Correctie, de mooiste ogen die je ooit gezien hebt zul je bedoelenquote:
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de restquote:
inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Volgens mij welquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Is Ellen nog single eigenlijk?
Ik hou hoop![]()
quote:
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.quote:
Neequote:Op donderdag 5 januari 2006 22:55 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze sterke contactlenzen draagt en daardoor die priemende blik in haar ogen krijgt.
Ik vind de rest ook brrrr hoor.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk alleen de ogen mooi. Brrr de rest
Ey jij hebtquote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
http://www.tboek.nl/tboek/index.php?name=ellenfanboek of mail naar ellenfanboek@hotmail.com
Waarom mag dat niet??quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:58 schreef Kirstenn het volgende:
ELLENwillen jullie in haar fanboek schrijven?
edit: Ik zei toch dat dat niet mocht...
Dat het spam, doen we niet aanquote:
Okee haha..quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat het spam, doen we niet aan
Zet het in je handtekening, dat mag dan weer wel.
He niet zo ronselen hier!quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:59 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ey jij hebt
Idols Survival Game #2: Met Raffaëla aan kop!
nog niet gedaanHelp ons om Ellen punten te geven
![]()
Is namelijk nodig.. De Marescha fans mogen Ellen niet zo..
De ellen fans mogen Marescha niet... jou punten heeft Ellen hard nodig!!
Je mag 1 persoon 2 pluspunten geven, en 2 personen 2 minpunten. Of je geeft 3 personen 2 minpunten. En dan pas je daarna de lijst aan.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:18 schreef Kirstenn het volgende:
Ik ga me vast schamen, maar ik snap het hele spel niet![]()
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihiquote:Op vrijdag 6 januari 2006 00:29 schreef Kirstenn het volgende:
Oké ga het proberen, sorry als ik t fout doe![]()
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
Als je Ellen maar gewoon elke dag 2+ punten geeft hihi![]()
En we moeten Marescha terug pakkenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:51 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Jaa natuurlijk! Niemand mag boven Ellen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |