Ze was toch 22?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze is leuk, maar misschien wat te oud voor de doelgroep.
Jonger is beter.quote:
Ja. De Cameron Diaz/Nina Persson look-a-like.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:10 schreef Cee het volgende:
Volgens mij die ene met die stemvork. Die zangles geeft, of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Je eet toch ook geen slasaus van 22 jaar oud?
Geen idee wat ik net zei
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:51 schreef cerror het volgende:
[..]
Jonger is beter.
Je eet toch ook geen slasaus van 22 jaar oud?
Geen idee wat ik net zei
Ze deed mij vooral denken aan de niet-crackhoer versie van Cindy Pielstroom (die is op zich niet lelijk, maar die heeft zo'n sleazy uitstraling)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:38 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze lijkt echt op miljarden mensen tegelijkertijd, bizar is dat.
Ik vind haar aan de ene kant heel mooi en aan de andere kant helemaal niet (en dat heeft dan niets met de leeftijd te maken hoor)quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze heeft ook wat weg van die rooie van Girls Aloud, en van Hedwig van Idols 2 enzo.
Dat valt er niet af te zien eigenlijk, niet dat ik haar niet leuk vind ofzo.quote:
Verkapt ik-heb-net-gezoend postquote:Op zondag 30 oktober 2005 03:27 schreef Kluupkluup het volgende:
Gelukkig is 't niet die Ellen waar ik net mee gezoend heb, die is toch een stuk leuker![]()
![]()
Ja er zaten een paar heeele mooie meisjes bij, maar daar lieten ze bijna niets van zien. In dat stukje "maar sommigen zijn wél door" zo'n meisje met groene ogen en (opgestoken) krullend haar en zo'n blond meisje met bambi-oogjes en zo'n liev neusjequote:Op zondag 30 oktober 2005 09:29 schreef _Arthur het volgende:
Lelijke kop. Heb betere dames de revue zien passeren.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 01:09 schreef Christine het volgende:
wat zong zij?
ik heb het eerste half uur gemist... zat ze daarin?
Die "waardeloze begeleiding" bestaat uit op het conservatorium cumlaude afgestudeerde muzikanten...quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef BeautifulXSecrets het volgende:
Beast of Burden met dr eigen band.
wat een waardeloze begeleiding btw...tis net midi!
Natural Womanp
Op zic best mooie stem, maar niet echt heel bijzonder...en ik heb nog steeds de kriebels van de bandbegeleiding :S
Hoezo dat nou weer? Je hoeft heus geen alinealang betoog te houden wáárom Ellen zo tof en goed is. Ze ís het gewoon, punt uit.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef meissie123 het volgende:
Wat leveren jullie hier (net niet iedereen) een ongelooflijk nutteloos commentaar zeg!!
Ook zo lekker onderbouwd allemaal...![]()
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...quote:Op donderdag 8 december 2005 00:06 schreef Luchtbel het volgende:
Of ze is gewoon stom punt
Afkraken?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:58 schreef meissie123 het volgende:
[..]
makkelijk hè, om zo iemand af te kraken ...
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 20:23 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Afkraken?
Ik vind er gewoon niks aan. Van mij mogen er dertien anderen in de finale.
Dat mag toch gewoon?
Ellen?quote:Op zondag 11 december 2005 17:49 schreef meissie123 het volgende:
[..]
Ja maar probeer die mening dan eens te onderbouwen, waarom vind je er niks aan? Want gewoon maar roepen:"ik vind d'r niks aan!!" is zo makkelijk, mensen doen dat allemaal maar zo makkelijk, maar beseffen niet dat je er iemand mee kunt kwetsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |