abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32165323
job! fijn dat hij weer 'goedgekeurd' is. en dus toch wel groeit, al is 't niet hard. maar wat gek livelink, van die tandjes. ik hoop dat ze er wel zitten en zich snel laten zien. heeft hij geen moeite met eten zonder tanden?
  donderdag 10 november 2005 @ 23:51:54 #202
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_32165396
Nee, dat gaat goed. Hij heeft wel zijn kiezen en hij kauwt alles lekker weg.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_32165652
Is hij al eens meegeweest naar de tandarts Livelink? Misschien kan die er meer van zeggen dan het cb? Wel fijn dat hij goedgekeurd is!
  vrijdag 11 november 2005 @ 00:08:01 #204
37150 livelink
pi_32165914
Onze tandarts is geen voorstander van jonge kinderen meenemen. Ik kan hem wel eens bellen om te vragen of hij er iets zinnigs van kan zeggen. Aan de andere kant wil ik toch niet zo ver gaan om rontgenfoto's te laten nemen, dus ik weet niet of hij er dan veel aan kan zien.
pi_32166200
O, die van ons wilde toen Myrthe 11 maanden was al dat ik haar mee zou nemen naar de controle (niet gedaan toen), zodat ze kon meekijken, en vanaf 18 maanden even op de stoel zitten, vanaf 24 mnd echt de mond open doen.. is iig hun streven.
Of hij veel kan zien weet ik ook niet, maar misschien krijgen ze in hun opleiding wat meer daarover te leren dan de gemiddelde cb-arts.. maar dan is bellen natuurlijk ook goed.
  vrijdag 11 november 2005 @ 10:49:32 #206
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_32172980
zo gaat dat bij ons ook hoor.
Als ze willen onder de 2 mogen ze in de stoel en doet hij tandjes tellen en daarna mogen ze natuurlijk een cadeautje uitzoeken.
vanaf 3 gaat hij echt kijken . om zo maar te zeggen
Hier vinden ze de tandarts dan ook leuk
pi_32173360
goede morgen

Met Thijs gaat het lekker.

Ook ondanks dat hij al een paar nachten (ondertussen 5) wakker word snacht, helemaal het gillen/krijsen is, behoorlijk warm aanvoelt, beetje melk drinkt, en dan weer huilt/krijst tot hij terug in zijn bedje gelegd word zodat hij verder kan slapen...

voor de rest is hij sinds gister overdag ook weer wat aan het jengelen, niets is dan goed

Ik steek het voorals nog maar op het de prikjes vorige week woensdag, dat lijkt me het meest voor het hand liggend.

Maar voor de rest, hij probeert steeds meer stapjes los te zetten, maar zodra hij het zelf door krijgt dat hij los stapt laat hij zicht heel snel terug op de grond vallen en kruipt dan maar weer terug in de rondte alsof dat nog lekker het veiliste is.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_32182819
Wat leuk livelink dat Katja dan ook gaat. Heb je haar al een beetje voorbereid. En hoe denk je dat ze t allemaal zal vinden.

Barenmar wat nog ff en thijs banjert ook rond hoor

Jans weer naar logopedie geweest (ladywrb jij zei toch van oefenen met een dropveter? Dat moet ik nu ook gaan doen )
Ze stond er echt van te kijken hoe het in zo'n korte tijd al vooruit was gegaan. Ik was zo trots joh. de vorige keer kwamen alleen die gekke geluiden er maar uit. En nu van de 3 kwartier maar 3 keer !!!! Ze zei veel meer woordjes na. Nog wel 1 woordjes hoor. Dus op deze voet verder. Korte woordjes blijven zeggen. We moeten ook verder blijven gaan met het laten drinken uit allerlei rietjes (ik heb net van die krinkelrietjes bij de xenos gekocht) En oefenen met blazen op allerlei fluiten (Bo was erbij en die vond eht te gek, dus heb meelij ) volgende keer kan ik een paketje kopen met allerlij blaasdingen erin. Ook moeten we watten of pingpongballetjes gaan blazen. Bij het bellen blazen kan je goed zien dat ze haar mondje niet goed rond blaast. Ze doet eigenlijk alleen dr onderlip naar voren waardoor ze telkens een plukje van haar pony omhoog blaast
Jans zelf had nu steun aan Bo. Ze vond het in t begin een beetje eng. Maar toen Bo alles vol enthousiasme deed lag Jans in een deuk en ging ze het ook proberen. Ze is echt een dapper vrouwtje
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32182943
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 16:41 schreef jessie het volgende:
Ze is echt een dapper vrouwtje
zo is dat! Knap hoor.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  vrijdag 11 november 2005 @ 16:47:18 #210
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32182945
janneke knappe meid
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 11 november 2005 @ 19:46:31 #211
37150 livelink
pi_32187807
Wat goed van Janneke. Wat moet dat heerlijk zijn voor jullie dat de vooruitgang zo zichtbaar is en dat Bo Janneke zo mooi helpt.

Katja is wel al een tijdje bezig met school. Veel vriendjes en vriendinnetjes van het kdv gaan zo langzamerhand naar school, dus zij heeft er ook wel zin in. Als we langs haar toekomstige school lopen roept ze ook altijd heel enthousiast dat dat haar school is. Maar verder heb ik niet echt een idee hoe ik haar moet voorbereiden. Ik ben nog helemaal bezig om mezelf hier op voor te bereiden, want ik vind het toch allemaal maar hardstikke spannend. Voorbereidingstips zijn dus welkom!
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:03:07 #212
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_32188222
Wat goed dat Janneke zo vooruit gaat!

En Job, zo'n klein mannetje. Als ie verder goed gezond is en vrolijk... Kleinere mensen moeten er ook zijn.. anders zou 't gemiddelde niet kloppen

tandarts doen we hier nog niet aan. Tandenpoetsen wil maar zo-zo.. geloof nooit dat ze een vreemde in haar mond laat kijken. Misschien over een half jaar maar eens kijken.

Vandaag op het kdv beetje gehad over Saskia d'r overgang naar de peutergroep. Hier gaan ze met 22 maanden over.... en dat is al bijna
Woensdag verder over babbelen, de leidster die de planningen doet m.b.t wennen in de diverse groepen is er nooit op vrijdag. Maar de leidster zei wel dat ze Saskia zou gaan missen, 't is zo'n zonnetje in de groep.. Ze had hetzelfde gevoel als ik "ze wordt zo grooooooooot "
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:15:26 #213
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32188537
Jeetje E.T. dan is ze ook al bijna twee jaar!

Spannende tijden voor de meisjes die voor het eerst naar school gaan. Lijkt me best pittig. Ik weet nog dat ik zelf voor het eerst moest, kun je zien wat een indruk het heeft gemaakt. Wel heel leuk, echte kinderen
pi_32192690
Livelink, Joshua is ook nog maar zo rond de 85cm en 11 kilo. Dus ook niet echt groot. Ik vind 84cm nou ook niet echt heel klein eigenlijk.
En Katja al naar grote school. Hoe cliche, maar wat gaat het toch allemaal verd*mde snel zeg. Wel spannend voor haar.

Wat heerlijk dat Janneke al zo lekker vooruit gaat zeg Jessie

Rottdog, leuk he dat geklim En dat stopt echt niet na een paar maandjes Ze worden er wel steeds handiger in trouwens
  zaterdag 12 november 2005 @ 15:40:19 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_32205953
Job is gewoon lief klein Liam is ook zoiets ergens rond de 83 cm nu en zal nu ongeveer 11,5 kilo zijn. Ook best een ukkie dus. Komt vast wel goed. Dat van die "koffie" vind ik eigenlijk wel heel schattig livelink
stormy waters...
sailin'
pi_32206127
Janneke wat goed
Je kan ook aan mama vragen of ze het bad vult met heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel bubbels en dan lekker de schuimvlokken naar mama blazen
pi_32220840
Wat goed Jessie, fijn!

Livelink, misschien een boekje lezen in de bieb? Er zijn vast wel boeken voor, iig wel voor de peuterspeelzaalvoorbereiding. De bibliothecaresse zal wel titels hebben als je 't vraagt (of de kleuterjuf).
  zondag 13 november 2005 @ 10:11:59 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32225597
Ik moet even van me afschrijven, we worden echt alletwee knettergek van elkaar

Aan de ene kant is het best leuk om de hele tijd met Jolie bezig te zijn omdat ze normaal heel graag alleen speelt maar nu ik weet helemaal niet meer wat ik met d'r moet doen. We zijn vanmorgen om 7 uur maar gaan fietsen. Jolie heeft pijn en snapt er niks van. Ik heb medelijden en wil het beste voor haar maar raak ook gefrustreerd. Ze doet de hele tijd dingen die niet kunnen nu, gaan staan, proberen te klimmen en dan is het iedere keer huilen omdat ik zeg dat het niet mag, omdat ze valt, omdat ze pijn heeft, omdat ze zichzelf zo niet omhoog krijgt. Het lijkt ook wel alsof het erger geworden is, d'r hele onderbeentje sleept een beetje achter d'r aan alsof het er niet bijhoort. Echt zo naar en rot. Ik laat d'r nu maar een doos tissues leegtrekken en rondsmijten. Verspilling maar goed, misschien raakt ze zo d'r frustraties kwijt.

Wat wel heel leuk is, is dat ze steeds beter leert praten! Ze noemt zichzelf nu geen Tinga meer (inmiddels heeft m'n zus die naam van d'r gekregen, m'n zus die volgens Jolie eerst Peppie en toen Tiettie als naam had) Zichzelf noemt ze nu Gogie. Bijdehand is ze ook, ze wil steeds geen aardappels of rijst eten. Nu geef ik steeds een beetje voordat we gaan eten, zodat ze tenminste proeft. Gister hadden we alletwee een aardappel op ons bord liggen en ik zei dat dit was wat we gingen eten. Nou ze had me allang door 'Nee nee kijk!' zei ze terwijl ze wees naar de andere pannen......veel te slim zo nu ben ik er zelf ook weer van overtuigd dat het best leuk is allemaal
  zondag 13 november 2005 @ 10:47:08 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_32226077
Oe LB, moeilijk dan he? Ik snap wel wat je bedoelt, dat gefrustreerde wat je allebei kan hebben, dat fokt elkaar zo lekker op dan ook. Sterkte! Ik hoop dat ze snel een beetje opknapt. Moet je nog terug langs de dokter ofzo?

Wij denken dat Liam in de peuterpubertijd beland is. Hij is echt zoooooo vervelend en dwars. slaan en alleen maar "nee" zeggen de hele tijd pfffff
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 november 2005 @ 10:49:53 #220
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32226116
Heel even online en snel even Luchtbel een dikke kus geven.
Dat lijkt me ook zo moeilijk nu, om Jolie rustig te houden, terwijl ze zoveel wil en kan. Moeilijk voor allebei. Hopelijk wordt de pijn snel minder en went Jolie eventjes aan wat minder bewegingsvrijheid. Want hoe lang moet ze nog 'rust houden'?

Sterkte samen!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_32226750
Een lekker lang uitgebreid badje, in de wandelwagen wandelen, zwemmen als dat mag (komt geen druk op gewrichtjes dan) in de kinderstoel verven, lievelingsdvd op, taai pop versieren, ehhh misschien dat soort dingen als afleiding?
Heel veels sterkte ermee
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 11:30:39 #222
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32226872
Hihi, jessie, precies dat soort dingen zei ik laatst ook tegen LB. Koekjes bakken, zwemmen, badje, dvd... Maar een weekend zal wel lang duren zo, denk ik!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 13 november 2005 @ 12:08:38 #223
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32227753
Ja ik probeer maar alles is boos en nee en auw en boem ze gilt al als ik d'r een sok aan doe dus gewoon alles doet pijn. Filmpjes kijken wil ze niet, in de keuken dingetjes doen ook niet, boekjes lezen twee minuten, rondjes fietsen ja dat wel en dat hebben we dus ook maar weer gedaan. Ze slaapt nu en straks komt de moeder van en hij vanavond. Hoop dat het een beetje afleiding is. Ik wil ook kalm blijven maar lukt niet de hele tijd...

Belana ik heb vrijdag gewoon voor morgenochtend een afspraak gemaakt bij de huisarts. Ik wil gewoon dat hij nog even kijkt, hoe dan ook. Wantrouwend als ik ben wil ik toch gewoon nog even iemand anders dan de mensen uit dat ziekenhuis laten kijken
pi_32227819
Heb je zetpillen of gewone sinasprillen? Ik vind namelijk zetpilletjes altijd beter werken.
Het is echt even uitzingen denk ik. Sterkte joh
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 12:14:18 #225
24188 Belana
kloon van belana
pi_32227856
gelijk heb je hoor lb, sowieso is het goed om het in de gaten te houden toch?
zetpillen zijn goed idd, dat mag best!
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 november 2005 @ 12:15:22 #226
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32227874
Ik doe nooit aan zetpillen, dat vind ik echt gruwelijk.
We hebben vloeibare paracetamol maar vandaag niet meer gedaan want ze moet niet overmoedig worden en gaan overbelasten.

Ja is wel zo maar in het ziekenhuis zeiden ze, kijk het een weekje aan en geen pijnstillers. Toen heb ik huisarts nog gebeld en die zei mag wel wat pijnstillers. Dus toen geloofde ik ze eigenlijk al niet meer maar ja meteen ergens anders er na laten kijken was volgens mijn vriendje iets wat overdreven (huhuhm) dus dan maar zo.
  zondag 13 november 2005 @ 12:17:08 #227
3011 E.T.
pi_32227912
wat waardeloos LB.. Arme kind kan normaal zo veel en nu zo weinig.. .

Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 13 november 2005 @ 14:29:29 #228
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_32231086
Hè getver wat naar LB! Wat is het dan doorbijten hè? Dikke voor allebei.

Sugar, hoe is het weekendje logeren?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_32232781
Wat is er met Jolie gebeurd Luchtbel?
  zondag 13 november 2005 @ 15:27:32 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_32232834
DE woorden van Liam : "nee" "niet" "wilniet" "neesape" neejuistere"

pfff....
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 november 2005 @ 15:40:19 #231
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_32233210
quote:
Op vrijdag 11 november 2005 15:13 schreef Luchtbel het volgende:
Van huisarts naar ziekenhuis. Foto's laten maken.
Twee fracturen bij tenen, gekneusde enkel en kneuzing bij heupje
Heel heel heel zielig. Ligt gelukkig wel lekker te slapen naar fles warme melk met wat paracetamol.
Rust houden.......ze doet het heel goed. Het is echt zo zielig.
quote:
Op zondag 13 november 2005 15:25 schreef poemojn het volgende:
Wat is er met Jolie gebeurd Luchtbel?
  zondag 13 november 2005 @ 15:47:00 #232
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_32233378
Was leuk en fijn, Dutsj, dat logeren bij mijn ouders! Mijn moeder heeft beide dagen een paar uur opgepast, zodat ik vlug veel werk voor school kon doen. En da's nog gelukt ook. Maar da's ook offtopic.

Met Maria ging het ook allemaal heel leuk en fijn. Ze hoeft eigenlijk nooit echt te wennen aan een ander huis, ook niet meer wat betreft slapen. Gelukkig. Ze is steeds vrolijk, ook al is ze ineens alleen met oma of opa, of met mijn zus of een nichtje van 5. Het maakt allemaal niet uit!

Belana, wat zwaar zo'n neeschuddertje! Hoe lang duurt de fase al?
Want het is een fase, het is een fase, het is een fase
  zondag 13 november 2005 @ 15:53:28 #233
24188 Belana
kloon van belana
pi_32233530
zzzzennnnnnnn.... het is een fase... zzzzzennnnnnnn....

dankje sugar
stormy waters...
sailin'
  zondag 13 november 2005 @ 15:58:39 #234
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32233679
Neejuistere dat is wel euh behoorlijk zwaar

Succes!
pi_32234362
LB sterkte, moeilijk hoor als je haar niet uit kan leggen waarom het nu niet mag/kan en ze zoveel pijn heeft. Als je even wilt komen zwemmen met d'r in de jacuzzi hierboven ben je welkom hoor ! Of gewoon even langskomen voor de afleiding. Dikke kus voor Jolie en jij veel sterkte.
  Jubileum moderator zondag 13 november 2005 @ 20:48:26 #236
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32241614
Arme Jolietje, wat een frustratie

Iris heeft zich volledig overgegeven aan het Sinterklaasgebeuren. Gisteren de intocht op tv, vanmorgend de herhaling, ze vond het helemaal super. Ze was vooral diep diep onder de indruk van het babypaardje.

Vanmiddag was de intocht hier in het centrum. Geweldig vond ze het, allemaal zwarte pieten en natuurlijk Sinterklaas. Eva was allang afgehaakt, die was al naar huis met Jeroen maar Iris wilde van geen wijken weten. Sinterklaas moest ze zien, en pas toen hij ook naar huis ging wilde ze wel mee naar huis. Ze vond het alleen erg jammer dat er hier in het centrum geen babypaardje mee was vertelde ze vanavond.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 13 november 2005 @ 21:10:09 #237
37150 livelink
pi_32242249
Oh, wat leuk voor Iris!
Hier is Sinterklaas nog helemaal niet in trek. Job heeft nog totaal geen weet en Katja interesseert het dit jaar tot nog toe niks. Ze vond het heel even leuk vanochtend, toen ze wat in haar schoen vond, maar voor de rest wil ze er niet mee geconfronteerd worden. Het Sinterklaasjournaal en de intocht op tv wilde ze niet zien en ze wilde gisteravond ook haar schoen niet zetten (dat heb ik dus zelf maar gedaan). Ik ben wel eens jaloers als ik dan de verhalen van Bo en Janneke en Iris lees, want dat had mij ook zo leuk geleken.

Jolietje, ik hoop dat je nu lekker slaapt en weinig pijn hebt. Luchtbel, dat lijkt me ontzettend zwaar om Jolie in toom te moeten houden. Sterkte.
pi_32243292
Belana inderdaad het gaat weer voorbij, echt waar. Maar zulke dagen zijn wel pittig he!
Iris wat leuk!!! En dat ze dat van dat paardje dan nog ff verteld wat knap he wat die kleintjes onthouden allemaal.

Ik ben weer zo trots op Jans (jaja t word afgezaagd he ) Ik vroeg vandaag een paar keer waar is je speentje ook alweer naartoe. Dan zei ze heel hard klaas en wees ze op haar poppenbuggy. Zo van die heb ik gehad omdat sinterklaas zo trots is.
Vanavond moest haar buggy mee naar bed Dat hebben we maar niet gedaan, ligt niet echt lekker. Maar hij mocht wel mee naar boven. Hij moest helemaal aangeschoven worden bij dr bedje. En nu kan ze hem met haar handje aanraken als ze gaat slapen. En raad eens............ ze heeft helemaal niet gehuild om het speentje. Ze ging gewoon slapen

Livelink geniet er nog maar ff van hoor. Ik vind dit inderdaad wel heel leuk maar er zitten ook keerkanten aan. Elke avond om 10 over half 6 dat sinterklaasjournaal. Echt een rottere tijd kan je je niet bedenken. Dus we eten nu steeds of heel vroeg of laat. Bo is er wel heel erg mee bezig. Zit er echt helemaal in en kan er soms in doordraven. Dus alles heeft 2 kanten moet je maar denken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32243430
arme Jolie (en LB), hopelijk slapen jullie vannacht goed en gaat 't morgen alweer iets beter met voorzichtig aan doen.

Piet is gisteren voor 't eerst meegeweest naar de intocht van Sinterklaas (in Hoorn), samen met oma en mij. hij was zeer onder de indruk. de Pieten vond ie wel wat eng maar de handenvol snoep die hij er steeds van kreeg maakten een hoop goed. we vertelden natuurlijk dat hij ook Piet heet en alle Pieten zeiden "wat een mooie naam!" toen we thuis kwamen was dat dan ook (behalve de stoomboot) het belangrijkste dat hij aan papa te vertellen had: "Zwarte Piet zei wat een mooie naam!". G antwoordde dat Zwarte Piet dat natuurljik een mooie naam vond omdat ie zelf ook Piet heette maar daar was onze Piet het allerminst mee eens, hoe KWAM hij erbij dat Zwarte Piet ook Piet heette...
hij heeft ook z'n schoen mogen zetten en vond 't erg leuk om daar vanmorgen echt een kadootje in aan te treffen. de rest van de dag heeft ie nog erg vaak 'Sinterklaas Kapoentje' gezongen (hij dacht waarschijnlijk "als 't zo makkelijk gaat..." ). we zijn trouwens ongeveer een week geleden begonnen met af en toe Sinterklaasliedjes te zingen en de CD te draaien en hij kent ze al bijna allemaal uit z'n hoofd! vind ik zo ongelooflijk. maar 't zegt ook wel wat over hoeveel indruk 't allemaal maakt. we gaan maar niet naar het sinterklaasjournaal kijken heb ik besloten, het moet allemaal wel een beetje leuk blijven.

[ Bericht 24% gewijzigd door bixister op 13-11-2005 21:57:48 ]
  Jubileum moderator zondag 13 november 2005 @ 21:55:27 #240
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_32243553
Wat onwijs pittig Jessie, en logisch dat je onwijs trots op haar bent.

Livelink, die jaloezie herken ik hoor. Ik kan eindelijk genieten van Sinterklaas, door Iris. Eva wil het allemaal niet, wil het sinterklaasjournaal ook niet zien en wilde al helemaal niet naar de intocht toe vanmiddag. Eenmaal daar vond ze het ook veel te druk en lawaaiig dus Jeroen is weer met Eva naar huis gegaan.

Mag ik nog even heel trots spammen met mijn nieuwe wallpaper?
Iris moest even op de foto voor aan de muur op de creche, deze is het geworden

Hahahaha wat een verwarring met al die pieten
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_32243630
Die is echt super mooi Lois

En die van Piet met zwoele piet ook
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32243719
wat een prachtige foto inderdaad Lois! ik zie er trouwens ineens ook weer meer gelijkenis met Bram (en Karin!) in.
pi_32243786
oja en stoer van Janneke dat ze zonder huilen speenloos is gaan slapen vanavond!
  zondag 13 november 2005 @ 22:12:19 #244
37150 livelink
pi_32244105
Je bent met recht heel trots, Lois! Wat een mooie foto van Iris

En Jessie ook al met recht een trotse moeder. Sinterklaas is een echte goedheiligman. Hij heeft toch maar even voor elkaar gekregen dat de speen een avondje vergeten is.

Piet heeft vast extra veel snoepjes gekregen van zijn 'semi-naamgenoten' . Leuk dat hij al de Sinterklaasliedjes mee zingt.
Katja begon vandaag ineens spontaan Sint-Maartenliedjes te zingen, terwijl ze 11 november haar mond strak dicht hield. Ik verwacht dus half december wel de eerste Sinterklaasliedjes.
  zondag 13 november 2005 @ 22:13:18 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32244132
Jeetje wat een knappe kinderen allemaal. Is Katja zo serieus Livelink? dat ze er niet aan mee wil doen?

Ladybos, lief van je maar we zijn het weekend door (juist nu moest iedereen werken enzovoorts dus weinig afleiding) en ik denk dat we het ergste wel gehad hebben!
  zondag 13 november 2005 @ 22:16:57 #246
37150 livelink
pi_32244259
Ik denk eerder dat het een beetje zelfbescherming is. Ze was vorig jaar echt heel bang voor Sinterklaas en ze is er het hele jaar mee bezig geweest en nu wil ze er ineens helemaal niks mee te maken hebben.
Aan de ene kant ben ik wel blij dat ze nu niet meer zo angstig is, maar ik had eigenlijk gehoopt dat haar fascinatie was omgeslagen in plezier in het hele feest.
  zondag 13 november 2005 @ 22:18:14 #247
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_32244309
Ach wat jammer dan inderdaad. Maar misschien volgend jaar als ze andere kindjes op school er ook mee bezig ziet enzo.
pi_32244764
Hoe heeft ze dat voor elkaar gekregen? Van de trap gevallen?
Sterkte Jolie, wat zielig!

Lieve foto van verlegen Piet met Piet

En mooie foto van Iris Lois!

Goed dat Janneke zo haar speen weggegeven heeft.. mag je nog wel een foto van Paard met speen fotoshoppen zeker Jessie

Myrthe krijgt nog niet zoveel mee van Sinterklaas en Pieten. Ze wijst ze overal aan op de posters en in de speelgoedfolders maar dat is 't ook wel. Komt volgend jaar vast nog
pi_32244871
quote:
Op zondag 13 november 2005 22:30 schreef poemojn het volgende:

Goed dat Janneke zo haar speen weggegeven heeft.. mag je nog wel een foto van Paard met speen fotoshoppen zeker Jessie
De speen zit al met een briefje in haar bewaardoos. Met de datum waarop hij aan sinterklaas "gegeven" is
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 13 november 2005 @ 22:34:30 #250
3011 E.T.
pi_32244921
Belana, die fase hadden wij tot 2 weken geleden... Ze heeft die weken voor 't eerst op de gang gestaan en ik was 't helemaal spuugzat.. En ineens was 't over en nu is ze al weer een week of 2 weer het engeltje dat we gewend zijn

Jessie, wat goed van Janneke! Ik vind 't echt knap! (ik moet er nog ff niet aan denken hoe dat hier zou gaan als er geen speen meer zou zijn .. voorlopig houdt ze 'm dus ff maar)

En Iris en Piet (je was wel in de plaats waar ik geboren en getogen ben!) .. en Katja die nog niet zo durft..

Hier heb ik me vandaag helemaal een slag in de rondte genoten van Saskia
Vanmorgen de intocht op tv gekeken; Saskia vond 't helemaal geweldig. Het verhaal snapte ze nog niks van, maar "Klaas!!" en "Piet! Piet!" en vergeet ook "Paatje! Paatje!" niet.. En als er liedjes werden gezongen op tv ging ze heftig meeswingen (ja, sinterklaas kapoentje kan best heftig swingen ) en dan ook nog mama die mee gaat zingen..
Echt helemaal geweldig dat koppie

En tegen een uur of 5 's middags wordt ze 't vaak een beetje zat, dus (zeer pedagogisch verantwoord) voor de tv. Op zaterdag en zondag zijn die meiden van K3 er dan... en mevrouw begint het dansje na te doen Voorheen stond ze een beetje mee te swingen (met d'r kont te draaien) tegenwoordig bewegen d'r armen: rechterarm strekken, linkerarm strekken, buigen, zwaaien, voor je gezicht... Ze probeert duidelijk het dansje na te doen..

`Had echt vandaag steeds een brok in m'n keel.. Alles wat ik vroeger al zo aandoenlijk vond bij kleine kinderen... Mijn kind doet dat ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')