Welkom terug Bjoro!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
Zo Bjoro is ook weer terug !zalig gehad, perfekt weertje....maar nu staan er 2 koffers te wachten om uitgepakt te worden
laterz !
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef DeTolk het volgende:
Dinsdag en vrijdag tentamen. die van dinsdag mag ik laten schieten
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doen
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het jequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Versatel op de streams
Live wedstrijden via Internet Streams #4
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het je
Eentje maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordt
Je avater bluezzquote:
Inderdaad, onherkenbaar.quote:
Ik herken je niet meerquote:
Welk boek heb je daarbij? Ik heb deze periode ook het een en ander daarover gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Gedrag in Organisaties. Dit is een vrij keuze (Algemeen Vormend....) Vak..deze volg je bij andere faculteiten (in dit geval Bedrijfskunde). Hierdoor is het vak alleen totaal anders dan ik gewend ben (open vragen waarop je een lang lulverhaal op hangt). Nu is de stof bijna te makkelijk, alleen zooo veel rijtjes, feitjes en definities....
quote:
Wat zei/deed ie?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Henk Kok.
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zei/deed ie?![]()
DANNY BUIJS![]()
De SCHat
![]()
Ailantsjiequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt in een betere stemming Hools binnen dan afgelopen woensdag
Hallooooo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:01 schreef Eilanden het volgende:
Goed weekend dit!
en vandaag de FC gewonnen!
* Noca neemt nog maar een biertje!
Hij knalde hem er uitstekend in!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef clauwheee het volgende:
Dan ook maar een rondje van Danny Buijs
[afbeelding]
Kende jij hem al van de jeugd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .......
Naam: Nassir Maachi
Rugnummer: 37
Geboren op: 09-09-1985, Naarden
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden benieuwd is naar de goal van Buijs
Hij valt erg goed bij de supporters iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Buijs wordt een echte Groningse cultheld
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdtquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdIk hoop op veel Danny Buijs bij Talpa vanavond
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Milko was niet eens een Nederlanderquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
Gammaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
GMTAquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
En Djurovski was ook niet op de grote markt geboren.
Bluezzie is het me eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Hij gaat ook zeker terug naar Alblasserdam, stond ik de FC-krant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.
Was wel mooi ja.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Buijs net bij LDL over Nevland:
Hij speelde misschien niet goed, maar werkt wel zijn kloten eraf om het zo te zeggen
Grappig. Met El-Akchaoui en Alex de Jong samen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:37 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij gaat ook zeker terug naar Alblasserdam, stond ik de FC-krant.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Danny Buijs net bij LDL over Nevland:
Hij speelde misschien niet goed, maar werkt wel zijn kloten eraf om het zo te zeggen
MM gaat er vroeg vandoor!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:48 schreef methodmich het volgende:
Zo, goeie analyse PH!
* methodmich gaat de boel afsluiten.
Fijne avond allen!
Goeie benen, geile blik.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:41 schreef Eilanden het volgende:
Dan ook maar een handdoekje op de stoel in Huize Bluezz
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goeie benen, geile blik.
Leeftijd iets te jong.. maar daar voel je niets van toch?
Mwah. Maar het is een leuke bijkomstigheidquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:00 schreef Eilanden het volgende:
Vrouwen letten echt op hele andere dingen tijdens het voetballen
Ik dacht dat ik best verstand van voetbal had (zie mijn CVHJ positiequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:04 schreef Eilanden het volgende:
Mwah?![]()
Clautje toch
Ik let bij de spelers van de FC er echt niet op of ze een geile blik in de ogen hebben!
Tijdens de wedstrijd kijkt ze ook echt naar het voetbal. En ze heeft er verstand van, zie CVHJquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:07 schreef pascalheister het volgende:
ik zou maar uitkijken noca, het is wel erg verdacht dat ze elke mee gaat naar het stadion
Dus zit Clau elke veertien dagen met een geile blik in haar ogen naar die Buijs te koekeloerenquote:
T-u-u-r-l-i-j-k Nocaquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Tijdens de wedstrijd kijkt ze ook echt naar het voetbal. En ze heeft er verstand van, zie CVHJ
Erna krijg je deze capriolenen dat is alleen maar grappig
Hee, iemand die het snaptquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is het alleen maar fijn voor Noca; Groningen en Buijs doen het voorspel voor hem gewoon, hoeft ie het thuis alleen nog maar af te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |