volgens mij met ctrl (of wat je ook als vuurknop hebt ingesteld) .. wel beetje laag erboven zweven natuurlijk ... oh en een mega tip bij die missie ... gebruik die ene plank weer voor de volgende oversteekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef NiekL het volgende:
Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
whehehe ... herkenbaar , ben ook 2 weken bezig geweesd om die op hele school op goud te krijgen en daarbij heel lang bezig geweesd met c'n'land ... telkens op 98 á 99% ... irritante is dat je er steeds 2 minuten mee bezig bent , en eigenlijk alleen dat perfect landen een probleem isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Shizzle het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk "Flying School" afgerond met alles goud behalve "Circle Airstrip And Land" zilver. Ik krijg die landing maar niet goed voor elkaar
.
Ik moet eerst de single-player nog uitspelenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:14 schreef Ubeydullah het volgende:
mta sa is uit!!!!!!!!!
http://light.mtavc.com/
http://light.mtavc.com/ te download
Ik heb het nog niet eens uitgespeeld. Waarom zou ik dan al MTA willen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef Baklap het volgende:
who cares about single player anymore!
MTA
Had ik ook de eerste keer, de corona blijft achter het vliegtuig waar je in moet springen hangen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef Shizzle het volgende:
Ik zit vast bij "Freefall". Alles gaat eigenlijk goed - naar het vliegveld gaan, Dodo stelen en naar de "Corona" vliegen, maar dan gaat het fout. Ik zie steeds het vliegtuig onder me door vliegen en daarachter de "Corona". Dan moet je dus omdraaien en via de achterkant door die "Corona" vliegen. Maar elke keer als ik een bocht van 180 maak dan kan ik dat die "Corona" niet meer terugvinden
. Moet ik soms op de heenweg ook door dat ding heen vliegen en dan pas een bocht maken en nogmaals via de achterkant erdoor?
Ik ben het even beu aangezien SA ook nog eens het lef heeft om elke keer te crashen als ik een save-game probeer te laden
.
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef TommyGun het volgende:
Als je nou de SP nog niet hebt uitgespeeld.....
ok..maarrem...MTAquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...
Met andere woorden: Niet iedereen is een computernerd die zijn leven verneukt door spelletjes te spelenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef NiekL het volgende:
[..]
Met andere woorden: Niet iedereen is een computernerd die zijn leven verneukt door spelletjes te spelen
Mensen die 't hardst schreeuwen op een forum dat ze zo'n sociaal leven hebben en zo..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders stoer doen met je geweldige sociale leven.
daar heb je wel gelijk in...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef coz het volgende:
snelkoppelingen maken en die in de user files map dumpen
overigens is mijn ervaring dat het makkelijker is om gewoon radio uit te zetten en lekker winamp blijven draaien .. want het is (ok ik vind) vreselijk om lekker in een nummer te zitten dan een auto aan gort te rijden en daardoor het einde van het nummer niet mee te krijgen
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in...
maar vind windows en winamp het wel leuk dan dat je GTA SA gaat draaien?
Daarna kun je ze daar kopen bij dat bordquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef CybPraetorian het volgende:
wat krijg je eigenlijk als je alle auto's heb verzameld, daar bij het schip. Ik heb alle auto's maar krijg alleen de melding: "all cars collected!"
Perfect handling van alle wagens ofzo?
en dat is handig omdat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Daarna kun je ze daar kopen bij dat bord
Hmm, ik krijg daarna altijd de melding "Client Verification Failed". En dat terwijl ik gewoon een legale versie heb, en ik heb er ook nog nooit een patch overheen gegooidquote:Op maandag 23 januari 2006 17:22 schreef bosnerd het volgende:
wat doet MTA als hij Veryifing client zegt?, want dat lukt hem niet en dan crasht hij
heb jij stront in je ogen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:17 schreef CittaR het volgende:
is MTA al uit?
100% balkje , past alleen 150% armor inquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef Shizzle het volgende:
Weet iemand of het normaal is dat het Armor balkje even lang blijft na Vigilante level 12 (+150% body Armor)?
autos dump je daar omdat als je die melding hebt je een paar procent bij je total completed erbij hebt , en je kan er dus ook al die autos (en aantal extra) kopen (importeren)quote:
ik volg gta al een half jaar niet meer, maar ik ben er al achter. toch nog bedankt voor je reactiequote:
Kikkers? Vaak genoegquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Shizzle het volgende:
Heeft iemand dit wel eens gehad?
[afbeelding]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Dat's wel apart.
Ow ennuh.. NEEM GODVERKANKER EEN GOEDE FUCKING IMAGEHOST FUCKING N44B!
Geld voor jou ook..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.
Nee, gelijk gaan schelden omdat je veilig achter je pc zit, maakt je zeker een held flapdrol. En over kneus gesproken - jij kan natuurlijk plaatjes hosten en dat maakt je stoer bij je vrienden...of zoiets. Man ga toch lekker met je grote teen spelen en reageer gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebtquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt niet eens een plaatje hosten, ga eens ergens anders de kneus uithangen.
veel te vaakquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Shizzle het volgende:
Heeft iemand dit wel eens gehad?
De gele kikkers worden me te veel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
OFfSprngr doe es even normaal wil je?
Bebrild nerderig pestventjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De gele kikkers worden me te veel.
Je zou eens moeten weten.quote:
Met zo'n reactie schiet je ook veel op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef bosnerd het volgende:
ach man, gedraag je volwassen zeg....
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Shizzle het volgende:
Ik ben eindelijk aangekomen bij de eindmissie. Nu ga ik eerst alle overige sub-missies doen zodat ik gelijk 100% heb
.
Gheghe ik moet je hier gelijk in geven. Ik irriteer me er zelf ook dood aan, maar tevens is het wachten tijdens eindeloze hydra dogfights ook verschrikkelijk. Gelukkig moet iedereen op de meeste servers Yes voten anders gaat het niet door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef Dwaashaas het volgende:
Wat een sfeer in dit topic zeg...
Anyways, ik speelde onlangs Multi Theft Auto voor SA. Máár: ik word echt zo moe van die huilers die als ze (1.) net een server binnenkomen meteen roepen om restart en een vote inzetten. En (2.) meteen om een vote roepen als ze af zijn, oftewel anderen niet de kans geven een race af te maken, omdat ze dan zelf te lang moeten wachten. Maar o wee als ze zelf op kop liggen in een race. Egoďstische kindertjes, dat zijn het.
Hmm.... over sfeer gesproken, de toon van mijn geblaat draagt niet echt bij aan een leuke sfeer hiero, maar vroeg me af of er meer mensen zijn die zich eraan ergeren.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef echidgna het volgende:
als je alleen de jetpack code heb gebruikt kan je dan nog wel 100 % halen?
Probeer hier eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar waar halen jullie die custom cars vandaan?
of mag ik er niet naar vragen hier?
wow er zitten wel hele gave bij. thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:17 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=category&id=49
Vertel mij wat. Ik heb mijn computer tijdens die les uit frustratie bijna uit het raam gegooidquote:
Is dat die ene met die helicopter? Zo ja, die had ik na 3 dagen eindelijk gehaald, en meteen goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef NiekL het volgende:
Ik kan gewoon NIET draaien. Als ik probeer te draaien dan maakt ie meteen een duik, of een looping ofzo of hij gaat gewoon op de kop hangen. Echt fustrerend
Ik ben bang dat dit weer een van mijn vast lopers is. Dat ik geen zin meer heb en GTA laat voor wat het is
Oh. Daar had ik aanmerkelijk minder moeite mee dan met die kut-helicopterquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef NiekL het volgende:
Nee, dat is die dat je links of rechtsom door die hoepels moet vliegen. gewoon een ronde maken
Correct! Gewoon first person gaan vliegen! ik kreeg die tip toen ook hier toen ik mn controllers van mn xbox al flink door mn kamer gesmeten hadquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Daar had ik aanmerkelijk minder moeite mee dan met die kut-helicopter
Wat ik bij dat rondje vliegen gedaan heb is gewoon de "on-board'camera gebruiken. Dan vliegt het een stuk beter
Volgens mij kun je die SWAT tank alleen tijdens de eindmissie stelen. Verder komt deze niet in het spel voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Drumpie het volgende:
wie kan op een kaart van Sa even die politibureau aan strepen waar de swat staat
Van dat importeren weet ik niet, maar als het goed is moet je alle Save-Houses kopen om 100% te halen (weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:08 schreef NiekL het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan het kopen van huizen? Of is dat gewoon dat je veel save punten hebt. En als je een auto importeert, waar gaat die dan heen?
correct een swattank komt maar eenmaal voor (en eenmaal op een doos in de shop van Zeroquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die SWAT tank alleen tijdens de eindmissie stelen. Verder komt deze niet in het spel voor.
[..]
op het dek van dat schip ?quote:Van dat importeren weet ik niet,
en alle autos exporteren enzenzenzenz .. correctquote:maar als het goed is moet je alle Save-Houses kopen om 100% te halen (weet ik niet zeker).
nee , die circle and land op goldquote:Trouwens, als je de 3e les van de vliegschool al moeilijk vind, maak dan je borst maar nat voor de 4e les (door de corona's vliegen en dan ook nog eens landen).
ik deed hem laatst in 30 minuten op goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef NiekL het volgende:
Na de tip van de cockpit view had ik les 3 in 4x gehaald. Les 4 in 3x. De rest van de lessen in 1x, behalve die met die helicopter waar je de tankers moet opblazen, daar heb ik ook 3x over gedaan. Heb binnen 15 minuten ineens de hele pilotenschool doorvlogen
Ik ben de SWATtank verder niet tegen gekomen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 00:19 schreef coz het volgende:
[..]
correct een swat tank komt maar eenmaal voor (en eenmaal op een doos in de shop van Zero) , de swat van is natturlijk te verkrijgen nadat je een paar sterren hebt , en deze dan jat en in een garage pleurt
![]()
Dik gedrukt maar nog steeds overzie ik het stukje van inplaats van tank.quote:Op donderdag 2 februari 2006 02:22 schreef coz het volgende:
dat zeg ik toch , zit er eenmaal in als auto en eenmaal in als plaatje
geeft niet , mijn schuld .. had ik er maar geen spatie per ongeluk tussen moeten zettenquote:Op donderdag 2 februari 2006 03:10 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Dik gedrukt maar nog steeds overzie ik het stukje van inplaats van tank.![]()
Hé, daar zit ik ook vast nu, net na een keer of 7 proberen. Ik zal het zo eens doen!quote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef NiekL het volgende:
Na de tip van de cockpit view had ik les 3 in 4x gehaald. Les 4 in 3x. De rest van de lessen in 1x, behalve die met die helicopter waar je de tankers moet opblazen, daar heb ik ook 3x over gedaan. Heb binnen 15 minuten ineens de hele pilotenschool doorvlogen
Heb je hem legaal/illegaal verkregen ? In het eerste geval zul je een plattegrond erbij hebben daar staan ze allemaal op als het goed is. Op internet staan ook wel mappen met alle politieburo's erop.quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:53 schreef Drumpie het volgende:
maar kan iemand dan alle politiebureaus aankruisen dat ik daar naartoe kan
Misschien vergeten je wielen in te trekken? Of te sloom gevlogen, of niet goed geland.quote:Op donderdag 2 februari 2006 09:58 schreef NoSigar het volgende:
[..]
Hé, daar zit ik ook vast nu, net na een keer of 7 proberen. Ik zal het zo eens doen!
_edit- Hé, ik vlieg overal doorheen en dan heb ik toch niet gehaald? Wat moet ik nog meer doen, toch gewoon door die ringen vliegen?
Zekerquote:Op donderdag 2 februari 2006 10:56 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Heb je hem legaal/illegaal verkregen ? In het eerste geval zul je een plattegrond erbij hebben daar staan ze allemaal op als het goed is. Op internet staan ook wel mappen met alle politieburo's erop.
Eindelijk toegang tot Las VenturasOhja en de Big Foot is dik ruig
Wielen intrekkenquote:Op donderdag 2 februari 2006 13:53 schreef NiekL het volgende:
[..]
Misschien vergeten je wielen in te trekken? Of te sloom gevlogen, of niet goed geland.
ben een keer de hele dag bezig geweest maar kwam maar niet door die ring. Speel ik heel die les ff overnieuw ja hoor, landingsgestel vergetenquote:Op donderdag 2 februari 2006 15:24 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Wielen intrekken. Tering, dat had ik ook een paar keer
. Ik kwaad op mijn toetsenbord rammen, zie ik ineens dat landingsgestel bewegen
.
Ik ga altijd rechts om die auto heen en dan aan de rechterkant blijven totdat ik bijna bij het vliegtuig ben en dan pas naar binnen.quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef NiekL het volgende:
Argghh, die missie met dat vliegtuig die je binnen moet rijden met een motor is moeilijk. Ik haal dat vliegtuig nooitTips?
die vond ik opzich niet zo moeilijk? 3x en toen lukte het. In tegenstelling tot dat vliegtuig missie waar je met zo'n 1 motorig vliegtuigje een jet moet inhalen waar ik zo'n 50x over gedaan hebquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:16 schreef NiekL het volgende:
Argghh, die missie met dat vliegtuig die je binnen moet rijden met een motor is moeilijk. Ik haal dat vliegtuig nooitTips?
quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:28 schreef broodmonkeh het volgende:
die vond ik opzich niet zo moeilijk? 3x en toen lukte het. In tegenstelling tot dat vliegtuig missie waar je met zo'n 1 motorig vliegtuigje een jet moet inhalen waar ik zo'n 50x over gedaan heb![]()
probeer eens de pijltje omhoog toetsquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:27 schreef NiekL het volgende:
Is er geen manier waardoor je extra snel gaat? Ik bedoel, je kunt niet voorover leunen ofzo om aerodynamisch te worden ofzo:D
Je moet die toets met tussenpozen indrukken zeg maar. Zodat hij net niet gaat staan.quote:Op donderdag 2 februari 2006 23:28 schreef NiekL het volgende:
Met de pijltje omhoog toets gaat die gast alleen staan
lees : buttonbashing op pijltje omhoogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet die toets met tussenpozen indrukken zeg maar. Zodat hij net niet gaat staan.![]()
wat is er moeilijk aan? heb je wel de straalmotoren naar voren gezet ipv beneden?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef XQZ-me het volgende:
pff ik heb 23 x de missie gedaan dat je met speedboot naar schip toe moet en daar knop omzetten en met straaljager bommen gaan droppen....
ik kan gewoon niet vliegen!
gelukkig heeft de mede-mens mij geholpen met de vliegmissies, en heb ik uiteindelijk toch nog hele spel uit kunnen spelen!
zou het met mun vliegangst te maken hebben? (:P)
ja dat lukte me wel (af en toe)....alleen kon er gewoon niet mee over weg....speelde het spel overigens op de pc...en tjah zoveel knopjesquote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan? heb je wel de straalmotoren naar voren gezet ipv beneden?
xbox kopenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Dat dansen met die lowrider lukt me echt niet, ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken en wat precies de bedoeling is.
Kan iemand me dit vertellen? Het gaat om de PC-versie.
je moet zodra het pijltje op de plaats verschijnt deze indrukken, dus gewoon met de cursors (boven onder links rechts) op het juiste moment. in het begin vrij lastig, maar as je eenmaal door hebt, moet het wel te doen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Dat dansen met die lowrider lukt me echt niet, ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken en wat precies de bedoeling is.
Kan iemand me dit vertellen? Het gaat om de PC-versie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb een "eigen" server ( hij is van mijn broer.)
62.212.93.167 Port = 22002
hij staat niet op die server list dus 9 van de 10 keer is hij leeg. Mochten de MTA-ers onderling willen spelen. Je kan onbeperkt voten, en hij staat gehost op een 100 mbit lijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Baklap het volgende:
Jah laat er een Fok! server komen :p
Die dansopdracht met die muziekinstallatie had ik in een keer goed gedaan, dus deze moet ook wel lukken, thanks!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
je moet zodra het pijltje op de plaats verschijnt deze indrukken, dus gewoon met de cursors (boven onder links rechts) op het juiste moment. in het begin vrij lastig, maar as je eenmaal door hebt, moet het wel te doen zijn.
zelfde principe!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die dansopdracht met die muziekinstallatie had ik in een keer goed gedaan, dus deze moet ook wel lukken, thanks!
andere pijltjesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb een "eigen" server ( hij is van mijn broer.)
62.212.93.167 Port = 22002
hij staat niet op die server list dus 9 van de 10 keer is hij leeg. Mochten de MTA-ers onderling willen spelen. Je kan onbeperkt voten, en hij staat gehost op een 100 mbit lijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef coz het volgende:
[..]![]()
... daar maar eens wat van die mapjes oefenen ,,, zonder irritante polen, italianen enzenz![]()
hmm? Deze server staat niet op de server list van MTA, dus 9/10 is de server leeg. Heb net ook met 2 andere fokkers lopen klotenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:57 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
duussssss .. dat is verdo&&& dezelfde server als waar ik de hele middag al op zat
met irritante polen italianen enzenz ..
laat die broer ff online komen , beetje kicken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |