Wat dacht je van Driscoll's dochter?quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:17 schreef Aarti het volgende:
Ik bedenk me nu pas dat we helemaal niks meer over Marianne hebben gehoord!!
Ik denk dat er wel een meltdown zal komen. Waarschijnlijk die ene die nu critical is.quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:04 schreef Zombine het volgende:
Edgar is toch het tofste nieuwe persoon van CTU.
Ben trouwens wel benieuwd of die nuclear reactor nog helemaal smelt. Of dat ze hm toch nog weten te stoppen.
Hoop het wel
Niet zeggen als je het al weet.
Inderdaad die zag je mijlenver al aankomen. Die "amerikaan" ken ik ergens van. Iemand die zijn echte naam weet?quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Game_Error het volgende:
Tony is weer helemaal de man
Ik vond alleen die valstrik voor curtis een beetje voorspelbaar :|
bedoel je dat je die 'amerikaan' kent uit de vorige series of ..? Kvond hem wel een beetje op Kingsley (of wat is zijn naam ookalsweer) lijken, uit seizoen 3quote:Op zondag 6 november 2005 23:08 schreef Sonja27 het volgende:
[..]
Inderdaad die zag je mijlenver al aankomen. Die "amerikaan" ken ik ergens van. Iemand die zijn echte naam weet?
beter opletten. ze zei dat ze het vijf minuten geleden had gehoord. in de nederlandse uitzending was dat wel korter geleden maar het kan natuurlijk best zijn dat er in de VS een reclameblok tussen zatquote:Op maandag 7 november 2005 08:48 schreef Mip1988 het volgende:
ik zag wel weer een keiharde fout in de realtime-goedoe
de klok kwam in beeld, en vervolgens Heller en Driscoll die aan het praten waren over dat Audrey naar dat hotel ging. Driscoll had het erover dat Jack een kwartier geleden belde, maar dat deedtie vlak voor de klok.
ze worden slordig!
maar wel weer een gweldige aflevering!
Dit gedeelte leek erg op een scene van een paar seizoenen geleden. Daar werd ook iemand die nog wat belangrijke informatie had kunnen leveren, omgelegd (door het losgeslagen zusje meen ik). Had CTU toch van moeten leren, zou je denken. De kijker had niet anders gedacht dan dit fout moest gaan lopen. Als het maar goed gaat met Curtis.quote:Op zondag 6 november 2005 22:59 schreef Game_Error het volgende:
Ik vond alleen die valstrik voor curtis een beetje voorspelbaar :|
Aanvankelijk dacht ik dat hij dan informatie over de kidnapping van vader en dochter Heller gegeven zou hebben. Maar als het getrouwde stel elkaar al gedurende zes maanden niet gezien heeft, lijkt het me raar dat Paul zou weten waar de minister heimelijk op bezoek gaat (bij zijn zwagertje dus).quote:Op zondag 6 november 2005 23:09 schreef H.Flick het volgende:
Zou Paul iets weten? Ik denk het eigenlijk niet
Het is mister Bean on steroids!quote:Op maandag 7 november 2005 10:34 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
Gelukkig was Jack weer op tijd. Paul is toch wel een beetje een creep (of is t gewoon een echte sukkel?).
De zoon van minister Heller is de zwager van Paul. Misschien dat Paul nog wél contact met die losbol had, en daardoor de ontvoering kon sturen. Maar ja, hoe groot is de kans dat het moment dat de override in de trein vervoerd werd (een belangrijk item in de planning van de terroristen) min of meer samenviel met het geheime bezoek van Heller sr aan Heller jr, en dat Paul dat dan toevallig zou weten? Hmmquote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Maar Heller ging toch niet naar zijn zwager, maar naar zijn zoon?
Ik zat ook te wachten totdat ze neer zou vallen, om eerlijk te zijnquote:Op maandag 7 november 2005 10:34 schreef ief-kijkt-24 het volgende:
Verder was ik wel wat bang dat Paul de champagne vergiftigd zou hebben. Gelukkig was Jack weer op tijd. Paul is toch wel een beetje een creep (of is t gewoon een echte sukkel?).
quote:Op maandag 7 november 2005 10:45 schreef Kontiki het volgende:
Het is mister Bean on steroids!
Dat wordt dubbel pret,quote:Op dinsdag 8 november 2005 10:52 schreef kayzie het volgende:
Deze week dus weer een martelaflevering met Curtis!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jazeker, aan het begin van het seizoen waren ze close (haar man en zij).quote:Op woensdag 9 november 2005 11:31 schreef kayzie het volgende:
Ik denk dat moeder Araz nog wel info heeft eigenlijk.
als je had opgelet, zou je het wetenquote:Op woensdag 9 november 2005 12:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
TVP
Ik vraag me nog steeds af, nog meer dan de vraag WIE erachter zit, WAT het doel is van de aanslagen? Waarom wil iemand kerncentrales platleggen, er moet een reden achterzitten, je doet het niet voor de lol lijkt me.
Ze kent zowieso die opperbaas, eh Marwan of zoiets?quote:Op woensdag 9 november 2005 11:48 schreef SlimShady het volgende:
Jazeker, aan het begin van het seizoen waren ze close (haar man en zij).
Ze hadden 1 standpunt en 1 doel. Dus zal ze wel meer weten dan alleen die 'afleverplek'.
Namen zal ze zeker hebben.
Dat was toch alleen maar een afleidingsmanouvre? Zeker nu er tegenover Curtis 2 Amerikanen stonden, twijfel ik hier toch sterk aan ... in 24 is nooit iets wat het lijkt nl.quote:Op woensdag 9 november 2005 17:38 schreef IV_Xample het volgende:
neej joh..tis gewoon iets terroristisch....over die misdaden tegen het volk (toen ze die heller wouden afmaken)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |