Welkom terug Bjoro!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
Zo Bjoro is ook weer terug !zalig gehad, perfekt weertje....maar nu staan er 2 koffers te wachten om uitgepakt te worden
laterz !
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef DeTolk het volgende:
Dinsdag en vrijdag tentamen. die van dinsdag mag ik laten schieten
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doen
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het jequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Versatel op de streams
Live wedstrijden via Internet Streams #4
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het je
Eentje maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordt
Je avater bluezzquote:
Inderdaad, onherkenbaar.quote:
Ik herken je niet meerquote:
Welk boek heb je daarbij? Ik heb deze periode ook het een en ander daarover gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Gedrag in Organisaties. Dit is een vrij keuze (Algemeen Vormend....) Vak..deze volg je bij andere faculteiten (in dit geval Bedrijfskunde). Hierdoor is het vak alleen totaal anders dan ik gewend ben (open vragen waarop je een lang lulverhaal op hangt). Nu is de stof bijna te makkelijk, alleen zooo veel rijtjes, feitjes en definities....
quote:
Wat zei/deed ie?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Henk Kok.
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zei/deed ie?![]()
DANNY BUIJS![]()
De SCHat
![]()
Ailantsjiequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt in een betere stemming Hools binnen dan afgelopen woensdag
Hallooooo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:01 schreef Eilanden het volgende:
Goed weekend dit!
en vandaag de FC gewonnen!
* Noca neemt nog maar een biertje!
Hij knalde hem er uitstekend in!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef clauwheee het volgende:
Dan ook maar een rondje van Danny Buijs
[afbeelding]
Kende jij hem al van de jeugd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .......
Naam: Nassir Maachi
Rugnummer: 37
Geboren op: 09-09-1985, Naarden
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden benieuwd is naar de goal van Buijs
Hij valt erg goed bij de supporters iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Buijs wordt een echte Groningse cultheld
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdtquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdIk hoop op veel Danny Buijs bij Talpa vanavond
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Milko was niet eens een Nederlanderquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
Gammaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
GMTAquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
En Djurovski was ook niet op de grote markt geboren.
Bluezzie is het me eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Hij gaat ook zeker terug naar Alblasserdam, stond ik de FC-krant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.
Was wel mooi ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Buijs net bij LDL over Nevland:
Hij speelde misschien niet goed, maar werkt wel zijn kloten eraf om het zo te zeggen
Grappig. Met El-Akchaoui en Alex de Jong samen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij gaat ook zeker terug naar Alblasserdam, stond ik de FC-krant.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Buijs net bij LDL over Nevland:
Hij speelde misschien niet goed, maar werkt wel zijn kloten eraf om het zo te zeggen
MM gaat er vroeg vandoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Zo, goeie analyse PH!
* methodmich gaat de boel afsluiten.
Fijne avond allen!
Goeie benen, geile blik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Eilanden het volgende:
Dan ook maar een handdoekje op de stoel in Huize Bluezz
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie benen, geile blik.
Leeftijd iets te jong.. maar daar voel je niets van toch?
Mwah. Maar het is een leuke bijkomstigheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Vrouwen letten echt op hele andere dingen tijdens het voetballen
Ik dacht dat ik best verstand van voetbal had (zie mijn CVHJ positiequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef Eilanden het volgende:
Mwah?![]()
Clautje toch
Ik let bij de spelers van de FC er echt niet op of ze een geile blik in de ogen hebben!
Tijdens de wedstrijd kijkt ze ook echt naar het voetbal. En ze heeft er verstand van, zie CVHJquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef pascalheister het volgende:
ik zou maar uitkijken noca, het is wel erg verdacht dat ze elke mee gaat naar het stadion
Dus zit Clau elke veertien dagen met een geile blik in haar ogen naar die Buijs te koekeloerenquote:
T-u-u-r-l-i-j-k Nocaquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd kijkt ze ook echt naar het voetbal. En ze heeft er verstand van, zie CVHJ
Erna krijg je deze capriolenen dat is alleen maar grappig
Hee, iemand die het snaptquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is het alleen maar fijn voor Noca; Groningen en Buijs doen het voorspel voor hem gewoon, hoeft ie het thuis alleen nog maar af te maken
Daar ben ik niet bang voor ailantje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Terwijl Noca bezig is, ligt zijn vriendin aan Buijs te denken! Nee da's lekker![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je ze maar bezig houdt he Noca?
Is dus een aanradertje die panino? Hoorde Bluezz er al over.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:45 schreef golfer het volgende:
Thaise groentensoep met zelfgebakken panino-broodje erbij smaakte prima.
Hehequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Eilanden het volgende:
Effe een crosspost Noca .... wtf is 'roppig'?
Het boek met de originele titel: Organizational Behaviour (second european edition, Marc Buelens) voor het vak Gedrag in Organisaties. Hoe verzinnen ze het...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welk boek heb je daarbij? Ik heb deze periode ook het een en ander daarover gehad.
* Eilanden 'roppig' in het Noca-Clau/Eilanden woordenboek opschrijftquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe
Dat is denk ik gronings. Met roppig bedoel ik een vechten voor elke bal, sleuren en lekker op het randje spelen. Maar dan in één woord
Was inderdaad prima te eten zoals wij het gemaakt hadden met stukjes zongedroogde tomaat, champignons en uien er door heen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef DeTolk het volgende:
Is dus een aanradertje die panino? Hoorde Bluezz er al over.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden 'roppig' in het Noca-Clau/Eilanden woordenboek opschrijft
Ik was nooit zo'n Groningen-fan, maar sinds ik Roorda op doel heb met CvhJ.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik wist het eerst ook niet, of nou ja, om uit te leggen
D1
Tolk:![]()
mail ze wel naar je.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Tolk ik wil die foto's wel zien trouwens
Wordt dat nog steeds gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het boek met de originele titel: Organizational Behaviour (second european edition, Marc Buelens) voor het vak Gedrag in Organisaties. Hoe verzinnen ze het...![]()
Als geboren Oosterpoorter zal ik daar dan maar blij mee zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik wist het eerst ook niet, of nou ja, om uit te leggen
D1
Tolk:![]()
Ik ben weggezapt bij die 2 mislukkingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je TOTP te kijken, komen die Bassie B en Fransje weer langsEcht, de tekst is (bij vlagen) best ok, maar het schijnheilige, het hypocriete waarmee het door die 2 gebracht wordt
alleen de Sugababes waren de moeite waard netquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je TOTP te kijken, komen die Bassie B en Fransje weer langsEcht, de tekst is (bij vlagen) best ok, maar het schijnheilige, het hypocriete waarmee het door die 2 gebracht wordt
Vanaf 5 meter ja! Dat is nog best lastigquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef Eilanden het volgende:was dat nou het bijzondere doelpunt van Buijs?
![]()
Da's gewoon een intikker!!!
Pfieww ben ik blij dat ik nu een Bloemendaler benquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Bluezz de Utrechter Herman van Veen komt vanavond in Hools optreden.
[afbeelding]
Toch wat vaker zelf kokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Tongs kookkunst van vanavond.
Net een overheerlijke kipfilet gebraden. Echter ik wilde er kipkruiden op doen bleek het al 2 jaar over de houdbaarheidsdatum te zijn. Knoflook was 3 jaar geleden overstuur. Peper en zout gaven uitkomst. De boter op het kadetje mocht ik nog een maand gebruiken. Sterf nu wel van de dorst door het uitschieten van het zout. Maar goed. Goeie reden om een pilsje open te trekken.
De Partysquad oid zijn ook een stel mongolen die snel van de tv af moeten. Onbegrijpelijk dat zo;n stel zwakzinnigen met zulke teksten en melodie bij TOTP staan. Zegt ook genoeg over het niveau van dat programma tegenwoordigquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, niet bijzonder, maar wel heerlijk als je kijkt naar het verloop van de wedstrijd en de strijd op dat momentquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef Eilanden het volgende:was dat nou het bijzondere doelpunt van Buijs?
![]()
Da's gewoon een intikker!!!
Doelpunt van Fortuné was toch wel ietsjes mooier
Ja beviel me eigenlijk wel.Ik miste wel het piepje van de magnetron.quote:
http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is die link van die best goed werkende search?
Erg rustig zelfsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier?
Schoonouders zijn op bezoek
Groeten terug!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef SCH het volgende:
Doe Papa en Mama Noca de groeten van het bilmaatje van hun zoon
Ik heb gister een virtuele rondleiding in hun huis gehad, en geloof me, het is daar moeilijk om NIET bij de visite te zitten dan welquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
moet je niet bij je bezoek zitten clau? of komen ze alleen voor noca?
clau heeft strafquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
moet je niet bij je bezoek zitten clau? of komen ze alleen voor noca?
Het is voor de visite nog moeilijker om überhaupt daar ergens te kunnen zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gister een virtuele rondleiding in hun huis gehad, en geloof me, het is daar moeilijk om NIET bij de visite te zitten dan wel
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb gister een virtuele rondleiding in hun huis gehad, en geloof me, het is daar moeilijk om NIET bij de visite te zitten dan wel
Of in een monumentjequote:Op zondag 30 oktober 2005 21:33 schreef SCH het volgende:
Wonen ze in een poppenhuisje???
We wonen nou eenmaal niet allemaal in een Bloemendaalse drive-in8onder1kapsvillavinexdoordraaiwoning hoor.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Woont niet iedereen in Groningen in een boerderij dan?![]()
*mompelt iets over beste en mooiste binnenstad verkiezing*quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:40 schreef Eilanden het volgende:
Woont niet iedereen in Groningen in een boerderij dan?![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:45 schreef StarGazer het volgende:
[..]
*mompelt iets over beste en mooiste binnenstad verkiezing*
quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:50 schreef dndiek het volgende:
* dndiek is nu toch wel benieuwd in wat voor huis(je) kamerNoca en Clau wonen
![]()
Landelijke verkiezing. Groningen won het in de categorie grote steden en Zutphen in de categorie kleinere steden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:51 schreef Eilanden het volgende:
Zeker een verkiezing onder de lokale boerenbevinwoners van Groningen![]()
Hoe groot is die kamer dan??quote:
Zutphenquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Landelijke verkiezing. Groningen won het in de categorie grote steden en Zutphen in de categorie kleinere steden.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef DarkShine het volgende:
Vanmorgen rond 8:20 thuis vertrokken en nu net thuis. De hele dag gereisd voor zo'n wanvertoningEn die bal op de lat in de slotfase was niet eens verdiend geweest!
Laatste keer Oosterpark
quote:
Mag ook wel met z'n 2tjes. Waar wonen jullie? Centrum?quote:
Ik heb nog gezwaaid! Maar er zwaaide niemand terugquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:02 schreef DarkShine het volgende:
Vanmorgen rond 8:20 thuis vertrokken en nu net thuis. De hele dag gereisd voor zo'n wanvertoningEn die bal op de lat in de slotfase was niet eens verdiend geweest!
Laatste keer Oosterpark
Een 5-4-1 opstelling waarbij het middenveld verdedigend is ingesteld en de spits nog niet eens op de middellijn hangt...quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb nog gezwaaid! Maar er zwaaide niemand terug![]()
Kan me voorstellen dat je van het spel baalt als je het hele eind heen en weer hebt gereisd.
Aweg, schuin tegenover de McDonalds bij de Westerhaven.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:09 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Mag ook wel met z'n 2tjes. Waar wonen jullie? Centrum?
Ik zei het nog tegen Noca gelijk na de wedstrijd. Top van je dat je dat eind mee bent gereisd maar kan me voorstellen dat je zwaar de p in hebt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Een 5-4-1 opstelling waarbij het middenveld verdedigend is ingesteld en de spits nog niet eens op de middellijn hangt...
Nee klopt. Hoorde het pas laat en 10 uur was wel verrekte vroegquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, je was gisteren niet bij de wedstrijd hè?
Ja, we hebben gewonnen. Volgens mij was het een sportieve en lekkere wedstrijd. Ik heb echter alleen de tweede helft meegekregen. Nou ja, leuk elftal heb je. Sowieso wel leuke competitie waar we in zitten vind ik. (En het wordt spannend bovenin na de uitslagen van gisteren.)quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:18 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee klopt. Hoorde het pas laat en 10 uur was wel verrekte vroeg
2-0 gewonnen las ik?
Ah das redelijk vlakbij waar ik woon.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Aweg, schuin tegenover de McDonalds bij de Westerhaven.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:20 schreef Eilanden het volgende:
Mwoah Clau ... hij heeft natuurlijk wel de geile blik van Buijs live kunnen aanschouwen
En dat is?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:26 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ah das redelijk vlakbij waar ik woon.
Was je in DB vandaag Stanley?quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Noca, je was gisteren niet bij de wedstrijd hè?
Ik heb geen ideequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Succes met je herstel en tot in (uit m'n hoofd?) februari.
SCH heeft dan wel goede looptips voor jequote:Op zondag 30 oktober 2005 22:29 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik heb geen idee
Sinds mn werk heb ik me weinig bezig gehouden met het voetbal, moet ik nodig weer gaan doen want ik beweeg veel te weinig. Dat merk ik wel aan de kilootjes
Ik ging vooraf uit van een nederlaag, maar op deze manier is gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zei het nog tegen Noca gelijk na de wedstrijd. Top van je dat je dat eind mee bent gereisd maar kan me voorstellen dat je zwaar de p in hebt.
That's a fact, maar zovaak in je nadeel bezeikt worden is gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen..
Lettend op de lijnen rondom de 16 oordeel ik van nietquote:Het camerapunt was te onduidelijk om echt te kunnen zeggen of het wel of niet buitenspel was, maar van schuinachter lijkt het al sneller van niet, daarom denk ik dat het wel zo was.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH heeft dan wel goede looptips voor je![]()
Verlies wel, maar de hele dag reizen voor zo'n drama en dan achteraf op de beelden zien dat de KNVB ons wederom bezeikt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
DarkshineJe kan echt niet tegen je verlies he
Ik snap je gevoel maar vindt dat zeuren over de KNVB een beetje sneu overkomen. Het is gewoon een scheids en 2 assistenten - zo werkt het. Je doet nu alsof het een complot is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Verlies wel, maar de hele dag reizen voor zo'n drama en dan achteraf op de beelden zien dat de KNVB ons wederom bezeikt.![]()
Misschien moet Al Quada maar eens langs in Zeist!![]()
Prachtig dat dit al de 5de match dit seizoen is dat het zo gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel maar vindt dat zeuren over de KNVB een beetje sneu overkomen. Het is gewoon een scheids en 2 assistenten - zo werkt het. Je doet nu alsof het een complot is.
Ik vergeef het je, maar als je morgenochtend nog zo doet krijg je billeklap![]()
Eerst rechts natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]Eerst je linker en dan je rechterbeen.
Of was het nou andersom?
Hey lekker eendeboutjequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
druk weekend achter de rug, tijd voor bier nu
Heb je je tijgerslip aan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Heeeee stelletje mutSCHen, vet de paol es in
wel met sausquote:
Ja sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Clauuuuuuuuuu je hangt op je kop
[afbeelding]
Je moet je nodig SCHeren.quote:
Of harSCHenquote:
quote:
Nee, was in Twello. Heb gisteren wel kaarten gehaald voor Groningen-AZ. Eagles lukt me bijna niet meer om heen te gaan, met name omdat het op vrijdagavond is.quote:
Trusten!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
Ik ga afsluiten voor vandaag... Morgen weer een dag
Welterusten allemaal
Whahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef popolon het volgende:
Gadver SCH, doe dan een leuk plaatje.
Ik kom ook even even kijken hoor.
[afbeelding]
ik hoop het, anders ga ik naar bed....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
iemand nog een leuke kijktip voor de TV nu?
Misschien straks Wytske (0.45), weet alleen niet zeker of ze er isquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
jk hoop t want tis nie veel soeps op tvquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien straks Wytske (0.45), weet alleen niet zeker of ze er is.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
12 iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
Het is bij zullie nu 11 uur 's avonds.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
Het is bij zullie nu 11 uur 's avonds.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Potje BILjarten trouwens?
[afbeelding]
Ik durfde hem niet hier [Snooker] Pot Black Cup te plaatsen eend
wachten we niet meer op Wytskequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga eens richting bed, morgen iets voor achten alweer de deur uit.
Ik weet niet of jouw maat er tussen staat, maar ik weil best even een potje met je spelen:quote:
maar mij welquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Heee Doesje
Eend, maakt mij dat nou uit wat voor bal er in wat voor een gat belandt...
ze was ook ooit stewardesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ze studeert ook op een uni in ieder geval.
omg the lucky bastard.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
En de ex van m'n nichtjes nieuwe vriend.
dat is dan mooi voor de mensen die er wel zijnquote:
26 november, beetje snel om weer het feestje te verpesten met alle VBL-ers hequote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:had dit nog niet gezien, FOK! 6jaar, Danny en Knor 5 jaar
en AMD komt ook
Nee joh, dat kan altijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
26 november, beetje snel om weer het feestje te verpesten met alle VBL-ers he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |