Anitra, vast overbodig, maar gebruik je ook chamodent voor Djulian? Wil nog wel eens verlichting brengen.
Jee wat Kylian netjes kleuren zeg!
![]()
Heeft iemand een idee hoe ik Léon er van af krijg om met alles te gooien? Auto's, ballen, knuffels, blokken en duplo vliegen hier regelmatig door de kamer. En hij kan echt heel gericht en hard mikken!
![]()
Heel knap natuurlijk, maar vroeg of laat vallen er slachtoffers.
Op het kdv had hij al zijn beker melk helemaal over de tafel heen gegooid. Ja de beker aan de andere kant en de melk over de hele tafel.
![]()
Kinderen lachen natuurlijk en ook de leidsters hadden hun lachen in moeten houden, maar ze hebben hem toen wel even om gedraaid en van tafel af gehaald.
We spreken hem er thuis altijd op aan en ook streng, maar het gaat het ene oor in en de ander weer uit. Het weghalen van het speelgoed heeft voor heel even zin, maar als hij een half uur verder is gaat hij gewoon verder.
Ik zie onze ramen en de tv al aan diggelen vallen en vooral zijn nichtje moet het nogal eens ontgelden (kind loopt ook altijd in de weg
![]()
) en voordat het zover is wil ik hem het toch proberen af te leren. Iemand tips?