Ey jij hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=ellenfanboek of mail naar ellenfanboek@hotmail.com
Waarom mag dat niet??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
edit: Ik zei toch dat dat niet mocht...
Dat het spam, doen we niet aanquote:
Okee haha..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het spam, doen we niet aan
Zet het in je handtekening, dat mag dan weer wel.
He niet zo ronselen hier!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ey jij hebt
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
nog niet gedaanHelp ons om Ellen punten te geven
![]()
Is namelijk nodig.. De Marescha fans mogen Ellen niet zo..
De ellen fans mogen Marescha niet... jou punten heeft Ellen hard nodig!!
Je mag 1 persoon 2 pluspunten geven, en 2 personen 2 minpunten. Of je geeft 3 personen 2 minpunten. En dan pas je daarna de lijst aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ga me vast schamen, maar ik snap het hele spel niet![]()
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Kirstenn het volgende:
Oké ga het proberen, sorry als ik t fout doe![]()
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihi![]()
En we moeten Marescha terug pakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellen![]()
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb Ellen nog heel vaak pluspunten gegeven..
Nee, die zijn nu voor Mareschaquote:Op vrijdag 6 januari 2006 13:32 schreef Kirstenn het volgende:
Naa geef dr nu dan nog steeds +punten!!![]()
quote:Behalve afgelopen zaterdag. Toen was Ellen ver beneden haar kunnen. Verkeerde liedje en valse en slecht getimede zang. Haar stralende lach maakte een hoop goed en de wetenschap dat ze heel goed kan zingen (zoals ik ook op tv in mijn commentaar zei). Maar zo zie je maar dat iedereen wel eens een mindere dag kan hebben. Floortje in de workshop, Ellen in de eerste grote live-show en Brace zelfs tijdens de auditie bij Idols I...
quote:
quote:Yep. Hij zegt zelf nu dat het terecht was dat we hem niet doorlieten naar de volgende ronde. Eric van Tijn sprak hem onlangs en toen vertelde Brace dat het een heel slechte auditie was geweest. Eric, Jerney en ik kunnen het ons niet herinneren, dus hij heeft weinig indruk gemaakt. Kan gebeuren.
Dat denk ik ook. Of dat "ze" in dat onderonsje moet gewoon een geintje zijn geweest om de boel wat op te stoken, dan kan het ook Serge zijn geweest. Maar ik denk ook Ellen ja.quote:Maar goed, Ellen had er dus uitgemoeten van de jury.
Hoezo? Ze vonden toch ook niet dat Floortje eruit moest nadat ze fout ging bij de workshop?quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
Brace?.
Maar goed, Ellen had er dus uitgemoeten van de jury.
quote:Op vrijdag 6 januari 2006 14:57 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Hoezo? Ze vonden toch ook niet dat Floortje eruit moest nadat ze fout ging bij de workshop?
Precies, hij zegt zelf dat Ellen veel beter kan dus hij wil vast dat ze dat nog laat zienquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
En Ellen was zelf hun eigen keuze, dus ik denk ook niet dat ze Ellen bedoelen. Misschien wel Marescha. Zij is de enige die niet op de kaarten bij de worshop stond
![]()
Daarom, ik ben er 100% overtuigd dat het Ellen niet isquote:Op vrijdag 6 januari 2006 18:01 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Precies, hij zegt zelf dat Ellen veel beter kan dus hij wil vast dat ze dat nog laat zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |