Kijk SlimShady, dit heb je ons ontnomenquote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Love_My_Baby het volgende:
Zat wel een beetje te juichen voor de tv..lekker dramatische binnenkomst ook, met al die brede mannen om der heen enzo..
De volgende aflevering wordt pas vetjesquote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Zombine het volgende:
WOEI de vetste aflevering tot nu to van seizoen 4. Vooral de laatste minuten met die EMP waren vet.
Deze aflevering haalde het niveau van de vorige seizoenen!
Gaat wat worden met Tony en Michelle. Misschien gaan ze wel weer trouwen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Michelle werkte voor CTU in seizoen 2 en 3. Ze is getrouwd geweest met Tony. Als je de laatste 10 afleveringen van seizoen 3 hebt gezien moet je haar kennen. Ze zat eerst in dat geïnfecteerde hotel en daarna werd ze ontvoerd door Steven Saunders.
Hoogstwaarschijnlijk welquote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Chloequote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond Driscoll wel ok. Hoop dat ze nog 1x mag opdraven, net als Cloe trouwens. Maar Michelle en Tony zijn natuurlijker super, dat wordt me nog wat.
Ik vind Edgar ook goed spelen hoor. In de serie is hij niet helemaal zelfverzekerd van zichzelf, en daar passen die gezichtsuitdrukkingen prima bij. En komt nog bij dat Edgar tof ( zal niet weer met dezelfde woordspeling komen ) personage is.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Nee, dat was Kim Bauer.quote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Die nu nog steeds vermeld wordt in de gidsquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef H.Flick het volgende:
En ze heeft nu ander haar. Die krulletjes waren veel leuker.
Nee, dat varken was niet super.quote:
Daar had ik het laatst nog met iemand over dat in 24 iedereen zo moeilijk kijkt de hele tijd, al 4 seizoenen lang. Ik heb nog nooit iemand zien lachen of zo. Er valt natuurlijk ook weinig te lachen steeds..... Het toppunt van moeilijk kijken was die Kate Warner en Chloe en Audrey kunnen er ook behoorlijk wat van.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Chloe. Kon alleen monotoon haar tekst opdreunen. En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Alleen is die verassing er een beetje af als je 't van te voren weet, he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
Schandalig dat jullie de terugkomst van Michelle zien als een spoiler![]()
Ik zie het meer als een aangename verrassing![]()
![]()
Die box was toen ook nog niet in NL verkrijgbaar. Nu nog steeds niet geloof ik.quote:Op donderdag 24 november 2005 18:09 schreef IV_Xample het volgende:
tony was ook al bekend dat ie terug kwam, als je box van seizoen 4 al in je handen hebt gehad tenminste, want daar stond zijn hoofd op...hehehe
En ook watquote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef TC03 het volgende:
Het terugkeren van Tony was idd stoer. 24 heeft wel vaker van zulk soort '_O_' momenten.
S03x18quote:Op donderdag 24 november 2005 19:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En ook watmomenten. Met de stille klok op het einde.
Zat dat niet in de preview van volgende week?quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef H.Flick het volgende:
-
En commando's met infra rood goggles die niet eens wat mensen in een verlichte winkel kunnen neerschieten? Najah. IJzeren 24 wet ook weer dat Paul sympathiek werd en vervolgens neergeschoten, kon je echt op wachten. Zou wel eens leuk zijn als hij voor de verandering bleef leven tho.quote:Op zondag 27 november 2005 23:02 schreef Kontiki het volgende:
Ben ik de enige die vindt dat deze aflevering nergens over gaat? Een defensiebedrijf wil geen slechte naam krijgen, lanceert dus maar een EMP en stuurt commando's de straat op?Come on!
Ik heb de preview niet gezien. Marwan zei op het eind iets van: we have to move fast, the president has a tight schedule.quote:Op zondag 27 november 2005 23:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Zat dat niet in de preview van volgende week?
Aaah oke, twijfelde even want ik was met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de preview niet gezien. Marwan zei op het eind iets van: we have to move fast, the president has a tight schedule.
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
En dan een realtime sexscenequote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat iedereen al kan voorspellen dat Tony en Michelle aan het eind weerzijn.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
En dan een realtime sexscene![]()
4 kadertjes in beeld: Jack die in een hinderlaag loopt, Heller aan de administratie, Marwan met een duister plan, en M+T op het bureau![]()
Ik dacht precies hetzelfde toendertijd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Jij hebt duidelijk geen smaakquote:Op maandag 28 november 2005 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Jammer dat die Sarah eruit is. Die is een stuk prettiger om aan te zien dan die Michelle met dr scheve blik en flaporen.
Volgens mij heb jij wat gemist.quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken. Zwakke aflevering.
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Ik weet het wel zeker;quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond deze aflevering ietwat tegenvallen. Alleen op het eind krijgen we iets meer te weten van het plan van de terroristen (gaan ze een aanslag plegen op de president?)
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu de dvd aan t kijken. Hoever zijn jullie op tv?
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteldquote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die heb ik ook net gezien als laatste. Hoe zit dat, mag je zonder spoilertags praten over de afleveringen die geweest zijn?
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteld![]()
Ik vond dat probleem met die Maya er echt veel te dik opgelegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
Als je er op gaat letten, zitten er zoveel fouten in qua continuiteit, maar desondanks volgen wij het al 4 jaar met veel plezier op de TV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik stoor me meer aan dingen als waar je ook bent in de stad, of buiten de stad, dat je altijd binnen 10 minuten weer bij CTU bent.
Kim was tenminste neukbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?quote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef klossie het volgende:
[..]
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?
jajaquote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00,
neen. 11 afleveringen.quote:dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Dat was alleen de eerste keer. De rest begon het ergens anders op de dag. Jouw berekening klopt sowieso niet, want 00.00 am - 8.00 pm is dat je nog 4 afleveringen tegoed zou hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Wie een kogel krijgt door 't hartquote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef IV_Xample het volgende:
vol verwachting klopt ons hart....
]quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
ja dan ligt je toch voor op ons??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |