Omdat dat niet mag op Fokquote:Op vrijdag 11 november 2005 03:30 schreef SneakyNeaky het volgende:
waarom doen jullie niet allemaal *censuur*
Probeer eBay eensquote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef snellejelle het volgende:
iemand enig id waar ik seizoen 1 t/m 3 voor een mooie prijs kan aanschaffen?
Tsjah dat had ik dus ook. Ik vond dit seizoen ook zeker minder als voorgaande editie'squote:Op zondag 13 november 2005 23:29 schreef HiZ het volgende:
Wat ik niet begrijp is het volgende; bij bijna elke actie sturen ze teams op pad die zo klein zijn, dat mislukking van de operatie welhaast gegarandeerd is. De enige reden waarom de terrorist kon ontsnappen lag in het feit dat eigenlijk Bauer in z'n eentje eropaf ging.
Helaas vind ik dit ook het slechtste seizoen tot nu toe. De tijdlijn lijkt niet helemaal te kloppen, en de spanning is iets minder.quote:Op zondag 13 november 2005 23:34 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah dat had ik dus ook. Ik vond dit seizoen ook zeker minder als voorgaande editie's
ongeduldig en nieuwsgierig heb ik gekeken wie er te zien zijn volgende week...quote:Op zondag 13 november 2005 23:59 schreef juniorL het volgende:
.. een comeback van michelle.
WTF, als je dit al zeker weet is dit een fokking spoiler. En dan komen er heel wat onvriendelijke woordjes jouw kant opquote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef SlimShady het volgende:
ongeduldig en nieuwsgierig heb ik gekeken wie er te zien zijn volgende week...
extra reden om volgende week te kijken:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 14 november 2005 15:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Als je op mijn post doelt ben je gek.....
Gelukkig maar. Er is namelijk in verschillende 24 topics wel eens ruzie om soortgelijke posts geweest, vandaarquote:Op maandag 14 november 2005 15:42 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik had het over deze post: 24 (Season 4) op RTL 5 (deel 4)
quote:Op maandag 14 november 2005 15:46 schreef H.Flick het volgende:
Het lijkt me niet meer dan normaal dat er nog een verhaal komt. Ze hebben die override gevonden en om nou nog 12 afleveringen te vullen met de zoektocht naar Marwan.
dan had je box 4 al moeten kopen, dan kon je dat ook zo doen, ik kan het prima hebben elke week een aflevering..ergens om naar toe te leven...quote:Op zondag 13 november 2005 23:57 schreef MisterICE het volgende:
Benieuw wat voor nieuwe dreiging er gaat komen.
Toch blijf ik het kut vinden om een 24 weken, bijna een half jaar, over 1 seizoen te doen. De spanning is er voor mij wel een beetje af dan. Bij de eerste 3 seizoenen die ik op DVD heb checkte ik ~ elke dag 1 epsiode![]()
Ik wil ondertitelingquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
dan had je box 4 al moeten kopen, dan kon je dat ook zo doen, ik kan het prima hebben elke week een aflevering..ergens om naar toe te leven...
prima toch!
is totnu toe alleen import box dus geen NL ondertiteling denk ikquote:Op maandag 14 november 2005 19:34 schreef H.Flick het volgende:
Die box heeft neem ik aan ook engelse ondertitels. Of is dat nog niet goed genoeg?
Ik kan het wel verstaan, ook zonder EN ondertiteling. Ik heb alleen geen zin om extra na te denken, ik wil gewoon chillen met NL ondertitelingquote:Op maandag 14 november 2005 21:58 schreef H.Flick het volgende:
Lezen is ook een vak....
Ik zeg dus dat de box wel Engelse ondertiteling heeft en dat dat ook vaak wel kan helpen als je de gesproken taal lastig kunt verstaan.
Geef me eens 1 argument waarom het geen spoiler isquote:Op zondag 20 november 2005 13:43 schreef SlimShady het volgende:
Schandalig dat jullie de terugkomst van Michelle zien als een spoiler![]()
Ik zie het meer als een aangename verrassing![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |