quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 18:50 schreef Electro-Worm het volgende:
Dames en heren. Ik maak deze vast zodat de ander het niet meer hoeft te doen. Mirage, je mag deze sluiten of weg zetten maar als 27 vol is, wil je hem er dan weer opzetten ??
Greetszz EW
@Mirage.... denk je dat hij die monsterverhalen van je niet leest?quote:
Sh*t, ja........ Zal hem als ie wakker wordt vragen of ie dat nog even wilt corrigeren voor we weg gaan.quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 22:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Ey EW!!!! WTF!!!!! WAAR IS GARY!!!???!!!
Moeder en zoon zijn over minder dan een uur verdwenenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 08:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Goede morgen!!!!
Ahhh ik zie dat hier zoon en moeder ook aanwezig isGrappig!!!!!
Lekker dagje schijnt het te worden, buiten mooie lucht!! Denk dat ik ff foto's ga maken van de hemel, ziet er kleurrijk uit.
Tijd voor koffie nu en peukie en ik was meteen wakker, werd uit de slaap gerukt door dromen die heftig werden. Altijd hetzelfde maar het voordeel is dat ik nu wakker ben
Wat gaan jullie doen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moeder en zoon zijn over minder dan een uur verdwenen
Dagje bij vrienden in Den Haag die ik met een beetje mazzel 2x per jaar zie. Was heerlijk gezelschap. Had pas in de gaten hoe zeer ik het nodig had toen we er waren. EW was er het liefst gebleven.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 09:53 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat gaan jullie doen?
Ik was ff lopen met de hond en wassen en scheren. Mooie dag om eruit te gaan idd
Ik heb niet gelijk gepost toen ik wakker werd. Ik dacht dat ik om half 9 wakker was. Bleek half 8 te zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:37 schreef Enyalius het volgende:
vroeg? ik was om half 9 wakker terwijl ik dacht dat het half 10 was
quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:41 schreef Marietje_34 het volgende:
ik dacht net ook dat ik om 11 uur opstond, zie ik op teletekst dat t nog maar 10 uur was.
Zit nu ernstig te overwegen om nog een uurtje terug te gaan
Da´s vast heel goed voor jequote:Op zondag 30 oktober 2005 10:49 schreef Enyalius het volgende:
ik ben beetje doof van gisteravond. heb een concert dvd van Hammerfall zitten kijken...hard met koptelefoon op. me ouders hoorden een verdieping lager nog de muziek
ah ja, af en toe moet een mens even 'restylen'quote:Op zondag 30 oktober 2005 10:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dat deed ik straks ook. Maar toen kreeg ik opeens in mijn hoofd dat ik vond dat mijn bed niet in een prettige positie stond. Voor ik het wist was ik mijn slaapkamermeubilair aan het verslepen. Ga daar zo ook eens poetsen.
Maar eerst eten. Eieren en witte bonen in tomatensaus en rijst. Ik kan me zo voorstellen dat veel mensen al bij de gedachte over hun nek gaan. Heb de laatste tijd weer de onweerstaanbar behoefte om dat zo ongeveer iedere dag te eten.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:04 schreef Metro2005 het volgende:
Mogguh mensen![]()
Ik moet echt eens wat meer ontspannen, ik kon gisteravond amper in slaap komen, mijn gedachten waren echt superdruk.
Geen idee, druk weekje op mijn werk, tot 's avonds laat bezig geweest met mijn laptop ed. Ik denk dat het daarmee te maken heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2005 11:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
goeiemorgen! hoe komt dat, dat je zulke drukke gedachten had?
* bookmarkedquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:46 schreef Enyalius het volgende:
http://www.drachenhort.com/Katalog/katalog.html
WOW die heeft mooie dingen. zeker die drink hoornen en bekers gemaakt van hoornen
Is je drang dan zo groot?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:06 schreef coz het volgende:
aargh .. had ik eindelijk zo'n lekker uurtje over , kan ik hem besteden aan het bijlezen van alles wat er in twee dagen gepost is![]()
dat vraag ik mij nou altijd af als ik 15 potjes nagellak, 8 verschillende tinten lippenstift en een koffer poedertjes en kleurtjes waar je u tegen zegt bij medefemales in hun kast zie staan.quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:49 schreef RSH11 het volgende:
Wat móét je d'rmee?
Ik heb ze ook. Gekregen enzo. Maar ik gebruik het niet.quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat vraag ik mij nou altijd af als ik 15 potjes nagellak, 8 verschillende tinten lippenstift en een koffer poedertjes en kleurtjes waar je u tegen zegt bij medefemales in hun kast zie staan.
om dat allemaal te lezen ?quote:
De wintertijd is toch de 'echte' tijd? Dan heeft dat afschaffen ook niet zoveel zin.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:50 schreef nokwanda het volgende:
pfff...... nog geen 7 uur en ik heb al zin om mijn bed in te kruipen. Dit is erg. Zal wel door het terugzetten van de klok komen. Hoop echt dat ze dat afschaffen.
Het een of het ander maakt me ook niks uit. Alleen om het half jaar de verandering irriteert me.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:54 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
De wintertijd is toch de 'echte' tijd? Dan heeft dat afschaffen ook niet zoveel zin.
Maar ik zit ook te knikkebollen achter de pc momenteel
Mij ook, temeer omdat het ook geen ene donder uitmaakt voor de energie rekening. Of je nou 's avonds je licht een uur eerder aandoet of 's ochtendsquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het een of het ander maakt me ook niks uit. Alleen om het half jaar de verandering irriteert me.
's avonds doe je toch kaarsjes aan !quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Mij ook, temeer omdat het ook geen ene donder uitmaakt voor de energie rekening. Of je nou 's avonds je licht een uur eerder aandoet of 's ochtends
quote:Op zondag 30 oktober 2005 20:29 schreef Mirage het volgende:
[..]
's avonds doe je toch kaarsjes aan !
quote:
Gefeliciteerd USquote:
Gefeliquote:
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehquote:Op maandag 31 oktober 2005 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
migraine auw
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehom 1 uur in de nacht is er toch niemand
quote:Op maandag 31 oktober 2005 10:05 schreef Enyalius het volgende:
[..]
lot genoot. gister was ik nog misselijk ook. op weg naar huis ben ik afgestapt van me fiets om ff lekker te kotsen in de berm hehehom 1 uur in de nacht is er toch niemand
ja dat hoorde ik vanmorgen ook op het nieuws, wel grappig jaquote:Op maandag 31 oktober 2005 13:09 schreef Enyalius het volgende:
sorry kan niet antwoorden. moet ff winkelen hahaha
'Borstenwand' voor vergeetachtige man
Ik denk eerder aan jochies van 12quote:Op maandag 31 oktober 2005 13:34 schreef Enyalius het volgende:
jochies van 16 die naar binnen gaan om met de muur te spelen terwijl ma aan het shoppen is
Dat wisselt nog wel eens ja.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Bastard het volgende:
Topic is een stuk minder snel dan voorheen hee!
ps, gefeli US![]()
Ik mag over een aantal weken er 30 gaan uitblazen.
agreed... of hoe ik de verjaardag van mijn schoonmoeder vond :Squote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
precies. denk niet dat iemand het boeiend vindt om te horen dat ik midden in de nacht half stoned onder een boom lag o.O
krijgt er wel zo'n ontzettend vieze smaak van in je bek. was vergeten hoe dat was :S
quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:45 schreef Enyalius het volgende:
precies. denk niet dat iemand het boeiend vindt om te horen dat ik midden in de nacht half stoned onder een boom lag o.O
krijgt er wel zo'n ontzettend vieze smaak van in je bek. was vergeten hoe dat was :S
Ik voel me ineens echt piepjong.quote:Op maandag 31 oktober 2005 17:15 schreef Bastard het volgende:
Topic is een stuk minder snel dan voorheen hee!
ps, gefeli US![]()
Ik mag over een aantal weken er 30 gaan uitblazen.
Gewoon pogosticks nemen ipv krukkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:01 schreef Enyalius het volgende:
met de krukken van tegenwoordig is dat geen probleem hoor
Bomen zijn ook fijne wezens om bij in de buurt te zijn.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:44 schreef Enyalius het volgende:
tja ik weet niet. ik zoek altijd bomen op voor de 1 of andere reden. zelfs als ik nuchter ben
Ja precies, en zoals dat beroemde liedje al zegt "trouw niet voor je 40 bent"quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Life begins at 40 ... ?
Awel, kzal het jullie weten te zeggen![]()
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Life begins at 40 ... ?
Awel, kzal het jullie weten te zeggen![]()
mja en dan?quote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.
Niet dat ik nu niet leef, maar tegen die tijd krijg ik opnieuw mijn "vrijheid" terug.
Als ik 39 ben is de oudste 20 en de jongste ( die nog geboren moet worden) 14 jaar.
39 jaartjes jong !
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:07 schreef Mirage het volgende:
ik wou altijd al kinderen, ik zei alleen altijd dat ik geen vent wilde.dat is iets anders uitgepakt
quote:Op maandag 31 oktober 2005 23:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waarom nou weer geen vent? mannen zijn heeel aardig hoor... en .... er ... moet ...toch...iemand...de...auto...besturen?
![]()
*gaat de deur barikaderen* ik vertrouw het nietquote:
Dat soort dingen doe ik hier altijd.quote:
Tenzij je er nog meer krijgtquote:Op maandag 31 oktober 2005 20:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nou, voor mij waarschijnlijk wel.
Niet dat ik nu niet leef, maar tegen die tijd krijg ik opnieuw mijn "vrijheid" terug.
Als ik 39 ben is de oudste 20 en de jongste ( die nog geboren moet worden) 14 jaar.
39 jaartjes jong !
Het leeft.quote:Op dinsdag 1 november 2005 06:42 schreef livEliveD het volgende:
Goedemorgen Nederland
Hoe staat het leven?
nou ja..... in a way.....quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:
Arme mannen.... Denken nog steeds dat ze onmisbaar zijn!
Klopt.... maar dat maakt ze nog niet onmisbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nou ja..... in a way.....
Ik KAN het wel alleen. Heb ik al lang bewezen. Maar er is een andere functie dan klussen alleen.
Kun jij een band wisselen?quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:21 schreef vamperotica het volgende:
Arme mannen.... Denken nog steeds dat ze onmisbaar zijn!
Over het algemeen niet. Maar ik ken wel uitzonderingenquote:Op dinsdag 1 november 2005 08:34 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Klopt.... maar dat maakt ze nog niet onmisbaar!
quote:
hihih... tijdelijk onmisbaar!quote:Op dinsdag 1 november 2005 08:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Over het algemeen niet. Maar ik ken wel uitzonderingen![]()
Ãuto omhoog met de krik....quote:
Als je het zo doet werkt het niet neequote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen!
wij mannen zijn best handig voor jullie vrouwen... kijk je kan elke keer wel een trapje pakken als je ergens hoog bij moet... alleen wij kunnen er gewoon bij
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge mensen!
wij mannen zijn best handig voor jullie vrouwen... kijk je kan elke keer wel een trapje pakken als je ergens hoog bij moet... alleen wij kunnen er gewoon bij
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef vamperotica het volgende:
ik ben "maar"1.64 maar klim net zo vrolijk in de rekken van de supermarkt hoor!
Okee... dat mag je hier ook komen doen!quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
Wij mannen kunnen alles wat een vrouw ook kan, en nog wel beter ook
Zo moet ik na eenmaal de ramen te hebben gewassen voortaan gewoon de ramen wassen.
Waarom? Mn vrouw moet er een trappetje bij gaan pakken, om bovenin te komen, en is al met al gewoon een 20 minuten bezig.
Ik zet mn emmer neer, zeem de ruit in 5 minuten helemaal streeploos schoon. Tsja je moet de slag er voor hebben he
Leent je vrouw je wel eens uit?quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:54 schreef Bastard het volgende:
Wij mannen kunnen alles wat een vrouw ook kan, en nog wel beter ook
Zo moet ik na eenmaal de ramen te hebben gewassen voortaan gewoon de ramen wassen.
Waarom? Mn vrouw moet er een trappetje bij gaan pakken, om bovenin te komen, en is al met al gewoon een 20 minuten bezig.
Ik zet mn emmer neer, zeem de ruit in 5 minuten helemaal streeploos schoon. Tsja je moet de slag er voor hebben he
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:52 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik ben 1,80
en die autoband verwissel ik ook wel, en de dingen die ik nog nooit gedaan heb die kan ik leren.
Ja dusquote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
en mannen onmisbaar? Net zo onmisbaar als vrouwen volgens mij.
![]()
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?quote:Op dinsdag 1 november 2005 10:22 schreef Metro2005 het volgende:
Zo, na 2,5 uur ben ik ook eens een keer op mijn werk
(rit van 20km !!)
en mannen onmisbaar? Net zo onmisbaar als vrouwen volgens mij.
quote:
quote:Op dinsdag 1 november 2005 09:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik voelde me idd een dwerg naast jou. UIt alle macht proberen die lange stappen bij te houden. Trippel trippel trippel op mijn korte pootjes... LOL
me sleutels vind ik altijd in mijn zak. me stropdas hang ik altijd zelf netjes in mijn kast en ik heb geen kinderenquote:Op dinsdag 1 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?
Wie baart jullie kinderen ?
quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:55 schreef Mirage het volgende:
[..]![]()
![]()
Misschien had ik jou dan maar op mijn rug moeten nemen nadat Minkeltje mijn (zijn) tas overnam.
Qua gewicht zal het niet veel gescheeld hebben
Sleutels raak ik nooit kwijt en stropdassen ook niet (draag ik sowieso zelden)quote:Op dinsdag 1 november 2005 11:16 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wie vindt jullie sleutels dan, en jullie stropdas ?
Wie baart jullie kinderen ?
Nog iets gehoord over je sollicitatie?quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
na een lange dag op me werk ben ik weer meer overtuigd dat steeds meer mensen DOM zijn. intellectueel gehandicapt. echt waar...wordt er gewoon triest van. en het wordt steeds erger lijkt het wel. en het schijnt zich ook nog te verspreiden buiten me werk om :S heb echt medelijden met de mensheid
Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn. Het boeit me dus ook geen ene zier waar de mensheid gaat belanden, ze doen maar wat ze niet laten kunnen. De wereld draait toch door en hoe de wereld doordraait maakt me ook niet uit.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:35 schreef Enyalius het volgende:
na een lange dag op me werk ben ik weer meer overtuigd dat steeds meer mensen DOM zijn. intellectueel gehandicapt. echt waar...wordt er gewoon triest van. en het wordt steeds erger lijkt het wel. en het schijnt zich ook nog te verspreiden buiten me werk om :S heb echt medelijden met de mensheid
Heb je helemaal gelijk in.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik kijk niet zo naar anderen in principe. Heb genoeg met mezelf te doen vaker. Als anderen dom zijn dan zijn ze dat maar. Ik heb tijden gehad dat ik me druk maakte over van alles en nog wat en dat blijkt het merendeel zonde van de tijd te zijn.
Kost alleen maar onnodige energieEn iedere kleine vorm van energie die onnodig verspeld wordt is zonde.
Ignorance is a bliss![]()
Ik zal wel moeten. Ik maak me ook nog vaak erg druk en dat is gewoon niet goed. Ik wil de realiteit ontlopen en ik wil er geen deel meer vanuit maken. Wel de leuke kanten van het leven inzien, maar alle ergernissen laten bezinken. Ik heb mijn pa dat ook een beetje aangeleerd. Die maakte zich vaak ook druk om niets.quote:Op dinsdag 1 november 2005 17:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.
Ik wilde dat ik het ook altijd kon. Vaak wel. Maar de discipline om dat ook te vinden als je gezicht erin geduwd wordt heb ik zelf ook niet.
Frustratie op de werkplekquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:53 schreef Enyalius het volgende:
normaal gesproken negeer ik dat soort mensen. maar als je met ze samen moet werken wordt lastig :S
je krijgt de meest domme oplossingen gepresenteerd. zo enorm kortzichtig dat het bij voorbaat al faalt.
moest op gesprek komen bij de DC manager tijdje trug. had heel zijn plan aan gort geschoten. zaten zo ontzettend veel gaten in dat was niet leuk meer. iedereen doen wat ie zegt, alles gaat slechter dan voorheen. 1 afdelingschef aantal van mijn ideeen gebruikt, zonder anderen te melden, en laat het daar wat beter gaan als hij er isdie gozer weet tenminste wanneer er iets goeds voorbij komt.
ach ja. hopelijk ben ik spoedig weg daar.
airsoften is echt uber stoer!!!!!!!quote:Op dinsdag 1 november 2005 19:58 schreef UncleScorp het volgende:
Vanmorgen es met vrienden gaan airsoften in de bossen, is vergelijkbaar met paintball maar dan met plastic bollekes ipv verf. Ik had me vandeweekend Kalashnikov aangeschaft dus da moest toch es getest worden
Heb wel meer bollekes moeten incasseren dan dak er uitgedeeld heb![]()
Daarom dat ik nu nog enkele guns wil kopen voor het hier in België ook verboden wordt met die terrorisme-hype van tegenwoordigquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
airsoften is echt uber stoer!!!!!!!
jammer alleen dat je het in nl niet mag/kan doen
Erggg stoer inderdaadquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:19 schreef UncleScorp het volgende:
Paar sfeerpics ...
http://users.telenet.be/UncleScorp/SCATHA4A.JPG
http://users.telenet.be/UncleScorp/SCATHA4.JPG
http://users.telenet.be/UncleScorp/SCATHA5.JPG
JAH!!! DIE SPG wil ik hebben!!!!! The uber elite sniper riflequote:Op dinsdag 1 november 2005 20:45 schreef UncleScorp het volgende:
Barra beetje wapengeil ?
Moet je hier maar es rukken scrollen![]()
http://www.tokyo-marui.co.jp/cgi-bin_ex/openLists.cgi?ctg=egr&page=1
Txt kan ik ook nie lezen maar de pics zeggen genoeg![]()
hehe m16 zijn wel heel erg standaard.... ik zou kiezen voor een M4.... maar dat is gewoon puur smaakverschil denk ik .... damn ik moet naar belgie verhuizenquote:Op dinsdag 1 november 2005 20:53 schreef UncleScorp het volgende:
Die PSG sniper ?
Lol zaterdag toen ik de mijne ging kopen ging er voor mij ene buiten met zo ene ... idd very nice
Volgende aankoop wordt een M16 Vietnam versie
quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:09 schreef nokwanda het volgende:
de overeenkomst...... Testosteron surplus
cool wanneer heeft jou paps erbij gezeten? misschien kennen ze elkaar wel?!?!quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:17 schreef Enyalius het volgende:
ohh herinner me opeens dat ik nog een jachtgeweer ergens heb liggen die van me vader was. hij gebruiktte die toen ie nog bij de groene baretten zat. ding is zo oud en totaal niet onderhouden. denk niet dat het nut heeft het te gaan zoeken
quote:
* BarraCupraCuda 2quote:Op dinsdag 1 november 2005 21:20 schreef Enyalius het volgende:
goeie vraag. ver voor mijn tijd in ieder geval. ergens in begin jaren 70 schat ik. geen idee. weet wel als ik de baret aanraak dat ik dan me vingers kwijt ben
Ik had op nog jongere leeftijd de Beretta uit grootvaders nachttafeltje gehaald om te gaan spelen in het parkquote:Op dinsdag 1 november 2005 21:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb me eerste luchtbuks trouwens op me 10de voor sinterklaas gekregen![]()
hehe weet je het zekerquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef Enyalius het volgende:
vrijdag tot en met zondag zijn me ouders pleite. heb wat concert dvd's van Hammerfall en Shaman. die gaan hard gedraait worden
Misschien moet je eens Therion proberenquote:Op dinsdag 1 november 2005 18:53 schreef Enyalius het volgende:
is inderdaad niet hard nee. regulier draai ik power/speed metal. heel melodieus met teksten die over fantasy werelden gaan of over de middeleeuwen. als afwisseling dan toch weer iets harder zoals 37stabwoundz en All Shall Peris. Mors Principium Est is ook een goeide jonge band.
bands zoals kutabare, vomitory, wargasm, moistened cunt etc zijn zo hard die draai ik alleen als ik echt pissed off ben. en das niet vaak
www.rtds.org draait ook een afwisselende set aan hardrock, metal, punk
vrijdag tot en met zondag zijn me ouders pleite. heb wat concert dvd's van Hammerfall en Shaman. die gaan hard gedraait worden
migraine....3de in 3 dagen.... heb er in eens lastvanquote:Op woensdag 2 november 2005 10:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Waarom doet je hoofd au Barra?
Nog geen zicht op werk op het moment?quote:Op woensdag 2 november 2005 10:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Mogge
Vandaag ga ik hangen en hangen, behalve de haren laten kort-wieken is de enige actie hier
Ai, da's niet fijn.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
migraine....3de in 3 dagen.... heb er in eens lastvan
Nope, en dat blijft voorlopig zo. Wel vrijwilligerswerk in de toekomst maar regulier werk dus nietquote:Op woensdag 2 november 2005 10:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Nog geen zicht op werk op het moment?
Boek van de 5 ringen gelezen? Over Mijamoto Moesasji? De moeite waard.quote:Op woensdag 2 november 2005 10:43 schreef Enyalius het volgende:
die heb ik op me plank staan ja. meerdere malen gekeken een jaar of 2 terug. koop ook aardig wat japanse films over samurai omdat ik daar zo'n sterke link mee heb. alles dat met japan te maken heeft trouwens
Waar zit die kapper?quote:Op woensdag 2 november 2005 14:53 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo....kapper heeft zijn werk goed gedaan
Ik zie er meteen 10 jaar jonger uit
In Limburgquote:
heerlijk toch dat een bezoekje aan de kapper zoveel met je kan doen!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
In Limburg
Nee maar ik zie er weer toonbaar uit nu. En het voelt frisser zoals ik al zei in het gladheids-topic. En de grijze haren vallen minder op. En nog meer. Vind mezelf meteen beter uitzien zonder dat het als opschepping bedoeld is![]()
Alleen is mijn hoofd nu groterOmdat de haren minder opvallen doordat ze kort zijn
Zou jij 10 jaar jonger willen lijken of zijn?quote:
Ach... misschien, met vlagen voor een dagje ofzo!quote:Op woensdag 2 november 2005 15:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou jij 10 jaar jonger willen lijken of zijn?
Nah, da bedoel ik. Nog 10 jaar eraf en je kunt haast de luiers weer omdoenquote:Op woensdag 2 november 2005 15:42 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... misschien, met vlagen voor een dagje ofzo!
ik wordt vaak al 10 jaar jonger geschat door de 'omaatjes" waar ik werk, maar die stuur ik dan maar eens naar de oogarts. En ik voel mezelf wel lekker zo op deze lefftijd. Ben iig heel anders als de moedertjes die ik aan de schoolpoort zie staan!
Het gaat om het gevoelquote:Op woensdag 2 november 2005 15:25 schreef vamperotica het volgende:
[..]
heerlijk toch dat een bezoekje aan de kapper zoveel met je kan doen!
Niet dit?quote:Op woensdag 2 november 2005 17:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Hahahah
Ik wil ook niet helemaal grijs worden, maar ik wil best half grijs half donker zijn. Dat er een zilver-achtig iets eruit komt. Maar niet helemaal wit want dat is weer teveel van het goede.
Helemaal grijs is achteraf weer teveel van het goede.
Biertje gepakt heb ik nuEn nu tijd voor some great music
quote:Op woensdag 2 november 2005 17:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet dit?
[afbeelding]
Ik denk erover. Zou wel bij me passen![]()
Nay, toch maar niet.quote:Op woensdag 2 november 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet 2 helften maar ik hou jou niet tegen als jij het gaat proberenMisschien krijg je wel een film rol in hollywood aangeboden als je zo over straat gaat
Ik wil op de hele kop grijs/donker zijn een beetje. Ik ben al grijs aan de zijkanten en af en toe heeft dat wel wat maar er kan boven nog wat grijs bijkomen. Zonder te hoeven verven dus.
oe... Een breezah... Nee, dat kan echt niet!quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nay, toch maar niet.![]()
Was net een beetje aan het expirimenteren met mijn haar. Tis nu op die rotlengte dat ik er net niks mee kan doen. Heb niet eens een badhairday maar meer een badhairmonth.
Kan het net strak naar achter trekken maar dat staat raar omdat er dan een heel lullig klein staartje zit. Heb nog een nep stuk (heb ivm het vlechten en theater-dingetjes altijd tig nepstukken liggen en kan met nephaar de meest fantastische knotten maken in allerlei rare kleuren) liggen en dat plantte ik erin.
Ik liet het aan EW zien die me met een stomverbaaste blik keihard een breezah noemde.
Laat maar dus![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 19:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik liet het aan EW zien die me met een stomverbaaste blik keihard een breezah noemde.
Je timmeeeey doet het nietquote:Op woensdag 2 november 2005 15:51 schreef Electro-Worm het volgende:
Yes!! heb eindelijkde echtee timaaah als avatar gevonden
[afbeelding]
Breezahs?quote:Op woensdag 2 november 2005 19:46 schreef Metro2005 het volgende:
en DAMN waarom trek ik altijd van die rare meiden aan op msn die pas 16 zijn
zie ik er zó jong uit
Belgische breezerquote:
DaN iS uT un LoOSaHquote:Op woensdag 2 november 2005 19:57 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Belgische breezer
geen idee, komt niet echt over als breezer
Ik ben nu even breezah en dus zijn normale pubers loozahs, okay!!quote:Op woensdag 2 november 2005 20:09 schreef RSH11 het volgende:
[..]
Misschien is het een heel normale 16-jarige?![]()
quote:Op woensdag 2 november 2005 20:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben nu even breezah en dus zijn normale pubers loozahs, okay!!
Nee hoor. Blame EW. Moest gewoon even zijn beeld waarmaken.quote:
quote:
Doe ma nie. Ben alweer aan de koffie. Zooi uit mijn haar geborsteld.quote:Op woensdag 2 november 2005 23:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
lol @ nok!
of moet ik je nu ScHaTjEn0KjeGiRlY noemen
Watzal jij lekker op tijd op je afspraken komen tegenwoordig!quote:Op donderdag 3 november 2005 07:03 schreef Metro2005 het volgende:
Dat uur vooruit heeft ook wel lekker geholpen ja.het is nu én 's ochtends enorm donker en 's middags begint de ellende al als ik nog op mijn werk zit
Ik ga heen en terug in het donker duslekker is dat.
Of jijquote:Op donderdag 3 november 2005 07:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doe ma nie. Ben alweer aan de koffie. Zooi uit mijn haar geborsteld.
Ben bang dat ik ook als breezah geen schatjegirly zou zijn.
En mannen die me zo noemen houden daar meestal een nare smaak in de mond aan over.![]()
\quote:Op donderdag 3 november 2005 08:15 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Watzal jij lekker op tijd op je afspraken komen tegenwoordig!
quote:
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
Ik antwoordde luid met: "woef"
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"
Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op![]()
quote:Op donderdag 3 november 2005 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]Zal wel meevallen.
Liep een tijdje in de supermarkt. Een of andere onverlaat waagde het om naar me te fluiten. Ik dacht nog: Huh??? Is dat voor mij bedoeld???? Maar ja.... dat bleek toch echt zo te zijn.
Ik antwoordde luid met: "woef"
De man keek me raar aan. Andere mensen ook. Ik zei tegen hem:" je floot toch naar me.... nou ik antwoord gepast. Want reken maar dat ik een echte bitch ben"
Hij keek heel raar op. Zie de vent wel eens en sindsdien glimlacht ie wat schaapachtig en kijkt snel de andere kant op![]()
Vocht, ik schommel ook zo 3 kilo in een week heen en weer.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:12 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo, weer een nieuwe dag. Kort haar bevalt nog steeds okey en dan ga ik straks proberen 45 minuten te fietsen. 87 kilo is mijn gewicht. Gisteren nog 90 kgVreemd verschijnsel.
hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeerquote:Op donderdag 3 november 2005 11:22 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus mijn echte gewicht is 87 kgAf en toe haal ik de 86 of 85. De 84 haal ik nooit.
3 dagen geleden zat ik nog op 85 maar toen had ik een dag niets of amper iets gegeten.
Zolang de 90 kg niet in beeld is, is het goed. Maar ik ga dus eerst ontbijten en dan zweten met muziek op. Buikspieroefeningen erbij doen en dan probeer ik toch wat eraan te doen. En wie weet voel ik me wat frisser erdoor, door al het vervuilde vocht uit te zweten.
Sportschool komt nog wel eens. Dan kan ik alle oefeningen doen.
Gisteren 3 flessen bier gehad, viel mee vergeleken met andere tijden. Bier smaakt niet meer zo lekker af en toe. Maar dat ligt ook aan het soort bier.
Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.quote:Op donderdag 3 november 2005 11:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe pas op met je buikspier oefeningen... afgelopen vrijdag heb ik een beetje overkill aan situps gedaan.... 700.... en dinsdag deden me buikspiertjes nog steeds zeer
idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:26 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik probeer sowieso te matigen in mijn gedrag, het obsessieve gedrag moet er wat uit. Dus ik zal niet als een idioot tekeer gaan. 12 stuks en dan 3 setjes per spiergroep las ik ergens op een site. Dus ik zal me eraan proberen te houden en niet 40 of 50 stuks doen en dan 9 setjes of iets dergelijks.
Teveel belasting werkt denk ik ook averechts op alles. En dan gaat de leukigheid eraf.
Zal ik doenquote:Op donderdag 3 november 2005 11:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd probeer altijd 3 setjes te doen. voor kracht opbouw 8 herhalingen en voor verbranding 12 herhalingenmaar doe in het begin maar rustig aan anders maak je meer kapot dan je goedmaakt
Niet meteen mijn smaak hoewel ik genoeg op mijn harde schijf heb staan ervan. Ik luister het wel eens maar ik word er manic van.quote:Op donderdag 3 november 2005 18:08 schreef Enyalius het volgende:
rap en rnb zooi wordt daar gedraaid
quote:Op donderdag 3 november 2005 18:26 schreef Dromenvanger het volgende:
Dus je hebt je vogeltje!!!!
( zoals je in je ondertitel al schrijft)
Je hebt eindelijk je vogeltje gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |