Die zijn er wel te vinden. Maar zelf uitspelen is leuker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:37 schreef DeRCT14 het volgende:
lol, owned.
Nah, da's echt kut. serieus, als je bedenkt hoe groot San An is. Misschien kun je per Google een savegame vinden?
Zoiets vermoedde ik al, ik heb VC ook maar voor 92% ofzo uitgespeeld, maar dan is het toch niet zo erg?quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:41 schreef hond_in_de_goot het volgende:
[..]
Die zijn er wel te vinden. Maar zelf uitspelen is leuker.
Ik was trouwens overnieuw begonnen omdat ik die missies altijd wel leuk vind en ik nu al zover was dat ik alleen die gare horseshoes enzo moest verzamelen en daar had ik geen zin in.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef Yildiz het volgende:
lolleromfg, je kan die dingen in /mijnDocumenten enzo/ ook gewoon backupen
heb ik ook gedaan na het uitspelen
Sjieke slip! String.
Hee swa, doe mij jouw 100% savegame!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef Yildiz het volgende:
lolleromfg, je kan die dingen in /mijnDocumenten enzo/ ook gewoon backupen
heb ik ook gedaan na het uitspelen
Sjieke slip!
Komt voor de slager groenteboer schoenmaker bakker.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hee swa, doe mij jouw 100% savegame!
Hehehe, dat is echt klote.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:40 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ooit een Championship manager savegame overschreven waar ik een kleine 100 uur mee bezig was geweest
Ik moest lachenquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:02 schreef Yildiz het volgende:
Komt voor de slager groenteboer schoenmaker bakker.![]()
![]()
![]()
We have a winnerquote:Op zondag 30 oktober 2005 16:05 schreef GSi het volgende:
[..]
Hehehe, dat is echt klote.
Ik ben een keer een savegame kwijtgeraakt van Phantasy Star Online nog van de Dreamcast. Ik had een lvl 98 hunter en ong 300 uur aan online gameplay weg (dus ook die 300 inbeluren)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |