Aaah oke, twijfelde even want ik was met meerdere dingen tegelijk bezig.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb de preview niet gezien. Marwan zei op het eind iets van: we have to move fast, the president has a tight schedule.
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
En dan een realtime sexscenequote:Op zondag 27 november 2005 23:42 schreef H.Flick het volgende:
Ik denk dat iedereen al kan voorspellen dat Tony en Michelle aan het eind weerzijn.
quote:Op maandag 28 november 2005 00:06 schreef Kontiki het volgende:
[..]
En dan een realtime sexscene![]()
4 kadertjes in beeld: Jack die in een hinderlaag loopt, Heller aan de administratie, Marwan met een duister plan, en M+T op het bureau![]()
Ik dacht precies hetzelfde toendertijd.quote:Op zondag 27 november 2005 23:36 schreef H.Flick het volgende:
[..]
En die broers waren trouwens wel een beetje heel erg duidelijk gecast om aan te geven dat niet allen moslims slecht zijn
Dat hoeft toch ook niet?quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Jij hebt duidelijk geen smaakquote:Op maandag 28 november 2005 11:47 schreef Hexagon het volgende:
Jammer dat die Sarah eruit is. Die is een stuk prettiger om aan te zien dan die Michelle met dr scheve blik en flaporen.
Volgens mij heb jij wat gemist.quote:Op maandag 28 november 2005 01:21 schreef golfer het volgende:
Video weer bekeken. Zwakke aflevering.
Eigenlijk niets gebeurd wat ons naar het ultieme plan van Marwan brengt.
Ik weet het wel zeker;quote:Op zondag 27 november 2005 23:29 schreef H.Flick het volgende:
Ik vond deze aflevering ietwat tegenvallen. Alleen op het eind krijgen we iets meer te weten van het plan van de terroristen (gaan ze een aanslag plegen op de president?)
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.quote:Op maandag 28 november 2005 23:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben nu de dvd aan t kijken. Hoever zijn jullie op tv?
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteldquote:Op maandag 28 november 2005 23:58 schreef SunChaser het volgende:
Ja, die heb ik ook net gezien als laatste. Hoe zit dat, mag je zonder spoilertags praten over de afleveringen die geweest zijn?
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:00 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja dat mag. Hoewel terughoudendheid door de woensdagkijkers denk ik wel op prijs wordt gesteld![]()
Ik vond dat probleem met die Maya er echt veel te dik opgelegd.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
Als je er op gaat letten, zitten er zoveel fouten in qua continuiteit, maar desondanks volgen wij het al 4 jaar met veel plezier op de TV.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:04 schreef SunChaser het volgende:
Ik stoor me meer aan dingen als waar je ook bent in de stad, of buiten de stad, dat je altijd binnen 10 minuten weer bij CTU bent.
Kim was tenminste neukbaar.quote:Op dinsdag 29 november 2005 00:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Oke, dan even de aflevering daarvoor. Ben blij dat Driscoll en die debiele dochter eruit zijn geschreven. Was al bang dat t net zo saai zou worden als Kim in seizoen 2.
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?quote:Op maandag 28 november 2005 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben afgelopen zondag Day 4: 7.00 pm - 8.00 pm gezien op TV.
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:47 schreef klossie het volgende:
[..]
help me ff, hoeveel nog te gaan dus?
jajaquote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00,
neen. 11 afleveringen.quote:dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Dat was alleen de eerste keer. De rest begon het ergens anders op de dag. Jouw berekening klopt sowieso niet, want 00.00 am - 8.00 pm is dat je nog 4 afleveringen tegoed zou hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Het begint bij 24 altijd bij 0:00-1:00, dus even rekenen leert mij dat we er nog 24-8= 16 tegoed hebben.
Wie een kogel krijgt door 't hartquote:Op zondag 4 december 2005 17:27 schreef IV_Xample het volgende:
vol verwachting klopt ons hart....
]quote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef IV_Xample het volgende:
ja dan ligt je toch voor op ons??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |