Daar ben ik niet bang voor ailantje.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:31 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Terwijl Noca bezig is, ligt zijn vriendin aan Buijs te denken! Nee da's lekker![]()
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Als je ze maar bezig houdt he Noca?
Is dus een aanradertje die panino? Hoorde Bluezz er al over.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:45 schreef golfer het volgende:
Thaise groentensoep met zelfgebakken panino-broodje erbij smaakte prima.
Hehequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:42 schreef Eilanden het volgende:
Effe een crosspost Noca .... wtf is 'roppig'?
Het boek met de originele titel: Organizational Behaviour (second european edition, Marc Buelens) voor het vak Gedrag in Organisaties. Hoe verzinnen ze het...quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Welk boek heb je daarbij? Ik heb deze periode ook het een en ander daarover gehad.
* Eilanden 'roppig' in het Noca-Clau/Eilanden woordenboek opschrijftquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe
Dat is denk ik gronings. Met roppig bedoel ik een vechten voor elke bal, sleuren en lekker op het randje spelen. Maar dan in één woord
Was inderdaad prima te eten zoals wij het gemaakt hadden met stukjes zongedroogde tomaat, champignons en uien er door heen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:47 schreef DeTolk het volgende:
Is dus een aanradertje die panino? Hoorde Bluezz er al over.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef Eilanden het volgende:
[..]
* Eilanden 'roppig' in het Noca-Clau/Eilanden woordenboek opschrijft
Ik was nooit zo'n Groningen-fan, maar sinds ik Roorda op doel heb met CvhJ.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik wist het eerst ook niet, of nou ja, om uit te leggen
D1
Tolk:![]()
mail ze wel naar je.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Tolk ik wil die foto's wel zien trouwens
Wordt dat nog steeds gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Het boek met de originele titel: Organizational Behaviour (second european edition, Marc Buelens) voor het vak Gedrag in Organisaties. Hoe verzinnen ze het...![]()
Als geboren Oosterpoorter zal ik daar dan maar blij mee zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik wist het eerst ook niet, of nou ja, om uit te leggen
D1
Tolk:![]()
Ik ben weggezapt bij die 2 mislukkingenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je TOTP te kijken, komen die Bassie B en Fransje weer langsEcht, de tekst is (bij vlagen) best ok, maar het schijnheilige, het hypocriete waarmee het door die 2 gebracht wordt
alleen de Sugababes waren de moeite waard netquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zit je TOTP te kijken, komen die Bassie B en Fransje weer langsEcht, de tekst is (bij vlagen) best ok, maar het schijnheilige, het hypocriete waarmee het door die 2 gebracht wordt
Vanaf 5 meter ja! Dat is nog best lastigquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef Eilanden het volgende:was dat nou het bijzondere doelpunt van Buijs?
![]()
Da's gewoon een intikker!!!
Pfieww ben ik blij dat ik nu een Bloemendaler benquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:14 schreef tong80 het volgende:
Bluezz de Utrechter Herman van Veen komt vanavond in Hools optreden.
[afbeelding]
Toch wat vaker zelf kokenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:02 schreef tong80 het volgende:
Tongs kookkunst van vanavond.
Net een overheerlijke kipfilet gebraden. Echter ik wilde er kipkruiden op doen bleek het al 2 jaar over de houdbaarheidsdatum te zijn. Knoflook was 3 jaar geleden overstuur. Peper en zout gaven uitkomst. De boter op het kadetje mocht ik nog een maand gebruiken. Sterf nu wel van de dorst door het uitschieten van het zout. Maar goed. Goeie reden om een pilsje open te trekken.
De Partysquad oid zijn ook een stel mongolen die snel van de tv af moeten. Onbegrijpelijk dat zo;n stel zwakzinnigen met zulke teksten en melodie bij TOTP staan. Zegt ook genoeg over het niveau van dat programma tegenwoordigquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nee, niet bijzonder, maar wel heerlijk als je kijkt naar het verloop van de wedstrijd en de strijd op dat momentquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef Eilanden het volgende:was dat nou het bijzondere doelpunt van Buijs?
![]()
Da's gewoon een intikker!!!
Doelpunt van Fortuné was toch wel ietsjes mooier
Ja beviel me eigenlijk wel.Ik miste wel het piepje van de magnetron.quote:
http://martijntje.xs4all.nl/search_lite/quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat is die link van die best goed werkende search?
Erg rustig zelfsquote:Op zondag 30 oktober 2005 20:38 schreef clauwheee het volgende:
Rustig hier?
Schoonouders zijn op bezoek
Groeten terug!quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:05 schreef SCH het volgende:
Doe Papa en Mama Noca de groeten van het bilmaatje van hun zoon
Ik heb gister een virtuele rondleiding in hun huis gehad, en geloof me, het is daar moeilijk om NIET bij de visite te zitten dan welquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
moet je niet bij je bezoek zitten clau? of komen ze alleen voor noca?
clau heeft strafquote:Op zondag 30 oktober 2005 21:27 schreef pascalheister het volgende:
moet je niet bij je bezoek zitten clau? of komen ze alleen voor noca?
Het is voor de visite nog moeilijker om überhaupt daar ergens te kunnen zitten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 21:29 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb gister een virtuele rondleiding in hun huis gehad, en geloof me, het is daar moeilijk om NIET bij de visite te zitten dan wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |