abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31875498
Rotdogg wat grappig !!!!

Snoopy zielig he die inentingen. bo moet donderdag. Gelukkig gaat Geer mee. Nu ze wat ouder is kan ze me nog bozer aan gaan kijken

Sugar zo leuk he dat ze zo klein ze nog zijn al van die rollenspelletjes spelen

En Liam met zijn uh uh
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_31876048
Jessie, ik ben reuzeblij dat we voorlopig van de prikken af zijn. Ik krijg steeds weer tranen in mijn ogen als ik die naald dat dikke armpje in zie gaan
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:29:20 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31876870
Jolie kan rechte stukken goed lopen zelf zolang ze maar wel iets kan vasthouden. Ze houdt d'r hand er dan boven voor het geval dat Vanavond hebben we met m'n zus geoefend met omdraaien. Helaas weinig licht maar ik ben echt supertrots!
http://media.putfile.com/bochtjesmaken
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:38:08 #54
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_31877209
en met recht trots wat goed van jolie
was inderdaad een beetje donker
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:44:49 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_31877440
Jolie wat knap!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 1 november 2005 @ 20:51:12 #56
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31877666
Ik ben echt super trots op d'r. We oefenen dat draaien omdat ze het moeilijk vindt om dan d'r evenwicht te vinden. Ik gaf steeds een handje aan maar op het laatst ging ze zelf.

Ze is trouwens helemaal gek op mijn zus en gaat dan altijd van die gekke stoere dingen doen. Grote bal op neus doen als een zeehondje (wel met hand natuurlijk) en dan een rondje draaien en wachten op applaus soms zijn ze gek
  Jubileum moderator dinsdag 1 november 2005 @ 21:05:35 #57
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_31878185
Echt heel leuk om te zien Luchtbel en dat zijn van die dingen die je zo snel weer vergeet als je kindje groter wordt. Dan doen ze het zo gemakkelijk dat het lijkt alsof ze dat altijd al hebben gedaan. Net als dat lopen wat Dutch al beschreef als ze moe zijn, dat stap-stap-boem, dat zijn echt dingen die je vergeet.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_31881387
echt te donker voor mij LB maar ook ongezien vind ik 't superstoer van jolie! en die zeehondentruc, wow!

snoopy gelukkig weer achter de rug die prikken. hopelijk krijgt hij er geen last van. (bij piet kon ik er ook niks van merken).

ben vandaag voor 't eerst met de 2 kinderen gaan fietsen, superleuk! en we hebben zelfs boodschappen gedaan. anna voorin in 't winkelwagentje. piet wilde er toen natuurlijk ook in, dus die heb ik maar in 't grote deel gezet. vond ie schitterend. (terwijl hij altijd dolgraag zelf wil lopen in de winkel, maar nu hij 't mocht wilde hij per se in de winkelwagen!).

piet is over 't algemeen heel lief voor anna maar hij pakt nu wel erg vaak de dingetjes af waar zij mee aan 't spelen is. toevallig is dat dan steeds net iets waar hij ook dríngend even mee wilde spelen. wel heel leuk is hoe hij met haar probeert te praten. hij gaat dan helemaal in de 'anna-modus', maakt precies geluidjes zoals zij ze maakt en anna praat en lacht meteen volop terug. ook andersom probeert anna hem vaak aan 't lachen te maken. als ze iets geks doet kijkt ze meestal meteen even of piet wel kijkt en dan hebben ze echt zo'n grappig onderons-lachje.
pi_31882754
leuk filmpje van Jolie en wat goed
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  dinsdag 1 november 2005 @ 23:19:00 #60
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_31883239
Jolie meid goed zo

Op het afpakken na dan klinkt het erg gezellig met die twee Bix
  woensdag 2 november 2005 @ 08:13:37 #61
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31888107
Maria krijgt zo haar prikken ook. Ik vind het echt eng ineens.
Ben wel heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe groot ze is en hoe zwaar. Dat vind ik er wel leuk aan. Maar na Snoops post over dikke naalden in armpjes...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:18:12 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_31888839
Ik vond de BMR echt niet leuk
ze zijn op die leeftijd oud genoeg om te snappen dat 't pijn doet, maar te jong om het ze uit te kunnen leggen. De Men-C deed zeerder trouwens volgens mij (of toen wilde ze al helemaal niet meer nadat ze de BMR had gehad).
Sterkte dames! (hier wel trouwens een paar dagen later een beetje hangerig kind gehad, niet ernstig maar zat gewoon niet lekker in d'r velletje).

Jolie, goed zo!

Piet, mag Anna niet met jouw speelgoed spelen? (ik zie hier trouwens precies hetzelfde als ik mt Saskia bij Opa en Oma ben en nichtje van 3,5 is er ook). Verder klinkt het wel erg lief allemaal bix!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_31888938
quote:
Op woensdag 2 november 2005 08:13 schreef Sugar het volgende:
Maria krijgt zo haar prikken ook. Ik vind het echt eng ineens.
Ben wel heeeeeeeeeeeeel erg benieuwd hoe groot ze is en hoe zwaar. Dat vind ik er wel leuk aan. Maar na Snoops post over dikke naalden in armpjes...
nee joh, ik zei: naalden in dikke armpjes!
  woensdag 2 november 2005 @ 09:30:32 #64
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_31889057
Nee Snoopy, je kan het niet meer goed maken .Het kwaad is al geschied.

Sterkte met de prikjes, Sugar. Volgens mij heeft Job er weinig last van gehad. Katja heeft van geen van haar prikjes last gehad en Job had van de meeste wel heel veel last, maar van deze juist niet.

Katja en Job beginnen nu meer samen te spelen. Ik moet er wel echt bij gaan zitten, maar dan is het ook wel erg gezellig. Alles wat Katja doet gaat Job nadoen en Katja begint een beetje door te krijgen dat het ook wel leuk is om een klein broertje te hebben die vol verering naar haar kijkt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 2 november 2005 @ 10:36:56 #65
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31890436
Nou, Maria was woedend dat er geprikt werd, maar lachte echt alweer snel. Dapper vind ik!
Ze is gemiddeld van lengte (77.5 cm, klein nog) en licht qua gewicht (9.3 kilo bijna). Dat dachten we al!
Hoeveel weegt Thijs nu, bar? Of Jayden van Knor? Of Kian en Djulian? Lucas van Piggie? Hoe gaat het trouwens uberhaupt met jullie allemaal? Want die Morris en Jolie zijn veuls te dik om mee te vergelijken.

Verder wil ik zo graag Maria leren uit een gewone (open) beker te drinken. Haar melk krijgt ze steeds nog in de fles. Uit een antilek- of tuitbeker kan ze prima drinken, maar een open beker slaat ze weg of wil ze helemaal zelf doen. Dat mislukt dan weer en dan heeft ze er snel genoeg van. Hoe doen jullie dat in godsnaam? Ik probeer het dagelijks, maar weinig resultaat.

En dat laten eten van lepel of vork? Ook zoiets waar ik ineens stress van krijg. Dat moet ze leren! Maar hoe? Laten proberen waarschijnlijk gewoon. Maar tot nog toe doet ze er nog niet zoveel mee. Ja, lege lepel in mond, maar opscheppen of volle lepel naar mond, dat is nog moeilijk, hoor!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_31890605
Je hebt oefenbekers van Difrax. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar misschien is het handig?
En beginnen met het drinken van yoghurt uit een beker las ik hier laatst als tip dacht ik. Dan ligt de inhoud niet zo snel op de grond als gewone vloeistof.

En met eten houdt ik samen met Morris zijn vorkje vast, schep er iets op en breng zijn hand naar zijn mond. Hij vond het prachtig en probeert het nu zelf te doen.

Maria, bikkel

Morris is niet dik, hij heeft zware botten
  woensdag 2 november 2005 @ 10:47:36 #67
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31890700
Oh ja, yoghurt! Dat zei zij ook, ja. Die beker is misschien ook wel 'n goeie. Dank.

En idd, ik had het bijvoeglijk naamwoord bij het verkeerde zelfstandig naamwoord gelezen! Godzijdank...
  woensdag 2 november 2005 @ 11:51:04 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31892360
Op de Men.Kokken-prik mag je volgens mij ook niets smeren toch of was het nou de BMR? Léon heeft die 2 nl. de laatste keer allebei gehad en ik weet nog dat de cb-arts zei dat je op 1 van de 2 niet moest gaan wrijven. Werd het alleen maar erger van. Wel even goed om rekening mee te houden met die zware botten-kindjes.
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:51:30 #69
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31892373
Wow Snoopy, Jolie zou dat echt niet goed vinden, samen doen. Dan wordt ze helemaal hysterisch, als ik iets vast heb wat zij wil hebben

Met een beker helpen mocht ik dus ook niet. Ik heb d'r gewoon laten aanklooien en op een gegeven moment lukte het. Heb ook veel in bad geoefend. Water uit de kraan er in en laten opdrinken, valt het zit er niks meer in je beker, jammer maar geen natte kleren enzo. Jolie kon eerst ook geen beker met een oor eraan, dan wilde ze daaraan vasthouden. Dat ging niet goed.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:56:01 #70
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_31892493
Hihi, een beker zonder oor heb ik nog helemaal niet geprobeerd. Suf. dat dus ook eens testen!

De arts zei vandaag dat we de prik in haar armpje niet mochten masseren en die in haar beentje wel. Maar welke nu welke is?

Hee dutsj, hoe is het met Léon en de douche-angst? Maria vindt het ook heel eng en gaat dus echt alleen maar in bad eigenlijk.
  woensdag 2 november 2005 @ 11:58:27 #71
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_31892566
Jolie heeft volgens mij nog nooit een prik in d'r arm gehad. Is dat niet overal hetzelfde? Kan me niet voorstellen dat ik dat vergeten ben
pi_31892948
volgens mij kreeg piet ze allebei in z'n benen.
pi_31893160
Ik heb z'n armpjes niet gemasseerd omdat ik vroeg naar de bijwerkingen qua harde/pijnlijke plekken en zij zei dat die er eigenlijk niet waren. Het zou misschien alleen een beetje vlekkerig kunnen worden. Maar ik heb er niks aan gezien.

LB, Morris wil ook altijd alles zelf doen maar nu hij begreep hoe het werkte vond hij het toch wel leuk en keek erg trots
  woensdag 2 november 2005 @ 13:30:41 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_31894771
quote:
Op woensdag 2 november 2005 11:56 schreef Sugar het volgende:
Hihi, een beker zonder oor heb ik nog helemaal niet geprobeerd. Suf. dat dus ook eens testen!

De arts zei vandaag dat we de prik in haar armpje niet mochten masseren en die in haar beentje wel. Maar welke nu welke is?

Hee dutsj, hoe is het met Léon en de douche-angst? Maria vindt het ook heel eng en gaat dus echt alleen maar in bad eigenlijk.
Pfff, dat je dat nog weet zeg!
Hij is er nog steeds geen fan van, maar hij moet wel. Na het zwemmen bijv. gaan we altijd onder de douche. De ene keer is het krijsen en de andere keer vindt ie het prima. Bij hem werkt het wel goed als je speelt met de stralen. Wegslaan of pakken, als het maar een spelletje is. Hij wordt er wel makkelijker in, maar hij gaat 10x liever in bad. Roept nu al voordat hij 's avonds uitgegeten is: "Bad? Bad?"
Wat ik wel merk is dat hij het vooral onprettig vindt als hij de straal over zijn hoofd krijgt, dus dat doen we maar heel even om te spoelen. Het hoeft geen trauma te worden natuurlijk.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_31895176
Beentje wrijven zou ik ook niet doen, volgens een onderzoek dat iemand lang geleden op het OOL-forum aanhaalde veroorzaakt dat bij de nieuwe prik juist meer bijwerkingen. Bij de oude dktp-prik hielp het wel om bijwerkingen te voorkomen, maar nu kun je het beter niet meer doen dus.

Myrthe heeft ook een hekel aan haren uitspoelen, maar verder vindt ze de douchekop wel prima.

Met een gewone beker oefenen heb ik al een tijdje niet meer geprobeerd. Moet nu op zich wel kunnen, ze snapt het kantelprincipe van de antilekbeker nu ook. Meestal drinkt ze gewoon uit haar rietjesbeker, gaat ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')