat hij er langs is kijkt die doos dus niet om of er nog meer aan komt ( ik dus ) en gaat weer naast der vriendinnen fietsen, ik moet dus uitwijken de berg in waar ik onderuit ga doordat het ervoor net geregend had en dat dus glad was
resultaat, sleutelbeen gebroken, 5 weekjes thuis en 3500 euro rijker dankzij de verzekering
deed jij dat ook altijd?quote:Op woensdag 2 november 2005 23:00 schreef vinge het volgende:
Ik heb een keer m'n arm gebroken toen ik van de schommel af sprong.Ja ja Imberr, de ironie..
het ziet er gewoon al pijnlijk uitquote:Op donderdag 3 november 2005 20:26 schreef Mikkie het volgende:
Dit is mijn verbrijzelde pols op dit moment:
[afbeelding]
Prachtig staaltje werk. Wat ze tegenwoordig wel niet allemaal kunnen met wat lpastische chirurgie|!quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lang wachten op de ambulance omdat de begeleidende leraren dat eerst niet zo nodig vonden. Even blijven zitten en de pijn zou wel overgaan zeiden ze, al was ik ondertussen al flauw gevallen van de pijn
jep, maar ik stond op de schommelquote:Op donderdag 3 november 2005 07:47 schreef indy-jones het volgende:
[..]
deed jij dat ook altijd?ik bedoel het springen... niet het arm breken
![]()
Klinkt knap pijnlijk. Maarruh, foto van het plaatje ?quote:Op donderdag 3 november 2005 21:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
(...) Bleek 'ie ook nog zó te zijn gebroken dat er een ijzeren plaatje op moest worden gezet met wat schroeven (onder het motto: als ik iets doe, doe ik het goed). Dat plaatje ligt nu hier in een la![]()
Geen schoolkamp om snel te vergeten dus.
gadver zit je in de klas ff lekker je korsten open te krabbenquote:Op vrijdag 4 november 2005 11:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het valt op zich nog wel mee, alleen het heeft veel verzorging nodig. Die pinnen gaan door open wondjes je arm in, maar die wondjes moet ik dus twee keer per dag schoonmaken, lostrekken en open houden. Dát is pijnlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |