Ik kende het niet van naam. Maar de melodie klonk mij zeer herkenbaar in de orenquote:Op donderdag 22 december 2005 11:35 schreef BVO het volgende:
Zó onbekend was dat nummer trouwens niet, ik kende het zelfs
.
Helemaal mee eens. Ze zong heel erg goed, maar die stem,j e moet er van houden. Zo simpel is het nou eenmaal.quote:Op zondag 1 januari 2006 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond haar fantastisch, wat een ongelofelijk lekker ding.. die ogen, daar kan ik zo verliefd op worden. Vond haar performance ook echt niet slecht zoals sommigen beweren. Het was gewoon goed!
Ellen is vanaf nu mijn Idol
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Cee het volgende:
... En 't lijkt net alsof ze al onder de botox zit.
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....quote:
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind haar ook echt best wel lelijk. Maar wel supermooie ogen....
Maar in jouw avatar is dan wel weer leuk....![]()
Misschien wordt ze verkeerd opgemaakt bij de liveshows![]()
mwah... smaken verschillen.....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik vind het zelf wel mee vallen. In de workshop vond ik haar niet echt knap. Maar afgelopen zaterdag vond ik haar zeker een mooi meisje.
We wonen in Nederland hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
mwah... smaken verschillen.....![]()
Niet alleen jij hoorquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:08 schreef TheVulture het volgende:
![]()
![]()
Ik ben nog steeds ondersteboven van Ellen
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |