abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 oktober 2005 @ 12:10:04 #1
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_31805124

The story:

Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

Screenshots :

Specs
minium specs:
1 Ghz (pentium 3) :: 256 mb ram :: 8 speed dvdrom drive :: 3.6 GB free HD space :: 64 MB video card

recommended:
minimaal pentium 4 of AMD athlon Xp :: 512 (+) MB RAM :: 16 speed dvdrom drive :: 4.7 GB free hard drive space :: 128+ mb video card.

Save games

* LET OP er zijn 200.000 !! manieren om de 100 codes in te voeren . bij gebruik van een cheatcode is het ONMOGELIJK om 100% te halen .. Lees het volgende , en sla save games extra op ..NEGEER DE CHEAT WAARSCHUWING NIET, BETER KLEIN STUKJE OPNIEUW DOEN DAN VAN 0 OPNIEUW BEGINNEN

In jouw mijn documentengta san andreas user files staan 8 bestanden (GTASAsf1.b - GTASAsf8.b) in ieder geval als je 8 save games hebt .. wees nou gewoon slim en save vaak zat .. maar wees nog slimmer en overschrijf geen savegames, dit doe je door zeer geregeld een nieuwe folder te maken in de map , of op een logische plek naar keuze, en deze te hernoemen naar savegames<datum> en daarin alle savegames te kopieeren ... Na het uitspelen kan je dan altijd je favoriete missie nog een keer doen zonder opnieuw te beginnen.. hou eventueel nog een lijstje bij binnen de mapjes met de laatst gespeelde missie per save game (wat je dus ziet in het save overzicht)

Replays

Bovenstaande tip werkt natuurlijk ook voor replays
Het Stappenplan is vrijwel gelijk aan die van save games, alleen andere bestandsnamen

Nieuw spel

Nog n paar tips als je in het begin bent, das wel handig.
Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
At the beach close by CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
Pistool in n tuintje als je de deur uitloopt bij cj's mom in de rechterhoek achter het huis rechts schuin voor je.
Tec9 Op Sweet's huis. Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
Armor Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.(onder de brug daar)
uzi ligt onder de andere brug
vuistijzer(?) Onder de brug (links) ligt zo'n ding voor op je vuist
Schep en in de achtertuin van Ryder (linksnaast) ligt een schep

Zo, veel geluk aan de beginners van het spel

Snel 40 rockets ?
(Mits venturas voor jou open is,) is dit snelste route naar 40 rockets vanaf CJ's huis

[X]
Iets tekst en uitleg.
1) (neem onderweg nog even de armor mee onder bord van come-a-lot) 10e (ofzo) verdieping multistory car park (einde The Strip) 2) boven op dak multistory car park 3) naast container op vliegveld venturas 4) (haal de heli of jetpack) bovenop gebouw tussen snelweg en ballas parkje. .. ondertussen uzi met 500 ammo en een m4 met 500 ammo (kost imho geen 50k) regelen bij ammu-nation en gangs zullen niet zo'n groot meer probleem zijn :>

Bekende problemen in GTA San Andreas:

Het geluid (en de ondertiteling) loopt in veel in-game filmpjes niet synchroon! Ook heb ik last van het wegvallen van de sound-fx, terwijl ik de radiostations wel gewoon blijf horen in mijn voertuig!

Dit is een bekend probleem, welke heel gemakkelijk op te lossen is. Voer de volgende stappen uit:

• Ga naar Start ->; Uitvoeren
  • Typ dxdiag in en druk op enter
  • Ga naar het tabblad Geluid
  • Zet bij de DirectX Features de Hardware Sound Acceleration Level op: Basic acceleration
  • Exit en spelen maar! Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Ik zie de voetgangers maar voor de helft of soms zelfs helemaal niet!

Dit is een probleem welke veel gebruikers van (oudere) Ati videokaarten hebben. Het is niet duidelijk of het enkel aan de drivers ligt, of aan de combinatie drivers + game. Oplossing is in veel gevallen alsvolgt:

• Uninstalleer je drivers en herstart je computer
  • Download en installeer de Ati Catalyst 4.9 drivers (met Control Centre). Ze zijn te downloaden van deze locatie:
    .Net Framework is een vereiste voor deze drivers, welke te downloaden is van deze locatie.
  • Herstart je computer en verwijder het volgende bestand: C:Documents and SettingsJe gebruikersnaamMy DocumentsGTA San Andreas User Filesgta_sa.set
    Hierdoor zijn je settings gereset, dus wanneer je het spel opstart dien je het opnieuw in te stellen. Je savegames ben je in ieder geval _niet_ kwijt.

Info:

Map:

Overige maps:
    Verschillende Maps met gedetailleerde screenshots

Parked Vehicle Spawn Locations
    The locations where you can find parked vehicles are shown on this map.

Weapon Spawn Locations
    The locations where you can find weapons/gifts are shown on this map. {erg rommelig}

Wapens, special, gifts & bribes & armor
    vergelijkbaar met bovenstaande wapens, maar 1000x overzichtelijker

Oyster, Horseshoe, Photo Op and Tag Locations
    The locations where you can find oysters, horsehoes, photo ops and tags are shown on this map.

Buyable Property Locations
    The locations where you can buy property are shown on this map.

Vehicles export list
    The vehicles needed for export at the docks are shown on this list.

Cheats/Mods:
    * San Andreas Opened Up
    This modification opens up San Andreas right from the start by removing all the blockages, it also stops the wanted stars appearing when getting past the barriers.
    * vaak gebruikte cheats !NIET SAVEN MET CHEATS! dan kan je de 100% niet halen
    HESOYAM : Gezondheid/armor vol ASNAEB : cops pleite LXGIWYL : gun serie1 KJKSZPJ : gun serie2 UZUMYMW : gun serie3 WANRLTW : Max ammo BAGUVIX : bulletproof AIYPWZQP : parachute YECGAA : Jetpack TOODAMNHOT : felle zon AIWPRTON : Tank ITSALLBULL : BullDozer FLYINGTOSTUNT : StuntPlane OHDUDE : pawn Hunter JUMPJET : Harier VROCKPOKEY : (dirttrack)raceauto KGGGDKP : hoovercraft MONSTERMASH : monster EVERYONEISRICH : richnicefastcars :')
    !NIET SAVEN MET CHEATS!
    echt niet saven dit kan je save game verneuken en kan je de 100% niet meer halen !!!
    quote:
    [[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]

Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
    bron 1 2

Trailer:
    Trailer high-res 65mb

Links :
    http://www.gtasanandreas.com/pc/
    http://www.gtasanan.com
    http://www.gtagaming.com
    http://www.gtasanandreas.net

Screenshot uploaden? JPG formaat:
    Darkkillah.com, Urlz.nl of Imageshack.us
    XS.to
    hosting portal

IRC-kanaal San-Andreas
    Kom ook eens kleppen op ons irc-kanaal.
    Ga naar http://irc.fok.nl en vul daar bij channel San-Andreas in.
    Vul je nickname in en join de chat
    Tot zo?

-------------------------------------
    Ik ben op zoek naar de FBI-truck. Kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden?
    En het SWAT voertuig? Niet de van maar het andere SWAT voertuig.

Tips kunnen jullie sturen naar dapo@home.nl

Alvast bedankt!

[ Bericht 96% gewijzigd door MMaRsu op 24-01-2006 17:18:13 ]
  •   Admin zondag 30 oktober 2005 @ 12:21:47 #2
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_31805439
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef baniekje het volgende:
    Doe maar gewoon in het topic, da's veel leuker.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:29:23 #3
    114341 Gerjo
    ME!!!! :) V1.2
    pi_31805643
    in gta: san andreas
    When dawn breaks,
    and the sun is about to rise.
    The time has come to open your eyes,
    and let the world get in.
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:32:25 #4
    39256 Bonobo11
    Have a good time, all the time
    pi_31805703
    Waar is de mooie OP ?

TVP enzo

Ontopic: Ik zou zeggen, ga lekker op sterrenjacht en probeer bij 5 sterren die truck te jatten en naar een safehouse te krijgen, verder weet ik het ook niet
    Feyenoord!!! * Barça
      zondag 30 oktober 2005 @ 12:32:56 #5
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_31805714
    Ik heb een vraagje.

Ben alweer een tijdje bij het laatste level aanbeland. Alleen dat vuur blussen vind ik zo ergelijk dat ik fireproof wil worden. Dat zou kunnen door de brandweer missies te halen.. alleen het lijkt wel doordat in Los Santos de pleuris is uitgebroken met rellen dat ik nergens meer een brandweerkar kan vinden. Ook al zet ik dingen in brand, komt er nog steeds niks te voorschijn. Is er misschien een plek waar zo'n brandweerwagen staat? Heb ook al in andere stadjes gekeken maar zonder resultaat. Wie o wie kan mij hier van advies voorzien!
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
    pi_31805738
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:10 schreef baniekje het volgende:
    Ik ben op zoek naar de FBI-truck. Kan iemand me vertellen waar ik die kan vinden?
    En het SWAT voertuig? Niet de van maar het andere SWAT voertuig.

Alvast bedankt!
    In één van de laatste missies staat er zo'n grote Swat kar waar je langs moet rijden. Als je hem daar gewoon jat en in je garage zet... Al weet ik niet precies wat je bedoelt met de FBI truck...
    pi_31805814
    ow cool!
    ik zie nu die FBI truck op google:
    http://gta.gamesweb.cz/obrazky/Doprava_New/FBI_Truck.jpg
    nog nooit gezien
    dit is de swat van waar ik het over had:
    http://gta.gamesweb.cz/obrazky/Doprava_New/SWAT.jpg
      zondag 30 oktober 2005 @ 13:08:31 #8
    75259 DaDemoMan
    Alleen in Demo beschikbaar.
    pi_31806572
    Die van de swat staat ergens bij een politie bureau. Die FBI truck moet je uitlokken en dan jatten.
    30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
      zondag 30 oktober 2005 @ 13:20:23 #9
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_31806895
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef BB-King het volgende:
    Ik heb een vraagje.

Ben alweer een tijdje bij het laatste level aanbeland. Alleen dat vuur blussen vind ik zo ergelijk dat ik fireproof wil worden. Dat zou kunnen door de brandweer missies te halen.. alleen het lijkt wel doordat in Los Santos de pleuris is uitgebroken met rellen dat ik nergens meer een brandweerkar kan vinden. Ook al zet ik dingen in brand, komt er nog steeds niks te voorschijn. Is er misschien een plek waar zo'n brandweerwagen staat? Heb ook al in andere stadjes gekeken maar zonder resultaat. Wie o wie kan mij hier van advies voorzien!
    Normaal staat er 1 in los santos als je van het ziekenhuis langs het skatepark rijd en dan nog iets rechtdoor.
    Op vrijdag 1 juni 2007 11:29 schreef Tain het volgende:
    Deze uitspraak mag hier ook wel staan
    Spel- en typefouten voorbehouden.
    pi_31809054
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 13:08 schreef DaDemoMan het volgende:
    Die van de swat staat ergens bij een politie bureau. Die FBI truck moet je uitlokken en dan jatten.
    Ik heb zo vaak die FBI achter me aan gehad (mbv de Hunter ) maar ik zie altijd alleen maar zwartejeeps... Heel veel zwarte jeeps. Of met een tank; dan rij ik alleen zwarte jeeps plat. Ik heb de storyline al uitgespeeld..
    Of is die blauwe FBI truck iets wat alleen in de PC versie zit?
      zondag 30 oktober 2005 @ 14:45:18 #11
    82423 Drakul
    Crawling in the dark
    pi_31809322
    Ik ben die FBI truck echt nog nooit tegengekomen. Ik zie hem nu voor het eerst. (PC en PS2 versie)

[EDIT]
    FBI Truck -- An off-road FBI vehicle. Starts Vigilante. Only seen in End of the Line.
    Alleen dus in de laatste missie.

[ Bericht 29% gewijzigd door Drakul op 30-10-2005 14:52:22 ]
    The night hides a world, but unveils a universe
      zondag 30 oktober 2005 @ 14:52:42 #12
    90061 coz
    laat een bericht achter na de
    pi_31809539
    sorry lui , had niet door dat ik het vorige topic vol had gemaakt .. en ik was al beetje laat voor werk toen

ach , alsnog de OP .. beetje laat !

The story:

Five years ago Carl Johnson escaped from the pressures of life in Los Santos, San Andreas... a city tearing itself apart with gang trouble, drugs and corruption. Where filmstars and millionaires do their best to avoid the dealers and gangbangers.

Now, it's the early 90s. Carl's got to go home. His mother has been murdered, his family has fallen apart and his childhood friends are all heading towards disaster.

On his return to the neighborhood, a couple of corrupt cops frame him for homicide. CJ is forced on a journey that takes him across the entire state of San Andreas, to save his family and to take control of the streets.

Screenshots :

Specs
    minium specs:
    1 Ghz (pentium 3) :: 256 mb ram :: 8 speed dvdrom drive :: 3.6 GB free HD space :: 64 MB video card

recommended:
    minimaal pentium 4 of AMD athlon Xp :: 512 (+) MB RAM :: 16 speed dvdrom drive :: 4.7 GB free hard drive space :: 128+ mb video card.

Save games

* LET OP er zijn 200.000 !! manieren om de 100 codes in te voeren . bij gebruik van een cheatcode is het ONMOGELIJK om 100% te halen .. Lees het volgende , en sla save games extra op ..NEGEER DE CHEAT WAARSCHUWING NIET, BETER KLEIN STUKJE OPNIEUW DOEN DAN VAN 0 OPNIEUW BEGINNEN

In jouw mijn documentengta san andreas user files staan 8 bestanden (GTASAsf1.b - GTASAsf8.b) in ieder geval als je 8 save games hebt .. wees nou gewoon slim en save vaak zat .. maar wees nog slimmer en overschrijf geen savegames, dit doe je door zeer geregeld een nieuwe folder te maken in de map , of op een logische plek naar keuze, en deze te hernoemen naar savegames<datum> en daarin alle savegames te kopieeren ... Na het uitspelen kan je dan altijd je favoriete missie nog een keer doen zonder opnieuw te beginnen.. hou eventueel nog een lijstje bij binnen de mapjes met de laatst gespeelde missie per save game (wat je dus ziet in het save overzicht)

Replays

Bovenstaande tip werkt natuurlijk ook voor replays
    Het Stappenplan is vrijwel gelijk aan die van save games, alleen andere bestandsnamen

Nieuw spel

Nog n paar tips als je in het begin bent, das wel handig.
    Als je een beetje zoekt rond CJ's huis ligt het echt bomvol met wapens, ruim genoeg om al je missies te doen in Los Santos,
    Zoals ik eerder postte, is er vlakbij een garage met 2 NRG-500's, handgranaten en een uzi op het dak.
    At the beach close by CJ's house in los santos. There is a multi story car park and on the 1st and top floor there will be NRG-500
    Maar nog een stuk dichterbij is er dit.
    Pistool in n tuintje als je de deur uitloopt bij cj's mom in de rechterhoek achter het huis rechts schuin voor je.
    Tec9 Op Sweet's huis. Even zoeken, maar je kan erop komen via 1 van de huizen ernaast. En nog vele andere, je zal iig via een ander huis erop moeten komen.
    Armor Én, dat wat ik altijd bijkocht, armour, ligt gewoon om de hoek, ziehier.(onder de brug daar)
    uzi ligt onder de andere brug
    vuistijzer(?) Onder de brug (links) ligt zo'n ding voor op je vuist
    Schep en in de achtertuin van Ryder (linksnaast) ligt een schep

Zo, veel geluk aan de beginners van het spel

Snel 40 rockets ?
    (Mits venturas voor jou open is,) is dit snelste route naar 40 rockets vanaf CJ's huis

[X]
    Iets tekst en uitleg.
    1) (neem onderweg nog even de armor mee onder bord van come-a-lot) 10e (ofzo) verdieping multistory car park (einde The Strip) 2) boven op dak multistory car park 3) naast container op vliegveld venturas 4) (haal de heli of jetpack) bovenop gebouw tussen snelweg en ballas parkje. .. ondertussen uzi met 500 ammo en een m4 met 500 ammo (kost imho geen 50k) regelen bij ammu-nation en gangs zullen niet zo'n groot meer probleem zijn :>

Bekende problemen in GTA San Andreas:

Het geluid (en de ondertiteling) loopt in veel in-game filmpjes niet synchroon! Ook heb ik last van het wegvallen van de sound-fx, terwijl ik de radiostations wel gewoon blijf horen in mijn voertuig!

Dit is een bekend probleem, welke heel gemakkelijk op te lossen is. Voer de volgende stappen uit:

• Ga naar Start ->; Uitvoeren
  • Typ dxdiag in en druk op enter
  • Ga naar het tabblad Geluid
  • Zet bij de DirectX Features de Hardware Sound Acceleration Level op: Basic acceleration
  • Exit en spelen maar! Het probleem zou nu opgelost moeten zijn.

Ik zie de voetgangers maar voor de helft of soms zelfs helemaal niet!

Dit is een probleem welke veel gebruikers van (oudere) Ati videokaarten hebben. Het is niet duidelijk of het enkel aan de drivers ligt, of aan de combinatie drivers + game. Oplossing is in veel gevallen alsvolgt:

• Uninstalleer je drivers en herstart je computer
  • Download en installeer de Ati Catalyst 4.9 drivers (met Control Centre). Ze zijn te downloaden van deze locatie:
    .Net Framework is een vereiste voor deze drivers, welke te downloaden is van deze locatie.
  • Herstart je computer en verwijder het volgende bestand: C:Documents and SettingsJe gebruikersnaamMy DocumentsGTA San Andreas User Filesgta_sa.set
    Hierdoor zijn je settings gereset, dus wanneer je het spel opstart dien je het opnieuw in te stellen. Je savegames ben je in ieder geval _niet_ kwijt.

Info:

Map:

Overige maps:
    Verschillende Maps met gedetailleerde screenshots

Parked Vehicle Spawn Locations
    The locations where you can find parked vehicles are shown on this map.

Weapon Spawn Locations
    The locations where you can find weapons/gifts are shown on this map. {erg rommelig}

Wapens, special, gifts & bribes & armor
    vergelijkbaar met bovenstaande wapens, maar 1000x overzichtelijker

Oyster, Horseshoe, Photo Op and Tag Locations
    The locations where you can find oysters, horsehoes, photo ops and tags are shown on this map.

Buyable Property Locations
    The locations where you can buy property are shown on this map.

Vehicles export list
    The vehicles needed for export at the docks are shown on this list.

Cheats/Mods:
    * San Andreas Opened Up
    This modification opens up San Andreas right from the start by removing all the blockages, it also stops the wanted stars appearing when getting past the barriers.
    * vaak gebruikte cheats !NIET SAVEN MET CHEATS! dan kan je de 100% niet halen
    HESOYAM : Gezondheid/armor vol ASNAEB : cops pleite LXGIWYL : gun serie1 KJKSZPJ : gun serie2 UZUMYMW : gun serie3 WANRLTW : Max ammo BAGUVIX : bulletproof AIYPWZQP : parachute YECGAA : Jetpack TOODAMNHOT : felle zon AIWPRTON : Tank ITSALLBULL : BullDozer FLYINGTOSTUNT : StuntPlane OHDUDE : pawn Hunter JUMPJET : Harier VROCKPOKEY : (dirttrack)raceauto KGGGDKP : hoovercraft MONSTERMASH : monster EVERYONEISRICH : richnicefastcars
    !NIET SAVEN MET CHEATS!
    echt niet saven dit kan je save game verneuken en kan je de 100% niet meer halen !!!
    quote:
    [[En hoe kom ik er weer vanaf? Is er een code om alle cheats weer uit te zetten?]]

Nope, dat bestaat niet. Als je ooit een cheat hebt gebruikt en daarna hebt gesaved, blijft dat je je hele savegame achtervolgen
    bron 1 2

Trailer:
    Trailer high-res 65mb

Links :
    http://www.gtasanandreas.com/pc/
    http://www.gtasanan.com
    http://www.gtagaming.com
    http://www.gtasanandreas.net

Screenshot uploaden? JPG formaat:
    Darkkillah.com, Urlz.nl of Imageshack.us
    XS.to
    hosting portal

IRC-kanaal San-Andreas
    Kom ook eens kleppen op ons irc-kanaal.
    Ga naar http://irc.fok.nl en vul daar bij channel San-Andreas in.
    Vul je nickname in en join de chat
    Tot zo?

OP
    De op kan je hier vinden.
    voeg gerust toe , maar niet spoileren aub

Let op de OP is tegenwoordig in twee delen geknipt !
  • Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
    Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
      zondag 30 oktober 2005 @ 14:52:57 #13
    90061 coz
    pi_31809544
    GTA : San Andreas humor verzamel wiki
    was hier
    De Wiki is dood Rip . Indien iemand een host weet laat het ons weten. Mogelijk volgt er dan een nieuwe poging. De code hebben we nog, de 200!! plaatjes ook. Iedereen die heeft meegeholpen bedankt.

Hot Coffee Rel : een mod die een verborgen sexspel unlockt

De rating is van 17 --> 18 Help
    Resultaat, Momenteel ligt in Amerika in veel winkels SA niet meer in de schappen, want hardcore porno verkoopt men niet graag in de supermarkt. Even in het midden gelaten dat je daar dus eerst iets voor moet doen en dat het naar onze maatstaven een lachwekkende sexscene is . CJ heeft zijn broek en shirt zelfs schoenen nog aan en het vrouwke waar je op dat moment mee koffie drinkt; schijnt zelfs ook nog behoorlijk veel kledij te dragen. Ander Resultaat is dat het spel nu niet meer geproduceerd wordt totdat er een versie beschikbaar is die niet meer te modden valt. En binnenkort of reeds is er een patch beschikbaar via de website die de ouders van desbetreffende 17 jarige de gelegenheid geeft om deze te patchen zodat ie niet meer te modden valt.

Diepe diepe zucht.

Meer goed nieuws, er wordt slechts 90 miljoen US dollar beschikbaar gesteld (uiteraard belastinggeld) voor een onderzoek naar games en geweld en sex (of iets in die geest).

Maar gelukkig kunnen wij erom lachen (als een boer met kiespijn)

leuke quote
    quote:
    What's okay in GTA (the series) for seventeen year olds:

Assault with a deadly weapon. | Battery | Murder | Assassination | Vehicular homicide/manslaughter | Grand theft auto (duh) | Sex with prostitutes (tastefully hidden!) | Racketeering | Drug trafficking

What's not okay in GTA (the series) for seventeen year olds:
    Consentual softcore sex between two adults, one of which is fully clothed.
    hoewel je natuurlijk ook CJ in zijn onderbroek kan laten lopen

BTW : Volgende slachtoffer is The sims ..wat volgens de advocaat die het bij Gta voor elkaar kreeg
    Velen malen erger is dan GTA SA || let op bovenstaande quotte ||
    want nadat die gemod is kunnen pedofielen zich fappen op kinderbarbiepoppen (dit laatste deel is vrij gequote)

Hot Coffee Patch
    De patch is uit , dus indien je niet meer je hot coffee mod wilt hebben. zal je even GTA opnieuw moeten installeren. dan de patch downloaden van http://nomorehotcoffee.com/ en uitvoeren zoals daar beschreven , hierna kun je de mod niet meer installeren. *zucht*

Update Patch
    Helaas is de nomorehotcoffee patch ook gebruikt als update patch.
    Hiermee worden de volgende items verbeterd.

- Ondersteuning voor 720p en 1080i HDTV resoluties (waarschijnlijk ook 1080p)
    - Versie nummer in game titel scherm
    - Probleem gefikst op machines waar het besturingssysteem was geüpdate.
    - Crash wanneer met een 32 MB videokaart het advanced display options menu ging.
    - Crash wanneer je met een dual monitor het advanced display options scherm in ging.
    - Kapotte autos hebben nu de juiste kleur.
    - Vieze autos kunnen nu weer schoon worden.
    - Numpad 5 toets is nu instelbaar bij herindelen van de bediening van het spel.
    - Issue dat het spel crashte als je op bepaalde manier botste en dat alleen de radio door bleef spelen. ;
    - De ;Rain / Thunderstorm bug
    - Verbeterde DVD naar PC bestandsoverdracht/streaming.
    - Audio problemen in interieurs, exterieurs en wanneer in en uit autos werd gestapt gerepareerd.
    - Een paar fixes met betrekking tot de save huizen.
    - Beter dance spel timings.
    - Crash wanneer je de user radio files gebruikte met frame limiter uit.
    - En dus de eerder genoemde hot coffee patch

samengevat inderdaad eigenlijk dit

nomorehotcoffee patch
    » Ik heb gta gepatcht
    » wel geprobeert, nu v1
    » opflikkeren,nodeloos

maak je eigen FOK! poll zelf!

ALLE VOERTUIGEN

Boats
    Coastguard | Dinghy | Jetmax | Cargo ship | Cargo ship2 | Cargo ship3 | Cargo ship4 | Launch | Marquis | Predator | Reefer | Speeder | Squallo | Tropic | Submarine |

Airplanes and Helicopters

Andromada | AT-400 | Beagle | Cargobob | Cropduster | Dodo | Hunter | Hydra | Leviathan | Maverick
    Nevada | News Chopper | Police Maverick | Raindance | Rustler | Sea Sparrow | Sparrow | Shamal | Skimmer |
    Stuntplane

Offroad

Bandito | Bobcat | Huntley | Landstalker | Mesa | Patriot | Picador | Rancher | Sadler | Sadler2 | Sandking | Walton

Cranes

Doherty lyftkran | Import export lyftkran | Quarry lyftkran

Trucks, buses and vans

Boxville | Boxville2 | Burrito | Camper | Camper2 | Cement Truck | Coach | DFT-30 | Linerunner | Mule | Newsvan | Packer | Pony | Roadtrain | Rumpo | Slamvan | Tanker | Towtruck | Trash Master | Utility van | Yankee | Yosemite

Motorbikes, mopeds, and bikes

BF-400 | BF-4002 | BF-4003 | Bike
    BMX | Faggio | FCR-900 | FCR-9002 | FCR-9003 | Freeway | Mountain bike | NRG-500 | NRG-5002 | PCJ-600 | Pizzaboy | Quadbike | Sanchez | Wayfarer

RC cars

Berkleys RC Van | RC Bandit | RC Baron | RC Goblin | RC Raider | RC Tiger

Trailers

Airport trailer 1 | Airport trailer 1 | Trailer1 | Trailer2 | Trailer3 | Farm Equipment1 | Farm Equipment2

Fast cars

Banshee | Boodring_Banger | Buffalo | Bullet | Cheetah | Club | Comet | Elegy | Euros | Flash | Hotring Racer | Hotring Racer 2 | Hotring Racer 3 | Infernus | Jester | Pheonix | Sabre | Sultan | Sunrise | Super_GT | Turismo | Uranus | ZR-350

Emergency vehicles

Ambulance | Barracks | Enforcer | FBI Rancher | FBI Truck | Firetruck | Firetruck2 | HPV1000 | Police Las Venturas | Police Los Santos | Police San Fierro | Ranger | Rhino | S.W.A.T.

Regular cars

Admiral | Alpha | Blade | Blista Compact | Bravura | Broadway | Buccaneer | Cadrona | Clover | Elegant | Emperor | Feltzer | Fortune | Glendale | Glendale2 | Greenwood | Hermes | Hustler | Intruder | Majestic | Manana | Merit | Nebula | Oceanic | Perennial | Premier | Previon | Primo | Regina | Remington | Savanna | Sentinel | Solair | Stafford | Stallion | Stratum | Tahoma | Tampa | Tornado | Washington | Willard | Vincent | Windsor | Virgo | Voo Doo

Special cars

Baggage | BF Injection | Brown Streak | Cabbie | Caddy | Combine Harvester | Dozer | Forklift | Fright | Frightbox | Hotdog | Hotknife | Jetpack | Journey | Kart | Monster | Monster2 | Monster3 | Mower | Mr Whoopee | Romero | Securicar | Cable car | Strech | Sweeper | Taxi | Tractor | Tug | Vortex

© by TobiasNilsson © by TobiasNilsson © by TobiasNilsson
    als een linkje niet werkt http://www.tobiasnilsson-gta.net/gtasanandreas/fordon.php

Hoe kom ik aan 100% ?

Simpel,gewoon even deze lijst invullen en de rest nog doen wat je over houdt
    tip , S toets op stats pagina

Wat een kutspel hoe doe ik .... ?

Vliegen
    Geduld , pas na missie 50+

Freefall
    vlieg zo hoog mogelijk en zorg dat je met een ruime om hem heen vliegt want hij vliegt naar venturas en jij komt ervandaan in een langzamer vliegtuig. als je dan recht achter hem zit en in de buurt komt krijg je de melding en zet je een beheerste duikvlucht in, waardoor je wel sneller gaat en je zonder moeite door die ring kan vliegen

End of the line
    je zou fireproof kunnen worden dmv de brandweermissie

Home in the hills
    een truukje .. bij die achtervolging :: het loopt een beetje in een S richting snelweg vanaf dat huis.. kijk maar op de kaart : oprit af , rechts : Tsplitsing links (zoals normaal)
    als je dan niet de weg volgt maar rechtdoor rijd dan flikker je een pleuresstuk naar beneden .. dmv vol gas erop houden en bijsturen zorgen dat je niet op zijn kop land ..dan even wachten .. dit verminderd de kans dat je hem 'kwijtraakt' (te grote afstand-mission failed) , dan haalt ie je in en doe je drive by , simpel

OP
    De op kan je hier vinden.
    voeg gerust toe , maar niet spoileren aub

Let op de OP is tegenwoordig in twee delen geknipt !
    Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
      zondag 30 oktober 2005 @ 14:56:42 #14
    90061 coz
    pi_31809653
    zo'n fbi krijgen is niet al te moeilijk .. blijf in de buurt ban die hangar waar je vier autos kan opslaan
    zorg dat ie niet vol is

krijg vier sterren , (je kan een beetje 'schuilen' in de hangar ze rijden er niet in , heli komt niet enz wel de mannetes zelf)
    fbi komt uiteindelijk , ren even naar buiten ; pleur auto erin , ren snel naar de overkant en save
    pi_31810923
    ..cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck
    it just means that a million people are stupid as fuck
      zondag 30 oktober 2005 @ 16:13:08 #16
    90061 coz
    pi_31811905
    er staat al 20 delen lang in de OP in bold en in rood , dat je die save games moet backuppen
    volgens mij ben je hem al eerder kwijt geweesd of niet ?
    en hebben we dat doen ook al gezegd , niet zo handig hè
      zondag 30 oktober 2005 @ 19:16:42 #17
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_31817250
    Check out wat ik met een jester heb gedaan, wist niet eens dat dat kon. In west San FIerro zitten de Wheel Arch Angels. Ik geloof dat je dan wel eerst een aantal missies gehaald moet hebben om daar je auto te laten customizen. maar het resultaat is er ook naar. Speciale bodycolourkits, bumpers, sideskirts, uitlaten noem maar op.

Wat me wel op viel is dat niet elke auto daar gecustomized kan worden en andere weer wel. Wie heeft een lijstje van die wagens die daar wel kunnen worden gecustomized?

Welcome to DerOllie's Car Channel!
    http://www.youtube.com/DerOllie
    pi_31818348
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 16:13 schreef coz het volgende:
    er staat al 20 delen lang in de OP in bold en in rood , dat je die save games moet backuppen
    volgens mij ben je hem al eerder kwijt geweesd of niet ?
    en hebben we dat doen ook al gezegd , niet zo handig hè
    Uhuh . Ach ja, het houdt je van de straat.
    pi_31818560
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef CybPraetorian het volgende:
    Check out wat ik met een jester heb gedaan, wist niet eens dat dat kon. In west San FIerro zitten de Wheel Arch Angels. Ik geloof dat je dan wel eerst een aantal missies gehaald moet hebben om daar je auto te laten customizen. maar het resultaat is er ook naar. Speciale bodycolourkits, bumpers, sideskirts, uitlaten noem maar op.

Wat me wel op viel is dat niet elke auto daar gecustomized kan worden en andere weer wel. Wie heeft een lijstje van die wagens die daar wel kunnen worden gecustomized?

[[url=http://img375.imageshack.us/img375/9173/jester0kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
    Zo is even langs rijden.
    Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
    Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
    pi_31819201
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 19:16 schreef CybPraetorian het volgende:

[[url=http://img375.imageshack.us/img375/9173/jester0kv.th.jpg]afbeelding][/URL]
    elegy, flash, jester, stratum, sultan, uranus
      maandag 31 oktober 2005 @ 10:04:13 #21
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_31831419
    weinig wagens idd, jammer is dat...
      maandag 31 oktober 2005 @ 15:44:39 #22
    49615 Bismarck
    Left on the sands of history
    pi_31839564
    quote:
    Op zondag 30 oktober 2005 12:32 schreef BB-King het volgende:
    Kruis naar je garage in Doherty, San Fierro. Dat is de werkplaats die je met je 'gang' opzet. Je kan er ook 4 voertuigen stallen. Kijkend naar Cranberry station (tankstation/werkplaats achter je), loop je naar rechts. Steek de kruising over, eerste gebouw aan je rechterhand zodra je de kruising bent overgestoken is de brandweerkazerne. Aan de achterzijde van het gebouw staat een spuitwagen geparkeerd. Enkele keer wil er nog eens een ladderwagen staan, kwestie van een keertje opnieuw de savegame loaden en nog eens kijken. Succes!

Zie ook de afbeelding (lokatie is met rood kruisje gemarkeerd).
    That's...Montgomery Clift, honey!
    pi_31864300
    Zou iemand voor mij de missie Vertical Bird willen doen ? Het lukt mij echt niet

http://rapidshare.de/files/7038892/GTASAsf1.b.html
    pi_31866155
    2 dingen.

Kan iemand mij uranus1.txd en uranus2.txd mailen? Heb ze perongeluk verwijderd.

En weet iemand waar de auto "Flash" staat?

Kan hem hier namelijk niet op vinden?
    http://www.planetgrandtheftauto.com/gtasa/maps/vehics.jpg
    pi_31876841
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 13:00 schreef Focusdriver het volgende:
    Zou iemand voor mij de missie Vertical Bird willen doen ? Het lukt mij echt niet

http://rapidshare.de/files/7038892/GTASAsf1.b.html
    Is inmiddels gelukt
      dinsdag 1 november 2005 @ 20:40:11 #26
    90061 coz
    pi_31877285
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 14:08 schreef SHERMAN het volgende:
    2 dingen.

Kan iemand mij uranus1.txd en uranus2.txd mailen? Heb ze perongeluk verwijderd.
    heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?
    quote:
    En weet iemand waar de auto "Flash" staat?
    quote:
    In the parking lot across from the horse betting place in Los Santos
    pi_31877626
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 20:40 schreef coz het volgende:

[..]

heb niet zo'n tool om die eruit te halen , staat in zo'n data bestand toch ?
    [..]

[..]
    Auto inderdaad gevonden, gewoon zo'n lijstje even opgezocht, beetje luie actie van mij.

En het probleem is juist dat ik die bestanden per ongeluk heb verwijderd uit gta3.img en daardoor de Uranus niet meer bestaat in mijn spel.
      dinsdag 1 november 2005 @ 22:41:11 #28
    90061 coz
    pi_31881905
    how can you lose uranus
    msn maar ofzo wil het anders best rippen uit die img file maar dan mag je me eerst tooltje geven

[ Bericht 38% gewijzigd door coz op 01-11-2005 22:53:50 ]
    pi_31887969
    quote:
    Op dinsdag 1 november 2005 22:41 schreef coz het volgende:
    how can you lose uranus
    msn maar ofzo wil het anders best rippen uit die img file maar dan mag je me eerst tooltje geven
    Heb je gemaild.
      woensdag 2 november 2005 @ 14:34:13 #30
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_31896539
    is het trouwens ook mogelijk om na de missie met CargoBob, nog met de magneet auto's op te pakken? ik krijg die "magneeet" niet naar beneden en ik zie hem ook nergens...
    pi_31896631
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 14:34 schreef CybPraetorian het volgende:
    is het trouwens ook mogelijk om na de missie met CargoBob, nog met de magneet auto's op te pakken? ik krijg die "magneeet" niet naar beneden en ik zie hem ook nergens...
    Nee . Ik had die heli ook graag willen gebruiken. Ik heb gehoord dat er wel mods zijn te vinden dat je de magneet terug krijgt, maar ik heb geen idee waar. Misschien weet iemand hier het?
    pi_31899853
    Heb ik ook wel intresse in.
      woensdag 2 november 2005 @ 16:37:18 #33
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31900624
    Is het trouwens verstandig om als eerste de storyline uit te spelen en dan pas alle andere dingen ? Ben nu nogal intensief met de storyline bezig maar ben bang dat ik straks bijv de 100 % niet kan halen om 1 of andere reden oid.
    It's okay to be white
      woensdag 2 november 2005 @ 17:07:37 #34
    49615 Bismarck
    pi_31901547
    quote:
    Op woensdag 2 november 2005 16:37 schreef Chokeme het volgende:
    Is het trouwens verstandig om als eerste de storyline uit te spelen en dan pas alle andere dingen ? Ben nu nogal intensief met de storyline bezig maar ben bang dat ik straks bijv de 100 % niet kan halen om 1 of andere reden oid.
    Het verdient de aanbeveling om zo snel mogelijk de sub-missies uit te voeren. Je krijgt namelijk door het completeren van de sub-missies rewards. Variërend van nitro's op alle taxi's als je 50 taxi - missies hebt uitgevoerd tot fire resistance als je 12 brandweer-missies hebt uitgevoerd en meer health als je 12 ambulance-missies hebt uitgevoerd. Rewards als extra armor en extra health zijn zeer nuttig bij het spelen van de storyline.

Daarnaast leer je de map van San Andreas beter kennen als je veel rondrijdt in ambulances, politieauto's etc en doe je in het algemeen 'spel-ervaring' op. Zaken die ook in latere missies van pas kunnen komen.

Zie voor een compleet overzicht van de sub-missies (en tips over hoe de missies het best aan te pakken):
    http://www.gta-sanandreas.com/guides/sub-missions/index.php
      woensdag 2 november 2005 @ 18:46:02 #35
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_31904384
    Daar zit wat in idd. Dank je
    It's okay to be white
      donderdag 3 november 2005 @ 11:51:31 #36
    90061 coz
    pi_31923433
    en je verdient er geld mee
    maar het is ook goed mogelijk zonder
    veel mensen geven aan dat je niet allee klote dingen tot het laatst moet bewaren (zit zelf nu op 95 a 96 % , trust me )
    pi_31928808
    Nog bedankt he coz.

Harder kan ie niet.
    pi_31929379
    Das geen beste Porsche dan
    It's okay to be white
    pi_31929467
    Ben aan het kijken hoe ik het kan aanpassen, wil minstens 250
    pi_31929881
    Wat mij opvalt is dat op bepaalde wegen een soort van speedlimit zit. De brug van San Fierro naar Tierra Robada bijvoorbeeld, die grijze van de snelweg die achter wang cars loopt. Ik ga daar niet harder dan 150 km/h. Wel jammer opzich.
      vrijdag 4 november 2005 @ 11:24:40 #41
    90061 coz
    pi_31954548

zat net even 'beat the cock' te proberen
    jemig de pemig wat een kutmissie

was al 10 minuten bezig (!!!) (van Palomino Creek stuk zwemmen dan naar fierro en venturas op de fiets ) , knal per ongeluk een keer tegen de muur , flikker van die fiets af .. hele peleton haalt me in. 2 bochten verder en het stuk lopen begint .. dat lukt normaal al niet want die lui rennen de hele tijd en als player kan dat niet

hoe moet dat
    pi_31955789
    Waar zijn die triatlons eigenlijk?? :S

Ik had trouwens een idee. Laten we een Fok! GTA:SA stunfilm maken. Dus dat we allemaal video-clipjes opnemen en iemand daar dan één gehele film van maakt.
      zaterdag 5 november 2005 @ 12:50:29 #43
    90061 coz
    pi_31987812
    op bepaalde dagen
    -bij vuurtoren in santos
    -of bij strand bij palomino creek
      zaterdag 5 november 2005 @ 21:13:10 #44
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_32003145
    Weer eens San andreas gespeeld. Heb het uitgespeeld en dus dan maar even cheaten!!!
    1 van die vele achtervolgingen van andere gangsters!

RELLEN IN DE BUITENSTEDEN PARIJS (let op die heli in de achtergrond! )

NOG MEER RELLEN (Rechts een ontplofde Mercedes!)

Muwhahahaha! Straaljager neergemaaidt!!!

Nou dat was een explosief middagje San andreas!
      zondag 6 november 2005 @ 19:37:52 #45
    90061 coz
    pi_32033543
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
    ik zie het ... uhm ... niet
      zondag 6 november 2005 @ 19:44:07 #46
    47385 CybPraetorian
    Master of Science
    pi_32033737
    yeah, alle hoods onder mijn spreekwoordelijke hoede... alle 54!!
    duurde ff maar tis gelukt...
      zondag 6 november 2005 @ 20:14:11 #47
    69621 DeRCT14
    Wat wordt hier verzwegen?!
    pi_32034704
    quote:
    Op zaterdag 5 november 2005 21:13 schreef MosPos het volgende:
    Weer eens San andreas gespeeld. Heb het uitgespeeld en dus dan maar even cheaten!!!
    1 van die vele achtervolgingen van andere gangsters!
    [afbeelding]

RELLEN IN DE BUITENSTEDEN PARIJS (let op die heli in de achtergrond! )
    [afbeelding]

NOG MEER RELLEN (Rechts een ontplofde Mercedes!)
    [afbeelding]

Muwhahahaha! Straaljager neergemaaidt!!!
    [afbeelding]

Tinypic geeft een 404.
    smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
      maandag 7 november 2005 @ 10:18:06 #48
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32049582
    quote:
    Op zondag 6 november 2005 19:44 schreef CybPraetorian het volgende:
    yeah, alle hoods onder mijn spreekwoordelijke hoede... alle 54!!
    duurde ff maar tis gelukt...
    Volgens mij zijn er op de PC maar 53. En ik had er 52 daarvan. En op het moment heb ik er al weer een hele tijd 0.
    pi_32051156
    Klopt het trouwens dat er nog steeds territories worden aangevallen als je ze allemaal hebt?
      maandag 7 november 2005 @ 11:58:49 #50
    90061 coz
    pi_32052126
    dat is niet correct hond_in_de_goot ... of in ieder geval , ik heb nergens last van

ps

Territories taken over
    59
    Territory under control
    100.00%

maar volgens mij ben ik er een kwijt geraakt , als je tijdens een gangfight dood gaat dan is ineens dat stukje grond van niemand .... anyway het zijn er meer dan 53
      maandag 7 november 2005 @ 13:58:53 #51
    15600 BB-King
    Long live the King!
    pi_32055889
    quote:
    Op maandag 31 oktober 2005 15:44 schreef Bismarck het volgende:

[..]

Kruis naar je garage in Doherty, San Fierro. Dat is de werkplaats die je met je 'gang' opzet. Je kan er ook 4 voertuigen stallen. Kijkend naar Cranberry station (tankstation/werkplaats achter je), loop je naar rechts. Steek de kruising over, eerste gebouw aan je rechterhand zodra je de kruising bent overgestoken is de brandweerkazerne. Aan de achterzijde van het gebouw staat een spuitwagen geparkeerd. Enkele keer wil er nog eens een ladderwagen staan, kwestie van een keertje opnieuw de savegame loaden en nog eens kijken. Succes!

Zie ook de afbeelding (lokatie is met rood kruisje gemarkeerd).
    [[url=http://img186.imageshack.us/img186/1183/xmarksthespot0qa.th.jpg]afbeelding][/URL]
    Nog bedankt hé!
    Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
      maandag 7 november 2005 @ 15:24:20 #52
    49615 Bismarck
    pi_32058329
    quote:
    Op vrijdag 4 november 2005 11:24 schreef coz het volgende:
    zat net even 'beat the cock' te proberen

was al 10 minuten bezig (!!!) (van Palomino Creek stuk zwemmen dan naar fierro en venturas op de fiets), knal per ongeluk een keer tegen de muur , flikker van die fiets af .. hele peleton haalt me in. 2 bochten verder en het stuk lopen begint .. dat lukt normaal al niet want die lui rennen de hele tijd en als player kan dat niet
    hoe moet dat?
    Wil je een beetje presteren in deze missie dan zal je stamina bar vol moeten zijn. Mocht je stamina bar nog niet vol zijn dan adviseer ik dat je vandaag nog naar de de gym rent/fietst om daar je verder af te beulen op de threadmill of de exercise bike totdat je een volle stamina bar hebt. Hoe minder vet en spiermassa hoe beter. Long capaciteit is niet nodig voor de triathlon. Save de game in je huis bij Santa Maria Beach. Mocht je de eerste paar keer niet als eerste eindigen dan kan je het meteen vanuit je savegame opnieuw proberen. Beide triathlons zijn overigens alleen beschikbaar in de weekenden. Nog een tip: zorg dat je bike-skill ook maximaal is ivm je ''op de fiets blijven zitten kans'' bij eventuele crashes.

De triathlon begint met het onderdeel zwemmen. Ren tegelijk met de andere deelnemers het water in (trek een sprintje) en je ligt zo als eerste. Als je stamina bar vol is kan je het hele stuk in de borstcrawl zwemmen. Gaanderweg wordt je meestal ingehaald en kom je als 4de of 5de uit het water. Sprint naar je fiets, als je tegelijk met de anderen uit het water komt dan kan je als eerste op je fiets zijn (eenmaal uit het water rennen de andere deelnemers niet volle snelheid naar hun fiets, doe je voordeel hier mee).

Fietsen is het belangrijkste onderdeel omdat je hiermee het grootste gat kan slaan, hoe groter je voorsprong, des te kleiner de kans dat je nog wordt ingelopen bij het onderdeel hardlopen. Mis dus geen bochten en/of val dus niet van je fiets, want dan kan je het schudden.

Het onderdeel fietsen eindigt aan de rand van San Fierro. Zodra je de melding krijgt dat je van je fiets af moet om aan het volgende onderdeel te beginnen kan je nog net even een paar extra meters fietsend meepakken alvorens rennend door de volgende waypoint te gaan. Over het onderdeel hardlopen kan ik kort zijn: het is een shit onderdeel. Zoals Coz al aangaf sprinten de andere deelnemers nagenoeg de hele tijd terwijl Carl Johnson nog halfvermoeid van het fietsonderdeel aan het hardlopen begint. Zorg bij het hardlopen dat je de ideale lijn op de weg te pakken hebt, dat wil zeggen: in een rechte lijn naar de volgende waypoint. Soms kan je een haarspeldbocht afsnijden door een stukje over het gras te lopen. De andere deelnemers volgen de weg. Met name bij de twee laatste waypoints kan je nog een flink stuk afsnijden door over het gras te lopen. Mijn beste tijd voor de ''beat the cock'' missie gestart vanuit Santa Maria Beach is 7:41 minuten. Je wint 10.000 dollar.

De triathlon vanuit Palomino Creek heb ik nog niet aan meegedaan. Het is ook geen optie om je concurrenten neer te schieten. Zodra een van de andere deelnemers dood gaat is de missie failed. Tijdens het rennen is het echter wel mogelijk om andere spelers neer te slaan (mes of een boksbeugel werken het beste). Dreig je ingehaald te worden, ga dan op dezelfde lijn lopen als je poursuivant en sla hem op z'n bek / steek hem neer zodra hij ter hoogte van jou komt lopen . Eer hij is opgestaan en weer verder rent heb je een paar meter voorsprong. Het wordt een stuk gecompliceerder (lees: onmogelijk) als je door twee deelnemers tegelijkertijd wordt ingehaald.

Tot slot wil ik opmerken dat de triathlon niet nodig is voor 100% completion. Je behaalde tijd komt dan ook niet terug bij je stats. Je kan de race over- en over blijven doen en iedere keer als je eerste wordt ontvang je $10.000. Succes.
      maandag 7 november 2005 @ 23:49:26 #53
    90061 coz
    pi_32074305

nu nog halen en afvragen waar ik wél die laatste paar procent vandaan moet krijgen
    overigens iemand die zin heeft om mijn laatste tag te vinden
      dinsdag 8 november 2005 @ 12:43:32 #54
    100648 kevin33
    Trotse vader!
    pi_32085180
    Wie weet hoe ik de missie moet doen met Big Smoke, die missie waarbij je de russen moet doodschieten en daarna weg moet racen bij Big Smoke op de moter, waarbij hij rijdt, het schieten gaat goed, alleen op het eind, wordt de motor kapot geschoten. Wie weet hoe je dit het beste kunt doen
    Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
    Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
    Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
    Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
    pi_32085605
    Ik schoot bij de motoren altjid op de bestuurder. Dan stopt de motor direct en kan de schutter achterop niks doen. Let trouwens ook op die rode explosieve vaten..
      dinsdag 8 november 2005 @ 13:14:20 #56
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32086038
    Er is ergens op het einde ook een hek dat je kapot moet schieten. Verder is het gewoon veel schieten. Het heeft weinig zin om op de truck te schieten aangezien je die toch niet kapot kan schieten.
    pi_32086420
    Ik heb dit spel al uigespespeeld :(
      dinsdag 8 november 2005 @ 17:23:38 #58
    32255 Dopekoe
    Say no to drugs!
    pi_32092600
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 12:43 schreef kevin33 het volgende:
    Wie weet hoe ik de missie moet doen met Big Smoke, die missie waarbij je de russen moet doodschieten en daarna weg moet racen bij Big Smoke op de moter, waarbij hij rijdt, het schieten gaat goed, alleen op het eind, wordt de motor kapot geschoten. Wie weet hoe je dit het beste kunt doen
    Probeer je shootingskill wat omhoog te krijgen en inderdaad zo hoog mogelijk op de personen op de motot schieten en dan het liefst op de bestuurder....

Probeer niet te overdreven te richten, je hebt infinite kogels dus schiet constant....
    Je kan ook proberen de banden van de motor leeg te schieten....

Zorg er iig voor dat je hun meer raakt dan zij jou
    The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
    pi_32093109
    Ik moest er ook maar eens aan geloven
    Leuk spel. Ik heb nu een beetje geld (100.000) om wat 'property' te kopen. Maar wat kan ik ermee? Zijn dit alleen huizen waar je je spel kan saven? Of kan je ook bedrijven kopen & vastgoed verhandelen? Kan je er winst op maken bijvoorbeeld..
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      dinsdag 8 november 2005 @ 18:30:06 #60
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_32094398
    Mja heb nu zelf ook 100000 en ben ook aan het kijken naar wat ik ga kopen. Wil geen saaie huisjes waar ik alleen kan saven maar wel iets waar ik iets mee kan
    It's okay to be white
      woensdag 9 november 2005 @ 01:46:16 #61
    39256 Bonobo11
    pi_32106766
    quote:
    Op dinsdag 8 november 2005 18:30 schreef Chokeme het volgende:
    Mja heb nu zelf ook 100000 en ben ook aan het kijken naar wat ik ga kopen. Wil geen saaie huisjes waar ik alleen kan saven maar wel iets waar ik iets mee kan
    Voor 100% moet je ze toch allemaal halen, meeste kun je saven en kleren veranderen, soms garage erbij, verder weinig.

Als het je eerste huis is zopu ik ze zo gespreid mogelijk op de map kopen, heb je altijd een save point in de buurt.
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_32107002
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 01:46 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Voor 100% moet je ze toch allemaal halen, meeste kun je saven en kleren veranderen, soms garage erbij, verder weinig.

Als het je eerste huis is zopu ik ze zo gespreid mogelijk op de map kopen, heb je altijd een save point in de buurt.
    he shit..
    tsi dus idd alleen een save-point
    Ik hoopte dat je vastgoed-magnaat kon worden ofzo
    Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
      woensdag 9 november 2005 @ 09:54:07 #63
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32109679
    Ik gebruik meestal alleen de savepoint die je van het spel krijgt. Daar liggen namelijk de meeste wapens. En de savepoints zonder garage heb je bijna niks aan.
    Maar ja, ik heb alles gekocht dus het zal wel goed zijn.
    Al vind ik die huisjes op de map mooier dan die diskettes.
      woensdag 9 november 2005 @ 10:10:36 #64
    90061 coz
    pi_32109995
    quote:
    Op woensdag 9 november 2005 02:03 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

he shit..
    tsi dus idd alleen een save-point
    Ik hoopte dat je vastgoed-magnaat kon worden ofzo
    dat is met de assets zo ..

* wang cars - fierro
    rs haul - links buiten santos
    graafput - venturas
    hippie shopper - fierro
    Roboi's Food Mart - santos
    burger shot - venturas
    hotel - fierro
    * Abandoned Airfield - links van venturas
    * RC shop - fierro

(met ster eerst al die missies daarvoor doen)
    volgens mij ben ik er niet veel vergeten

(treinmissie , maar daarmee heb je geen geldicoontje )
      vrijdag 11 november 2005 @ 11:58:39 #65
    90061 coz
    pi_32174747
    98,40%

had net geluk met die chilliad missie : cobra

ik was beetje aan het prutsen en dacht dat ik veeeeeeeer achter lag
    was eigenlijk ook zo , maar ik kom verder beneden op zo'n pad en ga daar ook een keer fout
    knal van die fiets af en zie ineens dat ik ingehaald word

snel fiets op , vet sprinten , en eerste worden .. waar die lui nou vandaan kwamen is me een raadsel , dacht dat ze al een uur gefinished waren oid !

anyway , volgens mij moet ik nog 1!!!! tag
      vrijdag 11 november 2005 @ 20:46:02 #66
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32189275
    Ik zit nou ergens in de 97%
    Moet wel getelt nog 1 missie. Moet alleen eerst weer ff de hele wijk veroveren.
    Er is hier een keer gezegt dat dat makkelijk is met je minigun. Nadeel van dat ding is alleen dat je kogels op kunnen. Gewoon ff uitstappen. Dan een gangwar starten en weer in je tank stappen. kun je ze zo allemaal dood rijden.
      zaterdag 12 november 2005 @ 12:24:53 #67
    90061 coz
    pi_32201561
    ga naar dat huis van die gozer (die contraspion die je missies geeft, en je vaak laat schrikken .. (tussen fierro en area 69 )) waar die minigun ligt , net zo vaak pakken en saven totdat het aantal kogels niet meer weergegeven wordt
    pi_32210223
    Weet ook iemand waar je de save files terug kunt vinden??? Heb zelf al gezocht maar niks gevonden. zal er wel overheen gekeken hebben, maar als je het weet, zeg het dan ff!
    Thanx
      zaterdag 12 november 2005 @ 19:01:54 #69
    90061 coz
    pi_32211039
    mijn documenten / GTA San Andreas User Files /

en daarbinnen GTASAsf1.b tot GTASAsf8.b
      zaterdag 12 november 2005 @ 19:32:17 #70
    90061 coz
    pi_32211931
    nog 1,27 % ... laatste tag gevonden
    pi_32213357
    quote:
    Op vrijdag 11 november 2005 20:46 schreef Heintje het volgende:
    Ik zit nou ergens in de 97%
    Moet wel getelt nog 1 missie. Moet alleen eerst weer ff de hele wijk veroveren.
    Er is hier een keer gezegt dat dat makkelijk is met je minigun. Nadeel van dat ding is alleen dat je kogels op kunnen. Gewoon ff uitstappen. Dan een gangwar starten en weer in je tank stappen. kun je ze zo allemaal dood rijden.
    Ik vind de apache daar ook wel handig voor omdat die automatischop mennetjes en auto's richt met zn minigun. En de raketten zijn ook wel handig
      zondag 13 november 2005 @ 16:36:29 #72
    90061 coz
    pi_32234758

ja het plaatje is een compositie van de melding na laatste misse en de foto genomen vanaf de brug waar de tank staat... anders kan het niet inderdaad

100 % completed , nou nog die chicks daten , die unique stunts en die beat the cock ... dan heb ik toch echt zga alles gedaan !
    pi_32261717
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar hoe kom ik hier binnen?

Edit: even wat duidelijker maken. Ik ben een paar keer om het gebouw heen gelopen, vind wel de deur maar hier kan ik niet naar binnen. Is via het dak de enige manier om binnen te komen?
      maandag 14 november 2005 @ 17:35:11 #74
    82207 Chokeme
    DIY Viroloog
    pi_32263082
    quote:
    Op zondag 13 november 2005 16:36 schreef coz het volgende:

[[url=http://img21.imagevenue.com/loc48/th_4df_gallery347.jpg]afbeelding][/URL]

ja het plaatje is een compositie van de melding na laatste misse en de foto genomen vanaf de brug waar de tank staat... anders kan het niet inderdaad

100 % completed , nou nog die chicks daten , die unique stunts en die beat the cock ... dan heb ik toch echt zga alles gedaan !
    Erm. Ik dacht dat de unique stunts essentieel waren voor de 100 %
    It's okay to be white
      maandag 14 november 2005 @ 18:44:45 #75
    39256 Bonobo11
    pi_32265247
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 16:43 schreef Ikook het volgende:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar hoe kom ik hier binnen?
    ?
    Die ligt volgens mij in de badkamer van elk politieburo, in ieder geval in Los Santos op dat grote plein. Gewoon door de voordeur naar binnen lopen en geen wapens trekken .......
    Feyenoord!!! * Barça
      maandag 14 november 2005 @ 19:44:27 #76
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32267024
    Bij die meid die je op den duur moet daten ligt er ook een binnen.
    En in die missie voor haar komt er een gast met 1 aanlopen.
    Helaas zijn dit twee momenten dat je aan de dildo kan komen en niet vaste locaties.
    pi_32271009
    Ja! Gevonden bij het politiebureau in Los Santos....bedankt!!
      woensdag 16 november 2005 @ 23:55:04 #78
    90061 coz
    pi_32331045
    quote:
    Op maandag 14 november 2005 17:35 schreef Chokeme het volgende:

[..]

Erm. Ik dacht dat de unique stunts essentieel waren voor de 100 %
    niet essentieel dus
    subtiel hè
    pi_32346402
    HA!

Ik ben eindelijk begonnen aan GTA SA maar goed, ff newbievraag tussendoor. Ik krijg mijn MP3's niet aan de gang ingame. Ik heb gewoon snelkoppelingen van MP3s netjes in me User Tracks gepoot, ik kan scannen tot ik een ons weeg, maar hij pakt em niet op de 1 of andere manier. Ik heb al ff in het boekje en de read me snel doorgenomen, maar daar staat niets in.

Wat doe ik fout?
    pi_32348804
    Whaaah Air Raid is klote
    It's okay to be white
      donderdag 17 november 2005 @ 23:39:18 #81
    90061 coz
    pi_32359979
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 16:11 schreef Jaytonism het volgende:
    HA!

Ik ben eindelijk begonnen aan GTA SA maar goed, ff newbievraag tussendoor. Ik krijg mijn MP3's niet aan de gang ingame. Ik heb gewoon snelkoppelingen van MP3s netjes in me User Tracks gepoot, ik kan scannen tot ik een ons weeg, maar hij pakt em niet op de 1 of andere manier. Ik heb al ff in het boekje en de read me snel doorgenomen, maar daar staat niets in.

Wat doe ik fout?

edit , just 4 the fun of it, weet niet of dit iets oplevert
    zet eens op alfabet en verwijder de eerste link ?

[ Bericht 6% gewijzigd door coz op 18-11-2005 00:41:49 ]
    pi_32365803
    quote:
    Op donderdag 17 november 2005 23:39 schreef coz het volgende:

[..]

edit , just 4 the fun of it, weet niet of dit iets oplevert
    zet eens op alfabet en verwijder de eerste link ?
    Je ne sais pas. Bedoel je bepaalde bestanden op alfabet zetten en dan iets verwijderen?
      vrijdag 18 november 2005 @ 10:55:43 #83
    90061 coz
    pi_32366915
    ja die liedjes in die user track map ff op alfabet zetten en de eerste wegtiefen
    probeer het daarna eens met datum .. ik kan me voorstellen dat die scan eruit knalt als ie het eerste / èèn liedje in een map niet goed kan lezen .. just a thought
    pi_32371250
    Gedaan, werkte niet

Als je normale codecs hebt geïnstalleerd, dan moet ie toch gewoon MP3's pakken?

Bedankt voor het meedenken iig coz.
    pi_32427688
      zondag 20 november 2005 @ 17:46:31 #86
    90061 coz
    pi_32430018
    quote:
    oh.. iemand nog belang in een van mijn save games ?
    pi_32498249
    Bla,

Mijn MP3's doen het al. Kan het liggen aan het feit dat ik Windows Media Player niet als standaard speler had voor mijn MP3's had?
    Heb overigens ook SP2 geïnstalleerd dus daar kon het ook nog aan liggen. Apartheid alom dus, is dus al verholpen.
      woensdag 23 november 2005 @ 09:00:29 #88
    106757 xboxps2
    Feyenoord 4 Ever
    pi_32499997
    In de kerst vakantie weer veel GTA spelen op de xbox blijft een pracht spel
    Who the fuck is ajax ?
      woensdag 23 november 2005 @ 10:35:42 #89
    90061 coz
    pi_32501817
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 02:27 schreef Jaytonism het volgende:
    Windows Media Player niet als standaard speler
    denk het niet
    quote:
    Heb overigens ook SP2 geïnstalleerd dus daar kon het ook nog aan liggen
    denk het wel .. anyway , veel plezier
      woensdag 23 november 2005 @ 11:56:19 #90
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_32503627
    Hoi ik had een vraagje. Ik had laatst m'n lowrider zo'n 'flames' paintjob gegeven...rijd ik terug naar m'n crib aan het strand, park hem in de garage....save....ga naar de garage om te cruisen.....is z'n paintjob weg! en zie ik gewoon een witte lowrider.... (ik had hem wel gedamaged voordat ik hem in de garage partke en savede)..... gaat m'n flames paintjob altijd weg als ik m'n car save in de garage?? mvg
    pi_32505872
    nee? misschien gebruik je cheats ofzo
    Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
    pi_32505927
    en oja... ik zit nu gewoon vast bij zo'n kut missie van Zero moet je met een vliegtuigje allemaal dudes neerknallen vooooor dat je fuel op is....

en het lukt me gewoon niet ik bats overal tegenop
    pi_32506302
    cheat je game, zet em 1 tandje langzamer (wel eerst je savegame kopieren)
    pi_32506481
    hoe dan?
      woensdag 23 november 2005 @ 14:24:09 #95
    39256 Bonobo11
    pi_32507325
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 13:33 schreef Talietje het volgende:
    en oja... ik zit nu gewoon vast bij zo'n kut missie van Zero moet je met een vliegtuigje allemaal dudes neerknallen vooooor dat je fuel op is....

en het lukt me gewoon niet ik bats overal tegenop
    Niet gaan vliegen, gewoon met je vliegtuig op de straat blijven (spaart fuel) en pas schieten als je je slachtoffers goed onder schot hebt, anders gaan ze er te snel vandoor.
    Als je zero's missies hebt gehaald kun je deze missie trouwens eindeloos opnieuw doen
    Feyenoord!!! * Barça
      donderdag 24 november 2005 @ 14:39:55 #96
    92991 dvdk
    Tired of yo bullshit!
    pi_32537079
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef dvdk het volgende:
    Hoi ik had een vraagje. Ik had laatst m'n lowrider zo'n 'flames' paintjob gegeven...rijd ik terug naar m'n crib aan het strand, park hem in de garage....save....ga naar de garage om te cruisen.....is z'n paintjob weg! en zie ik gewoon een witte lowrider.... (ik had hem wel gedamaged voordat ik hem in de garage partke en savede)..... gaat m'n flames paintjob altijd weg als ik m'n car save in de garage?? mvg
    hallo wie helpt mji??
      donderdag 24 november 2005 @ 15:01:03 #97
    90061 coz
    pi_32537722
    quote:
    Op woensdag 23 november 2005 11:56 schreef dvdk het volgende:
    niemand , pech gehad ..
    bedoel je die ene in santos bij het strand ?

die en nog een paar andere save plekken hebben dit soort mysterieuze bijwerkingen
    meestal zijn dat de garages waarbij er veel auto's en vliegtuigen in de buurt zijn geparkeerd

let er maar eens op
    bij strand santos opslaan .. dan naar buiten lopen , en je ziet auto's op het parkeerhaventje
    als je ver genoeg bent staat er ook een heli
    dan doe je escape , en die save game laden .. loop naar buiten en er staat niets

dito bij madd dog's crib .. die heli op het dak

anyway .. effe een stukje lopen , teruglopen en de hele boel is weer terug
    maar je paintjob ben je wss
    pi_32542753
    Ik heb het ook wel eens gehad.
    had de auto al heel lang in mijn garage staan en ineens was ik mijn paintjob kwijt.
    Vreemd maar ja, verder maakte het me niet zoveel uit. Fijne wagens zijn het toch niet.
    pi_32542763
    Ik heb net madd dog's mansion terug gepakt.. ga nu de hood weer overnemen heb van zero maar 3 missie's gedaan.. Wat is eigenlijk nodig voor de 100%?
      vrijdag 25 november 2005 @ 01:08:59 #100
    90061 coz
    pi_32555467
    http://www.gta-sanandreas.com/guides/100percent/index.php

alle missies , alles kopen , alles (tags, oesters, hoefijzers, foto's) vinden en alles (taxi, pimp, ambulance, schieten, brandweer,politie) doen , alle races plus BMX Challenge ,All 3 Chiliad Challenges ,NRG-500 Challenge,8-Track, Blood Bowl, Dirt Track, Kick Start, en alle assets verkrijgen naast zero met missies zoals R S haul , hotel ,Quarry, Roboi's Food Mart , Hippy Shopper, Burger Shot en alles leren ( scholen , gym moves, schieten)

klinkt niet veel he

[ Bericht 34% gewijzigd door coz op 25-11-2005 01:17:14 ]
      vrijdag 25 november 2005 @ 14:50:24 #101
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32567323
    Ik zit nou op de 99.47 procent. Ik moet dus nog 1 dingentje.
    En dat is de NRG-500. Maar die wil niet echt lukken.

[Edit]
    100%
    [/Edit]

[ Bericht 16% gewijzigd door Heintje op 25-11-2005 16:16:24 ]
      dinsdag 29 november 2005 @ 00:19:49 #102
    90061 coz
    pi_32660850
    gefeli

btw ..
    wie heeft die autoles helemaal 100%
    hoeveel is jullie langste en verste 2 wheel bonus
      dinsdag 29 november 2005 @ 09:35:04 #103
    35662 Heintje
    Gears of War.
    pi_32664502
    Tot nu toe heb ik alleen de bootschool 100%. Voor de rest heb ik wel overal zilver.
    Mijn verste 2 wiel bonus heb ik al eens gepost maar die klopte niet helemaal.
    pi_32665134
    tvp
    wie het kleine niet eert is ambitieus
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:02:24 #105
    90061 coz
    pi_32670456
    ik krijg die '5 rondjes die je binnen 40 seconden moet doen' ( burn and lap ofzo ) en 90^ (oftewel auto zijwaarts inparkeren) niet 100% ... telkens kom ik daar niet hoger dan 95%

die 90 is gewoon een keer geluk hebben , maar ik doe volgens mij iets verkeerd bij die rondjes, zoals ik het nu doe kan ik dat nooit onder de 35 seconden brengen ..en het moet gewoon sneller

en die 2 wheel , daar zijn volgens mij een aantal auto's vrij goed voor , vooral lange en hoge .. ambulance, swat , firetruck ... maar het blijft kut
    Longest 2 wheels distance 205.61ft
    Longest 2 wheels time 0:03
    62.6 meter
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:17:58 #106
    90061 coz
    pi_32670855
    allemaal onder het mom , nou heb ik hem 100% . dan zal ik de rest in het spel ook op 100% krijgen
      dinsdag 29 november 2005 @ 14:28:46 #107
    39256 Bonobo11
    pi_32671081
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 14:02 schreef coz het volgende:
    ik krijg die '5 rondjes die je binnen 40 seconden moet doen' ( burn and lap ofzo ) en 90^ (oftewel auto zijwaarts inparkeren) niet 100% ... telkens kom ik daar niet hoger dan 95%

die 90 is gewoon een keer geluk hebben , maar ik doe volgens mij iets verkeerd bij die rondjes, zoals ik het nu doe kan ik dat nooit onder de 35 seconden brengen ..en het moet gewoon sneller
    Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korter
    Feyenoord!!! * Barça
    pi_32671457
    Zet de framelimit eens uit...kan je een bergje tijd besparen.
    Zo heb ik de free-fall ook op gold gehaald

Als ik de 90 haal dan heb ik na mijn motorrijbewijs ook mijn autorijbewijs op goud
      dinsdag 29 november 2005 @ 17:17:08 #109
    90061 coz
    pi_32675342
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Zijwaarts inparkeren is idd beetje geluk hebben, ritje door de stad onder de 1:40 lukt mij ook niet, maar die rondjes onder 35 sec. is mij wel gelukt. Bochtje zo scherp nemen dat je het pionnetje een beetje verschuift maar niet omgooit, dan wordt het rondje korter
    1:19
      woensdag 30 november 2005 @ 02:08:32 #110
    39256 Bonobo11
    pi_32688035
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 17:17 schreef coz het volgende:

[..]

1:19
    Kennelijk moet ik een andere route zoeken, en 's nachts rijden schijnt te helpen
    Feyenoord!!! * Barça
      woensdag 30 november 2005 @ 08:39:59 #111
    90061 coz
    pi_32689333
    beetje geluk hebben , beetje afsnijden (aan het einde van de weg over die grasvlaktje , vlak langs de muur naar beneden. beetje geluk bij die bocht hebben dat je auto niet 180" draait en verder knappen over de boulevard ) .. geen idee of 's nachts beter is .. bij allebei is het verkeer kut
    pi_32720217
    nog 1 missie en dan is de verhaal lijn gedaan
      donderdag 1 december 2005 @ 19:49:00 #113
    90061 coz
    pi_32734908
    nieuwe hobby ontdekt
    politiehelicopters met een tank uit de lucht slaan
    SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door coz op 02-12-2005 00:40:38 ]
      zaterdag 3 december 2005 @ 00:59:45 #114
    111172 Noax
    Helping small minds grow.
    pi_32771378
    Ik heb ergens een dvd disc van GTA San Andreas gezien waarop de volgende tekst stond: 'The Intro'.
    Het was een compleet zwarte dvd iemand enig idee wat dit kan zijn?

Er zit nl. geen boekje o.i.d bij..

[ Bericht 0% gewijzigd door Noax op 03-12-2005 01:45:55 ]
    Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
    pi_32774848
    ok.. verhaal lijn uitgespeeld nu de rest nog :p
      zaterdag 3 december 2005 @ 18:28:43 #116
    76143 Forumschorem
    Het schorem van Fok!forum
    pi_32785827
    Kutspel loopt de hele tijd vast als ik 'm probeer te saven!
    weg
    pi_32786503
    Maybe een patch?
      zaterdag 3 december 2005 @ 19:52:09 #118
    76143 Forumschorem
    pi_32788013
    quote:
    Op zaterdag 3 december 2005 18:59 schreef wc-eend het volgende:
    Maybe een patch?
    Heb je iets aan te raden dan?
    weg
      zondag 4 december 2005 @ 01:43:30 #119
    111172 Noax
    Helping small minds grow.
    pi_32797813
    Jawel, speel het spel gewoon in 1 ruk uit, dan hoef je immers ook niet meer te saven!
    Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
    ︻╦╤─--
    ︻┳═一 ︻┳═一
      zondag 4 december 2005 @ 13:05:40 #120
    90061 coz
    pi_32804613
    volledige originele versie ?
    al eens geprobeert opnieuw te installeren ?
    harde schijf vol ?
      maandag 5 december 2005 @ 02:03:28 #121
    76143 Forumschorem
    pi_32826097
    quote:
    Op zondag 4 december 2005 13:05 schreef coz het volgende:
    volledige originele versie ?
    al eens geprobeert opnieuw te installeren ?
    harde schijf vol ?
    Ja, Ja, Nee

Ik vind het tot nu toe een erg buggy spel.

- Kloteding loopt om de haverklap vast (terwijl mijn pc dit spel makkelijk aan zou moeten kunnen. heb effe rondgezocht op internet en meer mensen hebben hier last van)
    - Domme bestuurders (ik bedoel, sta je te wachten bij het stoplicht, knalt er zo'n mongool bovenop je terwijl het rood is! zelfs in Vice City waren de bestuurders nog slimmer!!)
    - Slome camera (ik weet niet wat ze hebben gedaan maar het is nu gewoonweg kut-met-peren, vooral met rijden. Ik wil de Vice City camera terug!)
    - Idiote AI (homies lopen constant in de weg, bestuurders die alle kanten opvliegen etc)
    - En nog wat meer grafische missers die ik niet ga opnoemen...

Check dit topic, veel mensen hebben er last van: http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=197543&st=20
    weg
      maandag 5 december 2005 @ 11:46:16 #122
    90061 coz
    pi_32830690
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 02:03 schreef Forumschorem het volgende:
    - Kloteding
    geen last van
    quote:
    - Domme bestuurders
    get used to it, heel irritant weggedrag
    quote:
    - Slome camera
    muis , pijltje omhoog en omlaag
    quote:
    - Idiote AI
    pi_32836902
    quote:
    Op maandag 5 december 2005 11:46 schreef coz het volgende:

[..]

geen last van
    [..]

get used to it, heel irritant weggedrag
    [..]

muis , pijltje omhoog en omlaag
    [..]

Het is vooral irritant dat die camera zo langzaam om de auto heendraait, en dat je 'm gewoon moet bijstellen met de muis om voldoende zicht te hebben. Dat was in VC niet zo, daar was de camera perfect ingesteld.

Bij mij crashed ie ook wel eens trouwens. Echt zo'n hardlock crash, dat je je pc moet resetten. Echt te fucking irritant dat. Dat had Rockstar weleens beter mogen testen.
      dinsdag 6 december 2005 @ 15:24:03 #124
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_32863786
    Is MTA San Andreas al uit Lijkt me vet stoer! Als die uit is waar kan je die downloaden dan?
      dinsdag 6 december 2005 @ 21:06:54 #125
    90061 coz
    pi_32872774
    Welke stats kloppen bij jullie niet en waarom en wat is de stat

Longest chase time with 5 or more stars
    628:38
    (in hijskraan gaan zitten met 6 sterren en gaan slapen )
    quote:
    Op dinsdag 29 november 2005 09:35 schreef Heintje het volgende:
    Mijn verste 2 wiel bonus heb ik al eens gepost maar die klopte niet helemaal.
    weet je nog in welk topic ?
      dinsdag 6 december 2005 @ 21:08:11 #126
    90061 coz
    pi_32872821
    quote:
    Op dinsdag 6 december 2005 15:24 schreef MosPos het volgende:
    Is MTA San Andreas al uit Lijkt me vet stoer! Als die uit is waar kan je die downloaden dan?
    http://www.mtasa.com/
      dinsdag 6 december 2005 @ 21:21:26 #127
    62679 N-E-R-D
    No-one*Ever*Really*Dies
    pi_32873181
    Is er al een oplossing voor die bug dat je niet meer kan trainen in de sportschool, heb het spel al een poos niet meer gespeelt
    Life is a waste of time. Time is a waste of life.
    So let's get wasted and have the time of our lives.
      dinsdag 6 december 2005 @ 21:26:41 #128
    90061 coz
    pi_32873335
    heeeeeeeéééééééeeeeeeeeel vaak opslaan
      dinsdag 6 december 2005 @ 21:27:56 #129
    90061 coz
    pi_32873374
    en dan nooit zo lang trainen dát je die waarschuwing krijgt , dán kan je naar buiten en naar binnen lopen en verder gaan
    pi_32877400
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
    nieuwe hobby ontdekt
    SPOILER
    [[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]
    Whaa! Cool idee! Ik had wel al wat geschommeld met een ferrari achtig karretje eronder
    pi_32883872
    quote:
    Op dinsdag 6 december 2005 21:21 schreef N-E-R-D het volgende:
    Is er al een oplossing voor die bug dat je niet meer kan trainen in de sportschool, heb het spel al een poos niet meer gespeelt
    Als je de sportschool niet meer in kan, dan moet je misschien trainen op het strand in Los Santos.
    Dan moet je dat strand hebben waar ook dat reuzerad staat. Daar kun je buiten trainen
      zaterdag 10 december 2005 @ 05:24:36 #132
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_32964732
    quote:
    Op donderdag 1 december 2005 19:49 schreef coz het volgende:
    nieuwe hobby ontdekt
    SPOILER
    [[url=http://fapomatic.com/thumbs/48/tankcranecops2.jpg]afbeelding][/url]
    Rofl, dat ga ik morgen ff proberen.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
      maandag 19 december 2005 @ 17:21:47 #133
    90061 coz
    pi_33220342

.. die posters jammer dat de wiki dood is
    pi_33359274
    Ik had het spel al een aantal weken maar ben er eigenlijk nooit aan toegekomen. Nu ben ik toch echt een keer begonnen met spelen, drie dagen geleden wel te verstaan, introductie missies afgerond, 100 Gang Tags gedaan en Hitman Skill bereikt met de Sawn-Off Shotgun .
    Madrid cabrón, saluda al campeón!
    pi_33376117
    Zomaar wat screens:

BMW 330i E90

BMW 760Li

en het interieur

Lamborghini Gallardo & Ferrari 575 Superamerica

Mercedes S600

Dat huis op de achtergrond van de S600, kan je dat kopen als je het gehele spel heb uitgespeeld of niet? Ik hoorde van iemand dat dat kon maar ik heb al een 100% savegame gedownload maar heb niet de mogelijkheid tot aankoop van dit huis
    pi_33381503
    Dat huis wordt een safehouse na een missie.
      zaterdag 24 december 2005 @ 21:37:22 #137
    50691 Christiaan
    Futue te ipsum
    pi_33381806
    Hebben jullie geen AA aanstaan ofzo?!
    Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
    Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
      donderdag 29 december 2005 @ 21:00:52 #138
    130378 MosPos
    Gang is alles...
    pi_33518057
    Ik ben ook weer begonnen met SA. Heb eerst wat auto's gedownload (ferrari enzo, lambo Gallardo, Toyota Supra, Nissan Skyline, Mazda RX-7, Mazda RX-8, Mini cooper, Crysler 300c, Honda s2000, Astin Martin Vanquish, Mercedes....., Ferrari 360 spider, Mitsubichi Lancer, Volvo XC90, Yamaha R en Toyota Supra 2F2F, maar die is op de één of andere manier helemaal wit )
    Heb ook een mod gedownload dat de ruiten in de auto wat realistischer worden (als ze beschadigd zijn). Ben over nieuw begonnen,had het al 1x uitgespeeld, en had weer zin om opnieuw te beginnen. Ben nu denk ik op ongeveer 20%. 'k zal nog wel wat screenshots plaatsen maar dat komt later.
    pi_33537637
    Ik denk dat die Supra wit is omdat je waarschijnlijk de txd file er dubbel in hebt staan. Check dat maar ff na, heb ik ook weleens.
    pi_33591837
    Hebben er nog meer mensen moeite met de missie PIer 69?
    Mijn probleem is dat ik de mensen op het dak gewoon niet geraakt krijg.
    Vaak raak ik ze bijna allemaal, meestal blijven er 1 of 2 over en dan is de missie meteen afgelopen.
    Iemand tips of doe ik iets verkeerd?
    pi_33605126
    bij pier 69 hoef je toch niet alle vijanden te killen?
    volgens mij moet je het gewoon halen tot het eind van de pier en dan die verhaalfiguren killen
      zondag 1 januari 2006 @ 18:50:06 #142
    90061 coz
    pi_33606859
    er zijn een aantal snipers die je moet killen ..... (maar weet niet zeker , erg lang geleden dat ik die missie gedaan heb ) .. er ligt op een van die daken in de buurt van die autodealer ook een sniper
    pi_33619224
    Oke het is gelukt! Hoe het kwam weet ik niet, maar bij mij bleven er vaak 1 of 2 van die gasten over en dan waren m'n kogels op
    Maar ja, het is gelukt, nu weer verder!
      maandag 2 januari 2006 @ 14:58:54 #144
    87878 M.Ram
    ik ben 2 meter 4
    pi_33626179
    Hoe krijg je die kilometer teller in beeld?
    Ik zeg graag wat ik denk, en ik doe wat ik zeg.
      dinsdag 3 januari 2006 @ 00:35:05 #145
    90061 coz
    pi_33645876
    modden , is wel ergens op een van de sites in de OP te vinden
    pi_34250353
    Ik zit vast bij de missie "New Model Army" van Zero.
    Je moet op de een of andere manier die barrels die in de weg van het autotje liggen aan je magneet hangen. Maar ik weet niet hoe dat moet
    Het zelfde met planken en bommen.

De enige manier hoe ik een barrel uit de weg kan halen is door er tegen aan te beuken, maar dat duurt echt 3 minuten.

Ohja, ik speel op een PC
      donderdag 19 januari 2006 @ 20:36:46 #147
    117776 OFfSprngr
    Meest boze Punker van Fok!
    pi_34253577
    quote:
    Op donderdag 19 januari 2006 19:13 schreef NiekL het volgende:
    Ik zit vast bij de missie "New Model Army" van Zero.
    Je moet op de een of andere manier die barrels die in de weg van het autotje liggen aan je magneet hangen. Maar ik weet niet hoe dat moet
    Het zelfde met planken en bommen.

De enige manier hoe ik een barrel uit de weg kan halen is door er tegen aan te beuken, maar dat duurt echt 3 minuten.

Ohja, ik speel op een PC
    Wees blij dat je daar bent, ik kom maar niet voorbij Supply Lines.
    You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
    http://www.last.fm/user/OFfSprngr
    .
    .
    pi_34254498
    Is dat met dat vliegtuigje? Ik vond 'm heel makkelijk. Ik had 'm in 3x gehaald.
    Wat lukt er niet? benzine op? of word je neergeschoten?
    pi_34263994
    "Supply Lines" is inderdaad kut. Ik heb die missie in 1 keer gehaald, maar dat was meer geluk dan wijsheid. Over "New Model Army" heb ik wat langer gedaan gebruik je linker muisknop om een voorwerp op te pakken. Het makkelijkste is gewoon die Zero compleet te negeren en de eerste brug neer te leggen, vervolgend beide tanks op te blazen, en dan de tweede brug neer te leggen en dan pas die vaten uit de weg gaan ruimen (aangezien je dan toch niet meer terug hoeft naar je "Base").

Ik heb vandaag eindelijk "Flying School" afgerond met alles goud behalve "Circle Airstrip And Land" zilver . Ik krijg die landing maar niet goed voor elkaar .
    pi_34264409
    Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
    pi_34271716
    quote:
    Op vrijdag 20 januari 2006 00:39 schreef NiekL het volgende:
    Het lukt me echt niet met de linker muisknop. Als ik dicht bij zo'n plank in de buurt kom dan verschuift de plank een beetje, maar dat doet ie ook als ik alleen maar aan kom vliegen. De bom en het vat doen trouwens helemaal niets
    Geeft de missie niet aan welke knop(pen) je kunt gebruiken om een voorwerp op te pakken? Ik dacht namelijk dat het de linker muisknop of LSHIFT/LCTRL was. En je moet er ook een beetje handigheid in krijgen - eerst boven het object navigeren en dan pas dalen (vaak kun je bijna blind navigeren door alleen naar je radar te kijken). Als je het eenmaal door hebt dan is deze missie echt te makkelijk voor woorden . Wacht maar tot je bij de "Desert" missies komt (en dan vooral de 3e en 4e les van "Flying School" en "N.O.E."), die zijn in verhouding veel moeilijker (al is "Circle Airstrip" na wat oefenen ook vrij eenvoudig te doen).
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')