Geef me eens 1 argument waarom het geen spoiler isquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
Schandalig dat jullie de terugkomst van Michelle zien als een spoiler![]()
Ik zie het meer als een aangename verrassing![]()
![]()
Ik vind het ook errug flauw om dit gewoon zomaar ff te posten jahquote:Op zondag 20 november 2005 18:03 schreef H.Flick het volgende:
Geef me eens 1 argument waarom het geen spoiler is.
Of moet ik voortaan dit topic ook gaan vermijden?
De verleiding is groot altijd!quote:Op zondag 20 november 2005 21:19 schreef Aarti het volgende:
OEF!
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.quote:
Ik wist het al voor de aflevering dankzij die ene grappenmaker hier die vorige week een gigantisch plaatje moest posten ervan (en het vandaag gister ook nog even melde).quote:Op zondag 20 november 2005 23:54 schreef Sonja27 het volgende:
Ja ja daar is ze weer!!!! Het was te verwachten na Tony!
Ah joh doe maar alsof je neus bloedt.quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
![]()
Wat zijn circuits nou weerquote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef speknek het volgende:
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.
Ik vond het niet zo boeiend allemaal. Ze zijn die hele aflevering met de computers aan het prutsen geweest, en het bedrijf probeerde dat tegen te gaan uit naamsbehoud. Niet echt een vordering in de verhaallijn of zo.quote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Zombine het volgende:
WOEI de vetste aflevering tot nu to van seizoen 4. Vooral de laatste minuten met die EMP waren vet.
Deze aflevering haalde het niveau van de vorige seizoenen!
cir·cuit(s) (het ~, ~s)quote:
Inderdaad. Maar daar schijnen we niet over te moeten klagen want het was alleen een leuke verrassingquote:Op maandag 21 november 2005 11:35 schreef H.Flick het volgende:
Jammer dat het einde al verziekt was door een bepaald persoon hier
Dat Jack het nog doet na zo'n EM-pulse op een paar meter afstand... (een simpele GSM-mast is ook niet zo gezond).quote:Op maandag 21 november 2005 11:00 schreef Kontiki het volgende:
Alleen een beetje raar dat die zaklamp het dan nog doet? Ik krijg een 'War of the worlds'-flashback![]()
Welke circuits zijn fijn genoeg in een zaklamp dat ze daadwerkelijk doorbranden van een EMP ?quote:Op maandag 21 november 2005 00:08 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat zou niet uit moeten maken, de circuits gaan ervan stuk.
Wat ik ervan heb gehoord en als ik het goed begrijp is dat een EMP in het echt niet bestaat, dus daar kunnen ze alle kanten mee op, net hoe het goed uit komt. Als de schrijvers vinden dat een zaklamp een EMP overleeft dan doet ie het nog.quote:Op maandag 21 november 2005 12:15 schreef HiZ het volgende:
[..]
Welke circuits zijn fijn genoeg in een zaklamp dat ze daadwerkelijk doorbranden van een EMP ?
Een EMP bestaat wel degelijk:quote:Op maandag 21 november 2005 12:34 schreef Mr.Johnson het volgende:
[..]
Wat ik ervan heb gehoord en als ik het goed begrijp is dat een EMP in het echt niet bestaat, dus daar kunnen ze alle kanten mee op, net hoe het goed uit komt. Als de schrijvers vinden dat een zaklamp een EMP overleeft dan doet ie het nog.
Kijk SlimShady, dit heb je ons ontnomenquote:Op maandag 21 november 2005 16:04 schreef Love_My_Baby het volgende:
Zat wel een beetje te juichen voor de tv..lekker dramatische binnenkomst ook, met al die brede mannen om der heen enzo..
De volgende aflevering wordt pas vetjesquote:Op maandag 21 november 2005 00:10 schreef Zombine het volgende:
WOEI de vetste aflevering tot nu to van seizoen 4. Vooral de laatste minuten met die EMP waren vet.
Deze aflevering haalde het niveau van de vorige seizoenen!
Gaat wat worden met Tony en Michelle. Misschien gaan ze wel weer trouwen![]()
quote:Op maandag 21 november 2005 16:25 schreef H.Flick het volgende:
Michelle werkte voor CTU in seizoen 2 en 3. Ze is getrouwd geweest met Tony. Als je de laatste 10 afleveringen van seizoen 3 hebt gezien moet je haar kennen. Ze zat eerst in dat geïnfecteerde hotel en daarna werd ze ontvoerd door Steven Saunders.
Hoogstwaarschijnlijk welquote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Chloequote:Op maandag 21 november 2005 19:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond Driscoll wel ok. Hoop dat ze nog 1x mag opdraven, net als Cloe trouwens. Maar Michelle en Tony zijn natuurlijker super, dat wordt me nog wat.
Ik vind Edgar ook goed spelen hoor. In de serie is hij niet helemaal zelfverzekerd van zichzelf, en daar passen die gezichtsuitdrukkingen prima bij. En komt nog bij dat Edgar tof ( zal niet weer met dezelfde woordspeling komen ) personage is.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Nee, dat was Kim Bauer.quote:Op maandag 21 november 2005 19:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dat meisje waar ik me elke avondop aftrok?
![]()
![]()
![]()
![]()
GEIL!
Die nu nog steeds vermeld wordt in de gidsquote:
quote:Op maandag 21 november 2005 20:35 schreef H.Flick het volgende:
En ze heeft nu ander haar. Die krulletjes waren veel leuker.
Nee, dat varken was niet super.quote:
Daar had ik het laatst nog met iemand over dat in 24 iedereen zo moeilijk kijkt de hele tijd, al 4 seizoenen lang. Ik heb nog nooit iemand zien lachen of zo. Er valt natuurlijk ook weinig te lachen steeds..... Het toppunt van moeilijk kijken was die Kate Warner en Chloe en Audrey kunnen er ook behoorlijk wat van.quote:Op maandag 21 november 2005 20:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Chloe. Kon alleen monotoon haar tekst opdreunen. En haar volledige bereik in gezichtsuitdrukkingen ging van stuurs kijken naar net iets meer stuurs kijken. Een beetje zoals Edgar nu.
Alleen is die verassing er een beetje af als je 't van te voren weet, he?quote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |