zo duur zijn ze niet, dus dan koop ik net zo lief een nieuwe die gegarandeerd krasvrij isquote:Op zondag 30 oktober 2005 10:57 schreef Rottdog het volgende:
Ik ben op zoek naar 'woezel en pip' om voor te lezen. (maar aangezien 't niet overal verkocht wordt zal ik 't wel op internet bestellen). Dat is het boekje/cd van Guusje Nederhorst. De cd is Saskia helemaal wild van op het kdv, ze wil 'm steeds opnieuw horen en 't boekje dat erbij zit lijkt me hartstikke leuk om voor te lezen.
Zag er van de week 1 staan op marktplaats.
Jolie
Het was een nieuwe http://www.marktplaats.nl(...)dschriften/c201.htmlquote:Op zondag 30 oktober 2005 11:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
zo duur zijn ze niet, dus dan koop ik net zo lief een nieuwe die gegarandeerd krasvrij is
precies wat ik dacht, dus ik zag 't boek wel overal liggen maar 't is nou niet 't eerste dat ik zou kopen. maar als het echt zo leuk is wil ik 't natuurlijk ook wel eens lezen/zien!quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:46 schreef livelink het volgende:
Ik had nog nooit van Pip en Woezel gehoord. Wel wist ik dat Guusje Nederhorst een kinderboek had geschreven, maar dat doen tegenwoordig zo veel 'bekende' mensen. Gisteren hoorde ik dat Barry Hay ook al een kinderboek had geschreven. Vroeger gingen ze allemaal schilderen en nu gaan ze kinderboeken schrijven.
Tot zover mijn vooroordelen![]()
Het is al sinds zijn geboorte eens in de zoveel tijd raak. Toen hij nog maar een paar weken oud was heeft hij het een keer gepresteerd om van 23.00 tot 05.00 onafgebroken te schreeuwen. Het is gelukkig niet altijd zo, maar zo eens in de maand is het wel een paar nachten achter elkaar raak.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:57 schreef bixister het volgende:
oh en livelink, jeetje een paar uur krijsen is wel erg lang. zeker 's nachts. arme job, en arme jullie. hopelijk is 't snel voorbij!
Misschien een vreemd idee, leren lezen, is natuurlijk een heel andere invalshoek, maar misschien werkt het ook? Meer info: http://www.stichtingscope.nl/lezen.htmquote:De cd-rom is door de SDS ontwikkeld in samenwerking met onder meer de Erasmus Universiteit in Rotterdam. Op de cd-rom worden praktische tips gegeven om kinderen die moeilijk leren praten, zoals verstandelijk gehandicapten, al voordat ze naar school gaan te leren lezen. "Door taal niet alleen hoorbaar maar ook zichtbaar aan te bieden gaat op den duur ook het praten beter", liet een woordvoerder van de stichting weten.
Volgens de SDS heeft allerlei onderzoek aangetoond dat de methode bij kinderen met het syndroom van Down al vanaf een jaar of drie goed werkt. " Dat allereerste stukje leesvaardigheid kan dan worden gebruikt om de productie van spraak te vergroten, de zinsbouw te oefenen en de uitspraak te verbeteren."
Nu ik het filmpje gezien heb snap ik je zorgen Jessie. Ik kon me niet zoveel voorstellen bij "donald duck" geluiden, maar nu snap ik wat je bedoeldquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:27 schreef jessie het volgende:
Ik weet dat er een appart flimpjes topic is, maar ik zet hem toch even hier. Op dit filmpje (net gemaakt) is heel goed te horen hoe Jans praat. Vandaar dat ik het meestal over een donald duck geluidje heb. Ze maakt er ook altijd veel gebaren bij. Mijn inziens om haar taal kracht bij te zetten. Snappen jullie mijn zorgen?
afbeelding]http://home.tiscali.nl/~casteleijn/kletskous.avi]afbeelding
Juistquote:
hij vond ze heerlijk hij vroeg zelfs om nog meerquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:04 schreef reni het volgende:
en vond hij ze lekker?
Toen Fachelle ze voor t eerst kreegdie vond er niks aan
nu wel hoor nu zeurt ze de hele dag om sinterklaas koekjes
nee joh, ik zei: naalden in dikke armpjes!quote:Op woensdag 2 november 2005 08:13 schreef Sugar het volgende:
Maria krijgt zo haar prikken ook. Ik vind het echt eng ineens.![]()
Ben wel heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe groot ze is en hoe zwaar. Dat vind ik er wel leuk aan. Maar na Snoops post over dikke naalden in armpjes...![]()
Pfff, dat je dat nog weet zeg!quote:Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, een beker zonder oor heb ik nog helemaal niet geprobeerd. Suf. dat dus ook eens testen!![]()
De arts zei vandaag dat we de prik in haar armpje niet mochten masseren en die in haar beentje wel. Maar welke nu welke is?
Hee dutsj, hoe is het met Léon en de douche-angst? Maria vindt het ook heel eng en gaat dus echt alleen maar in bad eigenlijk.
Don't worry. Er zijn er bij die ook erg ieniemienie zijn hoor. En zelfs nog ouder ook (21-4-2004). slechts 78 cm en ook maar net 9,7 kilo.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef Sugar het volgende:
Nou, Maria was woedend dat er geprikt werd, maar lachte echt alweer snel. Dapper vind ik!
Ze is gemiddeld van lengte (77.5 cm, klein nog) en licht qua gewicht (9.3 kilo bijna). Dat dachten we al!![]()
Hoeveel weegt Thijs nu, bar? Of Jayden van Knor? Of Kian en Djulian? Lucas van Piggie? Hoe gaat het trouwens uberhaupt met jullie allemaal? Want die Morris en Jolie zijn veuls te dik om mee te vergelijken.![]()
![]()
Oef.. vertel eens wat meer.... OK Waar beginnen we?quote:Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef babyfeet het volgende:
tuurlijk welkom Snaptnix
vertel eens wat meer
Oh ja, dat heb ik idd ook te horen gekregen: als hij kan rollen is er geen reden om je zorgen te maken. Inmiddels kan Morris ook 'normaal' kruipen. Heel raarquote:Op vrijdag 4 november 2005 15:29 schreef poemojn het volgende:
maar als hij ook omrolt ( doet hij dat?) zou ik daar verder niet bang voor zijn.
Precies wat ik ook doe dusquote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
Zolang Cas niet gaat bijten, slaan of knijpen laat ik ze rotzooien, als ik zie dat Cas' kop op onweer komt te staan haal ik hem weg, of geef ik hem wat anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer grijpen jullie in dan? Is Jolie nog te klein om dat soort dingen zelf uit te zoeken?
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
Mooiquote:
Best een goede vraag. Laten aanklooien is soms de beste oplossing, omdat bij ingrijpen je een situatie soms veel erger kan maken. Maar soms vind ik ingrijpen wel verstandiger, omdat een kind ook moet leren delen, maar ook moet leren overleggen en assertief te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer grijpen jullie in dan?
ojee dat kan gemeen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Ach ja.Misschien troost het je dat ik Myrthe vanmorgen door een papegaai heb laten bijten?
![]()
Stom, ik stond te suffen terwijl de papegaai recht op haar afkwam, en zij hem wilde aaien.![]()
Men zegt... (men he, niet ikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
Ik zie niets aan haar vinger, maar ze huilde wel erg hard. Vooral flink geschrokken denk ik.
Wat een flauwe streek, Reni.
Picture this: Ballorig, een fietsje, Sven die het nog interessanter vond om op zijn buik liggend met de wielen van het fietsje te spelen dan erop te zitten, een kindje wat op het fietsje stapt en wegrijd..... en dan een heel beteuterd gezichtje van Sven die nog net niet in huilen uitbarstquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef danosa het volgende:
Ben ik dan de enige die het altijd op samen spelen gooit?
quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Van huisarts naar ziekenhuis. Foto's laten maken.
Twee fracturen bij tenen, gekneusde enkel en kneuzing bij heupje
Heel heel heel zielig. Ligt gelukkig wel lekker te slapen naar fles warme melk met wat paracetamol.
Rust houden.......ze doet het heel goed. Het is echt zo zielig.
quote:Op zondag 13 november 2005 15:25 schreef poemojn het volgende:
Wat is er met Jolie gebeurd Luchtbel?
De speen zit al met een briefje in haar bewaardoos. Met de datum waarop hij aan sinterklaas "gegeven" isquote:Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef poemojn het volgende:
Goed dat Janneke zo haar speen weggegeven heeft.. mag je nog wel een foto van Paard met speen fotoshoppen zeker Jessie![]()
Hier al bijna een speeltje door de tv gehad, kon nog net mijn hand als bescherming ertussen doen, maar schrok me rot. Ik blijf idd hem er ook op aan spreken, met als gevolg dat hij weer gaat gooien en dan zelf neenee roeptquote:Op maandag 14 november 2005 21:56 schreef dutchie het volgende:
Nou, dat kan wel eens een dure fase worden dan.
*aansprakelijkheidsverzekering nog maar eens checkt*
uitproberen.. ontdekken ?quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:25 schreef babyfeet het volgende:
klinkt inderdaad wel logies evenstar
maar zou hij dan honger hebben ofzo
wat haast niet kan
moeilijk moeilijk
Ach...Dan kan je ook niet meer boos blijven lijkt me...quote:Op dinsdag 15 november 2005 21:57 schreef bixister het volgende:
piet heeft tegenwoordig ook een mooie uitvlucht als ik boos op 'm ben: met een heel zielig stemmetje zegt ie dan "piet is ziek en moe!" en komt tegen me aanleunen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |