Belana, die fase hadden wij tot 2 weken geleden... Ze heeft die weken voor 't eerst op de gang gestaan en ik was 't helemaal spuugzat.. En ineens was 't over en nu is ze al weer een week of 2 weer het engeltje dat we gewend zijn
![]()
Jessie, wat goed van Janneke! Ik vind 't echt knap! (ik moet er nog ff niet aan denken hoe dat hier zou gaan als er geen speen meer zou zijn
![]()
.. voorlopig houdt ze 'm dus ff maar)
En Iris
![]()
en Piet (je was wel in de plaats waar ik geboren en getogen ben!) .. en Katja die nog niet zo durft..
Hier heb ik me vandaag helemaal een slag in de rondte genoten van Saskia
![]()
Vanmorgen de intocht op tv gekeken; Saskia vond 't helemaal geweldig. Het verhaal snapte ze nog niks van, maar "Klaas!!" en "Piet! Piet!" en vergeet ook "Paatje! Paatje!" niet.. En als er liedjes werden gezongen op tv ging ze heftig meeswingen (ja, sinterklaas kapoentje kan best heftig swingen
![]()
) en dan ook nog mama die mee gaat zingen..
Echt helemaal geweldig dat koppie
![]()
En tegen een uur of 5 's middags wordt ze 't vaak een beetje zat, dus (zeer pedagogisch verantwoord) voor de tv. Op zaterdag en zondag zijn die meiden van K3 er dan... en mevrouw begint het dansje na te doen
![]()
Voorheen stond ze een beetje mee te swingen (met d'r kont te draaien) tegenwoordig bewegen d'r armen: rechterarm strekken, linkerarm strekken, buigen, zwaaien, voor je gezicht... Ze probeert duidelijk het dansje na te doen..
`Had echt vandaag steeds een brok in m'n keel.. Alles wat ik vroeger al zo aandoenlijk vond bij kleine kinderen... Mijn kind doet dat ook!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.