Probeer hier eensquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
misschien een domme vraag hoor, maar waar halen jullie die custom cars vandaan?
of mag ik er niet naar vragen hier?
wow er zitten wel hele gave bij. thnxquote:Op dinsdag 31 januari 2006 15:17 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Probeer hier eens: http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?action=category&id=49
Vertel mij wat. Ik heb mijn computer tijdens die les uit frustratie bijna uit het raam gegooidquote:
Is dat die ene met die helicopter? Zo ja, die had ik na 3 dagen eindelijk gehaald, en meteen goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 16:05 schreef NiekL het volgende:
Ik kan gewoon NIET draaien. Als ik probeer te draaien dan maakt ie meteen een duik, of een looping ofzo of hij gaat gewoon op de kop hangen. Echt fustrerend
Ik ben bang dat dit weer een van mijn vast lopers is. Dat ik geen zin meer heb en GTA laat voor wat het is
Oh. Daar had ik aanmerkelijk minder moeite mee dan met die kut-helicopterquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:02 schreef NiekL het volgende:
Nee, dat is die dat je links of rechtsom door die hoepels moet vliegen. gewoon een ronde maken
Correct! Gewoon first person gaan vliegen! ik kreeg die tip toen ook hier toen ik mn controllers van mn xbox al flink door mn kamer gesmeten hadquote:Op woensdag 1 februari 2006 17:04 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oh. Daar had ik aanmerkelijk minder moeite mee dan met die kut-helicopter
Wat ik bij dat rondje vliegen gedaan heb is gewoon de "on-board'camera gebruiken. Dan vliegt het een stuk beter
Volgens mij kun je die SWAT tank alleen tijdens de eindmissie stelen. Verder komt deze niet in het spel voor.quote:Op woensdag 1 februari 2006 17:11 schreef Drumpie het volgende:
wie kan op een kaart van Sa even die politibureau aan strepen waar de swat staat
Van dat importeren weet ik niet, maar als het goed is moet je alle Save-Houses kopen om 100% te halen (weet ik niet zeker).quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:08 schreef NiekL het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan het kopen van huizen? Of is dat gewoon dat je veel save punten hebt. En als je een auto importeert, waar gaat die dan heen?
correct een swattank komt maar eenmaal voor (en eenmaal op een doos in de shop van Zeroquote:Op woensdag 1 februari 2006 18:43 schreef Shizzle het volgende:
[..]
Volgens mij kun je die SWAT tank alleen tijdens de eindmissie stelen. Verder komt deze niet in het spel voor.
[..]
op het dek van dat schip ?quote:Van dat importeren weet ik niet,
en alle autos exporteren enzenzenzenz .. correctquote:maar als het goed is moet je alle Save-Houses kopen om 100% te halen (weet ik niet zeker).
nee , die circle and land op goldquote:Trouwens, als je de 3e les van de vliegschool al moeilijk vind, maak dan je borst maar nat voor de 4e les (door de corona's vliegen en dan ook nog eens landen).
ik deed hem laatst in 30 minuten op goudquote:Op woensdag 1 februari 2006 20:11 schreef NiekL het volgende:
Na de tip van de cockpit view had ik les 3 in 4x gehaald. Les 4 in 3x. De rest van de lessen in 1x, behalve die met die helicopter waar je de tankers moet opblazen, daar heb ik ook 3x over gedaan. Heb binnen 15 minuten ineens de hele pilotenschool doorvlogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |