abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 november 2005 @ 18:33:08 #101
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31934796
Hier is het Po NooNoo of gewoon Tietie (saskiaans voor teletubbies)
gelukkig heeft ze nog niet door dat er dvd's en video's van in huis zijn, en komt ze gewoon met de afstandsbediening van de tv aanzetten: eerst even op 3 kijken.. "nee geen tubbies" dan gaat ze alle kanalen af en als ze geen teletubbies tegenkomt kan ik haar wel heel makkelijk afleiden om wat anders te doen. "Teletubbies zijn op". Als ze moe is of hangerig of gevallen ofzo zet ik wel de dvd aan maar verder is het een kwestie van pech hebben. Leuk om te zien dat (bijna) alle kinderen dat hebben

Ik ben trouwens begonnen met voorlezen voor het naar bed gaan. Ze weet niet meer hoe snel ze in bed moet komen Normaal was 't altijd dralen en uitstellen, maar tegenwoordig is het "ga je papa een kus geven? gaan we daarna de kaboutertjes lezen" En papa krijgt een kus en ze loopt meteen door naar bed.
Vervolgens staat ze ademloos te luisteren naar zo'n inieminieverhaaltje zwaait de kaboutertjes gedag, gaat liggen, mama krijgt nog een kus en dan zwaait ze me gedag. (dutch, je boek is dus een groot succes!)

Bram, wat een gave Toeta is dat! Ik snap wel dat je die wel wilt hebben hoor!

En ballonnen opblazen is ook onwijs leuk!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31935607
ET wanneer gaat Swets weer eens zo een fantastisch stukje schrijven, jammer dat hij dat niet zo vaak doet!
  donderdag 3 november 2005 @ 19:42:59 #103
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31936617
Ik ben ook al begonnen met "Lala is naar bed! Lala is slapen." Wat een rotmoeder ben ik zeg!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_31936813
Dutch, wij zeggen hier ook dat Lalaa moe is en slapen moet. Ze brengt Lalaa dan ook naar bed en komt zonder haar weer terug. Vragen we dan aan haar "slaapt Lalaa?"dan rent ze de gang weer door en schreeuwt Lalaa met andere woorden "Lala slaap je??" en dan komt ze terug met Lalaa zo van kijk mama Lalaa is wakker
pi_31937752
Karin leuk ding die graafmachien!
Jans is inmiddels ook helemaal lyrisch van k3 Hoe kan t ook anders met zon zus Inmiddels wil ze dus t liefst 6 keer per dag de dvd van 5 jaar k3 op. Ze vind het allemaal nog leuker als Bo momenteel.

Ik heb vandaag het roze stepje uit de blokker folder (Jans bleef deze aanwijzen in t boekje toen ik vroeg wat ze van sitnerklaas wilde. En dat is heel wat. Er stonden namelijk ook veel poppen in en normaal kiest ze die altijd)En het roze stofzuigertje uit dezelfde folder. Echt ondingen, maar Bo wil zon ding al meer als een jaar. Toen ze hem vorig jaar niet had vond ze dat echt echt echt jammer. Dus die zal er nu erg blij mee zijn. Leve de nipobonnen

Nog even supertrots zijn op Bo hoor. Vanmorgen is ze met Geer naar het CB geweest. Ze heeft geen kik gegeven tijdens de prikken We hadden haar gisteren goed voorbereid. Verteld dat het wel zeer zou doen. Ze moest toen wel huilen. Toen de dokter de prik ging klaarmaken wilde Geer het nog een keer vertellen. Toen zei ze " Pap je hoeft het niet nog een keer te vertellen, ik weet het echt wel hoor " En vervolgens gaf ze dus geen kik. Vanavond begon 1 arm (ik geloof die van de ak prik) wel erg pijn te doen. Helemaal hard en stijf.

Moussy jij zei toch pas dat Bo je zo aan Rene doet denken........ De dokter twijfelde een beetje aan haar oogjes. Ze heeft dit opgeschreven voor de 4 en half jaar oproep op school. Ik moest gelijk aan Renee dr leuke brilletje denken.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31937806
Bo, stoer zeg van die prik
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 20:25:22 #107
7074 moussy
kuttekop
pi_31937958
Jessie, als je ook twijfelt, gewoon even naar je HA en vragen naar een doorverwijzing voor een orthoptisch onderzoek Dan krijgt Bo druppeltjes in dr ogen en dan meten ze met een apparaat of ze een brilletje nodig heeft. Ik zou willen dat ze dit ook bij groters deden

René kan in de verte prima zien en dat is wat ze voornamelijk bekijken bij de schoolarts.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_31938188
O ok, Ja dat deed ze daar dus nu niet zo goed. Ze moest aangeven waar de openingen in de rondjes zaten amar dat lukte niet. En toen de plaatjes wist ze ook niet zo wat t was (ook domme onduidelijke plaatjes overgens) Maar de vorige keer wist ze de plaatjes dus heel goed. Dus of spanning omtrent de prik die moest komen, of achteruitgang ofzo. De arts zelf twijfelde vandaar dat ze het als aandachtspunt voor de schoolarts heeft gezet. Zelf had ik er nog nooit aan gedacht eigenlijk. (behalve dat ze net als Rene liever in de tv kruipt dan er een stukje vanaf zit maar dat is volgens mij kind eigen)
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 3 november 2005 @ 20:50:00 #109
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_31938806
dat is volgens mij ook kind eigen
Serissa kan heel goed kijken en kruipt er het liefst ook helemaal in.
Wat dus tot hele discusies kan uitlopen.
waarom moet je niet zo dichtbij de tv zitten????? word je soms wel moe van hoor
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 21:14:37 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_31939662
Nou Jessie, René ligt nu met bril op de bank maar dat zal wel nieuwigheid zijn

Vraag anders of je nog een keer eerder terug mag komen voor alleen dit, misschien dat jij er net zo onzeker van wordt als ik...
  donderdag 3 november 2005 @ 22:28:37 #111
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31942350
wat een gaaf ding karin
Bo wat stoer van je zeg grote meid hoor
plaats je ook een keer een foto snaptnix kimberley is een mooie naam zeg...
en wat een dondersteen inderdaad
pi_31943223
wow karin, graafmachines zijn hier ook helemaal in dus ik kan me brams enthousiasme over die graafmachine(s) levendig voorstellen. maar 50 euro, oeioei...

ET jij schrijft ook leuk hoor! leuk die verhaaltjes voor 't slapen gaan. wij vertellen ook altijd een verhaaltje de laatste tijd, maar gewoon uit 't hoofd. voorlezen doe ik eigenlijk alleen beneden. (gewoon omdat daar alle boeken zijn denk ik. ) . maar eenvoudige, zelfverzonnen verhaaltjes vindt Piet momenteel heel erg fijn. en dan 't liefst over dingen die hemzelf overkomen (of een van zijn knuffels, of 'Max', de hoofdpersoon uit een serie boekjes waar hij heel dol op is). en wat zo grappig is, het is zo'n geweldige manier om met hem over dingen te praten die hij niet zo leuk vindt (of juist wel, in ieder geval over dingen waar hij van onder de indruk is). want in 't verhaal breien we er natuurlijk altijd een goed einde aan.

en de teletubbies vindt Piet ook leuk, kan mij niet zoveel schelen hoor. dat gaat echt wel weer voorbij neem ik aan. maar hij kan ook gerust zonder overigens, dus misschien makkelijk praten.
  donderdag 3 november 2005 @ 23:45:47 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31945225
Hier nog steeds nauwelijks televisie. Ze kijkt alleen maar liedjes. Ook totaal geen herkenning bij dat soort figuren dus. Wel kent ze Nijntje maar dat komt meer omdat ze daar een knuffelpopje van heeft. Nu heeft ze een jurk met Nijntje die vindt ze heel mooi, doet ze steeds omhoog en brengt de zachte stof langs d'r wang 'Ijntje he?' Lezen wel heel veel, tijdens het badderen lees ik voor uit een groot boek. Vaak iets wat ik zelf lees, ze vindt het gewoon fijn om te luisteren dan. In bed zelfverzonnen liedjes, rijmpjes en verhaaltjes. Eigenlijk al sinds het begin doen we dat, alleen eerst op de commode nu in bed. Ze doet zelf ook mee de laatste tijd gaat ze gekke klanken maken achter de woordjes die ze kent. Heel erg knap vind ik dat.

Ach ze is eigenlijk ook gewoon zo ontzettend leuk de prinses dit weekend gaat ze weer eens logeren. Ben benieuwd
  vrijdag 4 november 2005 @ 08:10:04 #114
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_31950910
Ook hier is Nijntje (Nččnččh) de grote heldin!
Glenn hoeft maar een konijn te zien en er ontstaat een enorme grijns op zijn gezicht en hij roept met volle overtuiging Nččnččh!

Hij heeft ook een Nijntje bord, een Nijntje beker, een Nijntje broodtrommel, een Nijntje broek, een Nijntje trui, een Nijntje fotolijstje.. Gek he, dat hij haar overal herkend

En voor het gemak: alle tubbies zijn hier Lala.

Leuk Jolie, logeren! Veel plezier.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_31954399
Pffff.... zometeen weer maar eens naar de dokter rennen. Gelukkig kunnen we deze keer wel direct terecht. Begin me langzamerhand een zeikerd te voelen zo vaak ben ik de laatste weken Met Kimberley daar geweest.
En is ze eindelijk beter, krijgen we het volgende eroverheen. Werd vanmorgen onder de vuurrode plekken wakker. Gezichtje helemaal opgezet. En nu handjes en voetjes ook al vuurrood en dik. Beentjes en lijfje beginnen ook al. Wat gaan we nu weer krijgen. Gaat werkelijk lekker zo....
Meest zielige vind ik nog wel dat ze al de hele ochtend roept dat ze d'r gezicht moet poetsen (zo gauw ze een spiegel ziet) want dat is vies....

ennuh nijntje spulletjes zijn ook gewoon erg leuk. Geef hem groot gelijk hoor
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:31:21 #116
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31954733
Mag ik even de eerste echte hele nieuwe schoenen van mijn kind showen

pi_31954918
mooi! welke maat heeft jolie nu?

snaptnix beterschap voor je meisje. klinkt vervelend zeg, hopelijk is 't snel weer over.
pi_31954972
O wat zijn ze leuk luchtbel
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:42:09 #119
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31955043
21 maar ze vielen groot volgens de verkoper. Jessie die schoenen van Janneke zijn helaas veel te wijd voor haar, ze valt er steeds mee. Zonde!
Ze kan nog niet heel goed lopen maar ze heeft nu geloof ik drie paar leren slofjes helemaal versleten, ik had er zo genoeg van. Schoenen dus. Je kan ze helemaal dubbelvouwen dus zijn soepel zat en we zijn alletwee trots
pi_31955153
O ja kan kloppen Jans heeft brede hoge voeten (ramp om schoenen te kopen) Maar deze zijn echt superleuk en stoer en lief en vlot enzo
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:52:21 #121
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31955341
Helemaal mee eens
  vrijdag 4 november 2005 @ 11:53:23 #122
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31955378
Heel leuke schoentjes!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 4 november 2005 @ 13:10:19 #123
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31957830
Lieve rode schoentjes voor een lief mooi meisje

Hier hebben we maandag schoenen voor Zoë gekocht, hele stoere soepele laarsjes was opnieuw slofjes kopen ook goed beu zo goedkoop is het nu ook weer niet
pi_31958642
Wat een geweldige schoentjes
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  vrijdag 4 november 2005 @ 14:03:55 #125
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_31959692
Mooie, stoere schoenen Jolie

Zou het CB mensen expres onzeker maken, gewoon om ze te pesten? Kai is inmiddels bijna 13 maanden en gaat nog steeds niet uit zichzelf zitten. De laatste keer bij het CB (de 11-maandscontrole) hadden we een afspraak met de arts. Die gaf aan dat we ons niet te druk hoefden te maken over het zitten, dat zou vanzelf wel komen. Ook het feit dat Kai niet kroop was geen probleem. Ze had het idee dat Kai geen kruiper, maar een kontschuiver zou worden. Niks om ons druk over te maken. Dus dat deden we ook niet...... We zijn bijna 2 maanden verder en Kai gaat dus nog steeds niet zelf zitten. Wat betreft het kontschuiven had de CB-arts gelijk, meneer hupst op zijn kont het hele huis door.

Tijdens een evaluatiegesprek bij het kinderdagverblijf stelde één van de juffen voor om eens contact met het CB op te nemen om te kijken of er geen oefeningen zijn om Kai te leren zelf te gaan zitten. Ik heb dus van de week gebeld met de infolijn en ja hoor. Er zijn oefeningen. Meneer moet gewoon veel op zijn buik liggen en dan komt het vanzelf wel. Volgens de CB-mevrouw zou Kai dan ook vanzelf wel gaan kruipen want dat kontschuiven dat is helemaal niet goed. Waarom het niet goed zou zijn kon ze niet aangeven

Volgens de ene medewerker kan kontschuiven dus geen kwaad en volgens de andere moet hij dus echt gaan kruipen en moet het kontschuiven uitgebannen worden. Ik volg het niet meer hoor

Nu heb ik inmiddels geleerd dat je niet teveel naar het CB moet luisteren en dat ze vaak genoeg tegenstrijdige adviezen geven, maar toch heeft ze weer zo'n stemmetje in mijn achterhoofd geplant....
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_31960304
op zich schijnt kruipen inderdaad iets beter te zijn voor de ontwikkeling van de motoriek en ook die van beide hersenhelften oid (iets met ruimtelijk inzicht, poemojn weet er vast het fijne wel van te vertellen/vinden). maar ik heb begrepen dat het vooral belangrijk is DAT ze zich op een gegeven moment enigszins zelf door de ruimte kunnen bewegen, of dat nou billenschuivend of kruipend is.

overigens ging piet ook pas ruim na z'n 1e verjaardag zelf zitten. en dat was ook een echte billenhopper. en nu loopt ie al tijden prima dus ach, het komt vast allemaal vanzelf. en als je toch graag een beetje wil helpen: die oefeningen kun je er ook best een beetje tussendoor doen, kan vast geen kwaad.
pi_31961290
ach, en mij hebben weer verteld dat dat kruipen vooral belangrijk is voor de heupjes. Dat die soepel gaan draaien straks met lopen zeg maar.

M@x, pas geleden zat Kai nog gewoon op 1 plek en nu hupst ie alweer de hele kamer door. Er zit iig ontwikkeling in.
Maar ik snap dat precies van dat stemmetje. Het blijft altijd in je achterhoofd hangen. En het is gewoon superirritant dat je tegenstrijdige dingen te horen krijgt van mensen waarvan je denkt dat die het moeten weten.
pi_31961672
Mijn neefje heeft tot 2,5 jaar kontgeschoven. Hierdoor waren zijn enkels vergroeid, dus misschien dat dat een probleem zou kunnen zijn. Maar ja mijn neefje heeft ook veel te lang kontgeschoven.
pi_31962196
Lieve schoenen heeft Jolie!

M@x, misschien kun je eens kijken of je hier iets mee kunt? http://www.fysiotherapied(...)billenschuivers.html
Verder heeft Bix volgens mij gelijk en is het belangrijkste dat hij beweegt (ivm 3-dimensionaal inzicht en leren kennen vh eigen lichaam). Kruipen schijnt op zich beter te zijn omdat beide lichaamshelften asymmetrisch bewegen, en billenschuivers missen soms vaardigheden voor romprotaties maar als hij ook omrolt ( doet hij dat?) zou ik daar verder niet bang voor zijn.
Wel vervelend voor je dat je zulke tegenstrijdige dingen hoort.
pi_31962343
quote:
Op vrijdag 4 november 2005 15:29 schreef poemojn het volgende:
maar als hij ook omrolt ( doet hij dat?) zou ik daar verder niet bang voor zijn.
Oh ja, dat heb ik idd ook te horen gekregen: als hij kan rollen is er geen reden om je zorgen te maken. Inmiddels kan Morris ook 'normaal' kruipen. Heel raar
  vrijdag 4 november 2005 @ 15:38:11 #131
3142 m@x
pi_31962467
Bedankt voor de link Poemojn. Ik herken wel heel veel in dit artikel. De oefeningen die erbij staan ga ik zeker met hem doen
pi_31962882
Dat is precies het kopietje dat ik van ons CB meekreeg!

toevoeging: idd toch vreemd dat ze iets dergelijks niet aan jou hebben meegegeven M@x.
  vrijdag 4 november 2005 @ 16:04:15 #133
3142 m@x
pi_31963232
Rollen doet Kai trouwens wel. Misschien moet Morris nog maar een keertje aan Kai uit komen leggen hoe het moet. Na het laatste bezoekje van Morris is Kai tenslotte ook begonnen met kontschuiven.
pi_31963445
Oooooh dat wil hij best doen hoor
Hij is inmiddels gevorderd tot staan en schuiven langs banken, tafels en wanden. Verder kan hij trapjes opklimmen. Dus je ziet: er is hoop
pi_31976503
Wat goed Morris!
  Jubileum moderator zaterdag 5 november 2005 @ 19:00:57 #136
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31998135
Snaptnix hoe is het nu met Kimberley?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 november 2005 @ 15:59:28 #137
116937 reni
pi_32090377
Fachelle heeft vandaag haar intake gesprek gehad op school
ze mag eind van de maand gaan oefenen ze is zo blij en trots
ik vind t iets minder nu gaat mn kleine meid al naar de kleuterschool dus zo klein is ze niet meer
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 10:14:23 #138
7074 moussy
kuttekop
pi_32110076
Ěk moet er evena an wennen dat Cas (ook) bijdehand aan het worden is. Hij wil al de hele ochtend op schoot, maar ik wilde even roken. Komt hij achter me aan gekeuteld, hij kon niet op schoot. Ik zei dat ie maar even tv moest gaan kijken, het zandkasteel was er op. Hij keutelt naar de tv, zet hem uit... OP!!!

Cas heeft sinds kort het tv-kijken ontdekt, maar het kan hem nog niet helemaal boeien
pi_32119113
Zo hier ook even een update over Duncan. Die is inmiddels 2 en half en kletst de oren van mijn hoofd. Sinds hij op het KDV zit is zijn ontwikkeling met sprongen vooruit gegaan. Ik sta soms versteld van wat hij allemaal kan.
Hij is wel het "lievelingetje" van de groep. Zowel onder de leidsters als bij de kinders. Vooral bij de meiden issie popi-jopie want die lopen de hele dag met hem te slepen en hij vind alles best.
Alles is gewoon goed met Duncan en echt veel meer nieuw valt er niet over te vertellen.
Ik zal ff gaan verhuizen naar het speeltuinbankje om te vertellen hoe het nou met mij gaat.
pi_32127411
Hier heeft Thijs beetje "last"van tandjes door de lip vallen, het is nu al de 3de keer van de week dat het gebeurde...

Hij was maandag en gister wat rustiger en grieperig denk ivm met de prikjes vorige week woensdag maar nu gaat het weer prima.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32127581
Morris is ook al een paar keer een tand door de lip gevallen Gelukkig niet al te erg maar wel een beetje bloed erbij. Hij staat nu en schuifelt langs allerlei objecten en soms gaat dat niet helemaal goed

Verder is hij hoesterig en heeft daardoor een heze stem. Wel sexy
Of dat ook door de prik van vorige week komt weet ik niet maar gelukkig heeft hij geen koorts.
  woensdag 9 november 2005 @ 20:42:48 #142
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32127815
Tanden door de lip is inderdaad niet leuk. Hier gebeurt het ook nog wel eens en ik raak altijd half in paniek vanwege het bloed.

Lekker dat alles goed gaat met Duncan en grappig dat Cas zo bijdehand wordt. Het trucje van de tv uitzetten heeft Job ook goed in de gaten, alleen doet hij het om Katja op stang te jagen. En dat lukt hem dan ook zeer goed.

Ik ga morgenochtend met Job naar het cb, voor zijn 2-jarige check-up. Ik heb er wel zin in, ik ben erg benieuwd hoe het met zijn groei staat en wat ze van zijn gebrek aan tandjes zullen zeggen. En verder hoop ik natuurlijk te horen dat het een heerlijk joch is die zich hardstikke goed ontwikkelt. Met minder neem ik geen genoegen
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 20:47:15 #143
81992 Githa
pi_32127952
Goed zo Fachelle Bijna naar school meid

Morris beterschap enne geen tanden door je lip meer vallen hoor
Thijs ook beterschap

Enen Job die tanden komen echt wel hoor .... dat gaat gewoon een super sterk gebit worden en dat duurt ff voor dat klaar is
  woensdag 9 november 2005 @ 20:54:53 #144
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32128176
Nou had ik het berichtje van Fachelle toch over het hoofd gezien. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat straks op school.
Ik sprak maandag met iemand wiens zoontje sinds oktober naar school gaat en dat gaat niet zo lekker. Hij wilde die maandag dan ook niet naar binnen en begon te huilen. Toen zei de juf dat zij geen huilende kinderen in de klas wilde hebben. Daar kon ze niet aan beginnen. De moeder mocht het kind niet huilend achterlaten. Ik was zo verbaasd, ik had daar nog nooit van gehoord. En ik begrijp het ook niet. Is het dan zo'n moeite om zo'n kind even wat extra aandacht te geven en te troosten?
De ervaring leert toch dat het huilen meestal heel snel stopt. Ik hoop niet dat dit een algemene regel op de scholen is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 9 november 2005 @ 21:17:51 #145
116937 reni
pi_32128905
bij serissa zat vorig jaar n kindje dat erg huilde als mama weg ging.
Dan mocht hij lekker op schoot bij de juf en n boekje lezen ofzo.

Bij Fachelle ben ik helemaal niet bang dat ze gaat huilen,die kijkt me weg denk ik.
Als we nu Serissa naar school brengen probeert ze uit alle macht om de kleuterklas binnen te sluipen,in de hoop dat ik dat dan niet door heb en gewoon naar huis ga.
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2005 @ 21:18:58 #146
81992 Githa
pi_32128939
en dat lukt nou nooit ........ zo gek
Ze valt toch niet echt op in een volle klas kinderen maaruh jah dat mama met kind komt en zonder gaat daar is niet aangedacht
  woensdag 9 november 2005 @ 21:24:01 #147
116937 reni
pi_32129072
ach ik ben blij dat ze zo graag wil als je ze huilend achter moet laten is t ook niks.
al zou ik t soms stiekum ook wel fijn vinden hoor als ze mama n beetje missen
pi_32140385
Als je vind dat je haar te lang is voor je ogen dan knip je het zelf, toch.........
Ik ging Bo dr haar net borstelen en dacht, huh ze ahd toch geen pony?
Nu wel dus. Ze viond het gisteren voor dr ogen zitten. Toen vroeg ze dus aan Geer mag ik pony knippen, die zei Nee. Maar ze heeft het toch gedaan
En aangezien ik gisteren uitgeslapen heb en dr haar niet gedaan had kom ik er nu pas achter. Ze had 1 hele korte pluk. Nu heb ik het maar bijgeknipt. Ze heeft nu pony met 1 iets kortere pluk Maar dat valt haast niet op
Het voelt heerlijk!!!!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:02:57 #149
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32140734
Hoe gaan jullie er mee om als andere mensen schreeuwen tegen je kind?

Wij waren even op een verjaardag en Jolie zat daar een boekje te lezen, een ander kindje pakte het af. Jolie pakte iets anders en ook dat werd afgepakt. Jolie vond het niet leuk, ze trok het terug. Moeder van het andere kindje schreeuwde (ze vond het zelf een stemverheffing) Jolie hou daar mee op, gvd, het is nu genoeg geweest! Jolie sloeg d'r handen voor d'r gezicht en begon uiteraard te huilen.

Ik heb gezegd dat ik het niet leuk vond dat ze zo deed tegen Jolie, ze kan er ook helemaal niet tegen zulk geschreeuw. De moeder van het andere kindje vond dat ik eerder had moeten ingrijpen, namelijk toen haar kind voor het eerst iets van Jolie afpakte en niet achteraf wat moet zeggen. Zij greep maar in toen de situatie escaleerde. Ik vond dat situatie pas escaleerde toen er geschreeuwd werd Steeds speelgoed afpakken tja, zo dramatisch is het niet. Ze kan het terugpakken als ze dat wil, of iets anders, of even bij ons komen zitten. Als ze zelf iets afpakt moet ze het wel teruggeven maar als iemand iets van haar afpakt weet niet moet ze toch ook zelf leren? Of zijn ze nog te klein daarvoor? Als ze bij de oppas is gebeuren zulke dingen denk ik ook regelmatig en dan ben ik er ook niet bij. Ik heb maar kort wat er van gezegd maar er zijn maar een paar dingen waar ik echt op afknap bij mensen zodat ik ze echt niet meer hoef te zien. Ik denk dat ik er gister achtergekomen ben dat schreeuwen tegen mijn kind zoiets is overdreven of niet?
  donderdag 10 november 2005 @ 10:03:52 #150
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32140754
Oh Jessie wat een beesten zijn het ook soms in plaats van dat ze dan ff een haarband in doet ofzo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')