lees : buttonbashing op pijltje omhoogquote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je moet die toets met tussenpozen indrukken zeg maar. Zodat hij net niet gaat staan.![]()
wat is er moeilijk aan? heb je wel de straalmotoren naar voren gezet ipv beneden?quote:Op maandag 6 februari 2006 16:42 schreef XQZ-me het volgende:
pff ik heb 23 x de missie gedaan dat je met speedboot naar schip toe moet en daar knop omzetten en met straaljager bommen gaan droppen....
ik kan gewoon niet vliegen!
gelukkig heeft de mede-mens mij geholpen met de vliegmissies, en heb ik uiteindelijk toch nog hele spel uit kunnen spelen!
zou het met mun vliegangst te maken hebben? (:P)
ja dat lukte me wel (af en toe)....alleen kon er gewoon niet mee over weg....speelde het spel overigens op de pc...en tjah zoveel knopjesquote:Op maandag 6 februari 2006 18:16 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
wat is er moeilijk aan? heb je wel de straalmotoren naar voren gezet ipv beneden?
xbox kopenquote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Dat dansen met die lowrider lukt me echt niet, ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken en wat precies de bedoeling is.
Kan iemand me dit vertellen? Het gaat om de PC-versie.
je moet zodra het pijltje op de plaats verschijnt deze indrukken, dus gewoon met de cursors (boven onder links rechts) op het juiste moment. in het begin vrij lastig, maar as je eenmaal door hebt, moet het wel te doen zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 18:49 schreef heiden6 het volgende:
Dat dansen met die lowrider lukt me echt niet, ik weet niet welke knoppen ik moet gebruiken en wat precies de bedoeling is.
Kan iemand me dit vertellen? Het gaat om de PC-versie.
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb een "eigen" server ( hij is van mijn broer.)
62.212.93.167 Port = 22002
hij staat niet op die server list dus 9 van de 10 keer is hij leeg. Mochten de MTA-ers onderling willen spelen. Je kan onbeperkt voten, en hij staat gehost op een 100 mbit lijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 18:50 schreef Baklap het volgende:
Jah laat er een Fok! server komen :p
Die dansopdracht met die muziekinstallatie had ik in een keer goed gedaan, dus deze moet ook wel lukken, thanks!quote:Op maandag 6 februari 2006 18:53 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
je moet zodra het pijltje op de plaats verschijnt deze indrukken, dus gewoon met de cursors (boven onder links rechts) op het juiste moment. in het begin vrij lastig, maar as je eenmaal door hebt, moet het wel te doen zijn.
zelfde principe!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:11 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Die dansopdracht met die muziekinstallatie had ik in een keer goed gedaan, dus deze moet ook wel lukken, thanks!
andere pijltjesquote:
quote:Op maandag 6 februari 2006 17:21 schreef Koenz0r het volgende:
Ik heb een "eigen" server ( hij is van mijn broer.)
62.212.93.167 Port = 22002
hij staat niet op die server list dus 9 van de 10 keer is hij leeg. Mochten de MTA-ers onderling willen spelen. Je kan onbeperkt voten, en hij staat gehost op een 100 mbit lijn.
quote:Op maandag 6 februari 2006 19:25 schreef coz het volgende:
[..]![]()
... daar maar eens wat van die mapjes oefenen ,,, zonder irritante polen, italianen enzenz![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |