abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31875498
Rotdogg wat grappig !!!!

Snoopy zielig he die inentingen. bo moet donderdag. Gelukkig gaat Geer mee. Nu ze wat ouder is kan ze me nog bozer aan gaan kijken

Sugar zo leuk he dat ze zo klein ze nog zijn al van die rollenspelletjes spelen

En Liam met zijn uh uh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31876048
Jessie, ik ben reuzeblij dat we voorlopig van de prikken af zijn. Ik krijg steeds weer tranen in mijn ogen als ik die naald dat dikke armpje in zie gaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:29:20 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31876870
Jolie kan rechte stukken goed lopen zelf zolang ze maar wel iets kan vasthouden. Ze houdt d'r hand er dan boven voor het geval dat Vanavond hebben we met m'n zus geoefend met omdraaien. Helaas weinig licht maar ik ben echt supertrots!
http://media.putfile.com/bochtjesmaken
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:38:08 #54
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31877209
en met recht trots wat goed van jolie
was inderdaad een beetje donker
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:44:49 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_31877440
Jolie wat knap!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:51:12 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31877666
Ik ben echt super trots op d'r. We oefenen dat draaien omdat ze het moeilijk vindt om dan d'r evenwicht te vinden. Ik gaf steeds een handje aan maar op het laatst ging ze zelf.

Ze is trouwens helemaal gek op mijn zus en gaat dan altijd van die gekke stoere dingen doen. Grote bal op neus doen als een zeehondje (wel met hand natuurlijk) en dan een rondje draaien en wachten op applaus soms zijn ze gek
  Jubileum moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:05:35 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31878185
Echt heel leuk om te zien Luchtbel en dat zijn van die dingen die je zo snel weer vergeet als je kindje groter wordt. Dan doen ze het zo gemakkelijk dat het lijkt alsof ze dat altijd al hebben gedaan. Net als dat lopen wat Dutch al beschreef als ze moe zijn, dat stap-stap-boem, dat zijn echt dingen die je vergeet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31881387
echt te donker voor mij LB maar ook ongezien vind ik 't superstoer van jolie! en die zeehondentruc, wow!

snoopy gelukkig weer achter de rug die prikken. hopelijk krijgt hij er geen last van. (bij piet kon ik er ook niks van merken).

ben vandaag voor 't eerst met de 2 kinderen gaan fietsen, superleuk! en we hebben zelfs boodschappen gedaan. anna voorin in 't winkelwagentje. piet wilde er toen natuurlijk ook in, dus die heb ik maar in 't grote deel gezet. vond ie schitterend. (terwijl hij altijd dolgraag zelf wil lopen in de winkel, maar nu hij 't mocht wilde hij per se in de winkelwagen!).

piet is over 't algemeen heel lief voor anna maar hij pakt nu wel erg vaak de dingetjes af waar zij mee aan 't spelen is. toevallig is dat dan steeds net iets waar hij ook dríngend even mee wilde spelen. wel heel leuk is hoe hij met haar probeert te praten. hij gaat dan helemaal in de 'anna-modus', maakt precies geluidjes zoals zij ze maakt en anna praat en lacht meteen volop terug. ook andersom probeert anna hem vaak aan 't lachen te maken. als ze iets geks doet kijkt ze meestal meteen even of piet wel kijkt en dan hebben ze echt zo'n grappig onderons-lachje.
pi_31882754
leuk filmpje van Jolie en wat goed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:19:00 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31883239
Jolie meid goed zo

Op het afpakken na dan klinkt het erg gezellig met die twee Bix
  woensdag 2 november 2005 @ 08:13:37 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31888107
Maria krijgt zo haar prikken ook. Ik vind het echt eng ineens.
Ben wel heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe groot ze is en hoe zwaar. Dat vind ik er wel leuk aan. Maar na Snoops post over dikke naalden in armpjes...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:18:12 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31888839
Ik vond de BMR echt niet leuk
ze zijn op die leeftijd oud genoeg om te snappen dat 't pijn doet, maar te jong om het ze uit te kunnen leggen. De Men-C deed zeerder trouwens volgens mij (of toen wilde ze al helemaal niet meer nadat ze de BMR had gehad).
Sterkte dames! (hier wel trouwens een paar dagen later een beetje hangerig kind gehad, niet ernstig maar zat gewoon niet lekker in d'r velletje).

Jolie, goed zo!

Piet, mag Anna niet met jouw speelgoed spelen? (ik zie hier trouwens precies hetzelfde als ik mt Saskia bij Opa en Oma ben en nichtje van 3,5 is er ook). Verder klinkt het wel erg lief allemaal bix!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31888938
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:13 schreef Sugar het volgende:
Maria krijgt zo haar prikken ook. Ik vind het echt eng ineens.
Ben wel heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe groot ze is en hoe zwaar. Dat vind ik er wel leuk aan. Maar na Snoops post over dikke naalden in armpjes...
nee joh, ik zei: naalden in dikke armpjes!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:30:32 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_31889057
Nee Snoopy, je kan het niet meer goed maken .Het kwaad is al geschied.

Sterkte met de prikjes, Sugar. Volgens mij heeft Job er weinig last van gehad. Katja heeft van geen van haar prikjes last gehad en Job had van de meeste wel heel veel last, maar van deze juist niet.

Katja en Job beginnen nu meer samen te spelen. Ik moet er wel echt bij gaan zitten, maar dan is het ook wel erg gezellig. Alles wat Katja doet gaat Job nadoen en Katja begint een beetje door te krijgen dat het ook wel leuk is om een klein broertje te hebben die vol verering naar haar kijkt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:36:56 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31890436
Nou, Maria was woedend dat er geprikt werd, maar lachte echt alweer snel. Dapper vind ik!
Ze is gemiddeld van lengte (77.5 cm, klein nog) en licht qua gewicht (9.3 kilo bijna). Dat dachten we al!
Hoeveel weegt Thijs nu, bar? Of Jayden van Knor? Of Kian en Djulian? Lucas van Piggie? Hoe gaat het trouwens uberhaupt met jullie allemaal? Want die Morris en Jolie zijn veuls te dik om mee te vergelijken.

Verder wil ik zo graag Maria leren uit een gewone (open) beker te drinken. Haar melk krijgt ze steeds nog in de fles. Uit een antilek- of tuitbeker kan ze prima drinken, maar een open beker slaat ze weg of wil ze helemaal zelf doen. Dat mislukt dan weer en dan heeft ze er snel genoeg van. Hoe doen jullie dat in godsnaam? Ik probeer het dagelijks, maar weinig resultaat.

En dat laten eten van lepel of vork? Ook zoiets waar ik ineens stress van krijg. Dat moet ze leren! Maar hoe? Laten proberen waarschijnlijk gewoon. Maar tot nog toe doet ze er nog niet zoveel mee. Ja, lege lepel in mond, maar opscheppen of volle lepel naar mond, dat is nog moeilijk, hoor!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31890605
Je hebt oefenbekers van Difrax. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien is het handig?
En beginnen met het drinken van yoghurt uit een beker las ik hier laatst als tip dacht ik. Dan ligt de inhoud niet zo snel op de grond als gewone vloeistof.

En met eten houdt ik samen met Morris zijn vorkje vast, schep er iets op en breng zijn hand naar zijn mond. Hij vond het prachtig en probeert het nu zelf te doen.

Maria, bikkel

Morris is niet dik, hij heeft zware botten
  woensdag 2 november 2005 @ 10:47:36 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31890700
Oh ja, yoghurt! Dat zei zij ook, ja. Die beker is misschien ook wel 'n goeie. Dank.

En idd, ik had het bijvoeglijk naamwoord bij het verkeerde zelfstandig naamwoord gelezen! Godzijdank...
  woensdag 2 november 2005 @ 11:51:04 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31892360
Op de Men.Kokken-prik mag je volgens mij ook niets smeren toch of was het nou de BMR? Léon heeft die 2 nl. de laatste keer allebei gehad en ik weet nog dat de cb-arts zei dat je op 1 van de 2 niet moest gaan wrijven. Werd het alleen maar erger van. Wel even goed om rekening mee te houden met die zware botten-kindjes.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:51:30 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31892373
Wow Snoopy, Jolie zou dat echt niet goed vinden, samen doen. Dan wordt ze helemaal hysterisch, als ik iets vast heb wat zij wil hebben

Met een beker helpen mocht ik dus ook niet. Ik heb d'r gewoon laten aanklooien en op een gegeven moment lukte het. Heb ook veel in bad geoefend. Water uit de kraan er in en laten opdrinken, valt het zit er niks meer in je beker, jammer maar geen natte kleren enzo. Jolie kon eerst ook geen beker met een oor eraan, dan wilde ze daaraan vasthouden. Dat ging niet goed.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:56:01 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31892493
Hihi, een beker zonder oor heb ik nog helemaal niet geprobeerd. Suf. dat dus ook eens testen!

De arts zei vandaag dat we de prik in haar armpje niet mochten masseren en die in haar beentje wel. Maar welke nu welke is?

Hee dutsj, hoe is het met Léon en de douche-angst? Maria vindt het ook heel eng en gaat dus echt alleen maar in bad eigenlijk.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:58:27 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31892566
Jolie heeft volgens mij nog nooit een prik in d'r arm gehad. Is dat niet overal hetzelfde? Kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben
pi_31892948
volgens mij kreeg piet ze allebei in z'n benen.
pi_31893160
Ik heb z'n armpjes niet gemasseerd omdat ik vroeg naar de bijwerkingen qua harde/pijnlijke plekken en zij zei dat die er eigenlijk niet waren. Het zou misschien alleen een beetje vlekkerig kunnen worden. Maar ik heb er niks aan gezien.

LB, Morris wil ook altijd alles zelf doen maar nu hij begreep hoe het werkte vond hij het toch wel leuk en keek erg trots
  woensdag 2 november 2005 @ 13:30:41 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31894771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, een beker zonder oor heb ik nog helemaal niet geprobeerd. Suf. dat dus ook eens testen!

De arts zei vandaag dat we de prik in haar armpje niet mochten masseren en die in haar beentje wel. Maar welke nu welke is?

Hee dutsj, hoe is het met Léon en de douche-angst? Maria vindt het ook heel eng en gaat dus echt alleen maar in bad eigenlijk.
Pfff, dat je dat nog weet zeg!
Hij is er nog steeds geen fan van, maar hij moet wel. Na het zwemmen bijv. gaan we altijd onder de douche. De ene keer is het krijsen en de andere keer vindt ie het prima. Bij hem werkt het wel goed als je speelt met de stralen. Wegslaan of pakken, als het maar een spelletje is. Hij wordt er wel makkelijker in, maar hij gaat 10x liever in bad. Roept nu al voordat hij 's avonds uitgegeten is: "Bad? Bad?"
Wat ik wel merk is dat hij het vooral onprettig vindt als hij de straal over zijn hoofd krijgt, dus dat doen we maar heel even om te spoelen. Het hoeft geen trauma te worden natuurlijk.
pi_31895176
Beentje wrijven zou ik ook niet doen, volgens een onderzoek dat iemand lang geleden op het OOL-forum aanhaalde veroorzaakt dat bij de nieuwe prik juist meer bijwerkingen. Bij de oude dktp-prik hielp het wel om bijwerkingen te voorkomen, maar nu kun je het beter niet meer doen dus.

Myrthe heeft ook een hekel aan haren uitspoelen, maar verder vindt ze de douchekop wel prima.

Met een gewone beker oefenen heb ik al een tijdje niet meer geprobeerd. Moet nu op zich wel kunnen, ze snapt het kantelprincipe van de antilekbeker nu ook. Meestal drinkt ze gewoon uit haar rietjesbeker, gaat ook goed.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:02:14 #76
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31895603
Nouuuuu, Léon uit een gewone beker laten drinken bleek vanmorgen nog geen succes. Hij was vanmorgen bij zijn oma waar ook 2 neefjes waren. Hij zag de beker van 1 van de neefjes staan en pakte hem direct op. Hij kieperde het achterover en toen was ik blij dat ik nog een shirtje in zijn tas had gedaan.
pi_31895988
Haha, dat is dus exact wat Myrthe ook doet (deed). Nu durft ze niet meer dus ik kan nu gewoon een glas wijn op tafel zetten zonder dat ze het probeert op te drinken gelukkig.

Zijn jullie ook zo blij met de wintertijd? Myrthe gaat nu een uur eerder naar bed 's avonds (20.30u ipv 21.30u), heeft toch ook wel voordelen.
pi_31896149
Ik ben minder blij met de wintertijd hoor, Morgaine is nu al dagen lang om 05.00 uur wakker! En ook al leggen we haar later in bed het maakt geen verschil. Uislapen ho maar.

LB, Morgaine heeft alle prikken behalve de bmr en de Men. C. in haar benen gekregen, de laatste twee moesten in haar arm.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:20:49 #79
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31896152
Blij ik helemaal niet, ik ben zelf in de war
In het donker pas ophalen bij de oppas vind ik ook echt verschikkelijk. Dan is het net alsof de hele dag al voorbij is terwijl ik s avonds nog met d'r wil spelen. En al die mensen waar je dan langs fietst die aan het eten zijn enzo terwijl ik dat dan thuis weer niet wil doen want ik wil eerst met Jolie spelen en dan naar bed brengen maar ja ik heb wel honger. Ik haat dat echt enorm en moet er zelfs van huilen. Wat mij betreft is het snel weer zomer en gaat het kind gewoon weer laat naar bed.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:21:42 #80
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31896175
Dat lijkt me echt veel zieliger in een armpje prikken gelukkig maar dat ze dat niet heeft gehad.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:27:40 #81
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31896357
Pssst! Er staan weer foto's van Léon op de site. Voor de liefhebbers even een mailtje sturen als je je nog niet aangemeld hebt.
  woensdag 2 november 2005 @ 14:54:51 #82
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31897268
Zo is uit een beker drinken ook geen succes hier, Zoë stopt namelijk de hele mond in de beker ze snapt nog niet dat ze om de rand moet happen zeg maar . Hier drinkt ze sinds kort eindelijk uit de avent-beker maar het liefst toch een gewoon flesje.

Zelf eten gaat hier ook steeds beter, Sugg ik geef haar gewoon de lepel en leg er gewoon steeds wat op en dan brengt ze het zelf wel naar de mond. Ze begint nu ook een beetje te scheppen maar dat wil wel eens op de grond vliegen. Met de lepel eet ze soms met twee handen 1 om de lepel richting mond te krijgen en de tweede om de lepel aan te drukken. Het wordt wel een heerlijk smeerboel en vorkje prikken is gewoon eerst samen geoefend en nu kan ze dat wel zelf.

We gebruiken wel de beker in bad en dan steeds kleine beetjes erin met de yoghurt zijn we gestopt aangezien Zoë het dan iets vindt om uitgebreid in te gaan roeren met de hand.

Douchen vinden we ook een crime, liever het bad. Haartjes wassen staat gelijk aan een potje krijsen hier. Zet wel de douche aan maar net dat ze dan de spetters over haar rug kriigt dan blijft ze wel zitten en zo probeer ik dat dus geleidelijk op te voeren naar er helemaal onder.

dutch ik ga je zeker weten meelen, ben wel benieuwd naar je lekkertje
  woensdag 2 november 2005 @ 15:56:58 #83
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_31899332
Wintertijd

Ook Glenn is helemaal van slag. Om 6.00 uur al helemaal verongelijkt gillen waarom wij hem niet komen halen.

Ik heb vanmorgen weer eens uitgebreid de tijd genomen om lekker met mijn manneke te badderen en te tutten, en Glenn heeft het gewoon allemaal laten gebeuren
Eerst lekker helemaal ingezeept, daarna lekker spatteren in bad. Toen de haartjes gedaan moesten worden ginge de oogjes heerlijk dicht en na het afdrogen vond hij de bodylotion, de talkpoeder en de haarlotion ook niet verkeerd. De afgelopen paar weken was er alleen maar sprake van een snelle douche en af en toe haartjes wassen, dus meneer was er gewoon ff aan toe!

Glenn geeft ook al sinds een paar weken aan wanneer hij aan het poepen is. Nu dacht ik dat dat dan een mooie tijd is om met het potje te beginnen. Hij kijkt mij met zijn grote bruine ogen aan als ik vertel dat hij daar zijn kaka op moet doen. Vervolgens pakt hij het potje en zet het op zijn hoofd... ehm...toch ietsje te enthousiast van mij om nu al met het potje te beginnen??
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
  woensdag 2 november 2005 @ 16:29:21 #84
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31900377
Hé EW, fijn om weer iets van je te lezen. Het zal voor Glenn ook een hele vreemde situatie zijn geweest en nog steeds. Zo'n mannetje verdient dat getut dan ook lekker.
Hoe is het verder met je? (is wel niet helemaal het juiste topic, maar soi!)
  woensdag 2 november 2005 @ 16:33:48 #85
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_31900524
zo daar ben ik ook weer eens
wij hebben hier met fachelle ook weer genoeg gehad .
Fachelle heeft eerst bijna 3 weken gelopen met krentenbaard was zo zielig.
Dat heerste op school fijn he
nu heeft ze weer de griep wel lief zo hoor ligt ze zo lekker met dr duimpje in dr mond op de bank te slapen
nu zal t wachten zijn op de oudste want die zal t ook wel krijgen natuurlijk
pi_31908549
Blegh krentenbaard, dat lijkt me zo ontzettend vervelend! Alleen die naam al
Beterschap voor Fachelle!

We kregen gisteravond een belletje van de psz. Pascalle kan al terecht en dat terwijl ik haar een paar weken geleden pas had ingeschreven Maar we zijn er erg blij mee, ze is er echt aan toe en was vandaag weer niet weg te slaan bij de glijbaan en de noppenpuzzels. Ze gaat 11 november voor het eerst en dat is heel toevallig ook de dag dat Jillian afscheid neemt van de psz. Ze zitten dus in dezelfde groep Het is dan maar voor één dag, maar ik vind het zo leuk! Het gaat nu wel erg hard allemaal. Ik zie er ook ergens best wel tegen op, zo kan ik me de tijd niet heugen dat ik thuis geen kinderen om me heen had Mss toch maar eens dat Tartt boek uit de kast halen nu ik er tijd voor heb

[ Bericht 1% gewijzigd door Meaghan op 02-11-2005 22:23:08 ]
  woensdag 2 november 2005 @ 23:40:10 #87
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31915269
ik heb je ook gemeel dutch ben heel benieuwt naar die grote vent van je

vind het ook zo rot naam krentebaard

ik heb kyllian gisteren een puzzel van dora cadeau gedaan
48 stukjes had hem uit elkaar gehaald en voor zijn neus gezet 7 minuten later
kijk eens mama goed he
ja heel erg knap jongen vind het gewoon zonde van mijn geld eigenlijk
maar ach hij heeft hem al heel vaak gemaakt nu dus toch gelukkig nog waar voor mijn geld

voor de rest gaat het heel goed met hem hij heeft gelukkig geen last van de wintertijd
heerlijk hoor
en Zoe kyllian heeft chatman nu ontdenkt
we stonden in de keuken en ineens begon hij te zingen ik ben chatman super snel met msn
kwam niet meer bij
hij praat de oren van je hoofd vertelt hele verhalen
belt heel vaak naar zijn oma en zegt dan OMA wij komen vandaag niet !
en dan zeg ik je hoeft niet zo te snauwen hoor en dan moet hij lachen
dus ook zo vandaag een gesprek met oma
hoi oma wij komen vandaag
heb je geluk he ?!
nou je kon me opdweilen hoor
hij heeft ontzettend veel fantasie en dat is geweldig om te horen
zingt alle liedjes van kus mee
ook zo het liedje het topje van mijn zus
en jawel toen kwam de grote vraag mag ik ook een zus
en ik voreg waarom dan en hij zei om mee te spelen
dat vond ik zo mooi he
dus ik zei wie weet ooit
computeren is zijn fova bezigheid maar ik laat hem maar een uur per dag hij moet ook normaal kunnen spelen vind ik ..
al met al ben ik zo trots op mijn grote kerel en met recht grote vent van 108 cm en 20 kilo

met die prikken heeft kyllian ook niet echt last gehad en hij heeft ze tot nu toe ook alleen maar ik zijn beentjes gekregen en bij de laatste had hij een harde schijf in zijn been die heb ik toen moeten koelen want die gloeide helemaal
pi_31916515
quote:
Op woensdag 2 november 2005 10:36 schreef Sugar het volgende:
Nou, Maria was woedend dat er geprikt werd, maar lachte echt alweer snel. Dapper vind ik!
Ze is gemiddeld van lengte (77.5 cm, klein nog) en licht qua gewicht (9.3 kilo bijna). Dat dachten we al!
Hoeveel weegt Thijs nu, bar? Of Jayden van Knor? Of Kian en Djulian? Lucas van Piggie? Hoe gaat het trouwens uberhaupt met jullie allemaal? Want die Morris en Jolie zijn veuls te dik om mee te vergelijken.
Don't worry. Er zijn er bij die ook erg ieniemienie zijn hoor. En zelfs nog ouder ook (21-4-2004). slechts 78 cm en ook maar net 9,7 kilo.

O hallo trouwens allemaal Mag ik zo af en toe ook gezellig meeposten?
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
  donderdag 3 november 2005 @ 00:23:28 #89
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31916628
tuurlijk welkom Snaptnix
vertel eens wat meer
pi_31916810
quote:
Op donderdag 3 november 2005 00:23 schreef babyfeet het volgende:
tuurlijk welkom Snaptnix
vertel eens wat meer
Oef.. vertel eens wat meer.... OK Waar beginnen we?

m'n kleine meissie Kimberley is dus van 21 april 04, alweer de 18 maanden gepasseerd dus inmiddels (wat is dat voorbijgevlogen). Een kleine opdonder eerste klas. En een behoorlijk bijdehandte tante.
Mond staat geen seconde stil vanaf dat ze werkelijk kan praten. Praat dan ook een aardig stukkie weg. Consternatie bureau wilde me eesrt niet eens geloven, omdat ze zo verlegen was en dsu weigerde een woord te zeggen tegen de 'vriendelijke' mevrouw. Tot ze daar loskwam, omdat ze een nijntje boekje in het oog kreeg.
Danst en zingt hele dagen door. KLimt, klautert, rent en springt. Vermoeiend typetje dus afentoe. Eigenlijk gewoon simpelweg een heel makkelijk en vrolijk kind, meestal (durf gewoon niet aan 2e te beginnen, zo ideaal is zij nu over het algemeen. Straks hebben ze alle moeilijke eigenschappen voor een 2e bewaard ). Maar owee als ze boos is, dan is het een grote driftkop.
Ze isbehoorlijk ondernemend, dat is wel eens wat minder. Loopt overal heen(lees: loopt weg) en gaat met iedereen mee (zolang ze tenminste denkt dat ze in een auto mag, of naar de speeltuin kan).
Buiten wat "ziekenhuis ongemakken" toen ze een maand of 3 was, kan ik dus eigenlijk niets anders ervan maken dan dat we redelijk geluk hebben met ons meissie.

Zelf ben ik vanaf haar geboorte heerlijk fulltime mama. Nou ja, mannetje heeft eigen zaak en daar spring ikwel regelmatig bij en is eigenlijk best een ideale situatie. Had ik vantevoren nooit gedacht, dat ik ertegen zou kunnen om hele dagen thuis te zijn

Ze is (en ik dus ook... grrrmbl) net herstellende van een week behoorlijk ziek te zijn geweest. Koorts aantal dagen rond de 40,2 geschommeld, nu eindelijk werkt de AB goed en is ze weer koortsvrij .

[ Bericht 7% gewijzigd door Snaptnix op 03-11-2005 01:09:18 ]
  donderdag 3 november 2005 @ 01:48:28 #91
24188 Belana
kloon van belana
pi_31917878
Dat klinkt allemaal goed snaptnix
Liam is ietsje ouder, van januari 2004, maar het gedrag komt wel overeen
stormy waters...
sailin'
  donderdag 3 november 2005 @ 11:27:58 #92
116937 reni
pi_31922899
hallo snaptnix

t is niet alleen n rotnaam hoor krentenbaard.
Als ze t hebben zie er dan maar is vanaf te komen ,Fachelle heeft 3 weken met n gezichtje vol pleisters gelopen.
Was de enige manier dat ze niet ging krabben en t verder ging verspreiden over dr hele lijfje.
Ben zo blij dat ik nu dr hele gezichtje weer kan zien in plaats van pleisters.
pi_31923142
met een antibiotica zalfje was 't hier zo weg toen piet het een keer had.
  donderdag 3 november 2005 @ 11:42:16 #94
116937 reni
pi_31923227
nee hier niet eerst had ze dus idd de zalf ,maar dat werkte helemaal niet.
Daarna heeft ze n pittige ab kuur gehad en die hielp gelukkig.maar ja eer dat alles weg was
pi_31927887
Krentebaard schijnt ook behoorlijk pijnlijk te zijn Bram heeft het ook eens gehad maar dat was gelukkig met een zalfje snel over. Fijn dat het bij Fachelle ook weg is.

Ze hebben nu hoofdluis op het kdv Ook zo fijn Gelukkig bij hem nog niets ontdekt. Ik doe heel veel gel in zijn haar en was het maar heel zelden want owee als we dat krijgen. Kan trouwens niet ophouden met krabben als ik het hierover heb.

Bram is al een paar dagen een beetje ziekjes en ik was het binnenzitten echt goed zat dus wij lekker boodschappen doen. Aangezien hij als een dood vogeltje in de kinderwagen zat met zijn schapie en speen dacht ik wel even langs de speelgoedwinkel te kunnen zonder dat het een drama ging worden. In de grote speelgoedwinkel hier in het dorp hebben ze een hoekje met tractors waar je zo lekker op kunt zitten maar dan is het dus altijd drama om hem weer mee te krijgen. Ik wou even gaan kijken wat de Sint hem dit jaar zou kunnen geven. Kan het dan helaas niet meenemen (dat ging vorig jaar nog wel) want hij heeft het dan helemaal door maargoed alvast even kijken is wel leuk. Ik loop naar binnen en opeens hoor ik uit de kinderwagen "TOOOOEEETTAAAAAA" (= graafmachine, volgens mij heb ik wel eens verteld van zijn obsessie voor die dingen). Hij spurt die kinderwagen uit en richting de graafmachine die ergens bovenop staat. Erg leuk ding! Dus ik even een verkoopster vragen of ze hem ook nog ergens had staan met de doos erbij, wat kan dat ding allemaal voor die 50 euro? Ze heeft hem naar beneden gepakt om te laten zien en ondertussen zat Bram er natuurlijk al op.

Helemaal geweldig natuurlijk. Moeten batterijen in en dan zitten er hendeltjes op om dat ding te bewegen. Snel even foto gemaakt voor papa want die mag natuurlijk meebeslissen over het kadootje. Was eigenlijk van plan het een beetje klein te houden dit jaar, wat puzzeltjes en boekjes en kleivormpjes ofzo. Maar ik kom er echt niet meer onderuit om dit te kopen geloof ik. Heb wel 100000 x uitgelegd dat hij het aan de Sint moet vragen, want als die jarig is gaat hij kadootjes uitdelen aan alle kinderen. Na 10 minuten lullen als brugman heb ik hem de winkel uit weten te krijgen met de belofte de echte graafmachine te gaan bekijken. Ze zijn hier in het dorp namelijk al een paar weken bezig met opknappen van van alles en daar moeten we elke dag wel een half uur kijken.

Daarna kon ik hem met veel omkopen mee krijgen om toch nog boodschappen te doen. In de supermarkt nog een lekker krijsend kind in het gangpad gehad. Erg leuk dat de opmerkingen tegenwoordig zijn "dan moet je erbij gaan liggen, net als in die reclame"

Dat ik uiteindelijk thuis kwam en de kinderwagen stond uit te laden vroeg hij om de graafmachine "nee jongen die hebben we niet meegenomen he? Die gaan we aan Sinterklaas vragen" Nou janken joh Dat heb ik dus nog nooit meegemaakt dat hij er thuis om begint te janken. "Toeta hebben, toeta meenemen" Nou drama van de bovenste plank.
Mocht ik nog twijfels hebben of hij hem echt graag wilt hebben is dat hierbij wel opgelost.
  donderdag 3 november 2005 @ 14:42:56 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31928600
Oeh Karin, ik vind die onderste foto héél ontroerend.
Die handjes die dat hek omklemmen...

Ik stel me helemaal voor hoe daar elke dag dat jongetje staat en hoe de mannen die er werken dat zien... Zo aandoenlijk lijkt me.
pi_31930412
Karin ik kan me denk ik wel een beetje voorstellen hoe je je voelde hoor.

Morgaine is helemaal verslaafd aan de Teletubby's en dan met name Lalaa. Die gele dus. Ik heb 3 dvd's thuis waarvan er 1 iedere werkdag mee gaat naar de oppas omdat ze ook daar hun hoofd gek zeurt om Lalaa. Zodra 's morgens die oogjes open gaan (helaas al dagen om 05.00 uur )is het eerste wat er uit komt na een huilbui (waarom huilen kinderen toch als ze wakker worden???) het woordje Lalaa. We hebben een tv in de slaapkamer bij ons met dvd speler en je raad al wat er ook hier in zit. Juist, dus ongeacht het tijdstip, zodra we haar bij ons in bed nemen worden we in ons gezicht gemept of gezoend al roepend met de naam van deze gele Tubby. Ze wil dan tv kijken. Zodra we zijn opgestaan rent ze naar de woonkamer, gaat op knopjes van de dvdspeler drukken, rent om de tafel heen (stel je ouders worden boos omdat je aan de dvd speler zit), klimt op de bank en gilt (je leest het goed, ze GILT) heel hard Lalaa. Dus kom nou niet als ouder zijnde zeggen dat je haar niet gehoord of begrepen hebt. Wij worden er knettergek van. Ze heeft sinds een paar weken ook een gele tubby knuffel voor in bed en daar vrijt ze wat mee af hoor. Toen we de laatste keer naar het CB moesten voor de prik en weer bij de lift stonden om naar beneden te gaan zag ze bij de peuterspeelzaal (zit naast het CB) een rugzak met alle 4 de tubby's er op, kind rende de lift uit en stond bij de deur te wijzen naar deze tas. Sint heeft dus ook zo een tas gekocht voor haar (de oppas speelt ook voor sinterklaas, zeg maar dat kinderen niet verwent worden hoor). Inmiddels heb ik een tegenactie ondernomen, ik heb gisteren 2 dvd's van het zandkasteel gekocht en 1 zat al in de tas naar de oppas vanmorgen en als ze thuis denkt Lalaa te kunnen kijken zit er een Zandkasteel in de speler.
  donderdag 3 november 2005 @ 16:17:24 #98
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31931466
Och shei uit over Lala. Ziet hij de tv: "Lala! Lala?"
Ziet hij de laptop: "Lala! Mama Lala!"
Ziet hij de pc: "Lala Po! Mama Lala!"
Hij heeft een hartstikke leuk stoeltje (was laatst bij de Prenatal in de aanbieding), maar die schuift hij opzij voor de mand die onder de kast staat of kiepert de duploton om. En dan gaat ie daar op zitten kijken. Of gewoon op de grond met zijn handjes in zijn schoot. Maar nooit in zijn mooie nieuwe stoel.
Nee, die is voor het klimmen en klauteren. Gister sloeg ie zelfs over de kop, maar geen kick gegeven. Moest nóg een keer!
pi_31931884
Lalaa! Het zou gewoon verboden moeten worden.
Hier is de ergste manie gelukkig inmiddels over. Na een paar dagen uit ellende maar met een zeurend en lastig kind te hebben gezeten, omdat ze gewoonweg niet mocht kijken van ons. Is het ergste ver over.
Komt nog steeds dagelijks met de dvd aanlopen," tubbies aan.. fisie kijken" Maar als ze nu nee hoort is het gelukkig ook vrij snel weer ok. Legt dan dvd weer weg en gaat vrolijk spelen. Of komt erachteraan proberen met andere dvd's "nijntje kijken, pieter post kijken" etc.
Ben ik ff blij. Nog even langer die manie en had zelf spontaan in een tubbie veranderd. Begon al spontaan om tubbietoetje te roepen

Op naar de volgende manie maar weer... deze keer BALONNEN! (en dan vooral het opblazen ervan)

[ Bericht 11% gewijzigd door Snaptnix op 03-11-2005 16:51:19 ]
  † In Memoriam † donderdag 3 november 2005 @ 17:22:34 #100
7074 moussy
kuttekop
pi_31933242
HIer zijn het godzijdank alleen maar auto's
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')