Graag, maar dan moeten wij er voor boeten en dan nog snappen ze het niet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:43 schreef Mip1988 het volgende:
nog efkes wat ik dus zei in t vorige topic:
kunnen we alsjeblieft een massale email-bom actie doen @ rtl5 als protest tegen die kut tijden?
who's in?
Schakel maar vast om 22:00 in, dit geintje hebben we eerder gehad...quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:17 schreef Sonja27 het volgende:
Ik zit me al de hele avond te verheugen. Volgens de gids komt het pas om 22.40 uur....
Daarom hebben ze zo'n handige 'previously on...' voor de uitzending.quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:53 schreef MisterICE het volgende:
Die week tussen elke ep. is echt te lang. Ik ben elke week al half weer vergeten hoe het nou zat.
Hmm. Is het mogelijk dat ik ergens kan lezen waar daar is gebeurd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef SHERMAN het volgende:
8 of zo.
Hij heeft een kwartier met dat Dina kunnen praten in de auto, volgens mij heeft ze daar verteld dat haar broer in dat ziekenhuis werkte. Toen Jack hoorde van een schietpartij kon hij wel nagaan dat niet Behrooz maar Naseem was afgeknald.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:50 schreef H.Flick het volgende:
Leuke aflevering. Ik vond het alleen wel vreemd dat Jack opeens wist dat de broer van Dina doodgeschoten was, dat is hem toch helemaal niet verteld?
ik ben er alleen maar bang voor dat ze dat opeens wel gaan doen aangezien ik straks 2 afleveringen moet missen, die moet ik snel inhalen, bij 4 wordt dat al moeilijker...quote:Op maandag 31 oktober 2005 02:05 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken.
Jammer nog steeds dat ze niet dubbele afleveringen uitzenden, zoals vorige jaren.
Het blijft superspannend en soms leuk ongeloofwaardig.
Ryan was een heldquote:Op maandag 31 oktober 2005 10:54 schreef kayzie het volgende:
24 is zooo heerlijk om te zien.
The Araz family is echt goed op dreef.
Ook Heller vind ik een goede rol hebben.
Edgar ook, Driscoll ook, alleen mis ik Ryan Chapelle, wat was die vent irritant!
Wat dacht je van Driscoll's dochter?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:17 schreef Aarti het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we helemaal niks meer over Marianne hebben gehoord!!
Ik denk dat er wel een meltdown zal komen. Waarschijnlijk die ene die nu critical is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef Zombine het volgende:
Edgar is toch het tofste nieuwe persoon van CTU.
Ben trouwens wel benieuwd of die nuclear reactor nog helemaal smelt. Of dat ze hm toch nog weten te stoppen.
Hoop het wel
Niet zeggen als je het al weet.
Inderdaad die zag je mijlenver al aankomen. Die "amerikaan" ken ik ergens van. Iemand die zijn echte naam weet?quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Game_Error het volgende:
Tony is weer helemaal de man
Ik vond alleen die valstrik voor curtis een beetje voorspelbaar :|
bedoel je dat je die 'amerikaan' kent uit de vorige series of ..? Kvond hem wel een beetje op Kingsley (of wat is zijn naam ookalsweer) lijken, uit seizoen 3quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Inderdaad die zag je mijlenver al aankomen. Die "amerikaan" ken ik ergens van. Iemand die zijn echte naam weet?
beter opletten. ze zei dat ze het vijf minuten geleden had gehoord. in de nederlandse uitzending was dat wel korter geleden maar het kan natuurlijk best zijn dat er in de VS een reclameblok tussen zatquote:Op maandag 7 november 2005 08:48 schreef Mip1988 het volgende:
ik zag wel weer een keiharde fout in de realtime-goedoe
de klok kwam in beeld, en vervolgens Heller en Driscoll die aan het praten waren over dat Audrey naar dat hotel ging. Driscoll had het erover dat Jack een kwartier geleden belde, maar dat deedtie vlak voor de klok.
ze worden slordig!
maar wel weer een gweldige aflevering!
Dit gedeelte leek erg op een scene van een paar seizoenen geleden. Daar werd ook iemand die nog wat belangrijke informatie had kunnen leveren, omgelegd (door het losgeslagen zusje meen ik). Had CTU toch van moeten leren, zou je denken. De kijker had niet anders gedacht dan dit fout moest gaan lopen. Als het maar goed gaat met Curtis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik vond alleen die valstrik voor curtis een beetje voorspelbaar :|
Aanvankelijk dacht ik dat hij dan informatie over de kidnapping van vader en dochter Heller gegeven zou hebben. Maar als het getrouwde stel elkaar al gedurende zes maanden niet gezien heeft, lijkt het me raar dat Paul zou weten waar de minister heimelijk op bezoek gaat (bij zijn zwagertje dus).quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef H.Flick het volgende:
Zou Paul iets weten? Ik denk het eigenlijk niet
Het is mister Bean on steroids!quote:Op maandag 7 november 2005 10:34 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
Gelukkig was Jack weer op tijd. Paul is toch wel een beetje een creep (of is t gewoon een echte sukkel?).
De zoon van minister Heller is de zwager van Paul. Misschien dat Paul nog wél contact met die losbol had, en daardoor de ontvoering kon sturen. Maar ja, hoe groot is de kans dat het moment dat de override in de trein vervoerd werd (een belangrijk item in de planning van de terroristen) min of meer samenviel met het geheime bezoek van Heller sr aan Heller jr, en dat Paul dat dan toevallig zou weten? Hmmquote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Maar Heller ging toch niet naar zijn zwager, maar naar zijn zoon?
Ik zat ook te wachten totdat ze neer zou vallen, om eerlijk te zijnquote:Op maandag 7 november 2005 10:34 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
Verder was ik wel wat bang dat Paul de champagne vergiftigd zou hebben. Gelukkig was Jack weer op tijd. Paul is toch wel een beetje een creep (of is t gewoon een echte sukkel?).
quote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef Kontiki het volgende:
Het is mister Bean on steroids!
Dat wordt dubbel pret,quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:52 schreef kayzie het volgende:
Deze week dus weer een martelaflevering met Curtis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, aan het begin van het seizoen waren ze close (haar man en zij).quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef kayzie het volgende:
Ik denk dat moeder Araz nog wel info heeft eigenlijk.
als je had opgelet, zou je het wetenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
TVP
Ik vraag me nog steeds af, nog meer dan de vraag WIE erachter zit, WAT het doel is van de aanslagen? Waarom wil iemand kerncentrales platleggen, er moet een reden achterzitten, je doet het niet voor de lol lijkt me.
Ze kent zowieso die opperbaas, eh Marwan of zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
Jazeker, aan het begin van het seizoen waren ze close (haar man en zij).
Ze hadden 1 standpunt en 1 doel. Dus zal ze wel meer weten dan alleen die 'afleverplek'.
Namen zal ze zeker hebben.
Dat was toch alleen maar een afleidingsmanouvre? Zeker nu er tegenover Curtis 2 Amerikanen stonden, twijfel ik hier toch sterk aan ... in 24 is nooit iets wat het lijkt nl.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
neej joh..tis gewoon iets terroristisch....over die misdaden tegen het volk (toen ze die heller wouden afmaken)
Omdat dat niet mag op Fokquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:30 schreef SneakyNeaky het volgende:
waarom doen jullie niet allemaal *censuur*
Probeer eBay eensquote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
iemand enig id waar ik seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs kan aanschaffen?
Tsjah dat had ik dus ook. Ik vond dit seizoen ook zeker minder als voorgaande editie'squote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet begrijp is het volgende; bij bijna elke actie sturen ze teams op pad die zo klein zijn, dat mislukking van de operatie welhaast gegarandeerd is. De enige reden waarom de terrorist kon ontsnappen lag in het feit dat eigenlijk Bauer in z'n eentje eropaf ging.
Helaas vind ik dit ook het slechtste seizoen tot nu toe. De tijdlijn lijkt niet helemaal te kloppen, en de spanning is iets minder.quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah dat had ik dus ook. Ik vond dit seizoen ook zeker minder als voorgaande editie's
ongeduldig en nieuwsgierig heb ik gekeken wie er te zien zijn volgende week...quote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef juniorL het volgende:
.. een comeback van michelle.
WTF, als je dit al zeker weet is dit een fokking spoiler. En dan komen er heel wat onvriendelijke woordjes jouw kant opquote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef SlimShady het volgende:
ongeduldig en nieuwsgierig heb ik gekeken wie er te zien zijn volgende week...
extra reden om volgende week te kijken:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als je op mijn post doelt ben je gek.....
Gelukkig maar. Er is namelijk in verschillende 24 topics wel eens ruzie om soortgelijke posts geweest, vandaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik had het over deze post: 24 (Season 4) op RTL 5 (deel 4)
quote:Op maandag 14 november 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er nog een verhaal komt. Ze hebben die override gevonden en om nou nog 12 afleveringen te vullen met de zoektocht naar Marwan.
dan had je box 4 al moeten kopen, dan kon je dat ook zo doen, ik kan het prima hebben elke week een aflevering..ergens om naar toe te leven...quote:Op zondag 13 november 2005 23:57 schreef MisterICE het volgende:
Benieuw wat voor nieuwe dreiging er gaat komen.
Toch blijf ik het kut vinden om een 24 weken, bijna een half jaar, over 1 seizoen te doen. De spanning is er voor mij wel een beetje af dan. Bij de eerste 3 seizoenen die ik op DVD heb checkte ik ~ elke dag 1 epsiode![]()
Ik wil ondertitelingquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dan had je box 4 al moeten kopen, dan kon je dat ook zo doen, ik kan het prima hebben elke week een aflevering..ergens om naar toe te leven...
prima toch!
is totnu toe alleen import box dus geen NL ondertiteling denk ikquote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Die box heeft neem ik aan ook engelse ondertitels. Of is dat nog niet goed genoeg?
Ik kan het wel verstaan, ook zonder EN ondertiteling. Ik heb alleen geen zin om extra na te denken, ik wil gewoon chillen met NL ondertitelingquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Lezen is ook een vak....
Ik zeg dus dat de box wel Engelse ondertiteling heeft en dat dat ook vaak wel kan helpen als je de gesproken taal lastig kunt verstaan.
Geef me eens 1 argument waarom het geen spoiler isquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
Schandalig dat jullie de terugkomst van Michelle zien als een spoiler![]()
Ik zie het meer als een aangename verrassing![]()
![]()
Ik vind het ook errug flauw om dit gewoon zomaar ff te posten jahquote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Geef me eens 1 argument waarom het geen spoiler is.
Of moet ik voortaan dit topic ook gaan vermijden?
De verleiding is groot altijd!quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
OEF!
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.quote:
Ik wist het al voor de aflevering dankzij die ene grappenmaker hier die vorige week een gigantisch plaatje moest posten ervan (en het vandaag gister ook nog even melde).quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Ja ja daar is ze weer!!!! Het was te verwachten na Tony!
Ah joh doe maar alsof je neus bloedt.quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
![]()
Wat zijn circuits nou weerquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef speknek het volgende:
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.
Ik vond het niet zo boeiend allemaal. Ze zijn die hele aflevering met de computers aan het prutsen geweest, en het bedrijf probeerde dat tegen te gaan uit naamsbehoud. Niet echt een vordering in de verhaallijn of zo.quote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Zombine het volgende:
WOEI de vetste aflevering tot nu to van seizoen 4. Vooral de laatste minuten met die EMP waren vet.
Deze aflevering haalde het niveau van de vorige seizoenen!
cir·cuit(s) (het ~, ~s)quote:
Inderdaad. Maar daar schijnen we niet over te moeten klagen want het was alleen een leuke verrassingquote:Op maandag 21 november 2005 11:35 schreef H.Flick het volgende:
Jammer dat het einde al verziekt was door een bepaald persoon hier
Dat Jack het nog doet na zo'n EM-pulse op een paar meter afstand... (een simpele GSM-mast is ook niet zo gezond).quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Kontiki het volgende:
Alleen een beetje raar dat die zaklamp het dan nog doet? Ik krijg een 'War of the worlds'-flashback![]()
Welke circuits zijn fijn genoeg in een zaklamp dat ze daadwerkelijk doorbranden van een EMP ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.
Wat ik ervan heb gehoord en als ik het goed begrijp is dat een EMP in het echt niet bestaat, dus daar kunnen ze alle kanten mee op, net hoe het goed uit komt. Als de schrijvers vinden dat een zaklamp een EMP overleeft dan doet ie het nog.quote:Op maandag 21 november 2005 12:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welke circuits zijn fijn genoeg in een zaklamp dat ze daadwerkelijk doorbranden van een EMP ?
Een EMP bestaat wel degelijk:quote:Op maandag 21 november 2005 12:34 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gehoord en als ik het goed begrijp is dat een EMP in het echt niet bestaat, dus daar kunnen ze alle kanten mee op, net hoe het goed uit komt. Als de schrijvers vinden dat een zaklamp een EMP overleeft dan doet ie het nog.
Kijk SlimShady, dit heb je ons ontnomenquote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Love_My_Baby het volgende:
Zat wel een beetje te juichen voor de tv..lekker dramatische binnenkomst ook, met al die brede mannen om der heen enzo..
De volgende aflevering wordt pas vetjesquote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Zombine het volgende:
WOEI de vetste aflevering tot nu to van seizoen 4. Vooral de laatste minuten met die EMP waren vet.
Deze aflevering haalde het niveau van de vorige seizoenen!
Gaat wat worden met Tony en Michelle. Misschien gaan ze wel weer trouwen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Michelle werkte voor CTU in seizoen 2 en 3. Ze is getrouwd geweest met Tony. Als je de laatste 10 afleveringen van seizoen 3 hebt gezien moet je haar kennen. Ze zat eerst in dat geïnfecteerde hotel en daarna werd ze ontvoerd door Steven Saunders.
Hoogstwaarschijnlijk welquote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Chloequote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond Driscoll wel ok. Hoop dat ze nog 1x mag opdraven, net als Cloe trouwens. Maar Michelle en Tony zijn natuurlijker super, dat wordt me nog wat.
Ik vind Edgar ook goed spelen hoor. In de serie is hij niet helemaal zelfverzekerd van zichzelf, en daar passen die gezichtsuitdrukkingen prima bij. En komt nog bij dat Edgar tof ( zal niet weer met dezelfde woordspeling komen ) personage is.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Nee, dat was Kim Bauer.quote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Die nu nog steeds vermeld wordt in de gidsquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef H.Flick het volgende:
En ze heeft nu ander haar. Die krulletjes waren veel leuker.
Nee, dat varken was niet super.quote:
Daar had ik het laatst nog met iemand over dat in 24 iedereen zo moeilijk kijkt de hele tijd, al 4 seizoenen lang. Ik heb nog nooit iemand zien lachen of zo. Er valt natuurlijk ook weinig te lachen steeds..... Het toppunt van moeilijk kijken was die Kate Warner en Chloe en Audrey kunnen er ook behoorlijk wat van.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Chloe. Kon alleen monotoon haar tekst opdreunen. En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Alleen is die verassing er een beetje af als je 't van te voren weet, he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
![]()
Die box was toen ook nog niet in NL verkrijgbaar. Nu nog steeds niet geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef IV_Xample het volgende:
tony was ook al bekend dat ie terug kwam, als je box van seizoen 4 al in je handen hebt gehad tenminste, want daar stond zijn hoofd op...hehehe
En ook watquote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
Het terugkeren van Tony was idd stoer. 24 heeft wel vaker van zulk soort '_O_' momenten.
S03x18quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En ook watmomenten. Met de stille klok op het einde.
Zat dat niet in de preview van volgende week?quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef H.Flick het volgende:
-
En commando's met infra rood goggles die niet eens wat mensen in een verlichte winkel kunnen neerschieten? Najah. IJzeren 24 wet ook weer dat Paul sympathiek werd en vervolgens neergeschoten, kon je echt op wachten. Zou wel eens leuk zijn als hij voor de verandering bleef leven tho.quote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef Kontiki het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze aflevering nergens over gaat? Een defensiebedrijf wil geen slechte naam krijgen, lanceert dus maar een EMP en stuurt commando's de straat op?Come on!
Ik heb de preview niet gezien. Marwan zei op het eind iets van: we have to move fast, the president has a tight schedule.quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zat dat niet in de preview van volgende week?
Aaah oke, twijfelde even want ik was met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de preview niet gezien. Marwan zei op het eind iets van: we have to move fast, the president has a tight schedule.
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
En dan een realtime sexscenequote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat iedereen al kan voorspellen dat Tony en Michelle aan het eind weerzijn.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
En dan een realtime sexscene![]()
4 kadertjes in beeld: Jack die in een hinderlaag loopt, Heller aan de administratie, Marwan met een duister plan, en M+T op het bureau![]()
Ik dacht precies hetzelfde toendertijd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Jij hebt duidelijk geen smaakquote:Op maandag 28 november 2005 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Jammer dat die Sarah eruit is. Die is een stuk prettiger om aan te zien dan die Michelle met dr scheve blik en flaporen.
Volgens mij heb jij wat gemist.quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken. Zwakke aflevering.
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Ik weet het wel zeker;quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond deze aflevering ietwat tegenvallen. Alleen op het eind krijgen we iets meer te weten van het plan van de terroristen (gaan ze een aanslag plegen op de president?)
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu de dvd aan t kijken. Hoever zijn jullie op tv?
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteldquote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die heb ik ook net gezien als laatste. Hoe zit dat, mag je zonder spoilertags praten over de afleveringen die geweest zijn?
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteld![]()
Ik vond dat probleem met die Maya er echt veel te dik opgelegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
Als je er op gaat letten, zitten er zoveel fouten in qua continuiteit, maar desondanks volgen wij het al 4 jaar met veel plezier op de TV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik stoor me meer aan dingen als waar je ook bent in de stad, of buiten de stad, dat je altijd binnen 10 minuten weer bij CTU bent.
Kim was tenminste neukbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?quote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef klossie het volgende:
[..]
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?
jajaquote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00,
neen. 11 afleveringen.quote:dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Dat was alleen de eerste keer. De rest begon het ergens anders op de dag. Jouw berekening klopt sowieso niet, want 00.00 am - 8.00 pm is dat je nog 4 afleveringen tegoed zou hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |