Ze was toch 22?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is leuk, maar misschien wat te oud voor de doelgroep.
Jonger is beter.quote:
Ja. De Cameron Diaz/Nina Persson look-a-like.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Cee het volgende:
Volgens mij die ene met die stemvork. Die zangles geeft, of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Je eet toch ook geen slasaus van 22 jaar oud?
Geen idee wat ik net zei
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Jonger is beter.
Je eet toch ook geen slasaus van 22 jaar oud?
Geen idee wat ik net zei
Ze deed mij vooral denken aan de niet-crackhoer versie van Cindy Pielstroom (die is op zich niet lelijk, maar die heeft zo'n sleazy uitstraling)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze lijkt echt op miljarden mensen tegelijkertijd, bizar is dat.
Ik vind haar aan de ene kant heel mooi en aan de andere kant helemaal niet (en dat heeft dan niets met de leeftijd te maken hoor)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft ook wat weg van die rooie van Girls Aloud, en van Hedwig van Idols 2 enzo.
Dat valt er niet af te zien eigenlijk, niet dat ik haar niet leuk vind ofzo.quote:
Verkapt ik-heb-net-gezoend postquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Gelukkig is 't niet die Ellen waar ik net mee gezoend heb, die is toch een stuk leuker![]()
![]()
Ja er zaten een paar heeele mooie meisjes bij, maar daar lieten ze bijna niets van zien. In dat stukje "maar sommigen zijn wél door" zo'n meisje met groene ogen en (opgestoken) krullend haar en zo'n blond meisje met bambi-oogjes en zo'n liev neusjequote:Op zondag 30 oktober 2005 09:29 schreef _Arthur het volgende:
Lelijke kop. Heb betere dames de revue zien passeren.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
wat zong zij?
ik heb het eerste half uur gemist... zat ze daarin?
Die "waardeloze begeleiding" bestaat uit op het conservatorium cumlaude afgestudeerde muzikanten...quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Beast of Burden met dr eigen band.
wat een waardeloze begeleiding btw...tis net midi!
Natural Womanp
Op zic best mooie stem, maar niet echt heel bijzonder...en ik heb nog steeds de kriebels van de bandbegeleiding :S
Hoezo dat nou weer? Je hoeft heus geen alinealang betoog te houden wáárom Ellen zo tof en goed is. Ze ís het gewoon, punt uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef meissie123 het volgende:
Wat leveren jullie hier (net niet iedereen) een ongelooflijk nutteloos commentaar zeg!!
Ook zo lekker onderbouwd allemaal...![]()
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Of ze is gewoon stom punt
Afkraken?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:58 schreef meissie123 het volgende:
[..]
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Afkraken?
Ik vind er gewoon niks aan. Van mij mogen er dertien anderen in de finale.
Dat mag toch gewoon?
Ellen?quote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.
Voor wie was het dan bestemd?quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, met mijn domme hoofd heb ik dit in het verkeerde topic geplaatst zie ik
Die rare van gisteren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Voor wie was het dan bestemd?
Ben ik wel benieuwd..
Sorry hoe kun je die begeleiding kut vinden? 10 keer beter dan haar stem! Lekkere funky gitaar, leuke soloquote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Beast of Burden met dr eigen band.
wat een waardeloze begeleiding btw...tis net midi!
Natural Womanp
Op zic best mooie stem, maar niet echt heel bijzonder...en ik heb nog steeds de kriebels van de bandbegeleiding :S
Ja, gekozen door de jury (die haar op de derde plek had staan.)quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:21 schreef Maisnon het volgende:
maar ze is dus door?
Jij hebt toch ooit met je piano het bereik van alle kandidaten aan ons uit proberen te leggen?quote:Op zondag 18 december 2005 11:02 schreef Christine het volgende:
D'r makeup was een beetje overdone he. Maar verder was ze wel erg goed.
ohquote:Op zondag 18 december 2005 11:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jij hebt toch ooit met je piano het bereik van alle kandidaten aan ons uit proberen te leggen?
Doe je dat dit jaar weer?. Is leuk!
Dat was marky's conclusie waarschijnlijkquote:Op zondag 18 december 2005 11:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jim ofzo.
quote:Op donderdag 11 september 2003 00:26 schreef marky het volgende:
[..]
Jim had tijdens Idols een bereik van 10 noten Hind van 11 en Yuli en Zosja 13 de andere zaten gelijk aan de 10 of eronder.
quote:
quote:Op zondag 18 december 2005 11:35 schreef Tom_Tom- het volgende:
iedereen is dat kind alweer vergeten..
quote:"Ik word gek. Wat moet ik met jou?", vraagt Babette zich af als ze oog in oog staat met de zeer muzikale Ellen.
“Afgestudeerd muziekdocent, studeert jazz en zang aan het conservatorium, je speelt piano, gitaar, dwarsfluit en zit in een funkband... Ik word gek, wat moet ik met jou?” roept Babette uit. “Luisteren en commentaar geven”, glimlacht Ellen.
Als ze haar liedje heeft gezongen, zegt Babette: “Qua zang zit je wel goed. Dat hoor ik meteen. Het is te gek en je hebt een enorm talent. Ik vind dat je een waanzinnig geluid hebt. Je bent je heel bewust van dat je dat kan. Dat komt er op allerlei manieren uit. Alleen er is iets dat me irriteert: het lijkt wel alsof je er geen lol in hebt. Je komt heel onverschillig over. Dat zeg ik express, omdat dat op televisie wordt uitvergroot en zoiets kan verkeerd opgevat worden.”
Ellen legt uit dat ze het eigenlijk vreselijk vindt om met de CD mee te zingen. “Misschien is dat het. Ik wil graag iets anders doen dan wat er nu op staat en ik vind dat best wel moeilijk.”
Babette zet de CD-speler uit en laat Ellen opnieuw zingen. “Ik snap het wel”, zegt ze na afloop. “Het wordt nu al beter. Blijft dat ik iets geslotens in je zie. Misschien is het wel je onzekerheid. Je mag je best wel iets breekbaarder opstellen. Dan komt het namelijk lieflijker over.”
Ellen vraagt hoe ze dat in het liedje kan verwerken. “Laat jezelf zien!”, adviseert Babette. “In plaats van heel technisch en verantwoord bezig zijn, wil ik Ellen zien. Gewoon puur als persoon. Dat zingen kun je wel, maar de zaken daar omheen worden nu belangrijk. Ga terug naar het meisje dat met een haarborstel voor de spiegel stond te zingen. Het moet geen afgetrainde zangerestrip worden.”
Ver?????? Die ligt er gelijk uit samen met Renskequote:Op maandag 19 december 2005 18:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat ze hiermee gewoon ff wou patsen..
zo van
"Behalve dat ik goed kan zingen heb k ook nog smaak in muziek"
Ik zie dr iig ver komen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ze deed mij vooral denken aan de niet-crackhoer versie van Cindy Pielstroom (die is op zich niet lelijk, maar die heeft zo'n sleazy uitstraling)
Ik kende het niet van naam. Maar de melodie klonk mij zeer herkenbaar in de orenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Zó onbekend was dat nummer trouwens niet, ik kende het zelfs
.
Helemaal mee eens. Ze zong heel erg goed, maar die stem,j e moet er van houden. Zo simpel is het nou eenmaal.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar fantastisch, wat een ongelofelijk lekker ding.. die ogen, daar kan ik zo verliefd op worden. Vond haar performance ook echt niet slecht zoals sommigen beweren. Het was gewoon goed!
Ellen is vanaf nu mijn Idol
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Cee het volgende:
... En 't lijkt net alsof ze al onder de botox zit.
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....quote:
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....
Maar in jouw avatar is dan wel weer leuk....![]()
Misschien wordt ze verkeerd opgemaakt bij de liveshows![]()
mwah... smaken verschillen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.
We wonen in Nederland hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah... smaken verschillen.....![]()
Niet alleen jij hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:08 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nog steeds ondersteboven van Ellen
![]()
![]()
![]()
Die je nu hebt.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Welke Avatar is het leuks?
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
de eerste, en anders de laatste.... je kan ook een combi doen van deze 3quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Die is leuk die ga ol gebruikenquote:
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Proquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Die is leuk die ga ol gebruiken
Dankje wel![]()
Welke programma gebruik je daar voor. Kun je die ergens gratis dowloaden. Want ik heb der ooit 1 gehad, maar die is dankzij me broertje der af.
Ik moest 'm anders apart downloaden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Pro
Met jou goedkeuren Woelli wil ik de derde wel als mijn usericon gebruiken ok?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:26 schreef Woelli het volgende:
Hadden ze het echt over een zij? Mijns inziens kwamen I-Jay Serge en Christon veel eerder in aanmerking voor de exit dan Ellen...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
De jury had er zaterdag liever iemand anders uit gestuurd, een vrouw ("maar zij zit er niet bij"), ik denk dat het Ellen was.
Lucky Bastardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb eens met haar gezoend, ze komt uit Goor
ik heb PSP origineelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik moest 'm anders apart downloaden?
nee denk het niet..... ik heb zo'n gevoel dat het Marescha was.... (Ellen is door de jury gekozen en Marescha nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
De jury had er zaterdag liever iemand anders uit gestuurd, een vrouw ("maar zij zit er niet bij"), ik denk dat het Ellen was.
yep ze hadden het over een zij, check de uitslag maar op idols.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hadden ze het echt over een zij? Mijns inziens kwamen I-Jay Serge en Christon veel eerder in aanmerking voor de exit dan Ellen...
Ik denk wel dat ze de komende weken zich erg goed moet bewijzen om niet voortijdig te sneuvelen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Wojworshebn het volgende:
Heb eens met haar gezoend, ze komt uit Goor
Kun je die ergens gratis dowloaden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Animation Shop 3 zit bij Paint Shop Pro
Maar nartuurlijk mag je diequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met jou goedkeuren Woelli wil ik de derde wel als mijn usericon gebruiken ok?
Ellen-fans moeten elkaar steunen dacht ik zo. en Ellen moet naar de finale
Edit: heb mijn avatar al aangepast!
Ik denk dat het Angelique was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
Ik hoor geen zij hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
yep ze hadden het over een zij, check de uitslag maar op idols.nl
ze hebben het over een zij, maar ik denk dat ze het gewoon over Renske hebben, die was natuurlijk al afgevallen waardoor ze niet meer voor haar konden gaan...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:50 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik hoor geen zij hoor![]()
Henk Jan vond Ellen in elke ronde nog goed, alleen zaterdag vond Henk Jan haar iets minder. Dat zou dan een domme reden om haar er uit te gooien
![]()
Dan hoor ik denk steeds verkeerd, maar toch denk ik dan nog steeds dat ze Ellen er niet mee bedoelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 23:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ze hebben het over een zij, maar ik denk dat ze het gewoon over Renske hebben, die was natuurlijk al afgevallen waardoor ze niet meer voor haar konden gaan...
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef BVO het volgende:
Ik hoor ook geen zij neequote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.
als ze aan het overleggen zijn zegt HJ dat, weet ik 100% zeker! Weet iemand hoe je een geluidsopname kan doen? niet te ingewikkeld graag... Ik denk niet dat hij het over Ellen heeft, ik denk inderdaad Marescha of Angelique!quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:50 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk toch dat dit op een een misverstand berust. Ik heb mijn opname net nog even teruggekeken en Henkjan zegt vlak voor hij de beslissing van de jury om Ariël weg te sturen bekend maakt: "d'r zit iemand in die groep die eigenlijk minder was dan deze twee dames", en daarmee kan zowel een man als een vrouw bedoeld zijn. Persoonlijk denk ik dat hij doelde op Serge, want die kreeg van Henkjan toch het meest negatieve commentaar.
Nog een keertje luisteren danquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen
als je deze link in WMP opent : http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvxquote:
Ik hoor nu wel ze jaquote:Op woensdag 4 januari 2006 10:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je deze link in WMP opent : http://www.rtl.nl/(channe(...)_plain.xml/wm364.wvx
En precies om 15:06 minuten zegt HJ het!
wel je geluid hard zetten, maar niet te hard
Volgens mij zegt ie "Ik vind het raar dat ze er nu tussenzit"quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit weer te luisteren en HJ zegt: En dat ze er niet tussen zit, vind ik gewoon dat we een andere stem moeten laten gelden!
Dat zegt HJ als ze met z'n drieen zitten te smoezen
Die prezen ze de hemel inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 21:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik denk dat het Angelique was.
Ik heb even een opname gemaakt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze aan het overleggen zijn zegt HJ dat, weet ik 100% zeker! Weet iemand hoe je een geluidsopname kan doen? niet te ingewikkeld graag... Ik denk niet dat hij het over Ellen heeft, ik denk inderdaad Marescha of Angelique!
Niet na Floortje... Voor Floortje !!quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:51 schreef Coelho het volgende:
[..]
Angelique was na Floortje toch zeker een van de besten van de avond.
Jij vond Ellen toch zo goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 17:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet na Floortje... Voor Floortje !!![]()
who gives a fuck, zo'n blik verveelt nooit.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
t is wel allemaal dezelfde blik..
Hier ook niet hoorquote:Op donderdag 5 januari 2006 20:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
who gives a fuck, zo'n blik verveelt nooit.![]()
![]()
Thanks for the pic's
Brrrrr wat een enge ogen...quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Correctie, de mooiste ogen die je ooit gezien hebt zul je bedoelenquote:
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de restquote:
inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Is Ellen nog single eigenlijk?
Ik hou hoop![]()
quote:
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.quote:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.
Ik vind de rest ook brrrr hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Ey jij hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=ellenfanboek of mail naar ellenfanboek@hotmail.com
Waarom mag dat niet??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
edit: Ik zei toch dat dat niet mocht...
Dat het spam, doen we niet aanquote:
Okee haha..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het spam, doen we niet aan
Zet het in je handtekening, dat mag dan weer wel.
He niet zo ronselen hier!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ey jij hebt
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
nog niet gedaanHelp ons om Ellen punten te geven
![]()
Is namelijk nodig.. De Marescha fans mogen Ellen niet zo..
De ellen fans mogen Marescha niet... jou punten heeft Ellen hard nodig!!
Je mag 1 persoon 2 pluspunten geven, en 2 personen 2 minpunten. Of je geeft 3 personen 2 minpunten. En dan pas je daarna de lijst aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ga me vast schamen, maar ik snap het hele spel niet![]()
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Kirstenn het volgende:
Oké ga het proberen, sorry als ik t fout doe![]()
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihi![]()
En we moeten Marescha terug pakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Ellen nog heel vaak pluspunten gegeven..
Nee, die zijn nu voor Mareschaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef Kirstenn het volgende:
Naa geef dr nu dan nog steeds +punten!!![]()
quote:Behalve afgelopen zaterdag. Toen was Ellen ver beneden haar kunnen. Verkeerde liedje en valse en slecht getimede zang. Haar stralende lach maakte een hoop goed en de wetenschap dat ze heel goed kan zingen (zoals ik ook op tv in mijn commentaar zei). Maar zo zie je maar dat iedereen wel eens een mindere dag kan hebben. Floortje in de workshop, Ellen in de eerste grote live-show en Brace zelfs tijdens de auditie bij Idols I...
quote:
quote:Yep. Hij zegt zelf nu dat het terecht was dat we hem niet doorlieten naar de volgende ronde. Eric van Tijn sprak hem onlangs en toen vertelde Brace dat het een heel slechte auditie was geweest. Eric, Jerney en ik kunnen het ons niet herinneren, dus hij heeft weinig indruk gemaakt. Kan gebeuren.
Dat denk ik ook. Of dat "ze" in dat onderonsje moet gewoon een geintje zijn geweest om de boel wat op te stoken, dan kan het ook Serge zijn geweest. Maar ik denk ook Ellen ja.quote:Maar goed, Ellen had er dus uitgemoeten van de jury.
Hoezo? Ze vonden toch ook niet dat Floortje eruit moest nadat ze fout ging bij de workshop?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Brace?.
Maar goed, Ellen had er dus uitgemoeten van de jury.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vonden toch ook niet dat Floortje eruit moest nadat ze fout ging bij de workshop?
Precies, hij zegt zelf dat Ellen veel beter kan dus hij wil vast dat ze dat nog laat zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
En Ellen was zelf hun eigen keuze, dus ik denk ook niet dat ze Ellen bedoelen. Misschien wel Marescha. Zij is de enige die niet op de kaarten bij de worshop stond
![]()
Daarom, ik ben er 100% overtuigd dat het Ellen niet isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Precies, hij zegt zelf dat Ellen veel beter kan dus hij wil vast dat ze dat nog laat zien![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:52 schreef Ayaxola het volgende:
Whehe, ik heb d'r KO geslagen in het Survival spel![]()
Ze ziet er vandaag echt prachtig uit!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 17:38 schreef roze-meisje het volgende:
ze zag de afgelopen keer er heel mooi uit
11 keer gestemdquote:Op zondag 8 januari 2006 00:17 schreef TheVulture het volgende:
Ellen was na Floortje en Angelique de beste vanavond en helemaal terecht door naar volgende week. Ik kneep hem wel een beetje maar mijn 11 stemmen hebben geholpen
quote:
Om eerlijk te zijn, ik had verwacht dat ze op die krukken zat ja. Maar daar was ik vorige week ook bang voor en daar ben ik volgende week ook bang voorquote:Op zondag 8 januari 2006 00:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was jij ook zo bang dat ze op de krukken zou komen? Ondanks haar topprestatie vanavond zag ik de bui al hangen. Vooral die breezerkutten die glijen op Serge, Christon en I-Jay verneuken de boel...
Maar gelukkig is ze er nog!
Maar 5 keerquote:Op zondag 8 januari 2006 00:27 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ben er ook elke week bang voor.. maar deze week extra, omdat als ik er volgende week ben ze er nog wel moet zijn!! Verder vond ik dr vandaag weer toppie.. en heb maar 5 x gestemd![]()
jij moet je mond gaan spoelenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:20 schreef Ivatje het volgende:
Ellen heeft alleen mooie ogen (kleur) en niets meer..Haar stem is helemaal niet bijzonder en klinkt onaangenaam in mijn oren...Zij verdient volgens mij niet om bij de 10 laatste te zijn...serieus
komt door me irritante flits denk ik. Ik heb een hele lange flits op mijn camera, dan denk je dat de flits voorbij is en dan komt er nog een flits achteraan die de uiteindelijk foto maaktquote:
quote:Op zondag 8 januari 2006 21:33 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vind haar eigenlijk nog steeds niks. Ze is ook niet lelijk ofzo, maar haar stem vind ik heel vervelend en irritant. En ik vind Ellen ook geen artiest. Maar ze is zeker wel beter dan Serge en I-Jay.
Ze is niet opeens een ster hoor, na 1 keer dragen gooi je normaal niet zomaar iets weg. Ik heb ook al de hele winter dezelfde handschoenenquote:Op maandag 9 januari 2006 09:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nog steeds die sjaal![]()
haha, die heeft ze geloof ik al heel lang![]()
Beetje veel tekst voor zo'n mini-plaatje IMO, maar ze ziet er wel leuk uitquote:
ze heeft die sjaal al jarenquote:Op maandag 9 januari 2006 10:51 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ze is niet opeens een ster hoor, na 1 keer dragen gooi je normaal niet zomaar iets weg. Ik heb ook al de hele winter dezelfde handschoenen![]()
Mooie foto's Charmedquote:
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat wel steeds meer op Marieke lijken trouwens maar da's helemaal geen straf, die was ook yummie. Maar Ellen is meer de better an improved version van Marieke, betere looks en betere stem
umzz Ellen is wel wat beter dan Marieke. Marieke is een huppelkutje.... Ellen niet echtquote:Op maandag 9 januari 2006 18:33 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat wel steeds meer op Marieke lijken trouwens maar da's helemaal geen straf, die was ook yummie. Maar Ellen is meer de better an improved version van Marieke, betere looks en betere stem
Dus jij vind vals zingen mooi?quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het prettiger om naar Marieke te luisteren dan naar Ellen.
quote:Op maandag 9 januari 2006 18:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vond het prettiger om naar Marieke te luisteren dan naar Ellen.
dan zijn we het eensquote:Op maandag 9 januari 2006 18:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
umzz Ellen is wel wat beter dan Marieke. Marieke is een huppelkutje.... Ellen niet echt![]()
Ik vind maaike erg op Peggy Vrijens lijk.. hihi Marieke nietquote:Op maandag 9 januari 2006 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maaike vond ik wel heel erg op Marieke lijken
Dat meisje ziet er best uitquote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
De linker is Ellen's broer. Ellen heeft nog een broer maar daar heb ik geen foto van.
http://www.line-online.nl
Hoe kom je aan die foto's Woelliquote:Op maandag 9 januari 2006 22:03 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat meisje!quote:Op maandag 9 januari 2006 19:31 schreef Woelli het volgende:
[afbeelding]
De linker is Ellen's broer. Ellen heeft nog een broer maar daar heb ik geen foto van.
http://www.line-online.nl
Ze heeft ooit mee gedaan aan een kleine musical ofzo.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die foto's Woelli
Zijn dat allemaal broers en zussen
Vind Ellen met korter haar leuker btw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |