Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korterquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef coz het volgende:
ik krijg die '5 rondjes die je binnen 40 seconden moet doen' ( burn and lap ofzo ) en 90^ (oftewel auto zijwaarts inparkeren) niet 100% ... telkens kom ik daar niet hoger dan 95%![]()
die 90 is gewoon een keer geluk hebben , maar ik doe volgens mij iets verkeerd bij die rondjes, zoals ik het nu doe kan ik dat nooit onder de 35 seconden brengen ..en het moet gewoon sneller
1:19quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korter
Kennelijk moet ik een andere route zoeken, en 's nachts rijden schijnt te helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door coz op 02-12-2005 00:40:38 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Heb je iets aan te raden dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:59 schreef wc-eend het volgende:
Maybe een patch?
Ja, Ja, Neequote:Op zondag 4 december 2005 13:05 schreef coz het volgende:
volledige originele versie ?
al eens geprobeert opnieuw te installeren ?
harde schijf vol ?![]()
geen last vanquote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef Forumschorem het volgende:
- Kloteding
get used to it, heel irritant weggedragquote:- Domme bestuurders
muis , pijltje omhoog en omlaagquote:- Slome camera
quote:- Idiote AI
Het is vooral irritant dat die camera zo langzaam om de auto heendraait, en dat je 'm gewoon moet bijstellen met de muis om voldoende zicht te hebben. Dat was in VC niet zo, daar was de camera perfect ingesteld.quote:Op maandag 5 december 2005 11:46 schreef coz het volgende:
[..]
geen last van
[..]
get used to it, heel irritant weggedrag
[..]
muis , pijltje omhoog en omlaag
[..]![]()
![]()
weet je nog in welk topic ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef Heintje het volgende:
Mijn verste 2 wiel bonus heb ik al eens gepost maar die klopte niet helemaal.
http://www.mtasa.com/quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef MosPos het volgende:
Is MTA San Andreas al uitLijkt me vet stoer! Als die uit is waar kan je die downloaden dan?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
nieuwe hobby ontdekt
politiehelicopters met een tank uit de lucht slaanWhaa! Cool idee! Ik had wel al wat geschommeld met een ferrari achtig karretje eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]![]()
Als je de sportschool niet meer in kan, dan moet je misschien trainen op het strand in Los Santos.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef N-E-R-D het volgende:
Is er al een oplossing voor die bug dat je niet meer kan trainen in de sportschool, heb het spel al een poos niet meer gespeelt
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
nieuwe hobby ontdekt
politiehelicopters met een tank uit de lucht slaanRofl, dat ga ik morgen ff proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
Wees blij dat je daar bent, ik kom maar niet voorbij Supply Lines.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef NiekL het volgende:
Ik zit vast bij de missie "New Model Army" van Zero.
Je moet op de een of andere manier die barrels die in de weg van het autotje liggen aan je magneet hangen. Maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Het zelfde met planken en bommen.
De enige manier hoe ik een barrel uit de weg kan halen is door er tegen aan te beuken, maar dat duurt echt 3 minuten.
Ohja, ik speel op een PC
Geeft de missie niet aan welke knop(pen) je kunt gebruiken om een voorwerp op te pakken? Ik dacht namelijk dat het de linker muisknop of LSHIFT/LCTRL was. En je moet er ook een beetje handigheid in krijgen - eerst boven het object navigeren en dan pas dalen (vaak kun je bijna blind navigeren door alleen naar je radar te kijken). Als je het eenmaal door hebt dan is deze missie echt te makkelijk voor woordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef NiekL het volgende:
Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
volgens mij met ctrl (of wat je ook als vuurknop hebt ingesteld) .. wel beetje laag erboven zweven natuurlijk ... oh en een mega tip bij die missie ... gebruik die ene plank weer voor de volgende oversteekquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef NiekL het volgende:
Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
whehehe ... herkenbaar , ben ook 2 weken bezig geweesd om die op hele school op goud te krijgen en daarbij heel lang bezig geweesd met c'n'land ... telkens op 98 á 99% ... irritante is dat je er steeds 2 minuten mee bezig bent , en eigenlijk alleen dat perfect landen een probleem isquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:26 schreef Shizzle het volgende:
Ik heb vandaag eindelijk "Flying School" afgerond met alles goud behalve "Circle Airstrip And Land" zilver. Ik krijg die landing maar niet goed voor elkaar
.
