bron 1 2quote:[[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]
Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
Doe maar gewoon in het topic, da's veel leuker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef baniekje het volgende:
Tips kunnen jullie sturen naar dapo@home.nl
In één van de laatste missies staat er zo'n grote Swat kar waar je langs moet rijden. Als je hem daar gewoon jat en in je garage zet...quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef baniekje het volgende:
Ik ben op zoek naar de FBI-truck. Kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden?
En het SWAT voertuig? Niet de van maar het andere SWAT voertuig.
Tips kunnen jullie sturen naar dapo@home.nl
Alvast bedankt!
Normaal staat er 1 in los santos als je van het ziekenhuis langs het skatepark rijd en dan nog iets rechtdoor.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef BB-King het volgende:
Ik heb een vraagje.
Ben alweer een tijdje bij het laatste level aanbeland. Alleen dat vuur blussen vind ik zo ergelijk dat ik fireproof wil worden. Dat zou kunnen door de brandweer missies te halen.. alleen het lijkt wel doordat in Los Santos de pleuris is uitgebroken met rellen dat ik nergens meer een brandweerkar kan vinden. Ook al zet ik dingen in brand, komt er nog steeds niks te voorschijn. Is er misschien een plek waar zo'n brandweerwagen staat? Heb ook al in andere stadjes gekeken maar zonder resultaat. Wie o wie kan mij hier van advies voorzien!![]()
Ik heb zo vaak die FBI achter me aan gehad (mbv de Hunterquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef DaDemoMan het volgende:
Die van de swat staat ergens bij een politie bureau. Die FBI truck moet je uitlokken en dan jatten.
bron 1 2quote:[[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]
Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopenquote:What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking
What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
Uhuhquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:13 schreef coz het volgende:
er staat al 20 delen lang in de OP in bold en in rood , dat je die save games moet backuppen
volgens mij ben je hem al eerder kwijt geweesd of niet ?
en hebben we dat doen ook al gezegd , niet zo handig hè![]()
Zo is even langs rijden.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef CybPraetorian het volgende:
Check out wat ik met een jester heb gedaan, wist niet eens dat dat kon. In west San FIerro zitten de Wheel Arch Angels. Ik geloof dat je dan wel eerst een aantal missies gehaald moet hebben om daar je auto te laten customizen. maar het resultaat is er ook naar. Speciale bodycolourkits, bumpers, sideskirts, uitlaten noem maar op.
Wat me wel op viel is dat niet elke auto daar gecustomized kan worden en andere weer wel. Wie heeft een lijstje van die wagens die daar wel kunnen worden gecustomized?
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/9173/jester0kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
elegy, flash, jester, stratum, sultan, uranusquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef CybPraetorian het volgende:
Check out wat ik met een jester heb gedaan, wist niet eens dat dat kon. In west San FIerro zitten de Wheel Arch Angels. Ik geloof dat je dan wel eerst een aantal missies gehaald moet hebben om daar je auto te laten customizen. maar het resultaat is er ook naar. Speciale bodycolourkits, bumpers, sideskirts, uitlaten noem maar op.
Wat me wel op viel is dat niet elke auto daar gecustomized kan worden en andere weer wel. Wie heeft een lijstje van die wagens die daar wel kunnen worden gecustomized?
[[url=http://img375.imageshack.us/img375/9173/jester0kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Kruis naar je garage in Doherty, San Fierro. Dat is de werkplaats die je met je 'gang' opzet. Je kan er ook 4 voertuigen stallen. Kijkend naar Cranberry station (tankstation/werkplaats achter je), loop je naar rechts. Steek de kruising over, eerste gebouw aan je rechterhand zodra je de kruising bent overgestoken is de brandweerkazerne. Aan de achterzijde van het gebouw staat een spuitwagen geparkeerd. Enkele keer wil er nog eens een ladderwagen staan, kwestie van een keertje opnieuw de savegame loaden en nog eens kijken. Succes!quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef BB-King het volgende:
Ben alweer een tijdje bij het laatste level aanbeland. Alleen dat vuur blussen vind ik zo ergelijk dat ik fireproof wil worden. Dat zou kunnen door de brandweer missies te halen.. alleen het lijkt wel doordat in Los Santos de pleuris is uitgebroken met rellen dat ik nergens meer een brandweerkar kan vinden. Ook al zet ik dingen in brand, komt er nog steeds niks te voorschijn. Is er misschien een plek waar zo'n brandweerwagen staat? Heb ook al in andere stadjes gekeken maar zonder resultaat. Wie o wie kan mij hier van advies voorzien!![]()
Is inmiddels geluktquote:Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Focusdriver het volgende:
Zou iemand voor mij de missie Vertical Bird willen doen ? Het lukt mij echt niet![]()
http://rapidshare.de/files/7038892/GTASAsf1.b.html
heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 14:08 schreef SHERMAN het volgende:
2 dingen.
Kan iemand mij uranus1.txd en uranus2.txd mailen? Heb ze perongeluk verwijderd.
quote:En weet iemand waar de auto "Flash" staat?
quote:In the parking lot across from the horse betting place in Los Santos
Auto inderdaad gevonden, gewoon zo'n lijstje even opgezocht, beetje luie actie van mij.quote:Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef coz het volgende:
[..]
heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?
[..]
[..]
Heb je gemaild.quote:Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef coz het volgende:
how can you lose uranus![]()
msn maar ofzowil het anders best rippen uit die img file maar dan mag je me eerst tooltje geven
![]()
Neequote:Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
is het trouwens ook mogelijk om na de missie met CargoBob, nog met de magneet auto's op te pakken? ik krijg die "magneeet" niet naar beneden en ik zie hem ook nergens...
Het verdient de aanbeveling om zo snel mogelijk de sub-missies uit te voeren. Je krijgt namelijk door het completeren van de sub-missies rewards. Variërend van nitro's op alle taxi's als je 50 taxi - missies hebt uitgevoerd tot fire resistance als je 12 brandweer-missies hebt uitgevoerd en meer health als je 12 ambulance-missies hebt uitgevoerd. Rewards als extra armor en extra health zijn zeer nuttig bij het spelen van de storyline.quote:Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Chokeme het volgende:
Is het trouwens verstandig om als eerste de storyline uit te spelen en dan pas alle andere dingen ? Ben nu nogal intensief met de storyline bezig maar ben bang dat ik straks bijv de 100 % niet kan halen om 1 of andere reden oid.
ik zie hetquote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
Nou dat was een explosief middagje San andreas!
Tinypic geeft een 404.quote:Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
Weer eens San andreas gespeeld. Heb het uitgespeeld en dus dan maar even cheaten!!!![]()
1 van die vele achtervolgingen van andere gangsters!
[afbeelding]
RELLEN IN DE BUITENSTEDEN PARIJS (let op die heli in de achtergrond!)
[afbeelding]
NOG MEER RELLEN (Rechts een ontplofde Mercedes!)
[afbeelding]
Muwhahahaha! Straaljager neergemaaidt!!!
[afbeelding]
Nou dat was een explosief middagje San andreas!
Volgens mij zijn er op de PC maar 53. En ik had er 52 daarvan. En op het moment heb ik er al weer een hele tijd 0.quote:Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef CybPraetorian het volgende:
yeah, alle hoods onder mijn spreekwoordelijke hoede... alle 54!!
duurde ff maar tis gelukt...
Nog bedankt hé!quote:Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Kruis naar je garage in Doherty, San Fierro. Dat is de werkplaats die je met je 'gang' opzet. Je kan er ook 4 voertuigen stallen. Kijkend naar Cranberry station (tankstation/werkplaats achter je), loop je naar rechts. Steek de kruising over, eerste gebouw aan je rechterhand zodra je de kruising bent overgestoken is de brandweerkazerne. Aan de achterzijde van het gebouw staat een spuitwagen geparkeerd. Enkele keer wil er nog eens een ladderwagen staan, kwestie van een keertje opnieuw de savegame loaden en nog eens kijken. Succes!
Zie ook de afbeelding (lokatie is met rood kruisje gemarkeerd).
[[url=http://img186.imageshack.us/img186/1183/xmarksthespot0qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wil je een beetje presteren in deze missie dan zal je stamina bar vol moeten zijn. Mocht je stamina bar nog niet vol zijn dan adviseer ik dat je vandaag nog naar de de gym rent/fietst om daar je verder af te beulen op de threadmill of de exercise bike totdat je een volle stamina bar hebt. Hoe minder vet en spiermassa hoe beter. Long capaciteit is niet nodig voor de triathlon. Save de game in je huis bij Santa Maria Beach. Mocht je de eerste paar keer niet als eerste eindigen dan kan je het meteen vanuit je savegame opnieuw proberen. Beide triathlons zijn overigens alleen beschikbaar in de weekenden. Nog een tip: zorg dat je bike-skill ook maximaal is ivm je ''op de fiets blijven zitten kans'' bij eventuele crashes.quote:Op vrijdag 4 november 2005 11:24 schreef coz het volgende:
zat net even 'beat the cock' te proberen
was al 10 minuten bezig (!!!) (van Palomino Creek stuk zwemmen dan naar fierro en venturas op de fiets), knal per ongeluk een keer tegen de muur , flikker van die fiets af .. hele peleton haalt me in. 2 bochten verder en het stuk lopen begint .. dat lukt normaal al niet want die lui rennen de hele tijd en als player kan dat niet
hoe moet dat?
Probeer je shootingskill wat omhoog te krijgen en inderdaad zo hoog mogelijk op de personen op de motot schieten en dan het liefst op de bestuurder....quote:Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef kevin33 het volgende:
Wie weet hoe ik de missie moet doen met Big Smoke, die missie waarbij je de russen moet doodschieten en daarna weg moet racen bij Big Smoke op de moter, waarbij hij rijdt, het schieten gaat goed, alleen op het eind, wordt de motor kapot geschoten. Wie weet hoe je dit het beste kunt doen
Voor 100% moet je ze toch allemaal halen, meeste kun je saven en kleren veranderen, soms garage erbij, verder weinig.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef Chokeme het volgende:
Mja heb nu zelf ook 100000 en ben ook aan het kijken naar wat ik ga kopen. Wil geen saaie huisjes waar ik alleen kan saven maar wel iets waar ik iets mee kan
he shit..quote:Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Voor 100% moet je ze toch allemaal halen, meeste kun je saven en kleren veranderen, soms garage erbij, verder weinig.
Als het je eerste huis is zopu ik ze zo gespreid mogelijk op de map kopen, heb je altijd een save point in de buurt.
dat is met de assets zo ..quote:Op woensdag 9 november 2005 02:03 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
he shit..
tsi dus idd alleen een save-point
Ik hoopte dat je vastgoed-magnaat kon worden ofzo
Ik vind de apache daar ook wel handig voor omdat die automatischop mennetjes en auto's richt met zn minigun. En de raketten zijn ook wel handigquote:Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef Heintje het volgende:
Ik zit nou ergens in de 97%
Moet wel getelt nog 1 missie. Moet alleen eerst weer ff de hele wijk veroveren.
Er is hier een keer gezegt dat dat makkelijk is met je minigun. Nadeel van dat ding is alleen dat je kogels op kunnen. Gewoon ff uitstappen. Dan een gangwar starten en weer in je tank stappen. kun je ze zo allemaal dood rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar hoe kom ik hier binnen?
Edit: even wat duidelijker maken. Ik ben een paar keer om het gebouw heen gelopen, vind wel de deur maar hier kan ik niet naar binnen. Is via het dak de enige manier om binnen te komen?
Erm. Ik dacht dat de unique stunts essentieel waren voor de 100 %quote:Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef coz het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[[url=http://img21.imagevenue.com/loc48/th_4df_gallery347.jpg]afbeelding][/URL]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja het plaatje is een compositie van de melding na laatste misse en de foto genomen vanaf de brug waar de tank staat... anders kan het niet inderdaad
100 % completed , nou nog die chicks daten , die unique stunts en die beat the cock ... dan heb ik toch echt zga alles gedaan!
quote:Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Ikook het volgende:Die ligt volgens mij in de badkamer van elk politieburo, in ieder geval in Los Santos op dat grote plein. Gewoon door de voordeur naar binnen lopen en geen wapens trekken .......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar hoe kom ik hier binnen?
?Feyenoord!!! * Barça
niet essentieel dusquote:Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Erm. Ik dacht dat de unique stunts essentieel waren voor de 100 %
quote:Op donderdag 17 november 2005 16:11 schreef Jaytonism het volgende:
HA!
Ik ben eindelijk begonnen aan GTA SAmaar goed, ff newbievraag tussendoor. Ik krijg mijn MP3's niet aan de gang ingame. Ik heb gewoon snelkoppelingen van MP3s netjes in me User Tracks gepoot, ik kan scannen tot ik een ons weeg, maar hij pakt em niet op de 1 of andere manier. Ik heb al ff in het boekje en de read me snel doorgenomen, maar daar staat niets in.
Wat doe ik fout?
Je ne sais pas. Bedoel je bepaalde bestanden op alfabet zetten en dan iets verwijderen?quote:Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef coz het volgende:
[..]![]()
![]()
edit , just 4 the fun of it, weet niet of dit iets oplevert
zet eens op alfabet en verwijder de eerste link ?
oh.. iemand nog belang in een van mijn save games ?quote:Op zondag 20 november 2005 16:17 schreef SHERMAN het volgende:
http://www.vladimir.skach.cz/sanandreas/
denk het nietquote:Op woensdag 23 november 2005 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
Windows Media Player niet als standaard speler
denk het wel .. anyway , veel plezierquote:Heb overigens ook SP2 geïnstalleerd dus daar kon het ook nog aan liggen
Niet gaan vliegen, gewoon met je vliegtuig op de straat blijven (spaart fuel) en pas schieten als je je slachtoffers goed onder schot hebt, anders gaan ze er te snel vandoor.quote:Op woensdag 23 november 2005 13:33 schreef Talietje het volgende:
en oja... ik zit nu gewoon vast bij zo'n kut missie van Zeromoet je met een vliegtuigje allemaal dudes neerknallen vooooor dat je fuel op is....
en het lukt me gewoon nietik bats overal tegenop
hallo wie helpt mji??quote:Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik had een vraagje. Ik had laatst m'n lowrider zo'n 'flames' paintjob gegeven...rijd ik terug naar m'n crib aan het strand, park hem in de garage....save....ga naar de garage om te cruisen.....is z'n paintjob weg! en zie ik gewoon een witte lowrider.... (ik had hem wel gedamaged voordat ik hem in de garage partke en savede)..... gaat m'n flames paintjob altijd weg als ik m'n car save in de garage?? mvg
niemand , pech gehad ..quote:Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef dvdk het volgende:
Hoi ik had een vraagje. Ik had laatst m'n lowrider zo'n 'flames' paintjob gegeven...rijd ik terug naar m'n crib aan het strand, park hem in de garage....save....ga naar de garage om te cruisen.....is z'n paintjob weg! en zie ik gewoon een witte lowrider.... (ik had hem wel gedamaged voordat ik hem in de garage partke en savede)..... gaat m'n flames paintjob altijd weg als ik m'n car save in de garage?? mvg
Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korterquote:Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef coz het volgende:
ik krijg die '5 rondjes die je binnen 40 seconden moet doen' ( burn and lap ofzo ) en 90^ (oftewel auto zijwaarts inparkeren) niet 100% ... telkens kom ik daar niet hoger dan 95%![]()
die 90 is gewoon een keer geluk hebben , maar ik doe volgens mij iets verkeerd bij die rondjes, zoals ik het nu doe kan ik dat nooit onder de 35 seconden brengen ..en het moet gewoon sneller
1:19quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korter
Kennelijk moet ik een andere route zoeken, en 's nachts rijden schijnt te helpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door coz op 02-12-2005 00:40:38 ]Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
Heb je iets aan te raden dan?quote:Op zaterdag 3 december 2005 18:59 schreef wc-eend het volgende:
Maybe een patch?
Ja, Ja, Neequote:Op zondag 4 december 2005 13:05 schreef coz het volgende:
volledige originele versie ?
al eens geprobeert opnieuw te installeren ?
harde schijf vol ?![]()
geen last vanquote:Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef Forumschorem het volgende:
- Kloteding
get used to it, heel irritant weggedragquote:- Domme bestuurders
muis , pijltje omhoog en omlaagquote:- Slome camera
quote:- Idiote AI
Het is vooral irritant dat die camera zo langzaam om de auto heendraait, en dat je 'm gewoon moet bijstellen met de muis om voldoende zicht te hebben. Dat was in VC niet zo, daar was de camera perfect ingesteld.quote:Op maandag 5 december 2005 11:46 schreef coz het volgende:
[..]
geen last van
[..]
get used to it, heel irritant weggedrag
[..]
muis , pijltje omhoog en omlaag
[..]![]()
![]()
weet je nog in welk topic ?quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef Heintje het volgende:
Mijn verste 2 wiel bonus heb ik al eens gepost maar die klopte niet helemaal.
http://www.mtasa.com/quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef MosPos het volgende:
Is MTA San Andreas al uitLijkt me vet stoer! Als die uit is waar kan je die downloaden dan?
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
nieuwe hobby ontdekt
politiehelicopters met een tank uit de lucht slaanWhaa! Cool idee! Ik had wel al wat geschommeld met een ferrari achtig karretje eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]![]()
Als je de sportschool niet meer in kan, dan moet je misschien trainen op het strand in Los Santos.quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef N-E-R-D het volgende:
Is er al een oplossing voor die bug dat je niet meer kan trainen in de sportschool, heb het spel al een poos niet meer gespeelt
quote:Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
nieuwe hobby ontdekt
politiehelicopters met een tank uit de lucht slaanRofl, dat ga ik morgen ff proberen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
Wees blij dat je daar bent, ik kom maar niet voorbij Supply Lines.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef NiekL het volgende:
Ik zit vast bij de missie "New Model Army" van Zero.
Je moet op de een of andere manier die barrels die in de weg van het autotje liggen aan je magneet hangen. Maar ik weet niet hoe dat moet![]()
Het zelfde met planken en bommen.
De enige manier hoe ik een barrel uit de weg kan halen is door er tegen aan te beuken, maar dat duurt echt 3 minuten.
Ohja, ik speel op een PC
Geeft de missie niet aan welke knop(pen) je kunt gebruiken om een voorwerp op te pakken? Ik dacht namelijk dat het de linker muisknop of LSHIFT/LCTRL was. En je moet er ook een beetje handigheid in krijgen - eerst boven het object navigeren en dan pas dalen (vaak kun je bijna blind navigeren door alleen naar je radar te kijken). Als je het eenmaal door hebt dan is deze missie echt te makkelijk voor woordenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef NiekL het volgende:
Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |