Ik ging vooraf uit van een nederlaag, maar op deze manier is gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik zei het nog tegen Noca gelijk na de wedstrijd. Top van je dat je dat eind mee bent gereisd maar kan me voorstellen dat je zwaar de p in hebt.
That's a fact, maar zovaak in je nadeel bezeikt worden is gewoonquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:53 schreef Noca het volgende:
Soms zit het mee, soms zit het tegen..
Lettend op de lijnen rondom de 16 oordeel ik van nietquote:Het camerapunt was te onduidelijk om echt te kunnen zeggen of het wel of niet buitenspel was, maar van schuinachter lijkt het al sneller van niet, daarom denk ik dat het wel zo was.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:34 schreef Eilanden het volgende:
[..]
SCH heeft dan wel goede looptips voor je![]()
Verlies wel, maar de hele dag reizen voor zo'n drama en dan achteraf op de beelden zien dat de KNVB ons wederom bezeikt.quote:Op zondag 30 oktober 2005 22:58 schreef SCH het volgende:
DarkshineJe kan echt niet tegen je verlies he
Ik snap je gevoel maar vindt dat zeuren over de KNVB een beetje sneu overkomen. Het is gewoon een scheids en 2 assistenten - zo werkt het. Je doet nu alsof het een complot is.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:00 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Verlies wel, maar de hele dag reizen voor zo'n drama en dan achteraf op de beelden zien dat de KNVB ons wederom bezeikt.![]()
Misschien moet Al Quada maar eens langs in Zeist!![]()
Prachtig dat dit al de 5de match dit seizoen is dat het zo gaat.quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je gevoel maar vindt dat zeuren over de KNVB een beetje sneu overkomen. Het is gewoon een scheids en 2 assistenten - zo werkt het. Je doet nu alsof het een complot is.
Ik vergeef het je, maar als je morgenochtend nog zo doet krijg je billeklap![]()
Eerst rechts natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
[..]Eerst je linker en dan je rechterbeen.
Of was het nou andersom?
Hey lekker eendeboutjequote:Op zondag 30 oktober 2005 23:20 schreef rubbereend het volgende:oi
druk weekend achter de rug, tijd voor bier nu
Heb je je tijgerslip aan?quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Heeeee stelletje mutSCHen, vet de paol es in
wel met sausquote:
Ja sorry ik liet me even gaanquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Clauuuuuuuuuu je hangt op je kop
[afbeelding]
Je moet je nodig SCHeren.quote:
Of harSCHenquote:
quote:
Nee, was in Twello. Heb gisteren wel kaarten gehaald voor Groningen-AZ. Eagles lukt me bijna niet meer om heen te gaan, met name omdat het op vrijdagavond is.quote:
Trusten!quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:51 schreef dndiek het volgende:
Ik ga afsluiten voor vandaag... Morgen weer een dag
Welterusten allemaal
Whahahaquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:38 schreef popolon het volgende:
Gadver SCH, doe dan een leuk plaatje.
Ik kom ook even even kijken hoor.
[afbeelding]
ik hoop het, anders ga ik naar bed....quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
iemand nog een leuke kijktip voor de TV nu?
Misschien straks Wytske (0.45), weet alleen niet zeker of ze er isquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
jk hoop t want tis nie veel soeps op tvquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Misschien straks Wytske (0.45), weet alleen niet zeker of ze er is.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 23:58 schreef rubbereend het volgende:
12 iddquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
Het is bij zullie nu 11 uur 's avonds.
quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:16 schreef popolon het volgende:
Het is bij zullie nu 11 uur 's avonds.
quote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Bluezz het volgende:
Potje BILjarten trouwens?
[afbeelding]
Ik durfde hem niet hier [Snooker] Pot Black Cup te plaatsen eend
wachten we niet meer op Wytskequote:Op maandag 31 oktober 2005 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Ik ga eens richting bed, morgen iets voor achten alweer de deur uit.
Ik weet niet of jouw maat er tussen staat, maar ik weil best even een potje met je spelen:quote:
maar mij welquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:54 schreef Bluezz het volgende:
Heee Doesje
Eend, maakt mij dat nou uit wat voor bal er in wat voor een gat belandt...
ze was ook ooit stewardesquote:Op maandag 31 oktober 2005 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Oke, ze studeert ook op een uni in ieder geval.
omg the lucky bastard.......quote:Op maandag 31 oktober 2005 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
En de ex van m'n nichtjes nieuwe vriend.
dat is dan mooi voor de mensen die er wel zijnquote:
26 november, beetje snel om weer het feestje te verpesten met alle VBL-ers hequote:Op maandag 31 oktober 2005 01:25 schreef rubbereend het volgende:had dit nog niet gezien, FOK! 6jaar, Danny en Knor 5 jaar
en AMD komt ook
Nee joh, dat kan altijdquote:Op maandag 31 oktober 2005 02:10 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
26 november, beetje snel om weer het feestje te verpesten met alle VBL-ers he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |