Welkom terug Bjoro!quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:38 schreef Bjoro het volgende:
Zo Bjoro is ook weer terug !zalig gehad, perfekt weertje....maar nu staan er 2 koffers te wachten om uitgepakt te worden
laterz !
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:34 schreef DeTolk het volgende:
Dinsdag en vrijdag tentamen. die van dinsdag mag ik laten schieten
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik "mag" ze allemaal wel laten schieten. Moet ik ze wel een andere keer doen
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het jequote:Op zondag 30 oktober 2005 14:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Versatel op de streams
Live wedstrijden via Internet Streams #4
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordtquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Misbruik van ons o zo kostbare UT-netwerk, ik zeg het je
Eentje maarquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn dat daar een illegale server gehost wordt
Je avater bluezzquote:
Inderdaad, onherkenbaar.quote:
Ik herken je niet meerquote:
Welk boek heb je daarbij? Ik heb deze periode ook het een en ander daarover gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 14:36 schreef Gollemrulez het volgende:
Gedrag in Organisaties. Dit is een vrij keuze (Algemeen Vormend....) Vak..deze volg je bij andere faculteiten (in dit geval Bedrijfskunde). Hierdoor is het vak alleen totaal anders dan ik gewend ben (open vragen waarop je een lang lulverhaal op hangt). Nu is de stof bijna te makkelijk, alleen zooo veel rijtjes, feitjes en definities....
quote:
Wat zei/deed ie?quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:16 schreef methodmich het volgende:
Middag!
Rondje op kosten van Henk Kok.
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wat zei/deed ie?![]()
DANNY BUIJS![]()
De SCHat
![]()
Ailantsjiequote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt in een betere stemming Hools binnen dan afgelopen woensdag
Hallooooo
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:55 schreef methodmich het volgende:
[..]
Henk is gewoon grappig. Verstond de speaker niet enzo. Ging het aan zijn buurman vragen. Toen vroeg Tom of ie wel Gronings sprak, gaf Henk in het Gronings antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |