quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:36 schreef lionsguy18 het volgende:
Islam is nu eenmaal synoniem voor terrorisme.
Zo komt er natuurlijk niets van terecht. Voort!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:45 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is al bekend, ik moet alleen nog beginnen met aanmelden.
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:44 schreef MrX1982 het volgende:
Er is maar een echte studie, geschiedenis![]()
Sterrenkunde is een en al geschiedenis maar dan van een iets ander soortquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bent in de war met sterrenkunde, Maarten. Helaas.
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verledenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:47 schreef Yildiz het volgende:
Ik zou geschiedenis de storingslog van de mensheid kunnen noemen, en dat we daar dus op moeten anticiperen en dergelijke.
Maar dat gaat niet zo makkelijk.
Over cliches gesproken,quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het niet eens met het cliché dat we nooit iets leren van de geschiedenis.
Ga 'ns op 't balkon roken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:55 schreef MrX1982 het volgende:
Beter pesten dan gepest worden zei mijn oma altijd
Ik rook niet meer.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:58 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga 'ns op 't balkon roken.
Ja, ik had m'n quas-corporale imago laten afbladderen, maar een welgemikt woord doet wonderen. Word to your sideburns.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef Monidique het volgende:
Spoorknor?
Niet bepaald.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:01 schreef Monidique het volgende:
Je woorden zijn vlijmscherp, Johan.
A muezzin is responsible for calling faithful Muslims to prayer five times daily.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:05 schreef Monidique het volgende:
Wat is een muezzin?
Ik wil Cape terug, en jou gewipt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:08 schreef Monidique het volgende:
hihi
Ah je neemt het advies van mijn oma ter hartequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:00 schreef Johan_de_With het volgende:
Ga dan maar op de zomertijd wachten.
Cape zal spoedig weerkeren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik wil Cape terug, en jou gewipt.
Ja, dat groeit net zo hard als dat er WMD's in Irak waren, ik geloof er geen pepernoot van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:59 schreef pberends het volgende:
Is Cheney beroved?
iets anders: Amerikaanse economie groeit flink met 3,8 procent
jammerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het enige wat we leren van het verleden is dat we niet leren van het verleden![]()
Of de groeicijfers van de economie gemanipuleerd zijn weet ik niet, maar de productiviteitscijfers iig welquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ja, dat groeit net zo hard als dat er WMD's in Irak waren, ik geloof er geen pepernoot van!
In een soap zou er nu n sexuele affaire boven komen drijvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:14 schreef Monidique het volgende:
Nu die aanklacht er is, is er ook weinig interessants meer te melden.
In SCquote:Ook Boxmeer staat nu iets af te branden......
# Eindhoven
# Uden
# Boxmeer
Allemaal ZO-Brabant, waarmee de stelling nogmaals wordt bevestigd dat alle volkeren die dichter bij de Middelandse Zee wonen geweldadiger zijn. Brabanders en Limburgers zijn gewoon aso-volk.
quote:Hey poor, you don't have to be poor anymore
Jesus is here!
In the name of Jesus (Alleluiah!)
Feel like your life is going nowhere
Ten seconds... Standby
Jesus is the Son of God
Come in Jesus (Alleluiah!)
Oh God I'm a sinner!
I deserve to go to hell (Alleluiah!)
No Sex Until Marriage!
Oh God I'm a sinner, I deserve to go to hell
The bible said you keep him out in the lie
In the name of Jesus
Jesus is the Son of God
In the name of Jesus (Alleluiah!)
Hey poor, you don't have to be poor anymore
Jesus is here! (Don't tell the devil)
Hey poor, you don't have to be Jesus!
quote:Overstromingen Roemenië
Roemenië staat al een half jaar onder water vanwege extreme neerval en daarop volgende overstromingen. Hoewel de schade enorm is blijft de media-aandacht erg achter vanwege tornado's in Amerika en extreme droogte in Zuid-Europa. Nederland zet zich op meerdere fronten in, stuurt behalve vrijwillige en particuliere hulp ook professionele krachten naar Roemenië in een poging het water te keren.
quote:// Ayaan Hirsi Ali in debat met Job Cohen
> Zachte of harde aanpak
Burgemeester van Amsterdam Job Cohen en VVD- kamerlid Ayaan Hirsi Ali waren ooit beiden lid van de PvdA, min of meer bevriend zelfs. Na haar overstap naar de VVD scheidden hun wegen en sindsdien belichamen ze de sterk uiteenlopende standpunten in ons land over immigratie, terreurbestrijding, vrijheid van religie en meningsuiting.
In Buitenhof het langverwachte debat tussen beide politici over de zachte versus de harde aanpak.
> Herkeuringen
Het CDA is op zoek naar haar sociale gezicht. Hoe is dat te rijmen met de nieuwe WAO, waarbij steeds meer mensen worden goedgekeurd zonder dat er werk voor ze is?
Een gesprek hierover met minister van Sociale Zaken, Aart Jan de Geus(CDA), die deze week de nieuwe wet moet verdedigen in de Eerste Kamer.
Presentatie:
Paul Witteman
Columnist:
Ronald Plasterk
http://forum.fok.nl/topic/771930quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:48 schreef pberends het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/58969#2320810.
Jezus is het antwoord!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:08 schreef pberends het volgende:
Tering het wordt steeds triester in het land, een veiligheidsmars in een Rotterdamse straat.
Aan het kruis met die criminelen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:14 schreef RichardQuest het volgende:
Wat zou Jezus doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |