Precies wat ik ook doe dusquote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
Zolang Cas niet gaat bijten, slaan of knijpen laat ik ze rotzooien, als ik zie dat Cas' kop op onweer komt te staan haal ik hem weg, of geef ik hem wat anders.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer grijpen jullie in dan? Is Jolie nog te klein om dat soort dingen zelf uit te zoeken?
Ik laat d'r dan maar gewoon aanklooien meestal als zulke dingen gebeuren pakt ze zelf iets anders om mee te spelen of komt naar me toe verdrietig. Dan lossen we het op maar ik grijp niet eerder in?
Mooiquote:
Best een goede vraag. Laten aanklooien is soms de beste oplossing, omdat bij ingrijpen je een situatie soms veel erger kan maken. Maar soms vind ik ingrijpen wel verstandiger, omdat een kind ook moet leren delen, maar ook moet leren overleggen en assertief te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:21 schreef Luchtbel het volgende:
Wanneer grijpen jullie in dan?
ojee dat kan gemeen zijnquote:Op donderdag 10 november 2005 14:07 schreef poemojn het volgende:
Ach ja.Misschien troost het je dat ik Myrthe vanmorgen door een papegaai heb laten bijten?
![]()
Stom, ik stond te suffen terwijl de papegaai recht op haar afkwam, en zij hem wilde aaien.![]()
Men zegt... (men he, niet ikquote:Op donderdag 10 november 2005 14:20 schreef poemojn het volgende:
Ik zie niets aan haar vinger, maar ze huilde wel erg hard. Vooral flink geschrokken denk ik.
Wat een flauwe streek, Reni.
Picture this: Ballorig, een fietsje, Sven die het nog interessanter vond om op zijn buik liggend met de wielen van het fietsje te spelen dan erop te zitten, een kindje wat op het fietsje stapt en wegrijd..... en dan een heel beteuterd gezichtje van Sven die nog net niet in huilen uitbarstquote:Op donderdag 10 november 2005 17:15 schreef danosa het volgende:
Ben ik dan de enige die het altijd op samen spelen gooit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |