Hoezo dat nou weer? Je hoeft heus geen alinealang betoog te houden wáárom Ellen zo tof en goed is. Ze ís het gewoon, punt uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef meissie123 het volgende:
Wat leveren jullie hier (net niet iedereen) een ongelooflijk nutteloos commentaar zeg!!
Ook zo lekker onderbouwd allemaal...![]()
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Of ze is gewoon stom punt
Afkraken?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:58 schreef meissie123 het volgende:
[..]
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Afkraken?
Ik vind er gewoon niks aan. Van mij mogen er dertien anderen in de finale.
Dat mag toch gewoon?
Ellen?quote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.
Voor wie was het dan bestemd?quote:Op zondag 11 december 2005 20:19 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, met mijn domme hoofd heb ik dit in het verkeerde topic geplaatst zie ik
Die rare van gisteren.quote:Op zondag 11 december 2005 20:20 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Voor wie was het dan bestemd?
Ben ik wel benieuwd..
Sorry hoe kun je die begeleiding kut vinden? 10 keer beter dan haar stem! Lekkere funky gitaar, leuke soloquote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Beast of Burden met dr eigen band.
wat een waardeloze begeleiding btw...tis net midi!
Natural Womanp
Op zic best mooie stem, maar niet echt heel bijzonder...en ik heb nog steeds de kriebels van de bandbegeleiding :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |