abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 10:12:55 #151
7074 moussy
kuttekop
pi_32140951
Nee hoor, LB'tje, ik zou er ook geen zin meer in hebben. Hier kwamen mensen die het nodig vonden om René in mijn huis steeds op dr flikker te geven kwamen... Trouwens, die pyama-lui?

Jessie Je weet al wat ik hier zou kunnen gaan tikken
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_32140986
Ik wil een foto van Bo zien!!

Zo, schreeuwen tegen me kinderen is not done, je mag mijn kinderen best corrigeren of aanspreken op onjuist gedrag, maar schreeuwen (verbaal geweld) of een correctietik dat hoeft een ander niet te doen bij mijn kinderen, dat is uit den boze, dan komt de leeuw in mij naar boven
Ik zou een ander kindje ook niet schreeuwend toespreken of een tik geven. Dat doe je gewoon weg niet.
Luchtbel, ik zou er ook echt op afknappen, groot gelijk heb je!
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 10 november 2005 @ 10:21:07 #153
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32141123
Wanneer grijpen jullie in dan? Is Jolie nog te klein om dat soort dingen zelf uit te zoeken?
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
pi_32141125
Ik hou ook niet van schreeuwen tegen mijn kind. Dat doen we zelf dus eigenlijk nooit. Dus als een ander dat zou doen zou ik dat ook heel vervelend vinden.
Ik krijg altijd een rotgevoel als ik anderen tegen hun kind zie schreeuwen, en schelden vind ik helemaal naar.
En kinderen pakken nu eenmaal dingen van elkaar af. Zeker als het over en weer gaat laat ik het wel eens gaan. Maar ik probeer Morris ook te leren dat hij dingen moet terug geven als een ander kindje er mee aan het spelen was. Volgens mij zijn ze daar niet te klein voor hoor. Ik denk dat je dat op een rustige manier duidelijk kan maken.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_32141142
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
Precies wat ik ook doe dus
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 10:23:23 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_32141168
quote:
Wanneer grijpen jullie in dan? Is Jolie nog te klein om dat soort dingen zelf uit te zoeken?
Zolang Cas niet gaat bijten, slaan of knijpen laat ik ze rotzooien, als ik zie dat Cas' kop op onweer komt te staan haal ik hem weg, of geef ik hem wat anders.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:25:48 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32141237
quote:
Op donderdag 10 november 2005 10:22 schreef snoopy het volgende:

[..]

Precies wat ik ook doe dus
Mooi ik zie je dinsdag

Ik weet nooit zo goed wanneer ik te gevoelig reageer op de gevoelens van mijn kind? Laten we eerlijk wezen, als Jolie zo hard moet huilen kan ik niet meer normaal denken.
  donderdag 10 november 2005 @ 10:32:33 #158
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_32141381
Ik denk dat iedere moeder dat heeft hoor LB. Ik vind dat je volledig in je recht staat en ik zou precies hetzelfde doen. Ik schreeuw zelf ook niet tegen Kai, laat staan dat ik ga staan schelden, dus van een ander zou ik dat zeker niet pikken. Kai laat ik in dat soort situaties lekker aanklooien. Hij kan prima van zich afbijten (letterlijk ). Als het echt uit de hand loopt grijp ik in, maar anders moet hij het zelf maar uitzoeken.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_32143131
* poemojn is het helemaal eens met de anderen.
Maar had die moeder wel door dat haar kind steeds iets afpakte, of zag ze alleen dat Jolie iets afpakte (zo komt die uitroep van haar wel op me over)?
  donderdag 10 november 2005 @ 12:06:21 #160
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32143881
JIJ voedt je kind op, dat hoeft een ander echt niet voor je te doen.
Ik zou ook uit mijn panty gaan als iemand tegen mijn kind begon te schreeuwen. Ze mogen best tegen Léon zeggen "niet doen" ofzo, maar schreeuwen of vloeken wat die vrouw deed. Nee dat niet. Hoe ze met hun eigen kinderen omgaan moeten ze zelf weten, maar ze hebben jouw omgang met je kind te respecteren. Ik zou volgens mij heel veel moeite hebben gehad om me in te houden. Ik voel het nu al jeuken nl.

En je hoeft ook niet te schreeuwen tegen je kind vind ik, je kunt het ook op een andere manier duidelijk maken. Wij proberen niet te schreeuwen, soms schiet je stem wel eens wat uit als hij weer iets doet wat niet mag en wat je nèt op tijd ontdekt. (dat van die trap afdenderen met het autootje tijdens de vakantie is daar zo'n goed voorbeeld van , mijn hart zat in mijn keel!)
Maar meestal kun je het wel af met op ooghoogte komen (ja, ik kijk ook wel eens naar EHBO) en streng toespreken. Als hij weg kijkt, lag ik wel met hand op zijn kin zodat hij me wel moet aankijken. Dat is volgens mij het strengste wat ik doe.
Dus LB, je staat volledig in je recht.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32143958
BO!

ik heb wel eens ingegrepen toen een ander kind voortdurend iets afpakte van Piet. andersom komt niet zo vaak voor (behalve van Anna, en dan grijp ik ook wel eens in). verstandelijk weet ik wel dat het misschien beter is om hem het zelf op te laten lossen maar ik kan 't niet altijd laten hoor. zeker in een vreemde omgeving waar Piet net even een beetje ondersteuning nodig had op dat moment (anders wist ik dat ie alleen maar met duim-in-mond bij mij zou komen hangen, of in een hoekje zou blijven staan - de held maar ja, misschien is ie dus wel zo dankzij mijn wat beschermende aanwezigheid).

maar als een ander tegen Piet zou gaan schreeuwen zou ik ook flink pissig zijn.
  donderdag 10 november 2005 @ 12:26:17 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32144428
Schreeuwen naar mijn kind zou ik ook absoluut niet vrolijk van worden
Kan me wel voorstellen dat een ander iets zou zeggen als "Saskia, niet doen" maar schreeuwen... (zodra iemand anders iets tegen Saskia zegt kijk ik toch al op of om om te kijken wat er aan de hand is, de ander kan 't dan ook nog gewoon aan mij uitleggen en dan beslis ik zelf wel of ik vind dat ik wat moet doen)
Afpakken gaat meestal over en weer en dat zoeken ze zelf wel uit. Tenzij een kind steeds systematisch alles afpakt waar een ander mee speelt alleen maar omdat een ander daar niet mee zou mogen spelen, dan kan er eens wat van gezegd worden..

jessie, foto!!!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_32146367
quote:
Wanneer grijpen jullie in dan?
Best een goede vraag. Laten aanklooien is soms de beste oplossing, omdat bij ingrijpen je een situatie soms veel erger kan maken. Maar soms vind ik ingrijpen wel verstandiger, omdat een kind ook moet leren delen, maar ook moet leren overleggen en assertief te zijn.
Chiara zit nu ook in die fase (tis ook gewoon gezond peutergedrag), waar ze iemand anders mee ziet spelen, wil zij ook mee. Ik zie het ook bij haar vriendjes, waar Chiara mee speelt, willen zij ook mee. Van mij mag ze niet afpakken, als ze dat wel doet wil ik dat ze het terug geeft "wil je dat even terug geven, [naam] was daar mee aan het spelen, het niet aardig om dat af te pakken" vervolgens wacht ik even af wat ze doet. De ene keer rijk ik haar iets anders aan om mee te spelen, maar meestal zoekt ze zelf wel wat anders op. En diezelfde aanpak hanteer ik ook het liefst als iemand anders wat van Chiara afpakt en zij laat het gebeuren met een triest koppie. Ik denk dan dat ik Chiara hiermee leer iets terug te vragen wat van haar afgepakt is.
Maar ze kan het ook zelf wel oplossen met "NEE!! MIJ"

Maar goed, er spelen altijd wel weer omstandigheden mee die je reactie beinvloeden, van wel of niet ingrijpen.
Het voelt goed hè?
A je to!
  donderdag 10 november 2005 @ 13:47:30 #164
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32146778
Poemojn ze had het wel gezien maar al had ze het niet gezien, d'r reactie was echt gewoon vervelend. Voor mij is het nu ook wel echt leuk geweest (of dus eigenlijk niet leuk)

Ik grijp eigenlijk nooit in omdat ze het meestal zelf wel oplost en hoewel ze nu nog te klein is om te overleggen zijn er meerdere dingen mogelijk. Soms pakt ze iets anders of ze pakt het terug, soms gaat ze er naast en gaat meekijken. Soms komt ze huilend naar mij ik vond het gewoon een beetje gemeen van mezelf inmiddels dat ik niks doe als anderen iets van haar afpakken maar wel wat als zij het afpakt. Maar zo te zien gaan jullie daar niet echt anders mee om.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:49:54 #165
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32146876
Is het helemaal met iedereen eens laat ze het zelf maar "uitvechten" worden ze allebei wel wijzer van Een ander tegen mijn kind schreeuwen dacht het niet

De enige die hier schreeuwt tegen mijn kind dat ben ik maar dan is het meestal mijn schrik omdat ze weer aan dingen zit wat niet mag en ik mijn hart weer in het strotje heb zitten.
  donderdag 10 november 2005 @ 13:54:34 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32147030
Er komt ook nog bij dat ze vond dat Jolie wel wat kan hebben, altijd zo stoer enzo blabla. Is ze ook wel maar ook ontzettend gevoelig. Ik ben één keer heel kwaad op d'r geworden en toen kon ze vier dagen later nog niet normaal naar bed en ik geloof dat ik jullie daar ook flink mee lastig gevallen heb dus het raakte nog net even extra bij mij
pi_32147401
Ach ja. Misschien troost het je dat ik Myrthe vanmorgen door een papegaai heb laten bijten?
Stom, ik stond te suffen terwijl de papegaai recht op haar afkwam, en zij hem wilde aaien.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:16:54 #168
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32147694
was het heel erg?
  donderdag 10 november 2005 @ 14:17:53 #169
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32147720
Zo heb ik de efteling n keer iemand n klap verkocht.
Ik had nog nooit in mn leven iemand n mep verkocht tot die avond.
We liepen in de efteling zomeravond 23.00 uur en serissa liep als maar te vragen over de boze wolf en heel stoer te doen.
We liepen door het sprookjesbos naar de uitgang en Serissa was dus eigenlijk n beetje bang dat ze de wolf nu tegen zou komen ,maar hield zichzelf "dapper"door er stoer over te doen.
Nu liepen er mensen achter ons en die vonden dat heel grappig.
We waren net langs roodkapje begint die man achter ons ineens n wolf na te doen,ja he wil je dat ff niet doen dan word ze doodsbang.Rent hij ineens naar Serissa en doet dus of hij de wolf is.
ik heb nog nooit zo'n paniek in dr stem gehoord .Ik was woest en ik kende mezelf even helemaal niet meer .
ik heb die man echt weg gemept.En ik kreeg nog gelijk van zn vrouw ook
Ik ben nog nooit in mn leven zo kwaad geweest als toen.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:18:53 #170
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32147759
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Ach ja. Misschien troost het je dat ik Myrthe vanmorgen door een papegaai heb laten bijten?
Stom, ik stond te suffen terwijl de papegaai recht op haar afkwam, en zij hem wilde aaien.
ojee dat kan gemeen zijn
Heeft hij dr hard gebeten?
  donderdag 10 november 2005 @ 14:19:40 #171
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32147785
Ach, da's ook weer het andere uiterste, reni.

Zielig voor Myrthe, poemojn!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32147808
Ik zie niets aan haar vinger, maar ze huilde wel erg hard. Vooral flink geschrokken denk ik.

Wat een flauwe streek, Reni.
  donderdag 10 november 2005 @ 14:25:32 #173
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32147964
Oh zielig voor Myrthe!
pi_32148424
Myrthe

O, en over ingrijpen, Sven pakt (vooralsnog) bijna niet iets af van kinderen (ik heb het al vaker gezegd, maar Piet en Sven zouden zooooo broertjes kunnen zijn qua karakter) en de ene keer dat ik het zag dat hij het deed zei ik tegen hem dat ik het terug moest geven. Achteraf vond ik dat zo sneu voor hem, als er van hem dingen af werden afgepakt was er niemand die iets zei, en als hij iets afpakte van een ander moest hij het terug geven van mij .... was hij dus altijd de pineut (dat beteuterde gezicht ). Ik weet dus nog niet wat ik doe als ik de volgende keer Sven iets af zie pakken.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_32148767
Hier een Jansje die alles afpakt wat een ander heeft
Ik word er zelf soms een beetje moedeloos van. De ene keer als ik er wat van zeg vind degene waarvan het afgepakt word het ineens niet erg meer. De andere keer als ik denk, ik laat het even zijn gang gaan maken ze elkaar bijna af
Ik heb ook een vriendin die zich wel eens bemoeit met mijn kids. De vorige keer schrok Bo zich rot. Ze deed iets, ikw eet niet meer wat, wat IK dus helemaal niet erg vond, maar die vriendin dus wel (toen ik dus in de keuken was) Ze zei er toen boos wat over tegen Bo. Die spontaan van schrik uitbarste in huilen. Daar heb ik dus wel wat van gezegd.
(en stiekum vind ik het ook helemaal niet leuk als andere mensen mijn kinderen aanspreken ook al hebben ze wel gelijk, t doet pijn aan mijn hart )
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32148948
Op de creche zat Morris eens in de zandbak te spelen en probeerde een groter jongetje iets van hem af te pakken. Maar Morris bleef er als een soort Pitbull aan vast houden en werd bijna de lucht ingetild
  donderdag 10 november 2005 @ 15:01:29 #177
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32149057
Goedzo Morris!

Gisteren ging die 9-maanden oude Myrthe alles afpakken van Maria. Die op haar beurt weer een week na de prik zat en totaal niet lekker in d'r vel. Lekkere boel! Maria draaide zich al om als ze Myrthe aan zag komen en begon te piepen als het handje weer in de buurt kwam. Maar terugpakken, ho maar. Pruillip.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32149740
Bo gaat woensdag 7 dec en woensdag 14 dec een ochtendje meedoen op haar nieuwe school. Ze is vanaf 19 dec welkom. Dat heb ik net even veranderd naar t nieuwe jaar. Anders zou ze net 4 dagen naar school gaan en dan al vakantie hebben. Dat leek me dan weer niks.
Ik vind het allemaal wel heel spannend.
Ze moet pantoffeltjes mee (ze lopen daar op pantoffeltjes, overal ligt vloerbedekking omdat ze ook veel op de grond spelen) gymschoentjes en een beker met drinken met haar naam erop. 4 foto's 1 voor op haar laatje voor op haar gymtasje en 1 voor op de verjaarskalender. (en de 4e voor de administratie) Wat spannend!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32149774
Nog ff en ik moet dit topic gewoon gaan verlaten... voor Bo dan
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32149804
Zeker spannend Jessie! Wat klinkt dat echt hè?
pi_32149873
Ja heel echt. Ik hoop zo dat ze het allemaal leuk gaat vinden.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † donderdag 10 november 2005 @ 16:53:34 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_32152305
quote:
Op donderdag 10 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
Ik zie niets aan haar vinger, maar ze huilde wel erg hard. Vooral flink geschrokken denk ik.

Wat een flauwe streek, Reni.
Men zegt... (men he, niet ik ) dat papegaaien nooit doorbijten bij kinderen.. nou neem ik het risico nooit bij die dingen van vrienden van ons (7 stuks ) maar mij hebben ze wel al eens tot bloedens aan toe gebeten en bij René knabbelen ze alleen aan dr oor
pi_32152895
Ben ik dan de enige die het altijd op samen spelen gooit?
Jadey is ook zo'n Jansje die dus alles wat een ander heeft zelf ook wil en dan zeg ik altijd dat ze samen moeten spelen. Aan de andere kant geeft ze ook speelgoed aan andere kindjes. Zo van: ik dit en jij speelt hier maar mee Samen uitvechten heeft toch helemaal geen zin op deze leeftijd, dat leidt toch zowiezo tot ruzie waar dan altijd de sterkste sterk uitkomt? Wat leert het ander kindje dan?

Wat spannend zeg voor Bo. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden hoor Jessie!
Zal ze het wennen na de vakantie niet zijn vergeten?
  donderdag 10 november 2005 @ 17:25:02 #184
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32153172
Nee niet uitvechten Danosa uitzoeken da's toch net wat anders. Maar dat is dus precies wat ik bedoelde; als bij haar iets wordt afgepakt moet ik dan ingrijpen zodat ze het terug krijgt en het andere kind misschien leert om te delen. Maar wie ben ik dan om daar wat van te zeggen, is mijn kind niet. Als ze zelf iets anders pakt of het terug pakt en er komt geen gedoe van is het toch ook opgelost?
pi_32155052
ja maar natuurlijk dat bedoel ik ook haha.
Dat samen spelen zeg ik wel tegen kinderen van bekenden en ze mogen hetzelfde tegen Jadey zeggen, daar vind ik niks mis mee. Maar schelden? , kan mij overigens niet eens voorstellen dat ze het zouden doen. Zie het nog meer door onbekenden gebeuren en die mogen dan schuilen
pi_32155954
quote:
Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef danosa het volgende:
Ben ik dan de enige die het altijd op samen spelen gooit?
Picture this: Ballorig, een fietsje, Sven die het nog interessanter vond om op zijn buik liggend met de wielen van het fietsje te spelen dan erop te zitten, een kindje wat op het fietsje stapt en wegrijd..... en dan een heel beteuterd gezichtje van Sven die nog net niet in huilen uitbarst
Ik vond het zoooo sneu.

Maarja, daar wordt hij een kerel van he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_32158362
even een vraagje aan de moeder mety kindjes die al kiezen hebben.
Is het normaal dat alle 4 de kiezen in 1 keer door komen?
1tje is half door en de andere 3 zijn dikke bulten en zijn er bijna door heen.
Ik vond hem zo'n rood gezichtje hebben dus ik dacht gisteren dat hij misschien iets verkeerds had gegeten, helemaal niet aan die kiezen gedacht
  donderdag 10 november 2005 @ 20:36:45 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_32158541
alles kan op dat gebied anitra
stormy waters...
sailin'
pi_32158872
dacht dat ik mijn tanden/kiezen suprises al gehad had met die eerste tand met 7 weken, maar hij blijft bezig Ik heb hem partacetamol gegeven want hij heeft er echt heel veel last van en morgen hebben we de bruiloft van mijn broertje dus hopenlijk heeft hij daar een beetje afleiding aan.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:48:12 #190
24188 Belana
kloon van belana
pi_32158953
ik wil wel geloven dat ie daar veel last van heeft ja
arme djulian
stormy waters...
sailin'
  donderdag 10 november 2005 @ 21:00:27 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32159419
Nou Jolietje heeft weer eens pech hoor. Tijdens het helpen afwassen is ze uitgegleden, ze viel echt heel hard. Op d'r zij en d'r enkel. Ze wilde daarna niet eens meer lopen waar ze zo trots op is. Te zielig gewoon. Kleine pechvogel!

Anitra, Jolie had ineens ook een heleboel kiezen dus kan. Ze heeft had bij d'r laatste tanden ook rode wangen.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:00:35 #192
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32159430
Ff de trotse moeder uithangen hoor..
Saskia liep de hele middag op d'r sokken in huis... Was ik ff aan 't rommelen in de keuken, kom ik terug... Heeft ze d'r regenlaarzen aan en nog helemaal goed ook!
Ze heeft ze dus zelf uit de gang gepakt (waar ze boven op de verwarming stonden) en aangetrokken. Ik vind 't zo knap van d'r!
(en ze gingen pas uit toen ze naar bed ging)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:01:56 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_32159470
das echt knap!!!
stormy waters...
sailin'
  donderdag 10 november 2005 @ 21:05:02 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32159579
Ik vind op sokken kunnen lopen ook al knap
  Jubileum moderator donderdag 10 november 2005 @ 21:14:06 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32159901
Hahaha LB, ik heb ook een tijd gedacht dat Iris nooit zonder antislip sokken zou kunnen lopen

Wat goed ET, wat een mijlpaal
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_32162202
Nou dat hoop ik dan maar Moussy, want deze papegaai staat in een 'gemakswinkel' (de Milo) en er staan altijd kinderen bij. Hij schijnt ook te kunnen praten maar dat heb ik nog niet gehoord. Er zijn wel meer winkels hier die papegaaien hebben (de dierenwinkels alleen al ). Normaal gaan vogels en vissen juist weg als Myrthe ze wil aaien maar deze kwam er dus juist op af om te bijten en volgens m'n man kunnen ze wel een potlood doormidden bijten dus ik ben echt blij dat het goed afgelopen is!

Vervelend voor Djulian Anitra (en jij sterkte bij je operatie binnenkort, las ik net over.. succes, fijn dat het zo snel al kan!)

Jammer voor Jolie LB maar 't gaat morgen vast weer beter!
En ik heb trouwens pas maillots met antislip ontdekt. Te koop bij Vogel (met umlaut), voor 5 euro. Er staat wel een geborduurd hondje op de kont maar daar gaat toch wel kleding overheen. Misschien voor jullie nog handig om te weten.

Leuk ET! Nu staat ze vast morgen al klaar bij de voordeur als jij nog wilt ontbijten.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:27:39 #197
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32164533
Doet dan wel anti-slipsokken over de maillot maar geen hond op mijn wijffie's kont

Saskia stoerrrr

Arme Jolietje en arme Myrthe

Jessie hopelijk gaat Bo haar nieuwe school top vinden

Djulian 4 kiezen in 1 keer dan is hij er wel in 1 keer vanaf Anitra jij sterkte heb net je verhaal gelezen

Hier een dame die binnenkort de harde waarheid gaat leren geloof ik, ze is helemaal aan het klimgeiten betrapte haar al boven op de kinderstoel Mijn rikketik kan het alleen niet zo goed verdragen
pi_32165142
Wel lekker ondernemend Rottdog!

Jessie, sorry, zie nu dat ik Bo had overgeslagen... Veel plezier met wennen en in het vervolgtopic bij de kleuters!
  donderdag 10 november 2005 @ 23:45:59 #199
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32165196
Toch nog maar even de uitkomst van Job's consultatiebezoek vertellen. Hij is en blijft klein; hij wordt volgende week 2 jaar en hij is nu 84 cm. lang en 11 kilo zwaar. Dat is op zich ver onder het gemiddelde, maar wel in een stijgende lijn. De hoop op tandjes moesten we nog niet opgeven, maar ook daar zat nog niet echt schot in. De arts voelde niet dat er al iets aankwam, maar het kon nog allemaal komen.

En verder ging het allemaal goed. Hij had keurig zijn blokjes gestapeld, met de bal gespeeld en hij moest ook plaatjes benoemen. De arts begon met een klok en dat woord kent Job echt nog niet, maar daarna kwamen huis, auto, beer, schoentjes en eitje en die gingen allemaal goed. De banaan werd een appel en de kip werd een vogel en dat kon er ook nog wel mee door, maar toen kwam het plaatje van een gieter.... Job zat er echt in totale verbijstering naar te kijken. Geen idee. Toen vroeg de arts hem of hij dan wist wat er in zat. Best een moeilijke vraag vond ik, maar Job wist meteen het antwoord.
Heel trots zei hij "koffie!"
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  donderdag 10 november 2005 @ 23:47:01 #200
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32165241
Jessie, dan gaan Katja en Bo tegelijk naar school. Katja begint ook na de kerstvakantie in het nieuwe jaar op 8 januari. Ik vind het nu al spannend.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')