Ik moet eerst de single-player nog uitspelenquote:Op zondag 22 januari 2006 23:14 schreef Ubeydullah het volgende:
mta sa is uit!!!!!!!!!
http://light.mtavc.com/
http://light.mtavc.com/ te download
Ik heb het nog niet eens uitgespeeld. Waarom zou ik dan al MTA willen?quote:Op maandag 23 januari 2006 18:27 schreef Baklap het volgende:
who cares about single player anymore!
MTA
Had ik ook de eerste keer, de corona blijft achter het vliegtuig waar je in moet springen hangen.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef Shizzle het volgende:
Ik zit vast bij "Freefall". Alles gaat eigenlijk goed - naar het vliegveld gaan, Dodo stelen en naar de "Corona" vliegen, maar dan gaat het fout. Ik zie steeds het vliegtuig onder me door vliegen en daarachter de "Corona". Dan moet je dus omdraaien en via de achterkant door die "Corona" vliegen. Maar elke keer als ik een bocht van 180 maak dan kan ik dat die "Corona" niet meer terugvinden
. Moet ik soms op de heenweg ook door dat ding heen vliegen en dan pas een bocht maken en nogmaals via de achterkant erdoor?
Ik ben het even beu aangezien SA ook nog eens het lef heeft om elke keer te crashen als ik een save-game probeer te laden
.
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...quote:Op maandag 23 januari 2006 19:35 schreef TommyGun het volgende:
Als je nou de SP nog niet hebt uitgespeeld.....
ok..maarrem...MTAquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...
Met andere woorden: Niet iedereen is een computernerd die zijn leven verneukt door spelletjes te spelenquote:Op maandag 23 januari 2006 20:05 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft tijd om regelmatig een spelletje te spelen...en niet iedereen steekt er evenveel tijd in...
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:37 schreef NiekL het volgende:
[..]
Met andere woorden: Niet iedereen is een computernerd die zijn leven verneukt door spelletjes te spelen
Mensen die 't hardst schreeuwen op een forum dat ze zo'n sociaal leven hebben en zo..quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:41 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ga maar ergens anders stoer doen met je geweldige sociale leven.
daar heb je wel gelijk in...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:11 schreef coz het volgende:
snelkoppelingen maken en die in de user files map dumpen
overigens is mijn ervaring dat het makkelijker is om gewoon radio uit te zetten en lekker winamp blijven draaien .. want het is (ok ik vind) vreselijk om lekker in een nummer te zitten dan een auto aan gort te rijden en daardoor het einde van het nummer niet mee te krijgen
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op dinsdag 24 januari 2006 18:33 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in...
maar vind windows en winamp het wel leuk dan dat je GTA SA gaat draaien?
Daarna kun je ze daar kopen bij dat bordquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:42 schreef CybPraetorian het volgende:
wat krijg je eigenlijk als je alle auto's heb verzameld, daar bij het schip. Ik heb alle auto's maar krijg alleen de melding: "all cars collected!"
Perfect handling van alle wagens ofzo?
en dat is handig omdat...quote:Op woensdag 25 januari 2006 14:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Daarna kun je ze daar kopen bij dat bord
Hmm, ik krijg daarna altijd de melding "Client Verification Failed". En dat terwijl ik gewoon een legale versie heb, en ik heb er ook nog nooit een patch overheen gegooidquote:Op maandag 23 januari 2006 17:22 schreef bosnerd het volgende:
wat doet MTA als hij Veryifing client zegt?, want dat lukt hem niet en dan crasht hij
heb jij stront in je ogen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 16:17 schreef CittaR het volgende:
is MTA al uit?
100% balkje , past alleen 150% armor inquote:Op woensdag 25 januari 2006 14:54 schreef Shizzle het volgende:
Weet iemand of het normaal is dat het Armor balkje even lang blijft na Vigilante level 12 (+150% body Armor)?
autos dump je daar omdat als je die melding hebt je een paar procent bij je total completed erbij hebt , en je kan er dus ook al die autos (en aantal extra) kopen (importeren)quote:
ik volg gta al een half jaar niet meer, maar ik ben er al achter. toch nog bedankt voor je reactiequote:
Kikkers? Vaak genoegquote:Op donderdag 26 januari 2006 19:56 schreef Shizzle het volgende:
Heeft iemand dit wel eens gehad?
[afbeelding]
Ga ergens anders stoer lopen doen kutnerd.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:12 schreef OFfSprngr het volgende:
[afbeelding]
Dat's wel apart.
Ow ennuh.. NEEM GODVERKANKER EEN GOEDE FUCKING IMAGEHOST FUCKING N44B!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |