Daarna kun je ze daar kopen bij dat bordquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef CybPraetorian het volgende:
wat krijg je eigenlijk als je alle auto's heb verzameld, daar bij het schip. Ik heb alle auto's maar krijg alleen de melding: "all cars collected!"
Perfect handling van alle wagens ofzo?
en dat is handig omdat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Daarna kun je ze daar kopen bij dat bord
Hmm, ik krijg daarna altijd de melding "Client Verification Failed". En dat terwijl ik gewoon een legale versie heb, en ik heb er ook nog nooit een patch overheen gegooidquote:Op maandag 23 januari 2006 17:22 schreef bosnerd het volgende:
wat doet MTA als hij Veryifing client zegt?, want dat lukt hem niet en dan crasht hij
heb jij stront in je ogen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:17 schreef CittaR het volgende:
is MTA al uit?
100% balkje , past alleen 150% armor inquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef Shizzle het volgende:
Weet iemand of het normaal is dat het Armor balkje even lang blijft na Vigilante level 12 (+150% body Armor)?
autos dump je daar omdat als je die melding hebt je een paar procent bij je total completed erbij hebt , en je kan er dus ook al die autos (en aantal extra) kopen (importeren)quote:
ik volg gta al een half jaar niet meer, maar ik ben er al achter. toch nog bedankt voor je reactiequote:
Kikkers? Vaak genoegquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Shizzle het volgende:
Heeft iemand dit wel eens gehad?
[afbeelding]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Dat's wel apart.
Ow ennuh.. NEEM GODVERKANKER EEN GOEDE FUCKING IMAGEHOST FUCKING N44B!
Geld voor jou ook..quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.
quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:32 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.
Nee, gelijk gaan schelden omdat je veilig achter je pc zit, maakt je zeker een held flapdrol. En over kneus gesproken - jij kan natuurlijk plaatjes hosten en dat maakt je stoer bij je vrienden...of zoiets. Man ga toch lekker met je grote teen spelen en reageer gewoon niet als je niets zinnigs te melden hebtquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:42 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Je kunt niet eens een plaatje hosten, ga eens ergens anders de kneus uithangen.
veel te vaakquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Shizzle het volgende:
Heeft iemand dit wel eens gehad?
De gele kikkers worden me te veel.quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
OFfSprngr doe es even normaal wil je?
Bebrild nerderig pestventjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 07:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
De gele kikkers worden me te veel.
Je zou eens moeten weten.quote:
Met zo'n reactie schiet je ook veel op.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:57 schreef bosnerd het volgende:
ach man, gedraag je volwassen zeg....
quote:Op maandag 30 januari 2006 15:07 schreef Shizzle het volgende:
Ik ben eindelijk aangekomen bij de eindmissie. Nu ga ik eerst alle overige sub-missies doen zodat ik gelijk 100% heb
.
Gheghe ik moet je hier gelijk in geven. Ik irriteer me er zelf ook dood aan, maar tevens is het wachten tijdens eindeloze hydra dogfights ook verschrikkelijk. Gelukkig moet iedereen op de meeste servers Yes voten anders gaat het niet door.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 12:06 schreef Dwaashaas het volgende:
Wat een sfeer in dit topic zeg...
Anyways, ik speelde onlangs Multi Theft Auto voor SA. Máár: ik word echt zo moe van die huilers die als ze (1.) net een server binnenkomen meteen roepen om restart en een vote inzetten. En (2.) meteen om een vote roepen als ze af zijn, oftewel anderen niet de kans geven een race af te maken, omdat ze dan zelf te lang moeten wachten. Maar o wee als ze zelf op kop liggen in een race. Egoďstische kindertjes, dat zijn het.
Hmm.... over sfeer gesproken, de toon van mijn geblaat draagt niet echt bij aan een leuke sfeer hiero, maar vroeg me af of er meer mensen zijn die zich eraan ergeren.![]()
quote:Op maandag 30 januari 2006 20:35 schreef echidgna het volgende:
als je alleen de jetpack code heb gebruikt kan je dan nog wel 100 % halen?
Probeer hier eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar waar halen jullie die custom cars vandaan?
of mag ik er niet naar vragen hier?
wow er zitten wel hele gave bij. thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:17 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=category&id=49
Vertel mij wat. Ik heb mijn computer tijdens die les uit frustratie bijna uit het raam gegooidquote:
Is dat die ene met die helicopter? Zo ja, die had ik na 3 dagen eindelijk gehaald, en meteen goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef NiekL het volgende:
Ik kan gewoon NIET draaien. Als ik probeer te draaien dan maakt ie meteen een duik, of een looping ofzo of hij gaat gewoon op de kop hangen. Echt fustrerend
Ik ben bang dat dit weer een van mijn vast lopers is. Dat ik geen zin meer heb en GTA laat voor wat het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |