quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:01 schreef Eilanden het volgende:
Goed weekend dit!
en vandaag de FC gewonnen!
* Noca neemt nog maar een biertje!
Hij knalde hem er uitstekend in!quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef clauwheee het volgende:
Dan ook maar een rondje van Danny Buijs
[afbeelding]
Kende jij hem al van de jeugd?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup .......
Naam: Nassir Maachi
Rugnummer: 37
Geboren op: 09-09-1985, Naarden
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:14 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden benieuwd is naar de goal van Buijs
Hij valt erg goed bij de supporters iddquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Buijs wordt een echte Groningse cultheld
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdtquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:21 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik wil hem ook nog wel eens zien. Ik zag aan alles dat het goed kwam en stond al te juichen. Daarna heeft ie een lang en gezellig feestje met de supporters gevierdIk hoop op veel Danny Buijs bij Talpa vanavond
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:17 schreef tong80 het volgende:
Milko was niet eens een Nederlanderquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
Gammaquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Geboren in Dordrecht, jarenlang gespeeld voor Excelsior, dus Groningse cultheld zal ie niet zou gauw worden.
GMTAquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef tong80 het volgende:
En Djurovski was ook niet op de grote markt geboren.
Bluezzie is het me eensquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat je vanavond niet van je stoel afglijdt![]()
Hij gaat ook zeker terug naar Alblasserdam, stond ik de FC-krant.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zelfs een echte Alblasserdammer. Alleen geboren in het Dordtse ziekenhuis, zoals velen hier in de regio. Ik ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |